Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція (бланідас актив, бланідас 300, мікрасепт, хоспісепт (серветки), біонол, аеродезін 2000 з розпилювачем, аеродезін 2000 без розпилювача, дезеліт Т60, дезофаст)
Очікувана вартість
158 075,00 UAH
UA-2018-04-05-000813-c ● de9a74da95724b199cfda75cbe1bbdee
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02007087 |
Місцезнаходження: | Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Київська,1 |
Контактна особа: |
Ігор Костюк 0512415537 giov.ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2018 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2018 12:34 |
Очікувана вартість: | 158 075,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
більш детально в оголошенні та додатках до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 Одиниця
Дезинфекційні засоби. Всього 9 найменувань (520 одиниць). В тому числі: Бланідас актив (пляшка 1л) – 24 пляшки; Бланідас 300 (300 табл в банці) – 165 банок; Мікрасепт (флакон 5 л) – 109 флаконів.; Хоспісепт (серветки по 200 штук в банці) – 240 банок; Біонол (банка, 1кг) – 29 банок; Аеродезін 2000 з розпилювачем (флакон 1000 мл) – 52 флакони; Аеродезін 2000 без розпилювача (флакон 1000 мл) – 29 флаконів; Дезеліт Т 60 (банка 1 кг) – 5 банок; Дезофаст (флакон 480 мл) – 21 флакон.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, м. Миколаїв, Миколаївська обл., вул. Київська, 1; перший поверх, каб. №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2018 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2018 13:59 |
Оголошення Дези 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-05-000813-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 18 квітня 2018 14:19
Вимога!
Шановний! Продовжуєте виправдовувати свої корупційні рішення по протягуванню у переможці своїх постачальників-корупціонерів? Що значить, Ви не розглядаєте еквіваленти?! Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Далі, стосовно перекрученого трактування Наказу №236 МОЗ України. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2018 13:16
В результаті детального вивчення Вимоги тендерний комітет дійшов висновку, що ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» шляхом погроз, залякувань та образ намагається здійснювати тиск на тендерний комітет з метою впливу на колективне рішення задля отримання прибутку, не важливо якими методами. Адже, враховуючи той факт, що минулого року Миколаївський обласний клінічний госпіталь співпрацював з вищевказаним товариством в частині закупівлі дезінфекційних засобів, то може особа, яка написала Вимогу від ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» своєю фразою: «Продовжуєте виправдовувати свої корупційні рішення по протягуванню у переможці своїх постачальників-корупціонерів» хоче сказати, що минулорічна перемога ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК», в результаті якої був укладений договір № 459 від 06.12.2017 року була досягнута шляхом корупційних домовленостей? Та може ви тоді також назвете того, хто з наступних двох учасників нинішньої процедури закупівлі є «постачальником-корупціонером»?
Стосовно не розгляду еквівалентів. По-перше. Незрозуміло з чого ви взяли, що ваша пропозиція з «еквівалентами» не розглядалася? Всі запропоновані вашим товариством позиції товарів були розглянуті не тільки тендерним комітетом, а і безпосередньо фахівцями госпіталю, які мають пряме відношення до роботи з дезінфекційними засобами..
По-друге. Не потрібно перекручувати зміст п.6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 відповідно до якого: «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Зверніть увагу - «може», а не «повинен». Отже, це є право, а не обов’язок.
По-третє. Потреба госпіталю в тих чи інших дезінфекційних засобах визначається на підставі заявок персоналу відділень, які з ними працюють та є обізнаним які саме та з якими характеристиками засоби потрібні для роботи. Характеристики ж окремих запропонованих вами товарів не відповідають характеристикам, заявленим в оголошенні.
Стосовно дискримінації. Ніхто не забороняє вам запропонувати заявлені в оголошенні товари за більш низькою ціною ніж інші учасники. Які, до речі, саме й зазнали б дискримінації чесно пропонуючи зазначений в оголошенні товар, в той час як ви пропонували «еквіваленти», які, при цьому, ніде офіційно не визначено, як еквівалент певного товару.
Стосовно погроз. Звертатися до тих чи інших органів з заявами – це ваше право. Але робіть це цивілізовано, без погроз, шантажу, брудних наклепів та образ у сторону десятків працівників нашої установи, які, до речі, також мають право звернутись до суду по захист честі, гідності, ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
Стосовно не розгляду еквівалентів. По-перше. Незрозуміло з чого ви взяли, що ваша пропозиція з «еквівалентами» не розглядалася? Всі запропоновані вашим товариством позиції товарів були розглянуті не тільки тендерним комітетом, а і безпосередньо фахівцями госпіталю, які мають пряме відношення до роботи з дезінфекційними засобами..
По-друге. Не потрібно перекручувати зміст п.6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 відповідно до якого: «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Зверніть увагу - «може», а не «повинен». Отже, це є право, а не обов’язок.
По-третє. Потреба госпіталю в тих чи інших дезінфекційних засобах визначається на підставі заявок персоналу відділень, які з ними працюють та є обізнаним які саме та з якими характеристиками засоби потрібні для роботи. Характеристики ж окремих запропонованих вами товарів не відповідають характеристикам, заявленим в оголошенні.
Стосовно дискримінації. Ніхто не забороняє вам запропонувати заявлені в оголошенні товари за більш низькою ціною ніж інші учасники. Які, до речі, саме й зазнали б дискримінації чесно пропонуючи зазначений в оголошенні товар, в той час як ви пропонували «еквіваленти», які, при цьому, ніде офіційно не визначено, як еквівалент певного товару.
Стосовно погроз. Звертатися до тих чи інших органів з заявами – це ваше право. Але робіть це цивілізовано, без погроз, шантажу, брудних наклепів та образ у сторону десятків працівників нашої установи, які, до речі, також мають право звернутись до суду по захист честі, гідності, ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
130 488,00
UAH з ПДВ
|
130 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СКОРОБАГАТЬКО ГЕНАДІЙ БОРИСОВИЧ" |
157 955,00
UAH з ПДВ
|
154 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ДЕЗ СЕРВІС" |
154 239,00
UAH з ПДВ
|
154 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
130 488,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2018 13:38
|
ФОП "СКОРОБАГАТЬКО ГЕНАДІЙ БОРИСОВИЧ" #2722213437 |
Відхилено |
154 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2018 15:16
|
ТОВ "УКР ДЕЗ СЕРВІС" #37104070 |
Відхилено |
154 239,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 13:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій