Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м.Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))
Очікувана вартість
5 480 000,00 UAH
UA-2018-04-04-000163-b 7023916e9b724f00b904cbfa45af1bc5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудря Тетяна

(061)212-36-71 zpdatam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37612054
Вебсайт: http://www.meria.zp.ua
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Зелінського, 3, каб.107
Контактна особа: Кудря Тетяна
(061)212-36-71
zpdatam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2018 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 23 квітня 2018 13:53
Очікувана вартість: 5 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Зелінського,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018
ДК 021:2015: 71355200-3 — Послуги з топографічної зйомки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 10:49
Проект договору.pdf
04 квітня 2018 10:49
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-04-000163-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГЕОТОП, Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 08 травня 2018 13:31
щодо неправомірної діскваліфікації та визнання переможця
Уважно вивчивши ПРОТОКОЛ № 31 розгляду тендерних пропозицій стосовно дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року стосовно проведення відкритих торгів з предмету закупівлі: «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))» індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-04-000163-b
Відповідно до протоколу у якому зазначено наступне: В результаті розгляду. було встановлено, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))», а саме:
- відсутні копії реєстраційних посвідчень на апаратуру супутникових радіонавігаційних систем;
- відсутня копія документа про освіту архітектора при наявності кваліфікаційного сертифікату серія АА №001981 від 19.11.2013 «Розроблення містобудівної документації»;
- під терміном «аналогічний договір» замовник розумів виконання робіт/надання послуг за договорами по топографо­геодезичному зніманню на території міст обласного значення.
В рядку №2 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник зазначає інформацію про надання послуг на території міста районного значення -м. Коростишів Житомирської області, з доданого на підтвердження договору №1511 від 15.11.2017 та акту №1511 приймання-здачі робіт не можливо встановити площу території. під терміном «аналогічний договір» замовник розумів виконання робіт/надання послуг за договорами по топографо­геодезичному зніманню на території міст обласного значення.
В рядку №3 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник в підтвердження виконання аналогічних договорів «Виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 в системі координат УСК-2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м. Охтирка Сумської області , який розробляється на вимогу п.3 ст. 3 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» для подальшого внесення змін до генерального плану м. Охтирка, Сумської області код за ДК 021:2015 – 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги. Результатом виконаних робіт є топографічний план у масштабі 1:2000 на територію м. Охтирка Сумської області площею 3186,0 га» від 03.03.2017 за № 45 де вибачається що виконавцем робіт був фізична особа-підприємець Говоруха О.В. тому зазначений договір не дає підстав вважати аналогічним.
Де на підставі зазначеного було дискваліфіковано ТОВ «ГЕОТОП»

Але с наведеними доводами неможливо погодитися, так як, це не відповідає дійсності, а тендерна пропозиція надана ТОВ «ГЕОТОП» та завантажена на тендерний майданчик повністю відповідає вимогам тендерної документації яку виставив Замовник перед Учасниками та діючому законодавству України з наступних підстав.
1. На тендерному майданчику https://www.dzo.com.ua/tenders/2262880 зазначено наступне: Розділ №3 п.1 «зазначає що Учасник має подати на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме заповнити Додаток №1, №2, та №3 у формі наданої Замовником до Тендерної документації яку завантажено на тендерний майданчик» також у даному розділі пункті 5 міститься зауваження «Замовник не вимагає у Учасників документів, що містяться у відкритих держ.реєстрах, доступ до яких є вільний» таким чином посилання у Протоколі про відсутність копій реєстраційних посвідчень на апаратуру супутникових радіонавігаційних систем е не правомірним та безпідставним так як нами було надано договір оренди обладнання з посиланням на реєстраційні данні такого обладнання яке можна подивитися у відкритому реєстрі а саме http://land.gov.ua/info/reiestr-aparatury-suputnykovykh-radionavihatsiinykh-system на офіційному сайті Держгеокадастру України;
2. Щодо посилання на те, про «відсутність копії документа про освіту архітектора при наявності кваліфікаційного сертифікату серія АА №001981 від 19.11.2013 «Розроблення містобудівної документації» який відповідає умовам Тендерної документації. ЦЕ Також не відповідає законодавству України та тендерної документації, долученої Замовником. Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі Закон) статею №1 визначено «архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат,що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи» по-друге частиною 4 статті 17 Закону визначено: «Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації ( 554-2011-п ) встановлюються Кабінетом Міністрів України. » частиною 6, 7 статті 17 зазначається: «До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.», Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву,до якої додаються засвідчені в установленому порядку копії документів: «про освіту; про трудову діяльність та стаж;», що повністю кореспондується з Постановою КМ України ( 554-2011-п ) від 23.травня 2011 року № 554. Також відповідне роз’яснення яке було надано Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДАБІ від 23.12.2016 за № 40-704-10/12388 стосовно ведення й використання при здійсненні дозвільно-реєстраційних і контрольних функцій Реєстру атестованих осіб де зазначено: «Інформація про виконавців, що пройшли професійну атестацію, вноситься до Реєстру атестованих осіб, Порядок ведення якого визначено в Положенні про атестаційну архітектурно-будівельну комісію (наказ Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрований у Мін’юсті 15.07.2011 за № 878/19616), а повідомлення про внесення до Реєстру відомостей, визначених п. 6,5 цього Положення, розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/reyestr-atestovanih-osib/arhitektori. Даний реєстр також є вільним і Департамент архітектури не може не знати про ці данні, а тож вимога щодо надання диплому про освіту є безпідставною та протиречить, як законодавству України так і самої тендерної документації Замовника яка зазначається у п.5 (стосовно відкритих реєстрів) та п. 1 (Зазначено щодо повного переліку інформації в неповному документі, в супереч вимогам, якщо така інформація місти ця у іншому документі) Розділу №3, що і є у даному випадку інформація містися у реєстрі та підтверджується самим сертифікатом що і визнає наявність такого сам Замовник.
3. Щодо визнання невідповідним наданий Договір № 45 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник в підтвердження виконання аналогічних договорів «Виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 в системі координат УСК-2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м. Охтирка Сумської області , який розробляється на вимогу п.3 ст. 3 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» для подальшого внесення змін до генерального плану м. Охтирка, Сумської області код за ДК 021:2015 – 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги. Результатом виконаних робіт є топографічний план у масштабі 1:2000 на територію м. Охтирка Сумської області площею 3186,0 га» від 03.03.2017 за № 45 де вибачається що виконавцем робіт був фізична особа-підприємець Говоруха О.В. тому зазначений договір не дає підстав вважати аналогічним» зовсім виглядає абсурдним та противоправним діянням з боку Замовника і невідповідающим вимогам законодавства про Публічні закупівлі, а також вимогам самого Замовника зазначених у Тендерній документації з наступних причин: Розділом №3 передбачені обов’язкове заповнення додатків зазначених у п.1 Скарги де Додаток №1 складається з 3-х пунктів де 1 це наявність матеріально технічної бази, 2 це наявність працівників, 3 наявність аналогічних предметів договорів, де п.2 Додатку1 Замовником визначено «Довідка зазначеного Замовником зразка(Зразок № 1) має містити склад працівників, які будуть долучені до виконання Договору із зазначенням Призвіща, Ім’я та По батькові, посади яку обіймає на підприємстві, спеціальність за освітою та загальний стаж роботи за спеціальністю також Учасник мав додати накази про призначення», що і було зроблено ТОВ «Геотоп» де наказом 8/22-к від 22.08.2017 року Говоруха Олег Володимирович є штатним інженером-геодезистом підприємства, що можно перевірити за реєстром Державної фіскальної служби України, а отже і досвід фахівця який буде виконувати роботу повністю відповідає умовам Тендерної документації Замовника а посилання що виконаний договір № 45 ФОП Говоруха не дає підстав вважати аналогічним е повною невідповідністю як і законодавству так і Тендерної документації Замовника.

Підсумовуючи умови та підстави за якими було дискваліфіковано ТОВ «ГЕОТОП» можна зробити висновок, що дії Тендерного комітету Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради викладені у Протоколі № 31 від 02.05.2018 року носять противоправний характер та мають усі ознак корупційного діяння, особливо якщо уважно придивитися до кваліфікації Переможця, КП «Градпроект», визначеного цим же Протоколом (Далі-Протокол)та зазначеного у розділі 1.3. та 1.4. на сторінках 22-29 Протоколу де при детальному вивчені поданої інформації та документів Учасником на тендерну площадку становиться зрозуміло чому, але у даному випадку дії Замовника є повністю протиправними та порушують не тільки Закон України «Про публічні закупівлі», а також низку інших законодавчих актів а саме:
По-перше Статутні документи які були долучені Учасником КП «Градпроект» містять відомості якими визначено про структуру та склад органів управління підприємством, лист 17 долучених Учасником документів (під назвою 03 Устаные), зміни та доповнення до Статуту затвердженого Розпорядженням Запорізького міського голови від 06.10.2005 року № 1168 та зареєстрованого 11.10.2005 за № 11031050003000029, де зазначається « Розділ 8 Статуту доповнити новим пунктом 8.13 у наступній редакції: 8.13. Структура, склад і компетенція органів управління ПІДПРИЄМСТВА погоджується з органом, уповноваженим управляти відповідним майном-головним управлінням архітектури та містобудування Запорізької міської ради та з головним економічним управлінням міської ради» також лист 18 долучених Учасником документів (під назвою 03 Устаные), зміни та доповнення до Статуту затвердженого Розпорядженням міського голови від 01.08.2011 року № 492 та зареєстрованого 22.08.2011 за № 11031050012000029, де зазначається: «Доповнити пунктом 1. 7. Розділ 1 Статуту та викласти в наступній редакції: 1. 7. Органом управління майном ПІДПРИЄМСТВА є Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради» тобто дані документи доводять, що Замовник закупівлі та Учасник е пов’язаними особами, що дає своє визначення у Закон України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) а саме: стаття 1 частина 1 п. 16 «Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.» стаття 3 Закону визначає: « Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» стаття 11 Закону зазначає: «Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради», що вданому випадку вже не відповідає законодавству України та фактично говорить про цілеспрямовано створений конфлікт інтересів який підтверджується Протоколом визначення Переможця торгів.
По-друге Відповідно до статті 17 частини 1 Закону де визначено, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника», що крім того не відповідає Закону. та і ще, Учасником на тендерний майданчик долучена недостовірна інформація, що має кваліфікуватися як підробка тендерних документів за відповідною статтею кримінального кодексу України(даний факт підтверджується лист 5-6 завантаженого на тендерний майданчик під назвою 07 Довідки).
По-третє Доказом, що Замовник є пов’язаною особою з Учасником та даний тендер проводився цілеспрямовано під даного учасника свідчать і наступні факти які говорять самі за себе, а саме: Проводячи оцінку пропозицій тендерний комітет дивним чином не побачив крім вище наведених фактів так і ще, що Учасником додано у документації Витяг з ЕДР який не відповідає умовам як електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»)обороту так і вимогам тендерної документації Замовника. Довідка про відсутність судимості на керівника Підприємства має про термінований термін так як видана 20.02.2018 року при проведені тендеру 23.04.2018 року(даний факт підтверджується документами Учасника, лист 28-32 завантаженого на тендерний майданчик під назвою 07 Довідки). Згідно з даними реєстру та самих Замовника та Учасника їхня адреса є однаковою «69037, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Зелінського, 3». Додатково хочу зауважити, що тендер проведений у серпні 2017 року пройшов таким же чином де КП «Градпроект» було визначено Переможцем торгів без участі у самих торгах за тими ж критеріями що і зараз. Індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-27-000141-a.


Таким чином виходячи з вище наведеного можна зазначити, що оцінка тендерних пропозицій та визначено переможця було проведена неправомірно, а дискваліфікація ТОВ «ГЕОТОП» повністю протиправною та необґрунтованою і повністю у невідповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та спотворена Замовником на користь одного Учасника пов’язаного з самим Замовником, що повністю підтверджується ПРОТОКОЛОМ № 31 розгляду тендерних пропозицій стосовно дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року, наданими документами Учасника-Переможця та наведеним вище. Тим самим Протокол № 31 щодо дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року є неправомірний і безпідставний та не відповідає законодавству України, а також вимогам закону України «Про захист економічної конкуренції» та має бути скасований Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

На підставі викладеного
ВИМАГАЕМО:
1. Скасувати Протокол № 31 щодо дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018
2. Визнати переможцем тендеру за результатами проведення Аукціону з предмету закупівлі «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))» індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-04-000163-b ТОВ «ГЕОТОП» як повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю. Вразі ігнорування і самостійного не усунення протиправних дії ми будемо вимушені звернутися за захистом свого порушеного права, а також надання відповідної кваліфікації вище зазначених дій як тендерного комітету Замовника так і Учасника-Переможця відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 12:12
Вважаємо вимогу ТОВ «ГЕОТОП» не обґрунтованою, та такою, що не може бути задоволеною
Номер вимоги: UA-2018-04-04-000163-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГЕОТОП, Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 08 травня 2018 13:34
щодо неправомірних дій та визнання переможцем
Уважно вивчивши ПРОТОКОЛ № 31 розгляду тендерних пропозицій стосовно дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року стосовно проведення відкритих торгів з предмету закупівлі: «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))» індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-04-000163-b
Відповідно до протоколу у якому зазначено наступне: В результаті розгляду. було встановлено, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))», а саме:
- відсутні копії реєстраційних посвідчень на апаратуру супутникових радіонавігаційних систем;
- відсутня копія документа про освіту архітектора при наявності кваліфікаційного сертифікату серія АА №001981 від 19.11.2013 «Розроблення містобудівної документації»;
- під терміном «аналогічний договір» замовник розумів виконання робіт/надання послуг за договорами по топографо­геодезичному зніманню на території міст обласного значення.
В рядку №2 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник зазначає інформацію про надання послуг на території міста районного значення -м. Коростишів Житомирської області, з доданого на підтвердження договору №1511 від 15.11.2017 та акту №1511 приймання-здачі робіт не можливо встановити площу території. під терміном «аналогічний договір» замовник розумів виконання робіт/надання послуг за договорами по топографо­геодезичному зніманню на території міст обласного значення.
В рядку №3 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник в підтвердження виконання аналогічних договорів «Виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 в системі координат УСК-2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м. Охтирка Сумської області , який розробляється на вимогу п.3 ст. 3 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» для подальшого внесення змін до генерального плану м. Охтирка, Сумської області код за ДК 021:2015 – 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги. Результатом виконаних робіт є топографічний план у масштабі 1:2000 на територію м. Охтирка Сумської області площею 3186,0 га» від 03.03.2017 за № 45 де вибачається що виконавцем робіт був фізична особа-підприємець Говоруха О.В. тому зазначений договір не дає підстав вважати аналогічним.
Де на підставі зазначеного було дискваліфіковано ТОВ «ГЕОТОП»

Але с наведеними доводами неможливо погодитися, так як, це не відповідає дійсності, а тендерна пропозиція надана ТОВ «ГЕОТОП» та завантажена на тендерний майданчик повністю відповідає вимогам тендерної документації яку виставив Замовник перед Учасниками та діючому законодавству України з наступних підстав.
1. На тендерному майданчику https://www.dzo.com.ua/tenders/2262880 зазначено наступне: Розділ №3 п.1 «зазначає що Учасник має подати на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме заповнити Додаток №1, №2, та №3 у формі наданої Замовником до Тендерної документації яку завантажено на тендерний майданчик» також у даному розділі пункті 5 міститься зауваження «Замовник не вимагає у Учасників документів, що містяться у відкритих держ.реєстрах, доступ до яких є вільний» таким чином посилання у Протоколі про відсутність копій реєстраційних посвідчень на апаратуру супутникових радіонавігаційних систем е не правомірним та безпідставним так як нами було надано договір оренди обладнання з посиланням на реєстраційні данні такого обладнання яке можна подивитися у відкритому реєстрі а саме http://land.gov.ua/info/reiestr-aparatury-suputnykovykh-radionavihatsiinykh-system на офіційному сайті Держгеокадастру України;
2. Щодо посилання на те, про «відсутність копії документа про освіту архітектора при наявності кваліфікаційного сертифікату серія АА №001981 від 19.11.2013 «Розроблення містобудівної документації» який відповідає умовам Тендерної документації. ЦЕ Також не відповідає законодавству України та тендерної документації, долученої Замовником. Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі Закон) статею №1 визначено «архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат,що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи» по-друге частиною 4 статті 17 Закону визначено: «Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації ( 554-2011-п ) встановлюються Кабінетом Міністрів України. » частиною 6, 7 статті 17 зазначається: «До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.», Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву,до якої додаються засвідчені в установленому порядку копії документів: «про освіту; про трудову діяльність та стаж;», що повністю кореспондується з Постановою КМ України ( 554-2011-п ) від 23.травня 2011 року № 554. Також відповідне роз’яснення яке було надано Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДАБІ від 23.12.2016 за № 40-704-10/12388 стосовно ведення й використання при здійсненні дозвільно-реєстраційних і контрольних функцій Реєстру атестованих осіб де зазначено: «Інформація про виконавців, що пройшли професійну атестацію, вноситься до Реєстру атестованих осіб, Порядок ведення якого визначено в Положенні про атестаційну архітектурно-будівельну комісію (наказ Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрований у Мін’юсті 15.07.2011 за № 878/19616), а повідомлення про внесення до Реєстру відомостей, визначених п. 6,5 цього Положення, розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/reyestr-atestovanih-osib/arhitektori. Даний реєстр також є вільним і Департамент архітектури не може не знати про ці данні, а тож вимога щодо надання диплому про освіту є безпідставною та протиречить, як законодавству України так і самої тендерної документації Замовника яка зазначається у п.5 (стосовно відкритих реєстрів) та п. 1 (Зазначено щодо повного переліку інформації в неповному документі, в супереч вимогам, якщо така інформація місти ця у іншому документі) Розділу №3, що і є у даному випадку інформація містися у реєстрі та підтверджується самим сертифікатом що і визнає наявність такого сам Замовник.
3. Щодо визнання невідповідним наданий Договір № 45 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Учасник в підтвердження виконання аналогічних договорів «Виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 в системі координат УСК-2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м. Охтирка Сумської області , який розробляється на вимогу п.3 ст. 3 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» для подальшого внесення змін до генерального плану м. Охтирка, Сумської області код за ДК 021:2015 – 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги. Результатом виконаних робіт є топографічний план у масштабі 1:2000 на територію м. Охтирка Сумської області площею 3186,0 га» від 03.03.2017 за № 45 де вибачається що виконавцем робіт був фізична особа-підприємець Говоруха О.В. тому зазначений договір не дає підстав вважати аналогічним» зовсім виглядає абсурдним та противоправним діянням з боку Замовника і невідповідающим вимогам законодавства про Публічні закупівлі, а також вимогам самого Замовника зазначених у Тендерній документації з наступних причин: Розділом №3 передбачені обов’язкове заповнення додатків зазначених у п.1 Скарги де Додаток №1 складається з 3-х пунктів де 1 це наявність матеріально технічної бази, 2 це наявність працівників, 3 наявність аналогічних предметів договорів, де п.2 Додатку1 Замовником визначено «Довідка зазначеного Замовником зразка(Зразок № 1) має містити склад працівників, які будуть долучені до виконання Договору із зазначенням Призвіща, Ім’я та По батькові, посади яку обіймає на підприємстві, спеціальність за освітою та загальний стаж роботи за спеціальністю також Учасник мав додати накази про призначення», що і було зроблено ТОВ «Геотоп» де наказом 8/22-к від 22.08.2017 року Говоруха Олег Володимирович є штатним інженером-геодезистом підприємства, що можно перевірити за реєстром Державної фіскальної служби України, а отже і досвід фахівця який буде виконувати роботу повністю відповідає умовам Тендерної документації Замовника а посилання що виконаний договір № 45 ФОП Говоруха не дає підстав вважати аналогічним е повною невідповідністю як і законодавству так і Тендерної документації Замовника.

Підсумовуючи умови та підстави за якими було дискваліфіковано ТОВ «ГЕОТОП» можна зробити висновок, що дії Тендерного комітету Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради викладені у Протоколі № 31 від 02.05.2018 року носять противоправний характер та мають усі ознак корупційного діяння, особливо якщо уважно придивитися до кваліфікації Переможця, КП «Градпроект», визначеного цим же Протоколом (Далі-Протокол)та зазначеного у розділі 1.3. та 1.4. на сторінках 22-29 Протоколу де при детальному вивчені поданої інформації та документів Учасником на тендерну площадку становиться зрозуміло чому, але у даному випадку дії Замовника є повністю протиправними та порушують не тільки Закон України «Про публічні закупівлі», а також низку інших законодавчих актів а саме:
По-перше Статутні документи які були долучені Учасником КП «Градпроект» містять відомості якими визначено про структуру та склад органів управління підприємством, лист 17 долучених Учасником документів (під назвою 03 Устаные), зміни та доповнення до Статуту затвердженого Розпорядженням Запорізького міського голови від 06.10.2005 року № 1168 та зареєстрованого 11.10.2005 за № 11031050003000029, де зазначається « Розділ 8 Статуту доповнити новим пунктом 8.13 у наступній редакції: 8.13. Структура, склад і компетенція органів управління ПІДПРИЄМСТВА погоджується з органом, уповноваженим управляти відповідним майном-головним управлінням архітектури та містобудування Запорізької міської ради та з головним економічним управлінням міської ради» також лист 18 долучених Учасником документів (під назвою 03 Устаные), зміни та доповнення до Статуту затвердженого Розпорядженням міського голови від 01.08.2011 року № 492 та зареєстрованого 22.08.2011 за № 11031050012000029, де зазначається: «Доповнити пунктом 1. 7. Розділ 1 Статуту та викласти в наступній редакції: 1. 7. Органом управління майном ПІДПРИЄМСТВА є Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради» тобто дані документи доводять, що Замовник закупівлі та Учасник е пов’язаними особами, що дає своє визначення у Закон України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) а саме: стаття 1 частина 1 п. 16 «Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.» стаття 3 Закону визначає: « Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» стаття 11 Закону зазначає: «Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради», що вданому випадку вже не відповідає законодавству України та фактично говорить про цілеспрямовано створений конфлікт інтересів який підтверджується Протоколом визначення Переможця торгів.
По-друге Відповідно до статті 17 частини 1 Закону де визначено, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника», що крім того не відповідає Закону. та і ще, Учасником на тендерний майданчик долучена недостовірна інформація, що має кваліфікуватися як підробка тендерних документів за відповідною статтею кримінального кодексу України(даний факт підтверджується лист 5-6 завантаженого на тендерний майданчик під назвою 07 Довідки).
По-третє Доказом, що Замовник є пов’язаною особою з Учасником та даний тендер проводився цілеспрямовано під даного учасника свідчать і наступні факти які говорять самі за себе, а саме: Проводячи оцінку пропозицій тендерний комітет дивним чином не побачив крім вище наведених фактів так і ще, що Учасником додано у документації Витяг з ЕДР який не відповідає умовам як електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»)обороту так і вимогам тендерної документації Замовника. Довідка про відсутність судимості на керівника Підприємства має про термінований термін так як видана 20.02.2018 року при проведені тендеру 23.04.2018 року(даний факт підтверджується документами Учасника, лист 28-32 завантаженого на тендерний майданчик під назвою 07 Довідки). Згідно з даними реєстру та самих Замовника та Учасника їхня адреса є однаковою «69037, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Зелінського, 3». Додатково хочу зауважити, що тендер проведений у серпні 2017 року пройшов таким же чином де КП «Градпроект» було визначено Переможцем торгів без участі у самих торгах за тими ж критеріями що і зараз. Індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-27-000141-a.


Таким чином виходячи з вище наведеного можна зазначити, що оцінка тендерних пропозицій та визначено переможця було проведена неправомірно, а дискваліфікація ТОВ «ГЕОТОП» повністю протиправною та необґрунтованою і повністю у невідповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та спотворена Замовником на користь одного Учасника пов’язаного з самим Замовником, що повністю підтверджується ПРОТОКОЛОМ № 31 розгляду тендерних пропозицій стосовно дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року, наданими документами Учасника-Переможця та наведеним вище. Тим самим Протокол № 31 щодо дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018 року є неправомірний і безпідставний та не відповідає законодавству України, а також вимогам закону України «Про захист економічної конкуренції» та має бути скасований Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

На підставі викладеного
ВИМАГАЕМО:
1. Скасувати Протокол № 31 щодо дискваліфікації ТОВ «ГЕОТОП» та визнання Переможцем КП «Градпроект», засіданням тендерного комітету Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 02.05.2018
2. Визнати переможцем тендеру за результатами проведення Аукціону з предмету закупівлі «71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (II черга – Лівий берег))» індифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-04-000163-b ТОВ «ГЕОТОП» як повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю. Вразі ігнорування і самостійного не усунення протиправних дії ми будемо вимушені звернутися за захистом свого порушеного права, а також надання відповідної кваліфікації вище зазначених дій як тендерного комітету Замовника так і Учасника-Переможця відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 12:14
Вважаємо вимогу ТОВ «ГЕОТОП» не обґрунтованою, та такою, що не може бути задоволеною.

Документи

Документи подані скаржником

08 травня 2018 13:34
скарга

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-04-000163-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП ВЦ "Геосервіс", Код ЄДРПОУ:21702367
Дата подання: 07 травня 2018 16:05
Скарга на рішення Замовника
Державне підприємство “Українське державне аерогеодезичне підприємство”, Виробничий центр по ремонту та метрологічному забезпеченню топографо-геодезичних інструментів та приладів ВЦ «ГЕОСЕРВІС» (далі – ВЦ «Геосервіс»), як учасник процедури закупівлі, відповідно до п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує процедуру закупівлі 71355200-3 Послуги з топографічної зйомки (створення топографічних планів М1:2000 в цифровій та графічних формах на територію м. Запоріжжя з розробленням плану червоних ліній (ІІ черга - лівий берег), ідентифікатор закупівель UA-2018-04-04-000163-b, у зв'язку з порушенням Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради (далі - Замовник) процедури проведення закупівлі в частині не здійснення добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки учасників, чим порушено права та законні інтереси ВЦ «Геосервіс» на надання послуг з вищевказаного предмету закупівлі. Обґрунтування порушення процедури закупівлі Замовником та на фактичні обставини що підтверджують зазначені фактичні обставини, зазначаються нижче: Рішення Замовника викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 02.05.2018р. (далі – Протокол), свідчить про недотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки учасників торгів з наступних підстав: Згідно п. 1.4. резолютивної частини Протоколу, прийнято рішення визнати переможцем процедури відкритих торгів за вказаним предметом закупівлі - КП «Градпроект» із пропозицією – 4 850 000(чотири мільйони вісімсот п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп., яке разом із Замовником є пов’язаними особами. Так, згідно п. 1.6. статуту Комунального підприємства «Градпроект», затвердженого Розпорядженням міського голови м. Запоріжжя від 25.06.2004р. №817р. засновником підприємства є Запорізька міська рада. Положенням п. 1.7. Доповнення до статуту Комунального підприємства «Градпроект», затвердженого Розпорядженням міського голови м. Запоріжжя від 01.08.2011р. №492р. передбачено, що органом управлінням майном підприємства є Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради (Замовник). П. 8.2. вказаного статуту, передбачено що вищим органом управління КП «Градпроект» є Рада підприємства, до якої входить представник засновника - Запорізької міської ради. П. 8.4. вказаного статуту, передбачено, що Рада КП «Градпроект» до якої входить представник Запорізької міської ради здійснює затвердження договорів, які укладаються КП «Градпроект» на суму, що перевищує 50 000 доларів США (1 310 000грн.). Положенням п. 8.13 Доповнення до статуту Комунального підприємства «Градпроект», затвердженого Розпорядженням міського голови м. Запоріжжя від 06.10.2005р. №1168р., передбачено що структура, склад і компетенція органів управління КП «Градпроект» погоджується з органом, уповноваженим управляти відповідним майном в т.ч. головним управлінням архітектури та містобудування Запорізької міської ради (Замовник). Таким чином, переможець вказаної процедури публічної закупівлі – КП «Градпроект» та Замовник є відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язаними особами, оскільки Замовник згідно статуту управляє майном КП «Градпроект» та прямо впливає на органи управління КП «Градпроект». Тому відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради (Замовник) зобов’язаний був відмовити від участі в процедурі закупівлі та відхилити тендерну документацію КП «Градпроект». З огляду на вище зазначене, ВЦ «Геосервіс» вважає, що наведені факти свідчать про упередженість Замовника та недотриманням ним положень п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо не відхилення тендерної документації КП «Градпроект», чим були порушенні законні права ВЦ «Геосервіс», тому на підставі викладеного відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Прийняти рішення про встановлені порушення Процедури закупівлі з боку Замовника. 4.Зобовязати Замовника повністю скасувати свої рішення, що прийняті у Протоколі засідання тендерного комітету від 02.05.2018р. та відмінити процедуру закупівлі. Додаток: 1.Платіжне доручення №48 від 23.03.2018р. про оплату за подання скарги з відміткою про зарахування до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2018 12:17
Рішення від 10.05.2018 № 4370.pdf
Дата публікації: 11 травня 2018 12:17
Рішення від 29.05.2018 № 5056.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2018 №5056-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2018 14:34

Документи подані скаржником

07 травня 2018 16:05
Скарга до АМКУ
07 травня 2018 16:05
Платіжне доруручення

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

11 травня 2018 12:17
Рішення від 10.05.2018 № 4370.pdf
01 червня 2018 18:09
Рішення від 29.05.2018 № 5056.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЕОТОП 4 204 800,00
UAH з ПДВ
3 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ВЦ "Геосервіс" 4 298 000,00
UAH з ПДВ
3 699 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Київське державне підприємство геодезії, картографії, кадастрових та геоінформаційних систем "КИЇВГЕОІНФОРМАТИКА" 4 953 029,77
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Градпроект 5 479 959,25
UAH з ПДВ
4 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 5 471 261,11
UAH з ПДВ
5 471 261,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2018 13:53
Довідка з МВД
23 квітня 2018 15:52
Проект договора 1
20 квітня 2018 08:52
Договор з додатками.pdf
20 квітня 2018 08:52
Довідки.pdf
20 квітня 2018 08:52
Кваліфік.(досвід).pdf
20 квітня 2018 08:52
Кваліфік.(обладнання).pdf
20 квітня 2018 08:52
Кваліфік.(працівники).pdf
20 квітня 2018 08:52
Кваліфік.(устав).pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 18:51
Електронний підпис
19 квітня 2018 18:49
Інші документи.pdf
19 квітня 2018 18:49
Техніка.pdf
19 квітня 2018 18:49
Обладнення.pdf
19 квітня 2018 18:49
Сертифiкати.pdf
19 квітня 2018 18:49
Сетифiкат_Архiтектор.pdf
19 квітня 2018 18:49
Дипломи.pdf
19 квітня 2018 18:49
Угоди з юристом.pdf
19 квітня 2018 18:49
Трудова Асовський.pdf
19 квітня 2018 18:49
Трудовi.pdf
19 квітня 2018 18:49
Накази_прийняття.pdf
19 квітня 2018 18:49
СТ 17.pdf
19 квітня 2018 18:49
Повноваження.pdf

Публічні документи

18 квітня 2018 14:09
Електронний підпис
18 квітня 2018 13:05
8.1 Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2018 13:05
8.2 Кошторис.pdf
18 квітня 2018 13:05
Трудові книжки 1.pdf
18 квітня 2018 13:05
Дипломи.pdf
18 квітня 2018 13:05
Digitals.pdf
18 квітня 2018 13:05
Ліцензія AutoCAD.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 17:11
дог коштор
07 травня 2018 17:11
дог коштор
07 травня 2018 17:11
дог коштор
07 травня 2018 17:11
догов з дод
07 травня 2018 17:11
довід дпі ст17
07 травня 2018 17:11
лист супровод ст17
07 травня 2018 17:11
довідк мвс ст17
03 травня 2018 20:28
тенд пропоз скоригов
03 травня 2018 20:28
тенд пропоз скоригов
03 травня 2018 20:28
тенд пропоз скоригов
03 травня 2018 20:28
тенд пропоз скоригов
20 квітня 2018 08:43
12 обладнанння авто .PDF
20 квітня 2018 00:42
11 цінова пропозиція.PDF
20 квітня 2018 00:42
09 досвід роботи.PDF
20 квітня 2018 00:42
08 інвентаризація.PDF
20 квітня 2018 00:42
07 довідки.PDF
20 квітня 2018 00:42
06 договір.PDF
20 квітня 2018 00:42
05 згода.PDF
20 квітня 2018 00:42
04 Кошториси.pdf
20 квітня 2018 00:42
03_УСТАВНЫЕ.pdf
20 квітня 2018 00:42
02_Накази.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 20:08
Електронний підпис
19 квітня 2018 20:01
4.9. Кошторис.pdf
19 квітня 2018 20:01
4.8. Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2018 20:01
4.7. Статут АРЦ.pdf
19 квітня 2018 20:01
2.2.5. ЦПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЕОТОП

ДП ВЦ "Геосервіс"

Київське державне підприємство геодезії, картографії, кадастрових та геоінформаційних систем "КИЇВГЕОІНФОРМАТИКА"

КП Градпроект

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЕОТОП
#38915313
Відхилено 3 695 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 16:16
ДП ВЦ "Геосервіс"
#21702367
Відхилено 3 699 990,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 16:18
Київське державне підприємство геодезії, картографії, кадастрових та геоінформаційних систем "КИЇВГЕОІНФОРМАТИКА"
#19028917
Відхилено 3 700 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 16:19
КП Градпроект
#20504731
Рішення скасоване 4 850 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 14:21
КП Градпроект
#20504731
Відхилено 4 850 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 14:22
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
Відхилено 5 471 261,11
UAH з ПДВ
04 червня 2018 15:04

Документи

02 травня 2018 16:17
Електронний підпис
02 травня 2018 16:16

код ЄДРПОУ 21702367 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Дата відміни
04 червня 2018 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі