Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне ДГ 13-100, ДГЖАКОМ 13-100
Очікувана вартість
1 860 750,00 UAH
UA-2018-04-05-001154-a 76ba1fe44d2144cbaaea88fde42f0247
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудницька Ольга Василівна

+380984367614 murkur_lpl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованокуриловецька лікарня планового лікування
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Рудницька Ольга Василівна
+380984367614
murkur_lpl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2018 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 13:21
Очікувана вартість: 1 860 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вугілля кам’яне ДГ 13-100, ДГЖАКОМ 13-100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 т
Вугілля кам’яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
30 т
Вугілля кам’яне ДГЖАКОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 11:32
зміни ТД2.docx
21 травня 2018 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 травня 2018 11:32
ЗТД вугілля2.doc
21 травня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 11:32
зміни ТД2.docx
20 квітня 2018 10:28
зміни ТД.docx
21 травня 2018 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
05 квітня 2018 14:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 травня 2018 11:32
ЗТД вугілля2.doc
20 квітня 2018 10:28
ЗТД вугілля.doc
05 квітня 2018 14:18
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо банківської гарантії
Дата подання: 10 квітня 2018 11:13
Дата відповіді: 13 квітня 2018 20:26
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Ви посилаєтесь на Постанову НБУ № 639 згідно якої має бути оформлена банківська гарантія. Згідно Постанови № 639 в банківській гарантії мають бути вказані реквізити банку бенефіціара (Замовника) та має бути вказано місцезнаходження банку бенефіціара. Будь-ласка, надайте всю потрібну інформацію для правильного оформлення банківської гарантії, щоб це не призвело до наслідків у вигляді дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова НБУ № 639 від 15.12.2004 № 639
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель
Технічна частина
Дата подання: 10 квітня 2018 11:23
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:29
В п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Вами вказано, що у разі надання гарантійного листа не безпосереднім виробником даного вугілля, учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист, а саме : копією договору з виробником, оригіналом гарантійного листа від виробника про представництво інтересів, або інший документ в якому обов’язково зазначається статус відносин з особою що видала гарантійний лист). Надайте, будь-ласка. чітке роз'яснення: копія договору з виробником має бути між продавцем/представником/, дистриб'ютором та виробником, чи виробником і Учасником, який планує брати участь в торгах, які проводяться вами? Та чи достатньо буде для підтвердження відносин надання у тендерній пропозиції лише договору з виробником, чи має бути і копію договору і оригінал гарантійного листа? Дякуємо заздалегідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники в складі пропозиції мають надати оригінал гарантійного листа наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок) про гарантію відвантаження Учаснику для потреб Замовника вказаної в пропозиції кількості та якості вугілля, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Якщо такий гарантійний лист надала особа, яка не є виробником даного вугілля, то учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист, а саме :копією договору з виробником, або оригіналом гарантійного листа від виробника про представництво інтересів, або інший документ в якому обов’язково зазначається статус відносин виробника з особою що видала гарантійний лист
Дискримінаційні вимоги в технічній частині
Дата подання: 10 квітня 2018 11:28
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:29
Вами встановлена вимога щодо подання копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки та копії протоколів випробування на зазначені марки видані на ім'я Учасника не раніше 2018 року. Дані документи, а саме: протокол випробування та посвідчення про якість видаєтюся на відвантажену чи вироблену партію вугілля. Таким чином Учасник повинен мати в наявності марки вугілля, що є предметами закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерного оголошення порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Відповідно до вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації в технічній частині, усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документацією передбачене надання документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним/якісним вимогам, встановленим Замовником у Документації.
Нами було встановлено вимога щодо надання протоколу випробування на вугілля, з
метою встановлення факту того, що учасник здійснював поставку вугілля, яке за
якісними (технічними) характеристиками відповідає вимогам, встановленим Замовником у
Документації
Замовник жодним чином не обмежує можливість учасників щодо подання документів, які підтверджують якість вугілля. До того ж аналогічні вимоги виконуються учасниками у інших торгах
Щодо автомобільних вагів на території Вінницької області.
Дата подання: 10 квітня 2018 11:39
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:30
В тендерній документації ви вказали вимогу щодо надання копій документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Чи включає наявність у Учасника пересувної мобільної ваги, яка може бути встановлена на будь-якій території включаючи і Мурованокуриловецький район Вінницької області в наявність автомобільних вагів, які вимагаються Вами? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, включає, з наданям відповідних підтверджуючих документів
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2018 11:49
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:31
Згідно тендерної документації Вами вимагаються копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів складу (майданчику) для зберігання вугілля на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують склад у на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які орендують складські приміщення не на території вказаній Замовником .У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені Замовником через встановлення дискримінаційних вимог,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було встановлено дану вимогу для забезпечення належного контролю за якістю вугілля (його візуальної оцінки) при приймані вантажу належними представниками Замовника. У замовника відсутня технічна можливість відправляти, належних представників, у інші райони, або навіть області
Щодо оплати послуг консультанта
Дата подання: 10 квітня 2018 11:57
Дата відповіді: 13 квітня 2018 20:41
Доброго дня! В п.2, п.п. 2.8. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Вами було встановлено, що на учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 5000 (П’ять тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу процедури відкриті торги та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Це покладає на Учасника додаткові матеріальні витрати у вигляді оплати послуг. З урахуванням вищевказаного, Замовником порушено основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», а саме – максимальна економія та ефективність. Просимо внести зміни в цій частині тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сума, яка покладається на учасника-переможця, на оплату даних послуг, не включається до вартості пропозиц учасника: «Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов». Тому Замовник не порушує принципів здійснення закупівель.
Дискримініційні умови встановлені замовником
Дата подання: 11 квітня 2018 22:35
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:33
В тендерній документації замовника вказана вимога до учасників надати наступні документи:  Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів складу (майданчику) для зберігання вугілля на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Дана вимога обмежує коло потенційних учасників, ажде ніхто із можливих виробників або учасників із інших регіонів не має складу на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Дану вимогу замовник вказав для надання пріорітету ПрАТ Вінницяоблпаливо., також про це свідчить безпідставна закупівля замовником 20тон ЗАПАТЕНТОВАНОГО вугілля марки ДГЖАКОМ в одному лоті. На підставі ст.3 Закону України "Про деержавні закупівлі" просимо привести тендерну документацію у відповідність, а саме: 1. Прибрати дискримінаційні умови про наявність складу та вагової саме в конктренто визначеному місці. 2. Якщо замовнику вкрай необхідно ЗАПАТЕНТОВАНЕ вугілля ДГЖАКОМ, прохання закупляти його окремими лотом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює процедуру закупівель за державні кошти за умовами, порядком та процедурою закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів, передбачену Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі по тексту – Закон).
Замовниксамостійно та на власнийрозсудформує потребу у закупівлітоваріввиходячи з технічних характеристик котельного обладнання.
При визначенні марки вугілля ДГЖАКОМ 13-100 тендернийкомітеткерувавсянормативними документами, зокрема таблицею 1 розділу 3 ДСТУ 7146:2010 «Вугіллякам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічніумови» зізмінами, затвердженими та введеними в дію наказом Міністерстваекономічногорозвитку та торгівліУкраїни № 1470 від 11.12.2013 р., де передбаченоможливістьпостачаннявугілля ДГ/Ж/А з розміромкусків 13-100 (КОМ).
Замовником встановлено вимоги згідно чинного законодавства та потреб організації для забезпечення вугіллям кам’яним протягом опалювального сезону.
Питаннястосовнозапатентованості вугілля не відносяться до компетенціїЗамовника, оскільки ми не встановлюємо і не перевіряємопоходження товару в суб’єктівгосподарювання, що нам постачається.
Дана марка вугілля відповідає національному стандарту ДСТУ7146:2010 і ГОСТу 19242-73. На Україні є ряд виробників і продавців даної марки вугілля. Це підтверджується системою закупівельPROZORRO, де видно, що дана марка вугілля вільно закуповується багатьма замовниками у різних областях України (Хмельницькій, Львівській, Вінницькій, Чернівецькій та ін ), а в торгах приймають участь безліч учасників (як виробників, так і посередників).
Підтверджується законність закупівлі вугілля марки ДГЖАКОМ також і рішеннями органу оскарження (постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері державних закупівель), яким прийнято ряд рішень та доведено безпідставність скарг, з приводу невідповідності цієї марки вугілля.
Згідно аналізу у системі PROZORRO, нами виявлено що у в 2018році закупівлю вугілля марки ДГЖАКОМ здійснювали багато Замовників, а участь у торгах приймали по п’ять – шість учасників.
Отже, визначивши у документації вугілля марки ДГЖАКОМ, Замовником торгів не порушені будь-які права потенційних учасників торгів, а наші дії не спрямованні на встановлення дискримінаційних вимог, а лише на забезпечення якісного теплопостачання до навчального закладу.
Щодо банківської гарантії № 2
Дата подання: 14 квітня 2018 15:23
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:33
Дякую, що продублювали основні пункти по оформленню гарантії згідно Постанови НБУ № 639. Але нами було задано питання щодо ВАШИХ РЕКВІЗИТІВ. Будь-ласка, НАДАЙТЕ РЕКВІЗИТИ ВАШОГО БАНКУ (казначейства, тощо), ТА ЙОГО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ!!!!!!!!!!
Відповідь: Ваше звернення прийнято, та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-05-001154-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 08 червня 2018 12:04
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель,
ТОВ «Славресурс» приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.

Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПРАТ «ВІННИЦЯОБЛПАЛИВО» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2018 16:06
Пояснення по банківській гарантії

Документи подані скаржником

08 червня 2018 12:04
скарга

Документи

13 червня 2018 16:06
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-05-001154-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 20 квітня 2018 17:40
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:54
рішення від 25.04.2018 № 3929 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:54
Рішення від 11.05.2018 № 4479.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет погоджується з рішенням по скарзі
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2018 14:36

Документи подані скаржником

20 квітня 2018 17:40
скарга.docx
20 квітня 2018 17:40
ПД.pdf
20 квітня 2018 17:40
оренда складу.pdf
20 квітня 2018 17:40
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 414 200,00
UAH з ПДВ
1 414 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 1 557 600,00
UAH з ПДВ
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 728 000,00
UAH з ПДВ
1 728 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2018 10:47
Електронний підпис
25 травня 2018 10:46
Licenziya (12).zip
25 травня 2018 10:46
Dovirenist_Dmytrenko 271217 (15).zip
25 травня 2018 10:46
BG 2261-18G TOV SLAVRESURS (1).zip
25 травня 2018 10:46
8 довідки банк.pdf
25 травня 2018 10:46
7 проект договору.pdf
25 травня 2018 10:46
6 інші документи.pdf
25 травня 2018 10:46
3 відповідність ст 17.pdf
25 травня 2018 10:46
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2018 09:45
Статут.pdf
29 травня 2018 09:45
Сертифікат ДГЖАКОМ.pdf
29 травня 2018 09:45
Сертифікат ДГ.pdf
29 травня 2018 09:45
Протокол і наказ.pdf
29 травня 2018 09:45
ПДВ.pdf
29 травня 2018 09:45
Договір оренди.pdf

Публічні документи

29 травня 2018 10:37
Електронний підпис
25 травня 2018 19:59
сертиф ДГКОМ.pdf
25 травня 2018 19:59
ТВ.pdf
25 травня 2018 19:59
тех.спец.jpg
25 травня 2018 19:59
копія ПЯ ДГ 13-100.pdf
25 травня 2018 19:59
протокол дгжаком13-100.jpg
25 травня 2018 19:59
копія пя Дгжаком.jpg
25 травня 2018 19:59
дог ССР (1).jpg
25 травня 2018 19:59
гарантійний ДГЖАКОМ.jpg
25 травня 2018 19:59
протокол дг13-100.jpg
25 травня 2018 19:59
дог ССР (2).jpg
25 травня 2018 19:59
захист довкілля.jpg
25 травня 2018 19:59
договір з залізницею.pdf
25 травня 2018 19:59
копія паспорта.pdf
25 травня 2018 19:59
проект договору.pdf
25 травня 2018 19:59
ст.17 загальна.jpg
25 травня 2018 19:59
про працівників.jpg
25 травня 2018 19:59
про аналогічні.pdf
25 травня 2018 19:59
про пдв.jpg
25 травня 2018 19:59
про поставку партіями.jpg
25 травня 2018 19:59
про зважування.jpg
25 травня 2018 19:59
Ліцензія.zip
25 травня 2018 19:59
купівля ваг накладна .jpg
25 травня 2018 19:59
Довереность Рыжий.zip
25 травня 2018 19:59
персон.дані.jpg
25 травня 2018 19:59
Гарантия_3253.zip
25 травня 2018 19:59
Довідка_покритя.PDF
25 травня 2018 19:59
виписка з протоколу.jpg
25 травня 2018 19:59
пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 1 414 200,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 15:11

Документи

05 червня 2018 15:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
1 414 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 14:43
додаток.pdf зміни до договору
17 серпня 2018 14:40
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 серпня 2018 14:40
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 14:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 липня 2018 14:30
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 13:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 липня 2018 12:23
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 15:23
Протокл про виправлення помилки.pdf зміни до договору
19 червня 2018 14:52
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 16:10
договір укладений
18 червня 2018 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки у п. 22 звіту: вважати вірним п.22 в наступній редакції - «22. Ідентифікатор договору: 19/2275»
Номер договору про закупівлю: 16/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/2275
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.2 договору, а саме внесення змін в частині джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: 16/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/2275
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості ціни за одиницю товару, не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни одиниці товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 16/2275
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16/2275
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості ціни за одиницю товару, не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни одиниці товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 16/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/2275
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 414 200,00
UAH з ПДВ