Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні матеріали
Очікувана вартість
42 360,00 UAH
UA-2018-04-04-001298-a 377997d8b8774dcf92cc349c7e19f5c5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванова

+380663107083 polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії"
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, 20
Контактна особа: Ірина Іванова
+380663107083
polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В зв"язку з проведенням відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (КРОВ ТА ПРЕПАРАТИ КРОВІ) двічі не відбулася процедура закупівлі оскільки жоден учасник не подав цінові пропозиції. Відповідно п.4 ст.35 З.У. "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом прийнято рішення розпочати переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2018 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 15 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(кров та препарати крові)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 літр
медичні матеріали (еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 літр
медичні матеріали (плазма лейкофільтрована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

04 квітня 2018 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 42 360,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 15:20

Документи

04 квітня 2018 15:20
Електронний підпис
04 квітня 2018 15:12
2.png
04 квітня 2018 15:12
1.png

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
42 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2018 15:20
Електронний підпис
04 квітня 2018 15:12
2.png
04 квітня 2018 15:12
1.png

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 13:23
додаткова угода 4.JPEG зміни до договору
30 січня 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 12:59
додаткова №3.JPEG зміни до договору
30 січня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:08
додаткова 1 до договору1.JPEG зміни до договору
29 грудня 2018 10:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:06
додаткова кров.JPEG зміни до договору
28 грудня 2018 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:55
додаткова кров1.JPEG зміни до договору
28 грудня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 10:28
5.jpeg укладений
17 квітня 2018 10:25
4.jpeg укладений
17 квітня 2018 10:25
3.jpeg укладений
17 квітня 2018 10:25
2.jpeg укладений
17 квітня 2018 10:25
1.jpeg укладений
17 квітня 2018 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 45-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 45-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 45-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 45-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 41 197,40
UAH з ПДВ