Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт байдарочного елінга структурного підрозділу КПДЮ «Водна станція» (Труханів острів, вул. Паркова м. Київ).
Очікувана вартість
250 200,00 UAH
UA-2018-04-04-002409-a ● 8be6b7b81b2445e0aa3abb19552fbcd0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | «Київський Палац дітей та юнацтва» |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Шапаренко Олександр Павлович +380442808492 kpdu.dzo@i.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2018 23:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2018 23:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2018 23:08 |
Очікувана вартість: | 250 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт байдарочного елінга структурного підрозділу КПДЮ «Водна станція» (Труханів острів, вул. Паркова м. Київ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2018 23:03 |
Оголошення Капітальний ремонт байдарочного елінга Водна станція ІІ.pdf |
06 квітня 2018 23:03 |
Оголошення Капітальний ремонт байдарочного елінга Водна станція ІІ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатки до оголошення
Дата подання: 06 квітня 2018 08:57
Дата відповіді: 06 квітня 2018 23:06
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції Специфікацію (Додаток № 1), але у складі завантажених документів з боку Замовника даний файл відсутній.
Також, відсутній Додаток № 9 (довідка про наявність обладнання).
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас додати вищезазначені документи.
Відповідь: (Додаток № 1) Специфікація вписано помилково.
Додаток № 9 додано.
Додаток № 9 додано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-04-002409-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Технобудсервіс 2006", Код ЄДРПОУ:34574357
Дата подання: 06 квітня 2018 10:10
Усунення дискримінаційних вимог
Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимагаємо усунення порушення стосовно зазначення у документації дискримінаційних вимог, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників, а саме: підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у закладах освіти. Аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і ніяк не може бути пов’язано з типом закладу. Просимо внести зміни до оголошення про закупівлю
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2018 13:11
Замовником було уважно розглянуто вимогу від 06.04.2018, 10:10. ID: UA-2018-04-04-002409-a.a1
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Зазначаємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв зумовлено специфіки предмета закупівлі, його законодавчого регулювання.
Разом з тим, Замовником задовольняється ваша скарга.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Зазначаємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв зумовлено специфіки предмета закупівлі, його законодавчого регулювання.
Разом з тим, Замовником задовольняється ваша скарга.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Технобудсервіс 2006" #34574357 |
Переможець |
248 379,79
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2018 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
11 червня 2018 13:50
|