Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи пожежної сигналізації для енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС
Fire alarm system for Unit 4 of Zaporizhzhya NPP
Очікувана вартість
69 578 846,65 UAH
UA-2018-04-04-000329-c 097d349c91064f2fbb7032c5c1a6b4b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спасібо Ганна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Спасібо Ганна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Spasibo Hanna
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 квітня 2018 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 13:00
Очікувана вартість: 69 578 846,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 578,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 695788.46 UAH
Publication date: 04 квітня 2018 10:43
Enquiries until: 01 червня 2018 11:00
Complaints submission until: до 07 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 69 578 847 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 579 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Системи пожежної сигналізації для енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Fire alarm system for Unit 4 of Zaporizhzhya NPP
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 липня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 13:32
ТД 5529-4.doc
01 червня 2018 13:32
5529-перелік ЗТД-4.doc
14 травня 2018 11:31
5529-перелік ЗТД-3.doc
10 травня 2018 12:15
Додаток 2 - інф про тех хар - 2.docx
10 травня 2018 12:15
5529-перелік ЗТД-2.doc
24 квітня 2018 14:11
5529-перелік ЗТД-1.doc
04 квітня 2018 10:40
Додаток 4 - ТВ.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 6 - митні платежі.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
04 квітня 2018 10:40
Додаток 5 - досвід виконання.docx
04 квітня 2018 10:40
Додаток 3 - проект договору.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
04 квітня 2018 10:40
Витяг 5529.pdf
01 червня 2018 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 11:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 12:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 10:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 13:32
ТД 5529-4.doc
14 травня 2018 11:31
ТД 5529-3.doc
10 травня 2018 12:15
ТД 5529-2.doc
24 квітня 2018 14:11
ТД 5529-1.doc
04 квітня 2018 10:40
ТД 5529.doc
01 червня 2018 13:32
5529-перелік ЗТД-4.doc
14 травня 2018 11:31
5529-перелік ЗТД-3.doc
10 травня 2018 12:15
Додаток 2 - інф про тех хар - 2.docx
04 квітня 2018 10:40
Додаток 2 - інф про тех хар.docx
10 травня 2018 12:15
5529-перелік ЗТД-2.doc
24 квітня 2018 14:11
5529-перелік ЗТД-1.doc
04 квітня 2018 10:40
документи ВП АК.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 4 - ТВ.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 6 - митні платежі.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
04 квітня 2018 10:40
Додаток 5 - досвід виконання.docx
04 квітня 2018 10:40
Додаток 3 - проект договору.pdf
04 квітня 2018 10:40
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
04 квітня 2018 10:40
Витяг 5529.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання розяснень
Дата подання: 23 квітня 2018 11:39
Дата відповіді: 07 травня 2018 14:25
Як зазначено у Додатку 2 до ТД, стовпчик «Технічні характеристики» – «Устаткування, зазначене у табл. 1,2 повинно бути поставлено в одному комплекті.». Дане устаткування, згідно п.3.2.1 ТВтаУП, відноситься до загальноблочного та не вказано як окремий комплект поставки у Додатках 1, 2 до ТД. Вимагаємо внести комплект загальноблочного устаткування як окремий комплект поставки, або вказати до складу якого з комплектів, зазначених у Додатках 1, 2 до ТД, повинно входити це обладнання. Також просимо роз’яснити чи входять комплекти, зазначені у табл.. 4,5 ТВтаУП до складу систем які зазначені у Додатках 2, 3 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Внесення змін до ТД недоцільно.
Постачання загальноблочного устаткування потрібно виконати у три етапи:
Разом з «Системою пожежної сигналізації для 1 СБ бл. №4» виконати поставку:
Робочої станції (1 шт.) у складі:
- шафа робочої станції в зборі;
- монітор 24 (2шт.);
- клавіатура;
- звукова система;
- принтер;
- стіл.
Разом з «Системою пожежної сигналізації для 2 СБ бл. №4» виконати поставку:
Інформаційного терміналу без зовнішніх входів (2 шт.) у складі:
- системний блок з неможливістю фізичного підключення зовнішніх USB з однієї оптичної мережевої картою 100Mbps Fast Ethernet (2 шт.);
- монітор 24 (2шт.);
- клавіатура (2 шт.);
- миша (2шт.);
- блок безперервного живлення (2шт.).
Разом з «Системою пожежної сигналізації для СНЕ РВ, ЕЕТУ, ДВ, МЗ бл. №4» виконати поставку:
Робочої станції (1 шт.) у складі:
-шафа робочої станції в зборі;
- монітор 24 (2 шт.);
- промислова клавіатура;
- піддон, який монтується в стійку для клавіатури;
- кришка для піддону;
- клавіатури;
- звукова система (мультимедійні колонки 2.0);
- кабель мережевий для монітора (3 м)."
Щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 23 квітня 2018 12:27
Дата відповіді: 07 травня 2018 14:27
Згідно п. 5.1 тендерної документації вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді довідки встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписаної керівником та скріпленої печаткою…. Просимо надати роз’яснення, щодо того, від кого необхідно надавати в/з довідку - від виробника чи від учасника, у разі якщо учасник є уповноваженим представником виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17).
Перелік документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям викладений у п. 5.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації відноситься до учасників процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-04-000329-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 23 квітня 2018 11:13
Щодо строків постачання Продукції
Системи пожежної сигналізації для енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС
од ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Період постачання: з 01.06.2018 по 30.06.2018

Сестемою визначено наступні періоди
Період уточнень
з 04.04.2018 10:43:31 по 05.05.2018 11:00
Прийом пропозицій
з 04.04.2018 10:43:31 по 15.05.2018 11:00
Початок аукціону
20.06.2018 11:14:01
Згідно ЗУ Стаття 32. Про публічні закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Срок подписания догвора планируется в срок 10.07.2018р
П.6.3.1 Проекту договору зазначено, що «Протягом 20 днів з моменту укладання договору направити для погодження на адресу кінцевого споживача ВП ЗАЕС план якості на продукцію, що поставляється. Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим планом якості.
Тобто в строк до 30.07.2018 Постачальник повинен надати на узгодження план якості. Терміни узгодження плану якості в тендерній документації та в проеті договору відсутні. Згідно з практикою розгляду та погодження планів якості його терміни складають від 5 до 10 робочих днів.
Виходячи з вищенаведеного строк розгляду та погодження документів 10.08.2018р.
Також Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим планом якості, тобто тільки після погодження плану якості Виробник має можливість розпочинати виготовлення відповідної Продукції.
Технологічний процес виготовлення, випробування та транспортування складає не менш 150 днів від дати пілписання договору.
Виходячи з вищенаведеного строк постачання продукції становить 10.12.2018р.
Просимо внести зміни до ТД та встановити строк постачання 150 днів з моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2018 12:30
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 10.05.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-04-000329-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 03 травня 2018 14:19
Про надання інформації
У додатку №4 до ТД ТВтаУП ІКС АПС, АПС (ППА) приміщень енергоблоку №4 ВП «ЗАЕС» 04.ЕЦ.UJ.TT.110-17 у п. 6.3.47 йде посилання на шафу робочої станції ШРС. Проте,у ТВтаУП відсутня будь-яка інформація, що надає можливість учаснику прорахувати вартість шафи ШРС та включити її до тендерної пропозиції. Просимо надати технічний опис у вигляді креслень, переліку елементів, опису функціональних можливостей на шафу ШРС для можливості надання тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2018 14:41
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"До складу ШРС повинно входити:
• вентилятор циркуляційний;
• блок системний з адаптерами для обміну інформацією з робочою станцією і інформаційно-обчислювальною системою;
• пристрій безперебійного живлення 1500ВА;
• блок перетворення сигналів;
• пристрій резервного живлення;
• пристрій комутації сигналів.

Функціональні можливості шафи ШРС, як складової частини ІКС, АПС передбачені п.п.6.1.9–6.1.12, 6.1.15-6.1.27, 6.1.33-6.1.38
ВБН В.1.1-034-03.307-2003.
Технічний опис у вигляді креслень та перелік елементів не може бути наданий учаснику торгів, оскільки технічний опис та перелік елементів - це документ виробника і надається згідно вимог п. 4.1.1 таблиці 6 ТВтаУП при постачанні системи АПС постачальником".
Номер вимоги: UA-2018-04-04-000329-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 05 травня 2018 09:26
Вимога щодо додавання інформації до ТВтаУП
Вимагаємо додати до ТВтаУП (Додаток 4 до ТД) наступну інформацію, необхідну для формування техніко–комерційної пропозиції:

– Таблиці програмування ППКП;

або в розділ 4 додати етап видачи вихідних даних для програмування ППКП.

– Функції що виконуються РС та ШРС.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2018 14:42
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Вимога учасника торгів щодо надання таблиці програмування ППКП або стану видачі вихідних даних для програмування ППКП є необґрунтованою.
Таблиці програмування є документом заводу-виробника як частина програмного забезпечення системи АПС. Замовник не обмежує учасника торгів у методах програмування складових частин АПС (як то ППКП, РС та т. ін.).
Учасник торгів має мати достатню кваліфікацію щоб забезпечити верифіковане програмування ППКП для виконання функцій, що приведено у п.6.3.48 ТВтаУП.
Відповідь стосовно надання інформації про функції, що виконують РС на ШРС приведена у відповіді по запиту учасника під №1".
Номер вимоги: UA-2018-04-04-000329-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 05 травня 2018 09:27
Вимога щодо внесення змін
По тексту ТВтаУП (Додаток 4 до ТД) вимагається відповідність обладнання вимогам СОУ НАЕК 100, при цьому, для того щоб визначити конкретний критерій відповідності необхідно знати групу умов експлуатації та розміщення обладнання які не зазначені в ТВтаУП. Вимагаємо додати до ТВтаУП групу умов експлуатації та розміщення обладнання АПС АУГП (ППКП й перефірійне обладнання згідно табл.3).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2018 14:44
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"У п.1.4, останнє перелічення, вказана класифікація обладнання яке закуповується згідно з НП 306.2.202-2015, а саме 3(С). Враховуючи те, що СОУ НАЕК 100 використовує класифікацію НП 306.2.202-2015 (6.1, 6.2) вважаємо, що всі необхідні умови для визначення груп умов експлуатації та розміщення обладнання вказані".
Номер вимоги: UA-2018-04-04-000329-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 05 травня 2018 10:53
Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги
В документації конкурсних торгів зазначено:

- п. 6 розділу 3 тендерної документації «…До кінцевого строку подання тендерних пропозицій документ, за яким товар виготовляється, повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом» та з ДІЯР України»;

- п.4.1.1, табл.6 ТВтаУП «Надати на момент участі в торгах: - ТУ (ТС), підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом», Держатомрегулювання відповідно до процедури, встановленої в СОУ НАЕК 077».

Враховуючи що:

1.ТУ, за якими планується постачання, погодженні ДП НАЕК «Енергоатом» та пройшли Державну експертизу з ядерної та радіаційної безпеки та не мають зауважень;

2. з урахуванням наявності Технічного рішення щодо порядку застосування п.3.6 НП 306.2.106, погодженого ДІЯР України в якому у вирішальній частині зазначено: «Дозволити при здійсненні модифікацій СВБ проведення тендеру на закупівлю обладнання без погодження з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ) у випадках, якщо на момент прийняття рішення про проведення тендеру менше двох виробників обладнання, що підлягає закупівлі, мають погоджені з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ).»;

3. згідно проекту Договору передбачені відповідні фінансові наслідки для Постачальника у разі не виконання або не належного виконання Договору

Вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги та викласти у наступній редакції: «- п. 6 розділу 3 тендерної документації «…До кінцевого строку подання тендерних пропозицій документ, за яким товар виготовляється, повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом»»;

- п.4.1.1, табл.6 ТВтаУП «Надати на момент участі в торгах: - ТУ (ТС), підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом»».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2018 14:46
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Вимога учасника торгів щодо внесення змін у п. 6 розділ 3 тендерної документації та у п.4.1.1 таблиці 6 ТВтаУП стосовно виключення вимоги про надання у якості документу на виготовлення ТУ (ТС), погоджених з ДІЯР України на момент подання пропозицій, не є дискримінаційною та не підлягає до задоволення.
Станом на сьогодні є не менше двох постачальників, які мають погоджені ТУ(ТС) з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯР України, що відповідає вимогам технічного рішення щодо порядку застосування п.3.6 НП 306.2.106, на яке посилається учасник торгів".

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-04-000329-c.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 10 травня 2018 17:58
Скарга на дії замовника
1. Згідно з ч. 6 Розділу ІІІ Документації, та табл.6 Додатка 4 до Документації (Технічні вимоги та умови постачання 04.ЕЦ.UJ.TT.110-17 – далі ТВтаУП) вимагається до кінцевого строку подання тендерних пропозицій документ (ТУ (ТС)), за яким товар виготовляється, повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом» та з ДІЯР України. Скаржник вважає, що дана вимога є дискримінаційною та й у сукупності з іншими вимогами Документації не дає можливості прийняти участь у цій закупівлі іншим учасникам. Згідно аналогічних торгів, що проводились Замовником (Закупівля: Система пожежної сигналізації та протипожежної автоматики для енергоблоку №3 ВП РАЕС, № (UA-2017-04-27-001137-a) лише один виробник має узгоджені з ДІЯР України Технічні умови про що свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій №4971 від 26.07.2017р. (додається). Згідно даного Протоколу до аукціону були допущені ПАТ «НВП «Радій», який є виробником та власником ТУ У 31.6-14312430-055 «Системи пожежної сигналізації СПС» (документ №12.ТУ на СПС (завірені)) та ТОВ «ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ» який згідно довіреності зобов’язався поставити обладнання СПС виробництва ПАТ «НВП «Радій» згідно ТУ, які у своєї пропозиції зазначив як інтелектуальну власність виробника.. Також, згідно з технічним рішенням № ОТР-М.1234.03-239.1 щодо порядку застосування п.3.6 НП 306.2.106, погодженого ДІЯР України в якому у вирішальній частині зазначено: «Дозволити при здійсненні модифікацій СВБ проведення тендеру на закупівлю обладнання без погодження з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ) у випадках, якщо на момент прийняття рішення про проведення тендеру менше двох виробників обладнання, що підлягає закупівлі, мають погоджені з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ).» Тим паче згідно з умовами проекту договору (Додаток 3 до Документації) п.6.3 та згідно з положеннями ТВтаУП, які є невід’ємною частиною Договору передбачається поставка та приймання продукції відповідно вимог норм правил з ядерної та радіаційної безпеки що гарантує Замовнику неможливість постачання неякісної продукції. А також згідно з умовами проекту Договору (розділ 7) для Постачальника передбачені фінансові санкції щодо не виконання умов Договору. Для усунення дискримінаційних умов було подано вимогу UA-2018-04-04-000329-c.b5 відповідь на яку станом на 10.05.2018 13:00 не отримано. 2. Згідно з умовами Документації – термін постачання Товару з 01.06.2018 по 30.06.2018. Системою визначено наступні періоди проведення процедури закупівлі: період уточнень з 04.04.2018 10:43:31 по 05.05.2018 11:00; прийом пропозицій з 04.04.2018 10:43:31 по 15.05.2018 11:00; початок аукціону 20.06.2018 11:14:01. Згідно с. 32 Закону - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Термін підписання договору планується в строк до 10.07.2018р. П.6.3.1 Проекту договору зазначено, що «Протягом 20 днів з моменту укладання договору направити для погодження на адресу кінцевого споживача ВП ЗАЕС план якості на продукцію, що поставляється. Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим планом якості. Тобто в строк до 30.07.2018р. Постачальник повинен надати на узгодження план якості. Терміни узгодження плану якості в тендерній документації та в проекті договору відсутні. Згідно з практикою розгляду та погодження планів якості його терміни складають від 5 до 10 робочих днів. Виходячи з вищенаведеного строк розгляду та погодження документів 10.08.2018р. Також, Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим планом якості, тобто тільки після погодження плану якості Виробник має можливість розпочинати виготовлення відповідної Продукції. Технологічний процес виготовлення, випробування та транспортування складає не менш 150 днів від дати підписання договору. Технологічний процес виготовлення даного обладнання також підтверджується запитом потенційного учасника/Виробника обладнання - ПАТ «НВП «Радій» за аналогічними торгами UA-2016-12-13-000074-b вимога № UA-2016-12-13-000074-b.a2. Для усунення дискримінаційних умов було подано вимогу UA-2018-04-04-000329-c.b1, відповідь Замовника було отримано 10.05.2018 12:53 яка не містить обґрунтувань та не задовольняє порушеного питання. 3. В ТВтаУП зазначається про необхідність постачання певної кількості обладнання, як основного (ППКП, РС, сповіщувачі з таблиці 1, 2, 3) так й обладнання для монтажу (таблиці 4, 5). При цьому в ТВтаУП чітко не надано інформації стосовно габаритних розмірів, способу монтажу, функціоналу, призначення та інших характеристик необхідних для формування та оцінювання техніко-комерційній пропозиції, також не обґрунтовано пред’явлено вимого щодо кількості певного обладнання, що свідчить про встановлення вимог під конкретного виробника що використовує конкретну схему впровадження, а саме: - для ППКП – а) не зазначено таблиць програмування згідно яких потенційний учасник оцінює необхідну кількість обладнання для компонування приладу; б) не зрозуміло чому саме така кількість ППКП призначена для виконання функцій виявлення очага пожару, оповіщення персоналу про пожежу та запуск протипожежного обладнання за алгоритмом. Згідно зазначеної в ТВтаУП інформації це можливо зробити й меншою кількістю ППКП; в) не зрозуміло чому саме таким чином вказано наявність акумуляторних батарей в табл. 3 а саме в блоках акумуляторних батарей з попередньо встановленими акумуляторами. - робоча станція (РС) – а) має два різних склади виходячи з комплекту поставки табл. 1, тобто одна РС має настільне виконання інша повинна бути у шафовому виконанні; б) не вимагаються конкретні функції для складових РС – шафа робочої станції (ШРС), звукова система; в) не вказані необхідні розміри. - не зрозуміло призначення обладнання з табл.4, строки 1-5, не зазначені розміри та до якого обладнання воно відноситься. - не обґрунтовано чому саме така кількість обладнання необхідна для формування оптоволоконної мережі СПС (табл. 5). Скаржник вважає, що дані вимоги є описом конкретного обладнання , а саме ПАТ «НВП «Радій» та є дискримінаційними. Висновок. Враховуючи вище наведені аргументи вважаємо, що умови Документації грубо порушують вимоги Закону, які вище зазначені, надають переваги одному з очікуваних учасників процедури закупівлі ПАТ «НВП «Радій» та дискредитують інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2018 15:43
Скарга відкликана скаржником
Причина: Керуючись абзацем 2 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відкликаємо «СКАРГУ СТОСОВНО НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНЬ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ (Вих. № 65 від 10.05.2018р.), розгляд вищевказаної скарги просимо зупинити.
Дата: 23 травня 2018 13:10
Рішення від 14.05.2018 № 4503 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:42
Рішення від 31.05.2018 № 5182.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 20:24

Документи подані скаржником

10 травня 2018 17:58
Скарга_65_АТСС.pdf
10 травня 2018 17:58
Додатки до скарги.rar
10 травня 2018 17:59
Плат. доруч №243.pdf
10 травня 2018 18:04
Скарга_65_АТСС.pdf

Документи Органу Оскарження

31 травня 2018 20:24
Рішення від 31.05.2018 № 5182.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2018
UA-2018-04-04-000329-c097d349c91064f2fbb7032c5c1a6b4b8
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ ППА Славутич Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 12:22
Електронний підпис
08 червня 2018 12:18
Цінова.pdf
08 червня 2018 12:18
Технічна.pdf
08 червня 2018 12:18
СУЯ.pdf
08 червня 2018 12:18
Славутич 18 нов.pdf.p7s
08 червня 2018 12:18
рішення постачальника.pdf
08 червня 2018 12:18
Протокол.pdf
08 червня 2018 12:18
Платіжне.pdf
08 червня 2018 12:18
Наказ.pdf
08 червня 2018 12:18
Копия ТУ на СПС.pdf
08 червня 2018 12:18
Копия ТУ на ППКП.pdf
08 червня 2018 12:18
Досвід.pdf
08 червня 2018 12:18
Договір.pdf
08 червня 2018 12:18
Довіреність.pdf
08 червня 2018 12:18
Довідка.pdf
08 червня 2018 12:18
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 10:04
Електронний підпис
11 червня 2018 10:39
Електронний підпис
11 червня 2018 10:39
Електронний підпис
08 червня 2018 16:31
Електронний підпис
08 червня 2018 16:31
Електронний підпис
08 червня 2018 16:27
Страхова гарантія.rar
08 червня 2018 16:27
9. Копия ТУ на ППКП.pdf
08 червня 2018 16:27
8. Копия ТУ на СПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ППА Славутич

ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" 69 361 644,96
UAH з ПДВ
69 105 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ППА Славутич 69 578 520,00
UAH з ПДВ
69 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 10:04
Електронний підпис
11 червня 2018 10:39
Електронний підпис
11 червня 2018 10:39
Електронний підпис
08 червня 2018 16:31
Електронний підпис
08 червня 2018 16:31
Електронний підпис
08 червня 2018 16:27
Страхова гарантія.rar
08 червня 2018 16:27
9. Копия ТУ на ППКП.pdf
08 червня 2018 16:27
8. Копия ТУ на СПС.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 12:22
Електронний підпис
08 червня 2018 12:18
Цінова.pdf
08 червня 2018 12:18
Технічна.pdf
08 червня 2018 12:18
СУЯ.pdf
08 червня 2018 12:18
Славутич 18 нов.pdf.p7s
08 червня 2018 12:18
рішення постачальника.pdf
08 червня 2018 12:18
Протокол.pdf
08 червня 2018 12:18
Платіжне.pdf
08 червня 2018 12:18
Наказ.pdf
08 червня 2018 12:18
Копия ТУ на СПС.pdf
08 червня 2018 12:18
Копия ТУ на ППКП.pdf
08 червня 2018 12:18
Досвід.pdf
08 червня 2018 12:18
Договір.pdf
08 червня 2018 12:18
Довіреність.pdf
08 червня 2018 12:18
Довідка.pdf
08 червня 2018 12:18
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"

ТОВ ППА Славутич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"
#14312430
Переможець 69 105 600,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"
#14312430
69 105 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 15:29
договір 53-129-01-18-01472.pdf укладений
12 липня 2018 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 69 105 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 517 600,00 UAH)