Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розчини для перитонеального діалізу
Solutions for peritoneal dialysis
Solutions for peritoneal dialysis
Очікувана вартість
10 118 733,56 UAH
UA-2018-04-03-002205-a ● a3a8e5beee43404896323ce06921340e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Вебсайт: | http://dozoda.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Яна Гужва +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Анастасія Вікторівна +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 33769381 |
Contact point: |
Yanna Guzhva +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Анастасія Вікторівна +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 118 733,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 303562 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2018 18:21 |
Enquiries until: | 28 квітня 2018 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 травня 2018 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 118 734 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штука
Розчини для перитонеального діалізу із вмістом глюкози по 2 л, з низькою осмолярністю повинні містити у якості активного осмотичного компоненту не більше ніж 15,0 г/л глюкози моногідрату з забезпеченням осмолярності розчину не більше ніж 355 мОсмоль/л, та бути розфасованими у подвійних мішках ємністю 2000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Solutions for peritoneal dialysis containing 2 liters of glucose with low osmolarity should contain as an active osmotic component no more than 15.0 g / l glucose monohydrate with an insolubility of not more than 355 mOsmol / l and be packaged in double bin containers 2000 ml
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 26 грудня 2018
22063 штука
Розчини для перитонеального діалізу із вмістом глюкози по 2 л, з середньою осмолярністю повинні містити у якості активного осмотичного компоненту не більше ніж 25,0 г/л глюкози моногідрату з забезпеченням осмолярності розчину не більше ніж 405 мОсмоль/л, та бути розфасованими у подвійних мішках ємністю 2000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Solutions for peritoneal dialysis containing 2 liters of glucose with an average osmolarity should contain as an active osmotic component no more than 25 g / l glucose monohydrate with an insolubility of not more than 405 mOsmol / l and be packaged in double bin containers 2000 ml
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 26 грудня 2018
8000 штука
Розчини для перитонеального діалізу із вмістом глюкози по 2 л, з високою осмолярністю повинні містити у якості активного осмотичного компоненту не більше ніж 42,5 г/л глюкози моногідрату з забезпеченням осмолярності розчину не більше ніж 500 мОсмоль/л та бути розфасованими у подвійних мішках ємністю 2000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Solutions for peritoneal dialysis containing 2 liters of glucose with high osmolarity should contain as an active osmotic component no more than 42.5 g / l glucose monohydrate with an insolubility of not more than 500 mOsmol / l and be packaged in double bin containers 2000 ml
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 26 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2018 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2018 18:38 |
ТД ПВТ - 54_18 зміни.docx | |
26 квітня 2018 17:53 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 54_18 зміни.docx | |
03 квітня 2018 18:23 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx |
26 квітня 2018 18:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2018 18:38 |
ТД ПВТ - 54_18 зміни.docx
|
||||||
26 квітня 2018 17:53 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 54_18 зміни.docx
|
||||||
03 квітня 2018 18:23 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін до тендерноі документаціі
Дата подання: 23 квітня 2018 14:43
Дата відповіді: 26 квітня 2018 17:54
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діавіта» (код ЄДРПОУ – 39246308, надалі – Учасник) є офіційним дистриб‘ютором провідного виробника медичних виробів та лікарських засобів для гемодіалізу і перитонеального діалізу Baxter Healthcare (США), здійснює імпорт товару в Україну виключно за прямим контрактом з виробником, що унеможливлює закупівлю товару замовниками за завищеними цінами та попереджає можливу розтрату бюджетних коштів.
ТОВ «Діавіта» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів по закупівлі Департаментом охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) наступного товару: «ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція (розчини для перитонеального діалізу) – 3 найменування» відповідно до оголошення UA-2018-04-03-002205-a, розміщеному на веб-порталі ДП «ПРОЗОРРО» 03.04.2018 року.
Ознайомившись з тендерною документацією (надалі – ТД) на зазначені торги, Учасник вважає за необхідне зазначити наступне.
Лікування амбулаторним перитонеальним діалізом має пожиттєвий і безальтернативний характер для більшості пацієнтів з хронічною хворобою нирок Vпд стадії та полягає в одночасному застосуванні систем для перитонеального діалізу з розчинами з глюкозою з системами для перитонеального діалізу з безглюкозними розчинами (тривалої дії та із вмістом амінокислот). Вважаємо за доцільне висунути окрему вимогу до предмету закупівлі щодо документального підтвердження та надання гарантій саме виробника (а не дистриб’ютора) глюкозовміщуючих розчинів стосовно безумовної сумісності систем таких розчинів з системами з розчинами тривалої дії та із вмістом амінокислот. Надання таких гарантій убезпечить пацієнтів від непередбачуваних наслідків при проведенні лікування перитонеальним діалізом із застосуванням як глюкозовміщуючих розчинів, так і спеціальних розчинів тривалої дії та із вмістом амінокислот.
Процедура амбулаторного перитонеального діалізу – перитонеальній обмін – виконується пацієнтом у домашніх умовах без контролю медичного персоналу і полягає одночасно з заміною перитонеального розчину в черевній порожнині заміну дезінфікуючого ковпачка. Всі етапи процедури перитонеального обміну пацієнт виконує з максимальними вимогами щодо правил асептики та антисептики. При цьому основна увага акцентована саме на дезінфекції рук та місці з’єднання перехідної трубки (подовжувача катетера) з системою з перитонеальним розчином та дезінфікуючим ковпачком.
У зв’язку з наявністю на ринку України декількох модифікацій дезінфекційних ковпачків різних Виробників з різною конфігурацією, а також те, що відповідно до вимог уніфікованого клінічного протоколу «Підготовка хворих до перитонеального діалізу та його ініціація», затвердженого Наказом № 89 від 11.02.2016 року МОЗ України, чітко визначено як алгоритм застосування дезінфекційного ковпачка, так і ресурсне забезпечення щодо його застосування, де не передбачено використання стерильних рукавичок (лише ретельна обробка рук дезінфектантом) та не передбачена наявність будь-яких додаткових складових до самого ковпачка (ущільнювачів, кришечок тощо), вважаємо за необхідне висунути окрему вимогу щодо предмета закупівлі на предмет комплектності систем з розчинами для перитонеального діалізу із дезінфікуючими ковпачками, використання яких під час перитонеального обміну не вимагає застосування стерильних рукавичок.
Зважаючи на те, що саме на рівні використання дезінфекційного ковпачка при його фікасації/дефіксації (щонайменше 1460 процедур на рік у кожного пацієнта) на перехідній трубці (подовжувачі катетера) з частотою до 80-85% відбувається інфікування черевної порожнини з подальшим розвитком перитоніту, який становить пряму загрозу життю пацієнта на перитонеальному діалізі, просимо Замовника відповідально поставитись до поставлених питань і запобігти можливим тяжким наслідкам при лікуванні перитонеальним діалізом шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу Замовника щодо особливостей документального підтвердження Виробником повноважень для участі у процедурі державної закупівлі. Оскільки витратні матеріали для перитонеального діалізу постачаються в Україну в порядку імпорту, вважаємо за доцільне відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати від учасників документального підтвердження від Виробника не тільки на участь у конкретній процедурі закупівлі, а й надання підтверджуючих документів щодо закупівлі учасником товару безпосередньо у Виробника, імпорту в Україну безпосередньо від Виробника. Такі вимоги унеможливлять ризики придбання Замовником товару за завищеною ціною і попередять розтрату бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3 та п. 5 стовпчика «необхідні дії» розділу «ІІІ. Лікування» таблиці «III Основна частина» Уніфікованого клінічного протоколу. Вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Підготовка хворих до перитонеального діалізу та його ініціація», який затверджено наказом МОЗ від 11 лютого 2016 року №89 (далі – Протокол) розчини для перитонеального діалізу із вмістом амінокислот та розчини тривалої дії використовуються лише раз на добу, при цьому Протоколом не передбачається одночасне застосування (в межах однієї процедури) розчинів із вмістом глюкози та розчинів для перитонеального діалізу із вмістом амінокислот та/чи розчинів для перитонеального діалізу тривалої дії. У зв’язку із цим вважаємо недоцільним внесення змін «щодо документального підтвердження та надання гарантій саме виробника (а не дистриб’ютора) глюкозовміщуючих розчинів стосовно безумовної сумісності систем таких розчинів з системами з розчинами тривалої дії та із вмістом амінокислот» недоцільним.
Щодо вимоги "комплектності систем з розчинами для перитонеального діалізу із дезінфікуючими ковпачками, використання яких під час перитонеального обміну не вимагає застосування стерильних рукавичок" до закупівлі внесено зміни.
Щодо доповнення Додатку 3 вимогами про надання підтверджуючих документів щодо закупівлі учасником товару безпосередньо у Виробника, імпорту в Україну безпосередньо від Виробника, повідомляємо, що відповідно до вимог п. 194 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ -
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)», затверджених постановою КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 – «Імпорт лікарського засобу здійснюється ліцензіатом відповідно до укладеного контракту (договору) (з іноземним виробником та/або постачальником такого засобу та/або власником реєстраційного посвідчення на лікарський засіб). У контракті (договорі) враховуються вимоги належної виробничої практики, гармонізованої із законодавством ЄС.». Тобто, вищезазначеним вже врегульовано необхідність підтвердження отримання лікарських засобів від виробника або його уповноваженого виробника на етапі імпорту лікарських засобів на територію України. Також, відповідно до вимог абз. 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій цих відкритих торгів є ціна, що унеможливлює закупівлю Замовником товару за завищеною ціною, адже згідно абз. 1 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» електронною системою закупівель буде автоматично визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією пропозицію ІЗ НАЙМЕНШОЮ ЦІНОЮ. Внесення змін щодо цього питання вважаємо недоцільним.
Щодо вимоги "комплектності систем з розчинами для перитонеального діалізу із дезінфікуючими ковпачками, використання яких під час перитонеального обміну не вимагає застосування стерильних рукавичок" до закупівлі внесено зміни.
Щодо доповнення Додатку 3 вимогами про надання підтверджуючих документів щодо закупівлі учасником товару безпосередньо у Виробника, імпорту в Україну безпосередньо від Виробника, повідомляємо, що відповідно до вимог п. 194 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ -
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)», затверджених постановою КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 – «Імпорт лікарського засобу здійснюється ліцензіатом відповідно до укладеного контракту (договору) (з іноземним виробником та/або постачальником такого засобу та/або власником реєстраційного посвідчення на лікарський засіб). У контракті (договорі) враховуються вимоги належної виробничої практики, гармонізованої із законодавством ЄС.». Тобто, вищезазначеним вже врегульовано необхідність підтвердження отримання лікарських засобів від виробника або його уповноваженого виробника на етапі імпорту лікарських засобів на територію України. Також, відповідно до вимог абз. 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій цих відкритих торгів є ціна, що унеможливлює закупівлю Замовником товару за завищеною ціною, адже згідно абз. 1 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» електронною системою закупівель буде автоматично визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією пропозицію ІЗ НАЙМЕНШОЮ ЦІНОЮ. Внесення змін щодо цього питання вважаємо недоцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-03-002205-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Лінк-Медитал", Код ЄДРПОУ:37202693
Дата подання: 03 травня 2018 18:53
Дата подання: 03 травня 2018 18:53
Замовником включено до тендерної документації вимоги, що дискримінують ТОВ "ЛІНК-МЕДИТАЛ" як учасника конкурсних торгів
Встановлену Замовником вимогу щодо надання учасниками торгів дезінфеційного пластикового ковпача у складі комплекту, який «не потребує при використанні додаткових виробів медичного призначення (стерильні рукавички)» можуть виконати виключно постачальники продукції компанії «Бакстер Хелскеа С.А.» (Ірландія / Польща), а отже брати участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати продукцію цього виробника, що є дискримінацією до інших суб’єктів господарювання, в тому числі – і до ТОВ «ЛІНК-МЕДИТАЛ». Також встановлюючи специфічні медико-технічні вимоги щодо надання учасниками торгів дезінфеційного пластикового ковпача у складі комплекту, Замовником порушено «Порядок визначення предмету закупівлі», законодавство України щодо здійснення піблічних закупівель та порушено право чи законні інтереси ТОВ «ЛІНК-МЕДИТАЛ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2018 20:27
Рішення від 05.05.2018 № 4248 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 20:26
інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2018 № 4855.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 15:10
Рішення від 22.05.2018 № 4855.pdf
Дата публікації: 25 травня 2018 17:10
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій