Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ПЛАНЕТАРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 02923312 |
Вебсайт: | http://www.dneproplanet.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, узвіз Крутогірний, буд. 10 |
Контактна особа: |
Сергій Лінговський +380675653277 dneproplanet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2018 13:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 13:01 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 12:25 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2018 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2018 11:45 |
Тендерна документація-3.doc | |
03 квітня 2018 14:24 |
003-8проекторiв.jpg |
24 квітня 2018 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 квітня 2018 11:45 |
Тендерна документація-3.doc
|
|||||||||
03 квітня 2018 14:24 |
003-8проекторiв.jpg
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000053 ● 9d9d24b31d7c4bfa9ebf90e70fb4f6a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 19:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.06.2019 № 153
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
04.06.2019 № 153
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-04-03-001257-a 03.04.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-05 15:21:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі повнокупольної проекційної системи для планетарію з можливістю відтворення відео-контенту у форматі 4К (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-04-03-001257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи укладено договір із переможцем торгів – фізичною особою – підприємцем Наріжним Володимиром Андрійовичем?
2. Чому здійснена закупівля без оприлюднення в електронній системі закупівель річного плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змін до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Нарушения ликвидированы торги будут отменены
2020-10-20 10:25:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НАРІЖНИЙ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ #2013115793 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 11:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 20 жовтня 2020 12:48 |
Коментар щодо відміни: | отпала необходимость в закупку |
20 жовтня 2020 12:48
|
Електронний підпис |