Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
6 300 000,00 UAH
UA-2018-04-05-001102-c ● e0799836589048cc879548724e746e58
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" |
Код ЄДРПОУ: | 03348962 |
Місцезнаходження: | 79018, Україна , Львівська обл., Львів, Стороженка, 11 |
Контактна особа: |
БУЖОВИЧ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 380322330127 lkpsrp@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2018 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2018 11:24 |
Очікувана вартість: | 6 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
1) оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 09.09.2016 № 813 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro); 2) вартість одиниць товару учасника-переможця за результатами електронних торгів (процедури аукціону або кваліфікації переможця (за наявності лише одного учасника)) не може бути нижчою більше ніж на 2% від встановлених учасником на своїх АЗС цін, які діяли на момент розкриття пропозиції; 3) учасник зобов’язаний мати дозвіл або ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності (торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на момент проведення торгів передбачено чинним законодавством України; 4) учасник повинен мати цілодобові АЗС (власні/орендовані або АЗС партнерів у м. Львові), розташовані в радіусі не більше 5-ти км від дільниці механізації ЛКП “ШРП Залізничного району” за адресою: м. Львів, вул. І. Блажкевич, 12А (мікрорайон “Левандівка”, вул. Суботівська), для заправки важкої дорожньої і снігоприбиральної спецтехніки; 5) виключними підставами дискваліфікації учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі;б) учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору; 6) технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження викладено в окремому файлі (Додаток № 1); 7) кваліфікаційні вимоги та порядок їх подання викладені у Додатку № 2; 8) проект Договору викладений у Додатку № 3; 9) форма цінової пропозиції Учасника торгів викладена у Додатку № 4; 10) форма цінової пропозиції Переможця торгів (за результатами Аукціону) викладена у Додатку № 5.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232000 літр
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79018, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стороженка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2018 15:26 |
Додаток № 5 пропоз Перем.doc |
05 квітня 2018 15:26 |
Додаток № 4 пропоз Учасн.doc |
05 квітня 2018 15:25 |
Додаток № 3 проект договору.doc |
05 квітня 2018 15:25 |
Додаток № 2 кваліфікац. вимоги.doc |
05 квітня 2018 15:25 |
Додаток № 1 Техвимоги паливо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-05-001102-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 20 квітня 2018 10:37
Неправомірне відхилення ПП "ОККО Контракт"
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю із недотриманням вимоги Додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Форма подається Кандидатом в Переможці на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника або уповноваженої особи (прізвище, ініціали) Учасника з проставленням печатки на кожній сторінці (у разі використання) і протягом наступного робочого дня за днем аукціону завантажується в Систему в електронному (сканованому) вигляді (PDF-формат). Учасник не повинен відступати від даної форми)». Дана підстава є необґрунтованою, враховуючи факт наявності в складі тендерної пропозиції додатку 5 із відображенням актуальної інформації щодо ціни тендерної пропозиції, та звертаємо Вашу увагу на те, що первинна тендерна пропозиція не відрізняється від пропозиції за результатами аукціону. Вимога щодо додаткового оприлюднення одного і того ж документу, який містить ідентичну інформацію, позбавлена змісту. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2018 12:39
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Закупівля здійснюється не за нормами Закону України «Про публічні закупівлі», а згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 09.09.2016 № 813 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro) – як допорогова.
2. Згідно п.4.15. Положення: «Виключними підставами дискваліфікації учасників є: п.4.15.1. Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі».
3. Пунктом 20 Додатку № 2 Кваліфікаційні вимоги Замовником встановлено: «20. Кандидат в Переможці в обов’язковому порядку протягом одного робочого дня, наступного за днем завершення етапу Аукціону, подає (завантажує) в електронному (сканованому) вигляді (PDF-формат) – цінову пропозицію Переможця торгів з урахуванням результатів аукціону** (Додаток № 5). У випадку відхилення Замовником Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, наступний Учасник, визначений системою кандидатом в Переможці, аналогічно виконує всі дії, встановлені цим пунктом для Переможця.
У разі переходу закупівлі у статус “Кваліфікація переможця” (у випадку подання пропозиції лише одним учасником), Учасник-Переможець будь-яких нових документів (в тому числі й цінової пропозиції за результатами аукціону – Додаток № 5) в Систему не завантажує».
Замовником ці вимоги не відмінялись, а тому вони є обов’язковими для учасників. В той же час Кандидат в Переможці – ПП «ОККО КОНТРАКТ» зазначену вимогу не виконав.
4. Крім цього, в Замовника є й інші підстави для відхилення ПП «ОККО КОНТРАКТ»: в наданій документації учасником не дотримано вимог п.7 Додатку № 1, пунктів 15, 16, 18 Додатку №2, про що зазначено в рішенні Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 8 від 19.04.2018р., завантаженому в PDF-форматі при оцінці пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, в ЛКП «ШРП Залізничного району» відсутні підстави щодо задоволення вимоги учасника – ПП «ОККО КОНТРАКТ».
1. Закупівля здійснюється не за нормами Закону України «Про публічні закупівлі», а згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 09.09.2016 № 813 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro) – як допорогова.
2. Згідно п.4.15. Положення: «Виключними підставами дискваліфікації учасників є: п.4.15.1. Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі».
3. Пунктом 20 Додатку № 2 Кваліфікаційні вимоги Замовником встановлено: «20. Кандидат в Переможці в обов’язковому порядку протягом одного робочого дня, наступного за днем завершення етапу Аукціону, подає (завантажує) в електронному (сканованому) вигляді (PDF-формат) – цінову пропозицію Переможця торгів з урахуванням результатів аукціону** (Додаток № 5). У випадку відхилення Замовником Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, наступний Учасник, визначений системою кандидатом в Переможці, аналогічно виконує всі дії, встановлені цим пунктом для Переможця.
У разі переходу закупівлі у статус “Кваліфікація переможця” (у випадку подання пропозиції лише одним учасником), Учасник-Переможець будь-яких нових документів (в тому числі й цінової пропозиції за результатами аукціону – Додаток № 5) в Систему не завантажує».
Замовником ці вимоги не відмінялись, а тому вони є обов’язковими для учасників. В той же час Кандидат в Переможці – ПП «ОККО КОНТРАКТ» зазначену вимогу не виконав.
4. Крім цього, в Замовника є й інші підстави для відхилення ПП «ОККО КОНТРАКТ»: в наданій документації учасником не дотримано вимог п.7 Додатку № 1, пунктів 15, 16, 18 Додатку №2, про що зазначено в рішенні Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 8 від 19.04.2018р., завантаженому в PDF-форматі при оцінці пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, в ЛКП «ШРП Залізничного району» відсутні підстави щодо задоволення вимоги учасника – ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Номер вимоги: UA-2018-04-05-001102-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НК Преміум", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 20 квітня 2018 17:20
Відхилення пропозиції ТОВ "НК Преміум" за умов, не передбачених Замовником
Перелік вимог до учасників даної закупівлі Вами, як Замовником, визначено у документах, оприлюднених для загального доступу: Додатки 1-5. Саме цими вимогами керуються всі учасники при підготовці пропозиції до кінцевої дати подання. Просимо визначити, в якому саме із Додатків 1-5 Вами становлено вимогу, щодо кількості АЗС (більше 1-єї) та, що АЗС мають знаходитися так, аби Ви не були "в скрутному становищі" та мали змогу дістатися до неї "зручно". Адже саме ці субєктивні ознаки є причиною відхилення пропозиції ТОВ "НК Преміум". Також звертаєму увагу, що хоча дана закупівля здійснюється Вами не у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі", принципи економії коштів комунальним підприємством є ключовими поряд з принципами об'єктивної та неупередженої оцінки, запобігання корупційним проявам тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2018 09:49
Насамперед, вдячні Вам за активну участь (в тому числі й стосовно цієї вимоги) в закупівлі. Щодо Вашої вимоги: 1) ми не ставили вимог до учасників щодо конкретної або приблизної кількості заправок, тому що розуміємо і володіємо інформацією про те, що в зазначеному радіусі (5 км) потенційні учасники (ОККО, WOG, Укрнафта) мають не менше 2-х автозаправок, які розташовані в зручних для під’їзду нашої важкої і великогабаритної техніки місцях. При цьому, розташовані ці АЗС в стороні від магістральних вулиць або біля магістральних вулиць, але під’їзди до них можливі з декількох напрямків без значних ускладнень. Крім цього, ці АЗС розташовані в зручних для техніки підприємства напрямках: Скнилів, Левандівка, вул. Виговського, Курмановича, Любінська-Аеропорт, вулиці Шевченківського району тощо, оскільки основна діяльність підприємства здійснюється саме за цими об’єктами. Тому Замовником і встановлено вимогу до учасників: пункт 2 Додатку № 1 (Технічне завдання) “2. Наявність АЗС (власних/орендованих або АЗС партнерів у м. Львові…”, де саме термін “власних/орендованих” вказує не на однину, а на множину: 2, 3, 4, 5…; 2) стосовно згаданих Вами “принципів об’єктивної та неупередженої оцінки, запобігання корупційним проявам”, то маємо можливість відзначити підготовлені Вами (на відміну від інших учасників, що пройшли оцінку) документи пропозиції, а тому питань саме до Вашої документації стосовно відхилення в нас немає; 3) що ж стосується зазначеного Вами “принципу економії коштів комунальним підприємством”, то саме в цьому і полягає причина відхилення пропозиції ТОВ “НК Преміум” – нам дорожче обійдеться доїзд техніки до автозаправки, чим сама заправка, а звідси – ніякої економії, а ще й можливі додаткові збитки (корки, ДТП, затримки у виконанні робіт (особливо механізоване прибирання в зимовий період), що потягне за собою фінансові претензії замовників, несвоєчасне виконання вимог поліції, тощо); 4) розширяйте мережу АЗС саме у м. Львів із зручним різностороннім доїздом – і ми, в майбутньому, будемо мати можливість розглядати Ваші пропозиції як потенційних учасників в торгах на закупівлю палива.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
5 822 200,00
UAH з ПДВ
|
5 822 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НК Преміум" |
6 127 980,00
UAH з ПДВ
|
5 980 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техойл ЛТД" |
6 023 040,00
UAH з ПДВ
|
5 981 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
6 143 500,00
UAH з ПДВ
|
6 143 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
5 822 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2018 15:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НК Преміум" #39882834 |
Відхилено |
5 980 140,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 16:51
|
ТОВ "Техойл ЛТД" #41850141 |
Відхилено |
5 981 280,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
6 143 500,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 14:59
|
ДУ 6 Лівайн.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2019 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2018 10:03
|
ДУ 5 ШРП Лівайн пролонг.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 14:27
|
ДУ 4 Лівайн.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2018 18:04
|
ДУ 3 Лівайн.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2018 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2018 18:04
|
ДУ 2 Лівайн Торг.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2018 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2018 17:13
|
ДУ 1 Лівайн ШРП.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2018 17:12
|
Договір Лівайн Торг.pdf | укладений |
05 травня 2018 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною цін на паливно-мастильні матеріали на ринку нафтопродуктів, Сторони, керуючись п.3.3. і п.11.5. Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р., листом-пропозицією Постачальника від 03.09.2018 № 113, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення з 03 вересня 2018 року вартості одиниць Товару від вартості, зазначеної в Договорі поставки, що не перевищує порогів цін згідно даних цінової інформаційної довідки Львівської ТПП від 03.09.2018р. № 19-09/832 (без зміни ціни Договору), доповнивши його підпунктом 1.1.1. в наступній редакції: “1.1.1. Вартість одиниць Товару з 03 вересня 2018 року становить: № з/п Найменування Товару Одиниця виміру Ціна за одиницю, без ПДВ (грн.) Ціна за одиницю, з ПДВ (грн.) 1. Бензин А-92 ENERGY л 23,33 28,00 2. Бензин А-95 л 24,17 29,00 3 Дизельне паливо ENERGY л 22,50 27,00 |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною цін на паливно-мастильні матеріали на ринку нафтопродуктів, Сторони, керуючись п.3.3. і п.11.5. Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р., листом-пропозицією Постачальника від 10.09.2018 № 122, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення з 11 вересня 2018 року вартості одиниць Товару від вартості, зазначеної в Договорі поставки, що не перевищує порогів цін згідно даних цінової інформаційної довідки Криворізького представництва Дніпропетровської ТПП від 10.09.2018р. № 264/14-12 (без зміни ціни Договору), доповнивши його підпунктом 1.1.1. в наступній редакції: “1.1.1. Вартість одиниць Товару з 11 вересня 2018 року становить: № з/п Найменування Товару Одиниця виміру Ціна за одиницю, без ПДВ (грн.) Ціна за одиницю, з ПДВ (грн.) 1. Бензин А-92 ENERGY л 24,17 29,00 2. Бензин А-95 л 25,00 30,00 3 Дизельне паливо ENERGY л 23,33 28,00 |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/78 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною цін на паливно-мастильні матеріали на ринку нафтопродуктів, Сторони, керуючись п.3.3. і п.11.5. Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р., листом-пропозицією Постачальника від 01.10.2018 № 130, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення з 01 жовтня 2018 року вартості одиниць Товару від вартості, зазначеної в Договорі поставки, що не перевищує порогів цін згідно даних Висновку про вартість Запорізької ТПП від 01.10.2018р. № ОИ-3955 (Серія ЗС № 0202147) – без зміни ціни Договору, виклавши підпункт 1.1.1. в наступній редакції: “1.1.1. Вартість одиниць Товару з 01 жовтня 2018 року становить: № з/п Найменування Товару Одиниця виміру Ціна за одиницю, без ПДВ (грн.) Ціна за одиницю, з ПДВ (грн.) 1. Бензин А-92 ENERGY л 25,41 30,50 2. Бензин А-95 л 26,25 31,50 3 Дизельне паливо ENERGY л 24,58 29,50 2. Інші умови Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода № 3 являється невід‘ємною частиною Договору поставки №42/СК103-0467 від 05.05.2018р. |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/81 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною цін на паливно-мастильні матеріали на ринку нафтопродуктів, Сторони, керуючись п.3.3. і п.11.5. Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р., листом-пропозицією Постачальника від 01.11.2018 № 146, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення вартості одиниць Товару (без зміни ціни Договору) від вартості, зазначеної в Договорі поставки та Додатковій угоді № 3/81 від 01.10.2018р., що не перевищує порогів цін згідно даних інформаційної цінової довідки Львівської ТПП від 30.10.2018р. № 19-09/1049, виклавши підпункт 1.1.1. в наступній редакції: “1.1.1. Вартість одиниць Товару становить: № з/п Найменування Товару Одиниця виміру Ціна за одиницю, без ПДВ (грн.) Ціна за одиницю, з ПДВ (грн.) 1. Бензин А-92 ENERGY л 25,83 31,00 2. Бензин А-95 л 26,67 32,00 3 Дизельне паливо ENERGY л 26,67 32,00 2. Інші умови Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода № 4 являється невід‘ємною частиною Договору поставки №42/СК103-0467 від 05.05.2018р. Сторони погодили, що, відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, умови даної угоди розповсюджуються на відносини між ними, що виникли до її укладення, але не раніше 03 жовтня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктами 10.2. і 11.5. Договору поставки № 42/СК103-0467 від 05.05.2018р., Сторони домовились продовжити дію Договору по 31 грудня 2019 року, виклавши п.10.1. Договору в редакції: “10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками Сторін (за умови наявності у Сторони печатки) і діє по 31 грудня 2019 року, але не пізніше повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором”. |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення обсягів закупівлі і ціни договору з метою безперебійного забезпечення автотранспортної техніки підприємства паливом на період вихідних і святкових днів (Пасхи і травневих свят), проведення процедури електронних торгів на закупівлю палива |
Номер договору про закупівлю: | 42/СК103-0467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/43 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |