Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
376 600,00 UAH
UA-2018-04-03-001065-a ● ae17d5027b894e22918a1e3c889125f2
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки" |
Код ЄДРПОУ: | 37463503 |
Місцезнаходження: | 51500, Україна , Дніпропетровська обл., М.ТЕРНІВКА , ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО БУД. 22 |
Контактна особа: |
Ірина +380957783977 ternovkacentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2018 12:04 |
Очікувана вартість: | 376 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 298,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штука
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51502, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Маяковського, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2018
—
05 травня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2018 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2018 15:16 |
Оголошення тендер.docx | |
13 квітня 2018 15:16 |
Тендерна документація.docx |
13 квітня 2018 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2018 15:16 |
Оголошення тендер.docx
|
|||
13 квітня 2018 15:16 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-03-001065-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 травня 2018 17:02
Переглянути рішення про визнання переможцем аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІНЗАРГО"
ТОВ "ДІАВЕСТ ЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" звертається з проханням переглянути рішення про визнання переможцем аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІНЗАРГО" (далі - Учасник) в аукціоні UA-2018-04-03-001065-a у зв’язку з не повною відповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція.
За результатами цінового аукціону переможцем виявився ТОВ "ІНЗАРГО", проте його тендерна пропозиція не відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ "ІНЗАРГО" (далі – Учасник) Замовником прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 3 від 27.04.2018, незважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації. Зазначене підтверджується наступним.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Маніпулятор «миша»:
Миша Genius NetScroll 200 USB Black (31010239101),
Тип датчика – оптичний
Інтерфейс – USB/
або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 2 якого не зазначено яке саме комп’ютерне обладнання пропонується Учасником, оскільки так саме як і в тендерній документації Учасником зазначено або еквівалент.
Отже, не зазначивши у технічних вимогах конкретну пропозицію предмету закупівлі за пунктом 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Клавіатура дротова Gembird KB-101-UA PS/2Blak, або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 3 якого зазначено про подання еквіваленту запропонованого Замовником предмету закупівлі. Зазначене підтверджується, також, завантаженою Учасником документу під назвою: "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару".
Відповідно до Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації: "В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації" (цитата).
При цьому, "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару", що завантажена Учасником, видана самим Учасником, а не уповноваженим на це органом.
Отже, не завантаживши у складі тендерної пропозиції довідку уповноваженого органу що підтверджує еквівалентність запропонованого Учасником товару вимогам Замовника що визначені Додатком 2 тендерної документації, Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 4.7 розділу 4 "Інші документи" Додатку 3 тендерної документації учасником повинна бути надана: "Сканована копія, відповідного дозволу, або копія діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством)"(цитата).
У Примітках Додатку 3 тендерної документації зазначено: "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів" (цитата).
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ані сканованої копії відповідного дозволу, ані копії діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, ані листа-пояснення в довільній формі, в якому було б зазначено законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 3 тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовником прийнято протиправне рішення по визнанню переможцем Учасника всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і власній тендерній документації.
Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені його законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 2 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Виходячи з наведеного вище прошу переглянути рішення про визнання переможцем і відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку незадоволення цієї пропозиції я залишаю за собою право на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися із Скаргою до Органу Оскарження, проект якої додається.
З повагою та надією на порозуміння,
Директор БАЛЮК О.А.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція.
За результатами цінового аукціону переможцем виявився ТОВ "ІНЗАРГО", проте його тендерна пропозиція не відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ "ІНЗАРГО" (далі – Учасник) Замовником прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 3 від 27.04.2018, незважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації. Зазначене підтверджується наступним.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Маніпулятор «миша»:
Миша Genius NetScroll 200 USB Black (31010239101),
Тип датчика – оптичний
Інтерфейс – USB/
або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 2 якого не зазначено яке саме комп’ютерне обладнання пропонується Учасником, оскільки так саме як і в тендерній документації Учасником зазначено або еквівалент.
Отже, не зазначивши у технічних вимогах конкретну пропозицію предмету закупівлі за пунктом 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Клавіатура дротова Gembird KB-101-UA PS/2Blak, або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 3 якого зазначено про подання еквіваленту запропонованого Замовником предмету закупівлі. Зазначене підтверджується, також, завантаженою Учасником документу під назвою: "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару".
Відповідно до Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації: "В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації" (цитата).
При цьому, "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару", що завантажена Учасником, видана самим Учасником, а не уповноваженим на це органом.
Отже, не завантаживши у складі тендерної пропозиції довідку уповноваженого органу що підтверджує еквівалентність запропонованого Учасником товару вимогам Замовника що визначені Додатком 2 тендерної документації, Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 4.7 розділу 4 "Інші документи" Додатку 3 тендерної документації учасником повинна бути надана: "Сканована копія, відповідного дозволу, або копія діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством)"(цитата).
У Примітках Додатку 3 тендерної документації зазначено: "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів" (цитата).
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ані сканованої копії відповідного дозволу, ані копії діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, ані листа-пояснення в довільній формі, в якому було б зазначено законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 3 тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовником прийнято протиправне рішення по визнанню переможцем Учасника всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і власній тендерній документації.
Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені його законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 2 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Виходячи з наведеного вище прошу переглянути рішення про визнання переможцем і відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку незадоволення цієї пропозиції я залишаю за собою право на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися із Скаргою до Органу Оскарження, проект якої додається.
З повагою та надією на порозуміння,
Директор БАЛЮК О.А.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-03-001065-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 07 травня 2018 18:08
Дата подання: 07 травня 2018 18:08
Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника і провести оцінку пропозиції наступного учасника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД UA-2018-04-03-001065-a Комунальна установа «центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: код за ДК 021:2015 «Комп’ютерне обладнання».
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/3797988/ пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
1. ТОВ "ІНЗАРГО" (визначено переможцем);
2. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (пропозицію не розглянуто, далі – Скаржник);
3. ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "ВСЕСВІТ" (пропозицію не розглянуто);
4. ТОВ "Торговий будинок "КОНРАД" (пропозицію не розглянуто);
5. ТОВ "Протех ІТ Україна" (пропозицію не розглянуто);
6. ТОВ "Фірма ВалТек" (пропозицію не розглянуто);
7. ФОП Міщенко А.О. (пропозицію не розглянуто).
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція.
За результатами цінового аукціону переможцем виявився ТОВ "ІНЗАРГО", проте його тендерна пропозиція не відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ "ІНЗАРГО" (далі – Учасник) Замовником прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 3 від 27.04.2018, незважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації. Зазначене підтверджується наступним.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Маніпулятор «миша»:
Миша Genius NetScroll 200 USB Black (31010239101),
Тип датчика – оптичний
Інтерфейс – USB/
або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 2 якого не зазначено яке саме комп’ютерне обладнання пропонується Учасником, оскільки так саме як і в тендерній документації Учасником зазначено або еквівалент.
Отже, не зазначивши у технічних вимогах конкретну пропозицію предмету закупівлі за пунктом 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам пункту 2 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації учасником повинно бути надане комп’ютерне обладнання Клавіатура дротова Gembird KB-101-UA PS/2Blak, або еквівалент.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл "Технічні вимоги", у пункті 3 якого зазначено про подання еквіваленту запропонованого Замовником предмету закупівлі. Зазначене підтверджується, також, завантаженою Учасником документу під назвою: "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару".
Відповідно до Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації: "В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації" (цитата).
При цьому, "Довідка, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару", що завантажена Учасником, видана самим Учасником, а не уповноваженим на це органом.
Отже, не завантаживши у складі тендерної пропозиції довідку уповноваженого органу що підтверджує еквівалентність запропонованого Учасником товару вимогам Замовника що визначені Додатком 2 тендерної документації, Учасником порушено вимоги тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 2 "Технічні вимоги" тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 4.7 розділу 4 "Інші документи" Додатку 3 тендерної документації учасником повинна бути надана: "Сканована копія, відповідного дозволу, або копія діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством)"(цитата).
У Примітках Додатку 3 тендерної документації зазначено: "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів" (цитата).
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ані сканованої копії відповідного дозволу, ані копії діючої ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, ані листа-пояснення в довільній формі, в якому було б зазначено законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 3 тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовником прийнято протиправне рішення по визнанню переможцем Учасника всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і власній тендерній документації.
Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені його законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 2 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Скаржник звертається з наступним проханням:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного визнання переможцем Учасника.
3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника і провести оцінку пропозиції наступного учасника.
Додатки:
1. Документи, що були у складі тендерної пропозиції Учасника і стосуються вказаних порушень;
2. Копія Протоколу засідання тендерного комітету від 27.04.2018 щодо визнання переможцем Учасника;
3. Копія документу, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 18:47
Рішення від 10.05.2018 № 4368.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 18:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2018 № 5042.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 19:22
Рішення від 29.05.2018 № 5042.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки» повідомляє про скасування рішення тендерного комітету №3 від 27.04.2018р. про визначення переможцем процедури закупівля ТОВ «Інгзарго»- ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2018-04-03-001065-a, відповідно протоколу №4 від 04.05.2018р.
Підстава: рішення АМКУ №5042-р/пк-пз від 29.05.2018р.
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2018 11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЗАРГО" |
246 000,00
UAH з ПДВ
|
212 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
247 890,00
UAH з ПДВ
|
213 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
298 978,32
UAH з ПДВ
|
223 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" |
279 993,00
UAH з ПДВ
|
234 597,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
271 996,98
UAH з ПДВ
|
234 598,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
265 788,00
UAH з ПДВ
|
244 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
369 932,00
UAH з ПДВ
|
369 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЗАРГО" #38501167 |
Рішення скасоване |
212 106,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2018 12:46
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Очікує рішення |
213 996,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2018 12:59
|
ТОВ "ІНЗАРГО" #38501167 |
Відхилено |
212 106,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2018 12:59
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 червня 2018 11:12 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015-30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності. |
Документи:
08 червня 2018 11:12
|
Електронний підпис |
08 червня 2018 10:49
|
протокол про скасування.jpg |