Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт житлового фонду.Поточний ремонт стін та фасаду житлового будинку № 10 по пр-т. Миру в м. Краматорськ
Очікувана вартість
821 660,21 UAH
UA-2018-04-03-001090-a fb6510d67cee4f478e9e8b4c60cf62eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Летенко

+380954691064 kpsez02kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.КРАМАТОРСЬКА
Код ЄДРПОУ: 31944772
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Краматорський, буд. 47
Контактна особа: Вадим Летенко
+380954691064
kpsez02kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 20:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 13:37
Очікувана вартість: 821 660,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 216,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт стін та фасаду житлового будинку № 10 по пр-т. Миру в м. Краматорськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, пр. Миру, №10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 17:19
тендерна фасадні роботи Миру 10.docx
20 квітня 2018 17:19
Перелік Змін Мира 10.doc
20 квітня 2018 17:18
Додаток 2.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 1.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 3.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 4.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 5.doc
20 квітня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 17:19
тендерна фасадні роботи Миру 10.docx
03 квітня 2018 13:50
тендерна фасадні роботи Миру 10.docx
20 квітня 2018 17:19
Перелік Змін Мира 10.doc
20 квітня 2018 17:18
Додаток 2.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 2.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 1.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 3.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 4.doc
03 квітня 2018 13:50
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 09:34
Дата відповіді: 13 квітня 2018 19:19
Прошу Вас переглянути перелік та вид робіт зазначених у тендерній документації на закупівлю Послуг через систему електронних торгів ProZorro на поточний ремонт стін та фасадів житлових будинків у м. Краматорськ, у зв’язку з тим, що він, на нашу думку, не є коректним. До цього висновку ми дійшли на основі наступного аналізу : 1. Передбачається виконання ремонту штукатурки стін площею до 5 м2, при цьому загальна площа такого ремонту дорівнює загальній площі усіх стін будинку, що не є коректним з точки зору застосованої розцінки. 2. Передбачається очищення усього фасаду від фарби, а потім ремонт штукатурки поверхні, який включає в себе відбивання штукатурного шару. На нашу думку очищення поверхні від фарби при подальшому демонтажу цієї поверхні не є доцільним. 3. Передбачається перетирання поверхні штукатурки, після того, як на усій площі фасаду буде виконаний ремонт цієї самої штукатурки, що не є доцільним. 4. Переліком робіт не передбачено монтаж-демонтаж будівельних риштувань, без яких виконати ці роботи неможливо. 5. Переліком робіт не передбачено ремонт укосів та заміна віконних зливів. 6. Переліком робіт не передбачено ремонт та фарбування віконних та дверних заповнень. 7. Переліком робіт не передбачено ремонт балконних плит та огорож. Приймаючи до уваги усе вище перелічене, прошу Вас тимчасово припинити тендер по цім об’єктам та виконати ретельний аналіз по видам робіт, що пропонуються до виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Необхідність виконання ремонту штукатурки стін буде визначена додатковим рішенням. Дякуємо за зауваження.

2. Роботи з демонтажу штукатурки після очищення фасаду від фарби непередбачений, та не був визначений дефектним актом. Дякуємо за зауваження.

3. Перетирання усієї поверхні штукатурки після її ремонту не планується. Планується перетирання поверхні шпаклівки. Зміни до тендерної документації з цього питання будуть внесені та оприлюднені. Дякуємо за зауваження.

4. Монтаж-демонтаж будівельних риштувань буде передбачений. Зміни до тендерної документації з цього питання будуть внесені та оприлюднені. Дякуємо за зауваження.

5. Ремонт укосів та заміна віконних зливів на даний час не заплановано. Дякуємо за зауваження.

6. Ремонт та фарбування віконних та дверних заповнень на даний час не заплановано. Дякуємо за зауваження.

7. Капітальний ремонт балконних плит та огорож цією закупівлею не передбачено. Необхідність проведення поточного ремонту балконних плит та огорож буде визначена додатковим рішенням. Дякуємо за зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОНОБЛРЕМБУД" 813 443,60
UAH з ПДВ
813 443,60
UAH з ПДВ
Документи
КП "ДОНТЕХНО" 821 000,00
UAH з ПДВ
821 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 12:18
фасад Миру, 10.doc
07 травня 2018 19:09
SCAN_20180507_184515377.pdf
07 травня 2018 18:43
Расчеты 1.pdf
07 травня 2018 18:43
Локальный кошторис.pdf
07 травня 2018 17:26
SCAN_20180505_135138113_1.pdf
07 травня 2018 17:26
SCAN_20180505_135138113_2.pdf
07 травня 2018 17:26
SCAN_20180505_135138113.pdf
05 травня 2018 13:22
SCAN_20180505_123228276_1.pdf
05 травня 2018 13:22
SCAN_20180505_123228276.pdf
27 квітня 2018 12:28
Письмо реквизиты.pdf
27 квітня 2018 12:28
Статут.pdf
27 квітня 2018 12:28
Письмо Гарантийное.pdf
27 квітня 2018 12:28
Договор подряда.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 18:05
устав.rar
27 квітня 2018 18:05
наказ директор.jpeg
27 квітня 2018 18:05
Ліцензія.jpeg
27 квітня 2018 18:05
Ліцензія додаток.jpeg
27 квітня 2018 18:05
Дозвіл.jpeg
27 квітня 2018 18:05
2018-04-27 аналогічні акти.rar
27 квітня 2018 18:05
Охорона праці 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
Корупція 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
Інформаційний.jpg
27 квітня 2018 18:05
Заборговоність 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
Договор.doc
27 квітня 2018 18:05
Договір печать 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
Гарантійний 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
відповідальна 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
База 001.jpg
27 квітня 2018 18:05
Миру 10 002.jpg
27 квітня 2018 18:05
Миру 10 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНОБЛРЕМБУД"

КП "ДОНТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНОБЛРЕМБУД"
#41540489
Переможець 813 443,60
UAH з ПДВ
03 травня 2018 17:34

Документи

03 травня 2018 17:34
Електронний підпис
03 травня 2018 17:21
ПРОТОКОЛ 003.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНОБЛРЕМБУД"
#41540489
813 443,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 17:34
Електронний підпис
03 травня 2018 17:21
ПРОТОКОЛ 003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 20:35
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 12:00
1409.rar зміни до договору
14 вересня 2018 11:59
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 14:15
20-35.JPG зміни до договору
31 серпня 2018 14:15
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 19:58
15-23.rar зміни до договору
23 травня 2018 19:56
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 17:27
15-23.rar зміни до договору
23 травня 2018 17:26
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 08:28
15-23.rar укладений
16 травня 2018 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням договірної ціни без зміни обсягу та якості робіт після проведеного аукціону, та невідповідності ціни договору, сформованої звітом про результати проведення процедури закупівлі, маючи на меті приведення ціни договору у відповідність до звіту, керуючись, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, ч. 1, 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 18.1. договору, Сторони взаємно домовились внести зміни до договору, виклавши його в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: № 15-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням договірної ціни без зміни обсягу та якості робіт після проведеного аукціону, та невідповідності ціни договору, сформованої звітом про результати проведення процедури закупівлі, маючи на меті приведення ціни договору у відповідність до звіту, керуючись, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, ч. 1, 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 18.1. договору, Сторони взаємно домовились внести зміни до договору, виклавши його в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: № 15-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: № 15-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №20-35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 15-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 813 388,32
UAH (в тому числі ПДВ 135 564,72 UAH)