Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ескалатори
Escalators
Очікувана вартість
13 855 350,00 UAH
UA-2018-04-05-001482-c 8c4ca4939d604bd685e864aeebbd3369
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 квітня 2018 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 20:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 11:20
Очікувана вартість: 13 855 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 138500 UAH
Publication date: 05 квітня 2018 18:02
Enquiries until: 15 травня 2018 20:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 13 855 350 UAH including VAT
Minimal lowering step: 138 360 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Ескалатори – 2 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року (до 31.12.2018 року)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
Escalators - 2 pcs. - in accordance with the provisions of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ескалатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Escalators
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 16:27
Перелік змін.docx
18 травня 2018 16:27
ТД_нова редакція.doc
18 травня 2018 16:27
ТД_з закресленими данними.doc
11 травня 2018 17:15
eskalator 15.pdf
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК13.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК14.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК12.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК11.tif
11 травня 2018 17:15
проект дог дод 8.docx
05 квітня 2018 17:59
Додаток 10 до ТД.pdf
05 квітня 2018 17:59
Оголошення ескалатори.doc
05 квітня 2018 17:59
оголошення англ.docx
18 травня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2018 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 16:27
Перелік змін.docx
11 травня 2018 17:15
Перелік змін.docx
08 травня 2018 14:20
Конкретні зміни.docx
18 травня 2018 16:27
ТД_нова редакція.doc
11 травня 2018 17:15
ТД_нова редакція 111.doc
08 травня 2018 14:20
ТД_ескалатори нова редакція.doc
18 травня 2018 16:27
ТД_з закресленими данними.doc
11 травня 2018 17:15
ТД_з закресленими данними.doc
08 травня 2018 14:20
ТД_ескалатори з закресленими данними.doc
05 квітня 2018 17:59
ТД_ескалатори.doc
11 травня 2018 17:15
eskalator 15.pdf
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК13.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК14.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК12.tif
11 травня 2018 17:15
ДОДАТОК11.tif
05 квітня 2018 17:59
Додаток 11 до ТД.pdf
11 травня 2018 17:15
проект дог дод 8.docx
05 квітня 2018 17:59
проект договору ескалатори.doc
05 квітня 2018 17:59
Додаток 10 до ТД.pdf
05 квітня 2018 17:59
Оголошення ескалатори.doc
05 квітня 2018 17:59
оголошення англ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог до ескалаторів
Дата подання: 24 квітня 2018 11:37
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:15
В матеріалах тендерної документації відсутня інформація щодо максимальних розмірів місць для встановлення та максимальних величин навантаження на опорні місця під встановлення ескалатора. Дані показники необхідні для визначення необхідності проведення додаткових будівельних робіт. Тому для розрахунку вартості проекту, вважаємо за необхідним, внести зміни до тендерної документації, де надати відповідні параметри зони під встановлення ескалаторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що в Додатку №10 тендерної документації «Креслення існуючого ескалатора, який установлено на Центральному вокзалі станції Київ-Пасажирський зазначено максимальні розміри місць для встановлення ескалаторів.
Щодо максимальних величин навантаження на опорні місця під встановлення ескалатора. Вокзал станції Київ-Пасажирський не має інформації щодо максимальних величин навантаження на опорні точки, тому п.1 Основних вимог до Учасника, в разі перемоги (суміжні послуги по введенню ескалаторів в експлуатацію) Розділу І. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Технічного завдання Додатку № 1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен отримати експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) для встановлення нових ескалаторів за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна,1, вестибюль Центрального вокзалу*.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 24 квітня 2018 11:38
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:16
Згідно п. 1.6 Розділу 1 Загальних положень “Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті)”, а вимогами Технічного завдання (Розділ I) зазначається: “В разі необхідності, по результатам експертного висновку уповноваженої організації, здійснити підсилення існуючих конструкцій”. В зв’язку з тим, що тендерною документацію чітко не визначено обсягів та джерел фінансування даних робіт, не можливо на стадії підготовки тендерної пропозиції визначити вартість даних робіт, що призводить до неможливості виконання учасниками вимог тендерної документації щодо чіткого визначення ціні тендерної пропозиції. Чи передбачається додаткове фінансування послуг з підсилення конструкції, у разі виникнення необхідності їх виконання, під час проведення експертизи об’єкту? Разом з цим, на нашу думку неоднозначність зазначеної вимоги призводить до нерівноправних умов участі учасників в тендері, так як дає перевагу у тендері учасникам, які будуть пропонувати до постачання ескалатори того самого виробника, якого обладнано термінал вокзалу з вже відомою йому інформацією щодо несучої конструкції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо.
В п. 1.6 Розділу 1 Загальних положень зазначено, що “ Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). До того ж Додаток №3 Тендерної документації «Форма «Цінова пропозиція»» подається у встановленому тендерною документацією вигляді і складається у відповідності до вимог, зазначених цим же розділом.
Учасник повинен зазначити вартість ескалаторів та послуг по введенню ескалаторів в експлуатацію, в яку включають всі витрати пов’язані з підготовкою та встановленням ескалаторів, відповідно до Технічного завдання Додатку № 1 тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням всіх послуг, передбачених Технічним завданням Додатку № 1 тендерної документації.
Щодо нерівноправних умов, то вважаємо, що проведення експертизи є необхідним і повинно проводитись Учасником, в разі перемоги і укладання договору, з урахуванням технічних параметрів ескалаторів, які збудуть запропоновані Учасником.
Щодо вимог до наявності сертифікатів
Дата подання: 24 квітня 2018 11:39
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:17
Щодо вимог надання сертифікатів та дозволів (Технічне завдання, Розділ II): На ескалатори поширюються: • Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. • Технічний регламент безпеки машин, затверджений постановою КМУ від 30.01.2013 № 62. • Технічний регламент з низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067. • ПКМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. • ДСТУ ЕN 115-1:2013 Безпечність ескалаторів і рухомих доріжок. Частина 1. Конструкція та установлення (ЕN 115-1:2008+А1:2010, IDT). Згідно з вимогами «Технічного регламенту безпеки машин», сертифікати типу чи схвалення системи управління якістю призначеними органами видається на продукцію, що наведена у додатку 9. Ескалатори не входять до даного переліку. Введення в обіг ескалаторів відбувається за наявності декларації, складеної згідно з вимогами Додатку 7 до технічного регламенту. Згідно з вимогами положень статті 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», декларація не може бути видана органом з оцінки відповідності з відповідною її реєстрацією. Сертифікат на систему якості повинен засвідчувати, що система управління якістю стосовно ескалаторів, яка здійснюється підприємством згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001. Міжнародна система ISO 9001 встановлює критерії щодо організації виробництва. Встановлення відповідності в сертифікаті на систему якості вимогам «Технічному регламенту безпеки машин», «Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» є порушенням вимог вказаних технічних регламентів. Вважаємо за необхідне приведення вимог тендерної документації до діючих законодавчих актів та регламентів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо.
Додатком 9 до Технічний регламенту безпеки машин, затвердженого постановою КМУ від 30.01.2013 № 62, визначено перелік типів машин до яких застосовується процедура оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту.
П 17 даного Додатку передбачає оцінку устаткування для підіймання людей або людей і вантажів, в тому числі таке, де є ризик падіння з висоти понад три метри. Під цей перелік підпадають і ескалатори.
Щодо встановлення в сертифікаті на систему якості відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки машин», то це передбачено п. 4 Додатку 16 «Технічного регламенту безпеки машин», затвердженого Постановою КМУ від 30.01.2013 р. № 62.

Щодо декларації про відповідність, то до вимог тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Внести зміни та викласти в новій редакції п.1.6 п.1 «Документи щодо підтвердження відповідності» Додатку № 1 «Технічне завдання» Розділу ІІ. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» тендерної документації.
1.6. Сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності, який призначено Мінекономрозвитку України, дійсний на термін по 31.12.2018 р., який засвідчує, що виробник ескалаторів впровадив та застосовує систему управління якістю для проектування, розробки, виробництва, контролю та проведення випробувань на модель (моделі) запропонованих ескалаторів, відповідно вимогам, в тому числі «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ від 30.01.2013 р. № 62). Сертифікат повинен мати реєстраційний номер органу, що проводив сертифікацію, містити інформацію з посиланням на сайт і номер телефону органу з оцінки відповідності, по якому можливо здійснити перевірку чинності сертифікату

або
декларацію про відповідність, складену виробником або уповноваженим представником виробника, у відповідності з вимогами Технічного регламенту безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 р. № 62), та яка зареєстрована призначеним органом з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, який призначено наказом Мінекономрозвитку України, має містити реєстраційний номер декларації про відповідність, дату видачі та дату, до якої декларація про відповідність дійсна, а також інформацію з посиланням на сайт і номер телефону органу з оцінки відповідності, по якому можливо здійснити перевірку чинності декларації про відповідність
або
сертифікат відповідності системи якості органу з оцінки відповідності, призначеного Мінекономрозвитку України, дійсний на термін по 31.12.2018 р., який засвідчує відповідність запропонованих ескалаторів вимогам, в тому числі «Технічному регламенту безпеки машин» (Постанова КМУ від 30.01.2013 р. № 62). Сертифікат повинен мати реєстраційний номер органу, що проводив сертифікацію, містити інформацію з посиланням на сайт і номер телефону органу з оцінки відповідності, по якому можливо здійснити перевірку чинності сертифікату.
Щодо проекту договору
Дата подання: 24 квітня 2018 11:39
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:19
Пунктом 2.2. проекту договору зазначено: «Ціна Договору встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк дії Договору і не уточнюється, за винятком випадків, передбачених п.14.3 цього Договору і лише за згодою Сторін». В проекті Договору п.14.3. відсутній. Просимо привести у відповідність.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни та розділ 2 ЦІНА ДОГОВОРУ викладено в наступній редакції:
2.1.Загальна ціна Договору становить ________грн (______________ грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% (чи інший вид податку) - _________грн. (______________ грн. 00 коп.), згідно Додатку №1 «Специфікація».
2.2. Ціна Договору встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк дії Договору і не уточнюється, за винятком випадків, передбачених п.13.3 цього Договору і лише за згодою Сторін.
2.3. Платежі за Договором здійснюються в національній валюті України по безготівковому розрахунку. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до розділу 3 цього Договору
Щодо проекту договору
Дата подання: 24 квітня 2018 11:40
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:19
Вважаємо, форма оплати з безвідкличним документарним акредитивом додатково збільшує вартість ескалатор, так як “усі витрати, пов'язані з авізуванням, продовженням строку дії акредитивів, зміною умов та виконанням акредитивів сплачує Виконавець” і має значні ризики для Виконавця, так як зобов'язання “сплатити на вимогу Замовника витрати, понесені останнім у зв'язку з відкриттям акредитиву та проценти на суму акредитиву, за весь час дії акредитиву з розрахунку 17 % річних” можуть залежати від низки суб’єктивних факторів, таких як затримка погодження проекту у державних органах дозвільних органах, експертних установах, органах Держпраці та інш. Просимо розглянути можливість щодо внесення змін в тендерну документацію стосовно умов оплати, яка б складалася з проведення 50% передплати після укладання договору, та послідуючого повного розрахунку після введення ескалаторів в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що зміни до тендерної документації вноситься не будуть, так як передплата, навіть 50% по даному проекту значна сума, що є ризиком для ПАТ «Укрзалізниця».
Пропозиції по зміні умов проекту договору
Дата подання: 27 квітня 2018 17:44
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:20
1. Додати валютну складову в ціну обладнання: 2 .1.Загальна ціна Договору становить ________грн (______________ грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% (чи інший вид податку) - _________грн. (______________ грн. 00 коп.), згідно Додатку №1 «Специфікація». При цьому вартість ескалаторів складає ________грн (______________ грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% (чи інший вид податку) - _________грн. (______________ грн. 00 коп.), що є еквівалентом ______ євро з урахування курсу НБУ на дату підписання Договору _____ грн/євро. 2.2. Ціна Договору встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк дії Договору і не уточнюється, за винятком випадків, передбачених п.14.3 цього Договору і лише за згодою Сторін. 2.3. Платежі за Договором здійснюються в національній валюті України по безготівковому розрахунку. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до розділу 3 цього Договору. 2. Додати пункт 14.3: У разі якщо курс НБУ на момент поставки ескалаторів відрізняється від курсу на момент підписання Договору більше ніж на 3% відсотки, Вартість ескалаторів змінюється з урахуванням курсу на момент поставки ескалаторів та Замовник зобов’язаний сплати різницю вартості ескалаторів протягом 10 днів після поставки ескалаторів на розрахунковий рахунок Виконавця. 3. Додати пункт в розділ прав та обов’язків сторін: У разі несвоєчасного отримання оплати за поставлені ескалатори, Виконавець має право призупинити виконання Робіт за Договором до моменту отримання такої оплати. 4. По Акредитиву: П.3.2.2 - (редакція 2007 р., публікація Міжнародної Торговельної Палати N 700) – на даний час Акредитив підпорядковується УПДА, 2007 р. (МТП №600). Перевірте будь-ласка публікацію МТП №700 П. 3.2.4 – звичайний строк розкриття акредитиву за Правилами складає не меншу 21 дня. Прохання переглянути строки та змінити з урахуванням строків підписання документів проти яких розкривається акредитив та часу на їх подання до банку. 3.2.7. Просимо розглянути оплату комісій щодо випуску акредитиву за рахунок Замовника, тим більше у разі подовження термінів виконання поставки не з вини Постачальника. 3.2.8 – Вважаємо за необхідне конкретизувати умови невиконання зобов’язань щодо поставки ескалаторів, не всіх загалом та конкретизувати умови неналежного виконання поставки ескалаторів за якими неможливе розкриття акредитиву або взагалі їх видалити, так як Договором гарантується якість поставки та є Гарантія виконання зобов’язань. ДОДАТОК № 4 до договору: Спосіб виконання Акредитиву (розкриття) - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів: - акту прийому ескалаторів на зберігання, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця; - у Договорі немає процедури підписання Акту Наказодовцем. Або видалити або розписати процедуру (з включенням наказодавця до Договору та його обов’язку щодо затвердження Акту) згідно якої отримання коштів Виконавцем за Акредитивом буде можливим. У разі відсутності вмотивованої відмови від підписання Актів Виконавцем та Наказодавцем проти якого йде розкриття акредитиву, Замовник повинен пролонгувати акредитив за свій рахунок або сплатити кошти за поставлені ескалатори. Строк підписання актів не повинен перевищувати строк розкриття за акредитивом плюс технічний час на підготовку та подання документів для розкриття акредитиву. - рахунку на оплату; - довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця. – не зрозуміла процедура підписання довідки Наказодавцем та його обов’язок щодо такого підписання. Або видалити або чітко розписати процедуру із строками та обов’язками у Договорі. У разі відсутності вмотивованої відмови від підписання Актів Виконавцем та Наказодавцем проти якого йде розкриття акредитиву, Замовник повинен пролонгувати акредитив за свій рахунок або сплатити кошти за поставлені ескалатори. Строк підписання актів не повинен перевищувати строк розкриття за акредитивом плюс технічний час на підготовку та подання документів для розкриття акредитиву. 5. Додати пункт в розділ про відповідальність сторін, що: Сторони дійшли згоди, що загальна сума штрафів або пені не може бути більше 7% (сім відсотків) від Загальної Ціни Договору. 6. Виключити з обов’язків виконавця: здійснити ревізію всіх складових демонтованих ескалаторів на їх працездатність із послідуючим складанням дефектного акту. Провести оцінку складових демонтованих ескалаторів з визначенням остаточної вартості 7. Виключити з умов договору вимогу про отримання експертного висновку виключно державною установою 8. Додати в обов’язки Замовника пункт: Надати Виконавцю проектну документацію в обсязі необхідному для виконання експертного висновку, щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій(опорних точок) для встановлення нових ескалаторів в термін до 20 днів від дати звернення Виконавця з необхідним переліком до Замовника. 9. Додати пункт, щодо переходу ризиків: Перехід ризиків втрати або пошкодження Обладнання відбувається в момент підписання Сторонами Акта приймання ескалаторів на зберігання. У випадку, якщо підписання Акту приймання ескалаторів на зберігання неможливо з вини Замовника, ризики втрати або пошкодження ескалаторів переходять від Виконавця до Замовника в момент надання не розвантажених ескалаторів у розпорядження Замовника на транспортному засобі в місці розвантаження. 10. Викласти пункт 5.2.2 в наступній редакції: На момент постачання ескалаторів, про що Виконавець повідомляє Замовника за 2 робочих дні, надати Замовнику належним чином завірені копії CMR-товаро-транспортної накладної, інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові. Акт приймання ескалаторів на збереження підписується Замовником тільки після отримання перелічених документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запитання потенційного учасника надаються відповіді.
«1. Додати валютну складову в ціну обладнання: 2 .1.Загальна ціна Договору становить ________грн (______________ грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% (чи інший вид податку) - _________грн. (______________ грн. 00 коп.), згідно Додатку №1 «Специфікація». При цьому вартість ескалаторів складає ________грн (______________ грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% (чи інший вид податку) - _________грн. (______________ грн. 00 коп.), що є еквівалентом ______ євро з урахування курсу НБУ на дату підписання Договору _____ грн/євро. 2.2. Ціна Договору встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк дії Договору і не уточнюється, за винятком випадків, передбачених п.14.3 цього Договору і лише за згодою Сторін. 2.3. Платежі за Договором здійснюються в національній валюті України по безготівковому розрахунку. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до розділу 3 цього Договору. 2. Додати пункт 14.3: У разі якщо курс НБУ на момент поставки ескалаторів відрізняється від курсу на момент підписання Договору більше ніж на 3% відсотки, Вартість ескалаторів змінюється з урахуванням курсу на момент поставки ескалаторів та Замовник зобов’язаний сплати різницю вартості ескалаторів протягом 10 днів після поставки ескалаторів на розрахунковий рахунок Виконавця» пропонується відповідь:
Відповідь: «Валютна складова не буде передбачена в умовах договору і зміни до тендерної документації вноситися не будуть».
«3. Додати пункт в розділ прав та обов’язків сторін: У разі несвоєчасного отримання оплати за поставлені ескалатори, Виконавець має право призупинити виконання Робіт за Договором до моменту отримання такої оплати.».
Відповідь: Відповідно до п.3.2.4. проекту Договору Акредитив на суму, що дорівнює вартості ескалаторів, з урахуванням ПДВ, Замовник зобов'язується розкрити на користь Виконавця по факту поставки ескалаторів на Об’єкт Замовника, не пізніше ніж через 10 календарних днів з дати підписання акту передачі-приймання ескалаторів на зберігання.
За несвоєчасну оплату за поставлені ескалатори передбачені штрафні санкції, а саме відповідно до розділу 9 договору встановлено штрафні санкції.
Тому даний пункт недоцільно вводити, так в разі його виконання можуть бути порушені строки надання послуг відповідно до Додатоку №2 проекту договору: «Графік поставки ескалаторів та надання послуг».

«4. По Акредитиву: П.3.2.2 - (редакція 2007 р., публікація Міжнародної Торговельної Палати N 700) – на даний час Акредитив підпорядковується УПДА, 2007 р. (МТП №600).
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації

« П. 3.2.4 – звичайний строк розкриття акредитиву за Правилами складає не меншу 21 дня. Прохання переглянути строки та змінити з урахуванням строків підписання документів проти яких розкривається акредитив та часу на їх подання до банку.» пропонується відповідь:
Відповідь: «Будуть внесені зміни до тендерної документації та видалений пункт договору»
«3.2.7. Просимо розглянути оплату комісій щодо випуску акредитиву за рахунок Замовника, тим більше у разі подовження термінів виконання поставки не з вини Постачальника. 3.2.8 – Вважаємо за необхідне конкретизувати умови невиконання зобов’язань щодо поставки ескалаторів, не всіх загалом та конкретизувати умови неналежного виконання поставки ескалаторів за якими неможливе розкриття акредитиву або взагалі їх видалити, так як Договором гарантується якість поставки та є Гарантія виконання зобов’язань. ДОДАТОК № 4 до договору: Спосіб виконання Акредитиву (розкриття) - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів: - акту прийому ескалаторів на зберігання, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця; - у Договорі немає процедури підписання Акту Наказодовцем. Або видалити або розписати процедуру (з включенням наказодавця до Договору та його обов’язку щодо затвердження Акту) згідно якої отримання коштів Виконавцем за Акредитивом буде можливим. У разі відсутності вмотивованої відмови від підписання Актів Виконавцем та Наказодавцем проти якого йде розкриття акредитиву, Замовник повинен пролонгувати акредитив за свій рахунок або сплатити кошти за поставлені ескалатори. Строк підписання актів не повинен перевищувати строк розкриття за акредитивом плюс технічний час на підготовку та подання документів для розкриття акредитиву. - рахунку на оплату; - довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця. – не зрозуміла процедура підписання довідки Наказодавцем та його обов’язок щодо такого підписання. Або видалити або чітко розписати процедуру із строками та обов’язками у Договорі. У разі відсутності вмотивованої відмови від підписання Актів Виконавцем та Наказодавцем проти якого йде розкриття акредитиву, Замовник повинен пролонгувати акредитив за свій рахунок або сплатити кошти за поставлені ескалатори. Строк підписання актів не повинен перевищувати строк розкриття за акредитивом плюс технічний час на підготовку та подання документів для розкриття акредитиву.» пропонується відповідь:
Відповідь «Строки розкриття акредитиву зазначені в проекті договору залишаються без змін і оплата комісії за рахунок Виконанавця залишиться без змін. Також розділ 3 СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТ Договору буде доповнено п. 3.2.8.
«5. Додати пункт в розділ про відповідальність сторін, що: Сторони дійшли згоди, що загальна сума штрафів або пені не може бути більше 7% (сім відсотків) від Загальної Ціни Договору.» пропонується відповідь:
Відповідь «Будуть внесені зміни».
«6. Виключити з обов’язків виконавця: здійснити ревізію всіх складових демонтованих ескалаторів на їх працездатність із послідуючим складанням дефектного акту. Провести оцінку складових демонтованих ескалаторів з визначенням остаточної вартості»
Відповідь «Будуть внесені зміни».
«7. Виключити з умов договору вимогу про отримання експертного висновку виключно державною установою»
Відповідь «Будуть внесені зміни».

«8. Додати в обов’язки Замовника пункт: Надати Виконавцю проектну документацію в обсязі необхідному для виконання експертного висновку, щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій(опорних точок) для встановлення нових ескалаторів в термін до 20 днів від дати звернення Виконавця з необхідним переліком до Замовник. 9. Додати пункт, щодо переходу ризиків: Перехід ризиків втрати або пошкодження Обладнання відбувається в момент підписання Сторонами Акта приймання ескалаторів на зберігання. У випадку, якщо підписання Акту приймання ескалаторів на зберігання неможливо з вини Замовника, ризики втрати або пошкодження ескалаторів переходять від Виконавця до Замовника в момент надання не розвантажених ескалаторів у розпорядження Замовника на транспортному засобі в місці розвантаження».
Відповідь По п.8, п.9 та п.10 зміни в ТД вноситись не будуть.
«10. Викласти пункт 5.2.2 в наступній редакції: На момент постачання ескалаторів, про що Виконавець повідомляє Замовника за 2 робочих дні, надати Замовнику належним чином завірені копії CMR-товаро-транспортної накладної, інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові. Акт приймання ескалаторів на збереження підписується Замовником тільки після отримання перелічених документів»
Відповідь «Будуть внесені зміни».

З метою створення конкурентного середовища при проведенні торгів та залучення найбільшої кількості учасників вносяться наступні зміни до тендерної документації:

1. В Розділі І. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку № 1 Технічне завдання в частині «Основні вимоги до Учасника, в разі перемоги (суміжні послуги по введенню ескалаторів в експлуатацію) змінити редакцію абзацу та викласти в новій редакції
Попередня редакція Редакція після змін
*Експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) для встановлення нових ескалаторів повинен бути виготовлений державною установою.

1.4. Акредитив на суму, що дорівнює вартості ескалаторів, з урахуванням ПДВ, Замовник зобов'язується відкрити на користь Виконавця по факту поставки ескалаторів на Об’єкт Замовника, не пізніше ніж через 10 днів з дати підписання акту передачі-приймання ескалаторів на зберігання.
Основні умови акредитиву.

Основні умови акредитиву першого етапу.
Наказодавець – ПАТ "Укрзалізниця" в особі виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський філії "Пасажирська компанія"
Бенефіціар - Виконавець.
Банк – емітент та виконуючий банк - АТ "Ощадбанк" або інший державний банк України.
Товар, що підлягає оплаті за рахунок акредитиву – ескалатори.
Сума акредитиву ____, тис. грн. (визначається на підставі остаточної цінової пропозиції).
Строк дії акредитиву _____ (визначається згідно пропозиції учасника).
Спосіб виконання акредитиву - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів:
- акту прийому ескалаторів на зберігання, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця;
- рахунку на оплату;
- довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця.

*Експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) для встановлення нових ескалаторів повинен бути виготовлений державною установою або іншою уповноваженою організацією.

1.4. Видалити. Нумерацію змінити.







Основні умови акредитиву.

Основні умови акредитиву першого етапу оплати за ескалатори.
Наказодавець (Замовник) – ПАТ "Укрзалізниця" в особі виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський філії "Пасажирська компанія"
Бенефіціар - Виконавець.
Банк – емітент та виконуючий банк - АТ "Ощадбанк " або інший державний банк України.
Товар, що підлягає оплаті за рахунок акредитиву – ескалатори ______(зазначається марка, виробник, тощо).
Сума акредитиву ____, тис. грн. (визначається на підставі остаточної цінової пропозиції).
Строк дії акредитиву _____ (визначається згідно пропозиції учасника).
Спосіб виконання Акредитиву (розкриття) - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів:
- акту приймання-передачі ескалаторів, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця;
- рахунку на оплату;
- довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо поставки ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця.

2.В розділ 3 договору СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТ
Попередня редакція Редакція після змін
3.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в два етапи: 1 –й етап шляхом відкриття Банком Замовника на користь Виконавця безвідкличного документарного акредитиву, який відкривається з метою оплати за поставку ескалаторів та другий етап по факту надання послуг по введенню ескалаторів в експлуатацію.
3.2. Перший етап оплати.
3.2.1. Банком - емітентом Акредитиву та Виконуючим банком може виступати АТ "Ощадбанк" або інший державний банк; авізуючим банком за акредитивом виступатиме обслуговуючий банк Виконавця.
3.2.2. Акредитив має підпорядковуватися Уніфікованим правилам та звичаям для документарних акредитивів, (редакція 2007 р., публікація Міжнародної Торговельної Палати N 700) в частині, що не суперечить чинному законодавству України, у тому числі Інструкції, затвердженої постановою НБУ №22 від 21.01.2004 року, Акредитив підпорядковується УПДА, 2007 р. (МТП №600).
3.2.3. Не пізніше 10 календарних днів з дати укладання договору Замовник зобов'язується відкрити в АТ "Ощадбанк" або іншому державному банку безвідкличний документарний Акредитив на користь Виконавця на суму, що дорівнює вартості ескалаторів, з урахуванням ПДВ.
3.2.4. Акредитив на суму, що дорівнює вартості ескалаторів, з урахуванням ПДВ, Замовник зобов'язується розкрити на користь Виконавця по факту поставки ескалаторів на Об’єкт Замовника, не пізніше ніж через 10 календарних днів з дати підписання акту передачі-приймання ескалаторів на зберігання.
3.2.5. Замовник безпосередньо після розкриття акредитиву повідомляє Виконавця та надає Виконавцю на його вимогу підтвердження банку – емітента про відкриті акредитиви на користь Виконавця.
3.2.6. Основні умови акредитиву наведені у Додатку №4 «Основні умови акредитиву» до цього Договору.
3.2.7. Витрати, пов'язані з відкриттям,авізуванням, продовженням строку дії акредитиву, зміною умов та виконанням акредитивів сплачує Виконавець, але не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів з дня розкриття Акредитиву на користь Виконавця.
3.2.8. У разі невиконання/неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором, у разі чого розкриття на його користь акредитив залишаться невикористаним по закінченню терміну (строку) їх дії, Виконавець зобов'язаний сплатити на вимогу Замовника витрати, понесені останнім у зв'язку з розкриття акредитиву та проценти на суму акредитиву, за весь час дії акредитиву з розрахунку 17 % річних.
3.3.Другий етап оплати.
3.3.1. Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, згідно актів надання послуг, підписаних уповноваженими представниками обох Сторін та рахунку-фактури, виставленого Виконавцем, але не раніше реєстрації податкової накладної.
3.3.2. Замовник повинен підписати акт наданих послуг протягом трьох робочих днів з дати подання його Виконавцем, або надати мотивовану відмову.
3.3.3. Виконавець виставляє Замовнику рахунок за надані послуги на протязі 5 (п'яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного акту. Замовник вказує в своєму платіжному дорученні номер і дату цього Договору, номер і дату рахунку, що підлягає оплаті.
3.3.4. Датою платежу Сторони вважають дату списання коштів із розрахункового рахунку Замовника.
3.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в два етапи: 1 –й етап шляхом відкриття Банком Замовника на користь Виконавця безвідкличного документарного акредитиву, який відкривається з метою оплати за поставку ескалаторів та другий етап по факту надання послуг по введенню ескалаторів в експлуатацію.
3.2. Перший етап оплати.
3.2.1. Банком - емітентом Акредитиву та Виконуючим банком може виступати АТ "Ощадбанк" або інший державний банк; авізуючим банком за акредитивом виступатиме обслуговуючий банк Виконавця.
3.2.2. Акредитив має підпорядковуватися Уніфікованим правилам та звичаям для документарних акредитивів, (редакція 2007 р., публікація Міжнародної Торговельної Палати N 600) в частині, що не суперечить чинному законодавству України, у тому числі Інструкції, затвердженої постановою НБУ №22 від 21.01.2004 року, Акредитив підпорядковується УПДА, 2007 р. (МТП №600).
3.2.3. Не пізніше 10 календарних днів з дати укладання договору Замовник зобов'язується відкрити в АТ "Ощадбанк" або іншому державному банку безвідкличний документарний Акредитив на користь Виконавця на суму, що дорівнює вартості ескалаторів, з урахуванням ПДВ.
3.2.4. Замовник безпосередньо після розкриття акредитиву повідомляє Виконавця та надає Виконавцю на його вимогу підтвердження банку – емітента про відкриті акредитиви на користь Виконавця.
3.2.5. Основні умови акредитиву наведені у Додатку №4 «Основні умови акредитиву» до цього Договору.
3.2.6. Витрати, пов'язані з відкриттям, авізуванням, продовженням строку дії, зміною умов та виконанням акредитиву сплачуються Виконавцем. Понесені Замовником та документально підтверджені витрати з відкриття акредитиву Виконавець відшкодовує Замовнику (Наказодавцю) на підставі виставленого рахунку не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів з дня розкриття акредитиву.
3.2.7. У разі невиконання/неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором, у разі чого розкриття на його користь акредитив залишаться невикористаним по закінченню терміну (строку) їх дії, Виконавець зобов'язаний сплатити на вимогу Замовника витрати, понесені останнім у зв'язку з розкриття акредитиву та проценти на суму акредитиву, за весь час дії акредитиву з розрахунку 17 % річних.
3.2.8. Замовник повинен підписати акт приймання-передачі ескалаторів протягом одного робочого дня з дати подання його Виконавцем з подальшою передачею ескалаторів під монтаж Виконавцю, або надати мотивовану відмову».
3.2.9.Замовник повинен на протязі 2-х робочих днів підписати довідку надану та підписану Виконавцем, про факт реєстрації податкової накладної щодо поставки ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, або надати мотивовану відмову.
3.3.Другий етап оплати.
3.3.1. Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, згідно актів надання послуг, підписаних уповноваженими представниками обох Сторін та рахунку-фактури, виставленого Виконавцем, але не раніше реєстрації податкової накладної.
3.3.2. Замовник повинен підписати акт наданих послуг протягом трьох робочих днів з дати подання його Виконавцем, або надати мотивовану відмову.
3.3.3. Виконавець виставляє Замовнику рахунок за надані послуги на протязі 5 (п'яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного акту. Замовник вказує в своєму платіжному дорученні номер і дату цього Договору, номер і дату рахунку, що підлягає оплаті.
3.3.4. Датою платежу Сторони вважають дату списання коштів із розрахункового рахунку Замовника.


3.В розділі 4договору ПОСТАВКА ЕСКАЛАТОРІВ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.2.Під наданням послуг Виконавцем в повному обсязі, самостійно та за власний рахунок, розуміється:
- отримання експертного висновку державної організації щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) на встановлення нових ескалаторів за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна,1, вестибюль Центрального вокзалу;

- в разі необхідності, по результатам експертного висновку, здійснити виконання по підсиленню існуючих конструкцій;
- розробка та затвердження (погодження) проекту на заміну двох ескалаторів у відповідних органах;
- в разі підключення ескалаторів з приводами потужністю не менше 22 кВт, замінити автоматичні вимикачі АЕ 2046 10Р 00УЗ 50А в кількості 2 шт. та магнітні пускачі АС-3 ПМЛ-3140 0,2 або аналог в у кількості 2 шт. на ті, які забезпечать стабільну роботу ескалаторів (даний пункт в договір буде включено в залежності від пропозиції учасника);
- отримання необхідної дозвільної документацію для заміни двох ескалаторів;
- здійснення демонтажу двох ескалаторів та ревізії всіх демонтованих компонентів на їх працездатність із послідуючим проведенням дефектації та оцінки і складанням дефектного акту;
- виконання монтажу двох ескалаторів та їх підключення;
- здійснення пусконалагодження двох ескалаторів;
- проведення первинного технічного огляду (ПТО) налагоджених ескалаторів та підготовка необхідної виконавчої документації;
- зареєструвати ескалатори в органах Держпраці з висновком експертизи щодо додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, ввести ескалатори в експлуатацію та отримати технічний паспорт на ескалатори;
- передати введені в експлуатацію ескалатори обслуговуючій організації Замовника з внесенням відповідних записів до паспорту ескалатора;
- у разі пошкодження відновити декоративне оздоблення ескалаторів, парапетів та інших елементів приміщень після монтажу ескалаторів (укладка граніту, мармуру та інше) з обов’язковим погодженням матеріалів із Замовником. 4.2.Під наданням послуг Виконавцем в повному обсязі, самостійно та за власний рахунок, розуміється:
- отримання експертного висновку державної організації або іншої уповноваженої організації щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) на встановлення нових ескалаторів за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна,1, вестибюль Центрального вокзалу;
- в разі необхідності, по результатам експертного висновку, здійснити виконання по підсиленню існуючих конструкцій;
- розробка та затвердження (погодження) проекту на заміну двох ескалаторів у відповідних органах;
- в разі підключення ескалаторів з приводами потужністю не менше 22 кВт, замінити автоматичні вимикачі АЕ 2046 10Р 00УЗ 50А в кількості 2 шт. та магнітні пускачі АС-3 ПМЛ-3140 0,2 або аналог в у кількості 2 шт. на ті, які забезпечать стабільну роботу ескалаторів (даний пункт в договір буде включено в залежності від пропозиції учасника);
- отримання необхідної дозвільної документацію для заміни двох ескалаторів;
- здійснення демонтажу двох ескалаторів та прийняття участі у проведенні Замовником ревізії всіх демонтованих компонентів на їх працездатність;
- виконання монтажу двох ескалаторів та їх підключення;
- здійснення пусконалагодження двох ескалаторів;
- проведення первинного технічного огляду (ПТО) налагоджених ескалаторів та підготовка необхідної виконавчої документації;
- зареєструвати ескалатори в органах Держпраці з висновком експертизи щодо додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, ввести ескалатори в експлуатацію та отримати технічний паспорт на ескалатори;
- передати введені в експлуатацію ескалатори обслуговуючій організації Замовника з внесенням відповідних записів до паспорту ескалатора;
- у разі пошкодження відновити декоративне оздоблення ескалаторів, парапетів та інших елементів приміщень після монтажу ескалаторів (укладка граніту, мармуру та інше) з обов’язковим погодженням матеріалів із Замовником.

4.В розділ 5 договору ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

Попередня редакція Редакція після змін
5.2.2. На момент постачання ескалаторів, про що Виконавець повідомляє Замовника за 2 робочих дні, надати Замовнику належним чином завірені копії CMR-товаро-транспортної накладної та інвойсу, інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові. Акт приймання ескалаторів на збереження підписується Замовником тільки після отримання перелічених документів.



5.2.3. Отримати експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) на встановлення нових ескалаторів.
Експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) для встановлення нових ескалаторів повинен бути виготовлений державною установою.
Результати експертного висновку повинні бути оформлені у відповідно до основих вимог Технічного регламенту до будівель і споруд, що знаходяться в експлуатації ДСТУ № Б В 1.2.-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», ДСТУ № Б В 2.6.-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» та інших правових документів, що діють на час проведення експертизи.
5.2.6. У термін, що не перевершує 3-х (трьох) робочих днів прийняти у Замовника під монтаж ескалатори по відповідному акту повернення ескалаторів зі зберігання.

5.2.7. Демонтувати два існуючих ескалатори та здійснити ревізію всіх складових демонтованих ескалаторів на їх працездатність із послідуючим складанням дефектного акту. Провести оцінку складових демонтованих ескалаторів з визначенням остаточної вартості.
5.2.2. На момент постачання ескалаторів, про що Виконавець повідомляє Замовника за 2 робочих дні, надати Замовнику належним чином завірені копії CMR-товаро-транспортної накладної та інвойсу (в разі якщо товар поставляється із-за кордону) або товаро-транспортної накладної (в разі поставки в межах країни), інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові. Акт приймання-передачі ескалаторів підписується Замовником тільки після отримання перелічених документів.
5.2.3. Отримати експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) на встановлення нових ескалаторів.
Експертний висновок щодо несучої спроможності існуючих будівельних конструкцій (опорних точок) для встановлення нових ескалаторів повинен бути виготовлений державною установою або іншою уповноваженою організацією.
Результати експертного висновку повинні бути оформлені у відповідно до основих вимог Технічного регламенту до будівель і споруд, що знаходяться в експлуатації ДСТУ № Б В 1.2.-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», ДСТУ № Б В 2.6.-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» та інших правових документів, що діють на час проведення експертизи.
5.2.6.У термін, що не перевершує 1-н (один) робочий день від моменту прийняття ескалаторів прийняти у Замовника під монтаж ескалатори по відповідному акту приймання –передачі під монтаж.

5.2.7. Демонтувати два існуючих ескалатори та прийняти участь у проведенні Замовником ревізії всіх складових демонтованих ескалаторів на їх працездатність.

5.4.5. Ініціювати внесення змін до Додатку №2 «Графік поставки ескалаторів та надання послуг», в разі якщо по результатам експертизи потрібно здійснювати підсилення конструкцій і термін для його виконання, передбачений цим графіком є недостатній.

5.В розділі 6 ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ
Попередня редакція Редакція після змін
6.1.2. Етап №2: Виконавець здійснює поставку нових ескалаторів та передає Замовнику нові ескалатори, про що складається акт приймання ескалаторів на зберігання.
6.1.5. Етап №5: Проведення Виконавцем демонтажу існуючих ескалаторів на Об’єкті Замовника, проведення дефектації частин знятих ескалаторів та передача їх Замовнику. 6.1.2. Етап №2: Виконавець здійснює поставку нових ескалаторів та передає Замовнику нові ескалатори, про що складається акт приймання – передачі ескалаторів.
6.1.5. Етап №5: Проведення Виконавцем демонтажу існуючих ескалаторів на Об’єкті Замовника та передача їх Замовнику. Прийняття участі у проведенні Замовником дефектації частин знятих ескалаторів.
6. В розділі 7.ЯКІСТЬ І ГАРАНТІЇ
Попередня редакція Редакція після змін
7.12. Виконавець гарантує передачу належним чином завірених копій CMR-товаро-транспортної накладної та інвойсу (при ввезенні ескалаторів із-за кордону), інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові.
7.12. Виконавець гарантує передачу належним чином завірених копій CMR-товаро-транспортної накладної та інвойсу (в разі якщо товар поставляється із-за кордону) або товаро-транспортної накладної (в разі поставки в межах країни), інструкції з монтажу та схеми підключення до електроживлення, принципіальні схеми, креслення на ескалатори, інструкцію або паспорт з інформацією про правила експлуатації та технічного обслуговування, ремонту від виробника на український або російській мові.
7.В розділ 14.ІНШІ УМОВИ

Попередня редакція Редакція після змін
14 ІНШІ УМОВИ
14.1. Усе листування та домовленості, що стосуються предмета Договору, які раніше існували між Сторонами та не зафіксовані Договором, після підписання Договору втрачають свою чинність.
14.2. Договір має Додатки та підписаний в 2-х (двох) оригінальних екземплярах українською мовою, що повністю зрозуміла обом Сторонам цього Договору по одному для кожної Сторони.
14.4. Жодна із Сторін не може передати свої права та зобов’язання по даному Договору іншій третій Стороні без попереднього письмового погодження на це іншої Сторони.
14.5. Додатки, які є невід'ємною частиною даного Договору:
Додаток №1: «Специфікація»;
Додаток №2: «Графік поставки ескалаторів та надання послуг»;
Додаток №3: «Технічні параметри ескалаторів»;
Додаток №4: «Основні умови акредитиву». 14 ІНШІ УМОВИ
14.1. Усе листування та домовленості, що стосуються предмета Договору, які раніше існували між Сторонами та не зафіксовані Договором, після підписання Договору втрачають свою чинність.
14.2. Договір має Додатки та підписаний в 2-х (двох) оригінальних екземплярах українською мовою, що повністю зрозуміла обом Сторонам цього Договору по одному для кожної Сторони.
14.3. Жодна із Сторін не може передати свої права та зобов’язання по даному Договору іншій третій Стороні без попереднього письмового погодження на це іншої Сторони.
14.4. Додатки, які є невід'ємною частиною даного Договору:
Додаток №1: «Специфікація»;
Додаток №2: «Графік поставки ескалаторів та надання послуг»;
Додаток №3: «Технічні параметри ескалаторів»;
Додаток №4: «Основні умови акредитиву».

8. В ДОДАТОК № 4 до договору

Попередня редакція Редакція після змін

Основні умови акредитиву

Основні умови акредитиву першого етапу оплати за ескалатори.
Наказодавець – ПАТ "Укрзалізниця" в особі виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський філії "Пасажирська компанія"
Бенефіціар - Виконавець.
Банк – емітент та виконуючий банк - АТ "Ощадбанк " або інший державний банк України.
Товар, що підлягає оплаті за рахунок акредитиву – ескалатори ______(зазначається марка, виробник, тощо).
Сума акредитиву ____, тис. грн. (визначається на підставі остаточної цінової пропозиції).
Строк дії акредитиву _____ (визначається згідно пропозиції учасника).
Спосіб виконання Акредитиву (розкриття) - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів:
- акту прийому ескалаторів на зберігання, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця;
- рахунку на оплату;
- довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця.
Документи мають бути представлені для оплати до Банку Наказодавця, у супроводі реєстру документів у 4-х оригінальних екземплярах, оформленого відповідно до вимог постанови НБУ №22 від 21.01.2004 року .
Документи по акредитиву повинні бути надані для оплати в межах строку дії акредитиву.
Всі супутні витрати по відкриттю та супроводу акредитиву здійснюються за рахунок Виконавця.
Другий етап оплати здійснюється по факту надання послуг по введенню ескалаторів в експлуатацію протягом 30 календарних днів, але не раніше реєстрації податкової накладної.


Основні умови акредитиву

Основні умови акредитиву першого етапу оплати за ескалатори.
Наказодавець (Замовник) – ПАТ "Укрзалізниця" в особі виробничого підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський філії "Пасажирська компанія"
Бенефіціар - Виконавець.
Банк – емітент та виконуючий банк - АТ "Ощадбанк " або інший державний банк України.
Товар, що підлягає оплаті за рахунок акредитиву – ескалатори ______(зазначається марка, виробник, тощо).
Сума акредитиву ____, тис. грн. (визначається на підставі остаточної цінової пропозиції).
Строк дії акредитиву _____ (визначається згідно пропозиції учасника).
Спосіб виконання Акредитиву (розкриття) - сплата Виконуючим банком за умови пред'явлення Беніфіціаром наступних документів:
- акту приймання-передачі ескалаторів, підписаний з боку Бенефіціара та Наказодавця;
- рахунку на оплату;
- довідки про факт реєстрації податкової накладної щодо поставки ескалаторів в Єдиному реєстрі податкових накладних, підписаної з боку Бенефіціара та Наказодавця.
Документи мають бути представлені для оплати до Банку Наказодавця, у супроводі реєстру документів у 4-х оригінальних екземплярах, оформленого відповідно до вимог постанови НБУ №22 від 21.01.2004 року .
Документи по акредитиву повинні бути надані для оплати в межах строку дії акредитиву.
Всі супутні витрати по відкриттю та супроводу акредитиву здійснюються за рахунок Виконавця.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-05-001482-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:21073227
Дата подання: 01 червня 2018 10:59
оскарження рішення тендерної комісії про відповідність учасників вимогам ТД
Скорочений текст скарги. Детально текст скарги викладено в прикріпленому файлі. До аукціону допущено учасників, пропозиції яких містять документи з ознаками фальсифікації та такі, що втратили чинність, на момент подачі тендерних пропозицій.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 16:11
Рішення від 05.06.2018 № 5355 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 16:11
Рішення від 21.06.2018 № 6071.pdf
Дата публікації: 25 червня 2018 20:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розглянувши рішення № 6071-р/пк-пз від 21.06.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, пропозиція учасника ТОВ «Шиндлер» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - У складі тендерної пропозиції ТОВ "Шиндлер" міститься банківська гарантія від 24.05.2018 № 5181440001 (архівна папка "5181440001.pdf.p7s.7z", файл 7 "5181440001.pdf.p7s"), видана ПАТ "Сітібанк" ТОВ "Шиндлер", відповідно до умов якої ПАТ "Сітібанк", що знаходиться за адресою: вул. Ділова, 16-г, 03150, м. Київ, Україна (надалі – «Банк»), на прохання Товариства з обмеженою відповідальністю «Шиндлер», що знаходиться за адресою: вул. Автозаводська, 54/19 літера А, 04114, м. Київ, Україна (надалі – «Принципал») таким чином надає цю Гарантію (надалі – «Гарантія») і зобов’язується сплатити Філії "Пасажирська компанія" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", що знаходиться за адресою: вул. Симона Петлюри, 21а, 01032, м. Київ, Україна, код ЄДРПОУ 41022900, платіжні реквізити: п/р 26005300694277 в Філії - Головне управління по м. Києву та Київській області АТ "ОЩАДБАНК", код банку 322669 (надалі – "Бенефіціар") будь-яку суму в гривні, що не перевищує 138 500,00 гривень (сто тридцять вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Вашої першої письмової/аутентичної SWIFT вимоги нами за нашою адресою у відповідності з пунктом 3 цієї Гарантії, яка відповідає всім умовам цієї Гарантії, містить номер цієї Гарантії, з вказанням суми до сплати, і яка зазначає, що Принципал не дотримався умов тендерної пропозиції (надалі – "Тендерна пропозиція") щодо участі у відкритих торгах закупівлі: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ескалатори), згідно оголошення №UA-2018-04-05-001482-c (надалі – "Тендерна документація"). У пункті 1 цієї гарантії зазначено, що незважаючи на вищенаведене, зобов’язання щодо сплати та відповідальність банку за цією гарантією обмежуються загальною сумою у 138 500,00 гривень (сто тридцять вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), щоне відповідає умовам п 3.3 та Додатку №6 тендерної документації. Скасувати рішення № 31-1/05/18 від 29.05.2018 р. про відповідність пропозиції ТОВ «Шиндлер». Пропозицію ТОВ «Шиндлер», відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відкриті торги відмінити на підставі абз. 5 частини 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 04 липня 2018 09:12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2018
UA-2018-04-05-001482-c8c4ca4939d604bd685e864aeebbd3369
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Шиндлер Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Шиндлер Документи
Відхилено
Документи

Документи

29 травня 2018 16:48
Протокол.docx
29 травня 2018 16:48
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 17:19
Minutes_authorities.pdf.p7s.7z
24 травня 2018 17:19
5181440001.pdf.p7s.7z
24 травня 2018 17:19
4.3.2.Лист-відгук Харків.pdf
24 травня 2018 17:19
1.2. Статут товариства.7z
24 травня 2018 17:19
1.1. Опис ескалаторів.pdf

Документи

29 травня 2018 16:51
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 10:54
УкрСЕПРО_ЕК.PDF
25 травня 2018 10:53
відгук.pdf

Документи

29 травня 2018 16:49
Протокол.docx
29 травня 2018 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 17:09
Електронний підпис
25 травня 2018 17:06
12.1. Декларація.pdf
25 травня 2018 17:06
7.лист-відгук.pdf

Документи

29 травня 2018 16:53
Протокол.docx
29 травня 2018 16:53
відхилення 1.docx
29 травня 2018 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 10:54
УкрСЕПРО_ЕК.PDF
25 травня 2018 10:53
відгук.pdf

Документи

04 липня 2018 09:10
відхилення 1.docx
04 липня 2018 09:10
протокол отмена.doc
04 липня 2018 09:10
Протокол.docx
04 липня 2018 09:10
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 17:19
Minutes_authorities.pdf.p7s.7z
24 травня 2018 17:19
5181440001.pdf.p7s.7z
24 травня 2018 17:19
4.3.2.Лист-відгук Харків.pdf
24 травня 2018 17:19
1.2. Статут товариства.7z
24 травня 2018 17:19
1.1. Опис ескалаторів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Шиндлер

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"

ТОВ Шиндлер

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" Документи

Публічні документи

25 травня 2018 17:09
Електронний підпис
25 травня 2018 17:06
12.1. Декларація.pdf
25 травня 2018 17:06
7.лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 липня 2018 09:42
Коментар щодо відміни: Відкриті торги відмінено на підставі абз. 5 частини 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Документи:
04 липня 2018 09:42
Протокол.docx
04 липня 2018 09:42
протокол отмена.doc
Дата відміни
04 липня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій