Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (монтаж системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2018-04-04-000073-a 26ef2c2a5f5549aa8d0df6dfc0132fd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костенко

+380955693338 mcbs@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35527512
Вебсайт: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/list
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА , будинок 67
Контактна особа: Тетяна Костенко
+380955693338
mcbs@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2018 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2018 08:39
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2018 08:39
Початок аукціону: 23 квітня 2018 13:26
Очікувана вартість: 304 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Встановлення системи пожежної сигналізації в приміщеннях КЗ "Павлоградська МЦБС" за адресами: м. Павлоград, вул. Центральна,67 - Центральна міська бібліотека; вул. Соборна,62 - Центральна дитяча бібліотека; вул. Дніпровська,557 - Всевікова бібліотека сімейного читання №2; вул. Центральна,44/50 - Бібліотека сімейного читання №3; вул. Кравченко, 4 - Бібліотека сімейного читання №4; вул. Дніпровська,22 - Бібліотека сімейного читання №5.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи (монтаж системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Центральна, 67; вул. Соборна, 62; вул. Дніпровська, 557; вул. Центральна, 44/50; вул. Кравченко, 4; вул. Дніпровська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 08:56
Оголошення.doc
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект БСЧ №3.pdf
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект БСЧ №4.pdf
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект БСЧ №5.pdf
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект ВБСЧ №2.pdf
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект ЦДБ.pdf
04 квітня 2018 08:56
Додаток №3 проект ЦМБ.pdf
04 квітня 2018 08:56
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 258 800,00
UAH з ПДВ
241 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Барьер 257 647,94
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 10:53
Довідка із податкової.pdf
27 квітня 2018 10:53
Довідка з УМВС.pdf
20 квітня 2018 07:12
Статут кольоровий.pdf
20 квітня 2018 07:12
Статистика ДСПП.pdf
20 квітня 2018 07:12
Наказ кольоровий.pdf
19 квітня 2018 16:46
Штатний розклад.pdf
19 квітня 2018 16:46
Паспорт Директора.pdf
19 квітня 2018 16:46
Статистика ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Наказ директор ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Лицензия ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Витяг ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Виписка ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Статут ДСПП.pdf
19 квітня 2018 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2018 16:46
св-во до 1000 В.pdf
19 квітня 2018 16:46
лист-згода.pdf
19 квітня 2018 16:46
інформативна довідка.pdf
19 квітня 2018 16:46
згода.pdf
19 квітня 2018 16:46
Договір.pdf
19 квітня 2018 16:46
Договір_.pdf
19 квітня 2018 16:46
Договір та акт_2018 р..pdf
19 квітня 2018 16:46
акт оригінал_3.pdf
19 квітня 2018 16:46
акт оригінал_2.pdf
19 квітня 2018 16:46
акт завірений_3.pdf
19 квітня 2018 16:46
Акт завірений_2.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 17:25
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО"

ПП Барьер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#35269494
Переможець 241 920,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 09:30

Документи

25 квітня 2018 09:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#35269494
241 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 11:55
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 11:50
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 травня 2018 11:48
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 14:23
Договір №4 від 07.05.2018 р..pdf укладений
07 травня 2018 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Пункт 1.1 викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надати Замовнику послугу, а Замовник – прийняти і оплатити надану послугу.» 2. Пункт 1.2.викласти в наступній редакції: «Найменування послуги: Електромонтажні роботи (монтаж системи пожежної сигналізації) ДК 021:2015 код CPV 45310000-3.» 3.Пункт 1.3. викласти в наступній редакції: «Обсяги закупівлі послуги можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» 4. Пункт 1.4 викласти в наступній редакції: «Ціна на послугу встановлюється в національній валюті України.». 5. Пункт 1.6. викласти в наступній редакції: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надану послугу здійснюються при отримані Замовником з міського бюджету коштів на оплату цієї послуги.» 6.Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту за надану послугу.» 7. Пункт 4.1 викласти в наступній редакції: «Строк надання послуги до 31 грудня 2018 року.». 8. Пункт 5.1.2. викласти в наступній редакції: «Приймати надану послугу згідно акту.» 9.Пункт 5.2.2. викласти в наступній редакції: «Контролювати надання послуги у строки, встановлені цим Договором.» 10. Пункт 5.2.3. викласти в наступній редакції: «Зменшувати обсяг надання послуги та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.» 11. Пункт 5.3.1 викласти в наступній редакції: «Забезпечити надання послуги у строки, встановлені цим Договором.» 12.Пункт 5.3.3. викласти в наступній редакції: «Відповідати за дотриманням правил охорони праці підпорядкованими йому працівниками під час надання послуги, передбаченої даним Договором.» 13. Пункт 5.4.1. викласти в наступній редакції: «Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надану послугу.» 14.Пункт 6.2. викласти в наступній редакції: «У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі послуги за бюджетні кошти Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі подвійної ставки НБУ за кожний день невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань.» 15.Пункт 9.1. . викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2018р. або до повного виконання зобов’язань Сторонами.» 16.Пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «Виконавець відповідає за належну якість матеріалів, устаткування та наданої ним послуги протягом 2 років
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 241 920,00
UAH з ПДВ