Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо ( М'ясо свинини тазостегнова частина (м’якуш без кісток), філе куряче, печінка свинини)
Очікувана вартість
1 097 000,00 UAH
UA-2018-04-03-000833-c 54cfaf562b93442ab62bba9b40d5bdb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгоріхін Станіслав Миколайович

0534623440 karrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145518
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85
Контактна особа: Єгоріхін Станіслав Миколайович
0534623440
karrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 23:59
Початок аукціону: 03 травня 2018 14:53
Очікувана вартість: 1 097 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо ( М'ясо свинини тазостегнова частина (м’якуш без кісток), філе куряче, печінка свинини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кг.
М'ясо свинини тазостегнова частина (м’якуш без кісток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОН/М.КАРЛІВКА, Навчальні заклади Карлівського району згідно з додатком до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5600 кг.
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОН/М.КАРЛІВКА, Навчальні заклади Карлівського району згідно з додатком до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кг.
печінка свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОН/М.КАРЛІВКА, Навчальні заклади Карлівського району згідно з додатком до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 17:49
Перелік змін м'ясо (25.04.2018).docx
25 квітня 2018 17:49
ДОДАТОК 3 технічне завдання (зі змінами).docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 3 технічне завдання.docx
25 квітня 2018 17:49
ТД - м'ясо 2018 (свинина, філе, печінка) (25.04.2018).doc
18 квітня 2018 11:37
ТД - м'ясо 2018 (свинина, філе, печінка) (18.04.2018).doc
17 квітня 2018 15:46
ТД - м'ясо 2018 (свинина, філе, печінка) (17.04.2018).doc
03 квітня 2018 14:06
ТД - м'ясо 2018 (свинина, філе, печінка) (03.04.2018).doc
25 квітня 2018 17:49
ДОДАТОК 1 кваліфікаційний критерій (зі змінами 25.04.2018).docx
18 квітня 2018 11:37
ДОДАТОК 1 кваліфікаційний критерій (зі змінами 18.04.2018).docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 1 кваліфікаційний критерій.docx
18 квітня 2018 11:37
Перелік змін м'ясо (18.04.2018).docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 6 проект договору про закупівлю.docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 5 загальні відомості про учасника.docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 4 форма довідок.docx
17 квітня 2018 15:46
ДОДАТОК 2 форма листа-пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-03-000833-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 09 травня 2018 09:42
Невідповідність пропозиції
Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) В додатку 2 тендерної документації встановлена форма тендерної пропозиції. Переможець надав документ, який містить форму тендерної пропозиції, яка заповнена неповністю. Адже відсутня інформація про номер та дату оприлюдненого оголошення.
2) Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію про те що - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (Для учасників – юридичних осіб); В складі пропозиції довідка саме з такою інформацією відсутня.
3) Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації.
Згідно Додатку 3 тендерної документації товар має відповідати ГОСТ, ДСТУ або ТУ.
В наданому переможцем посвідчення про якість відсутня інформація про відповідність ГОСТ, ДСТУ або ТУ.
В Додатку 3 тендерної документації встановлено термічний стан запропонованого товару. Однак, в наданому переможцем посвідченні про якість відсутня інформація про термічний стан запропнованого товару.
Також в Додатку 3 тендерної документації встановлено, що печінка свинна має бути замороженою. В наданому посвідченні про якість не зазначено терміний стан печінки, проте вказано строк зберігання товару не більше 2 діб. Звертаємо увагу Замовника, що заморожений товар зберігаєть ся більше 2 діб, а тому можна припустити, що переможець пропонує до постачання свіжої чи охолодженої печінки, що суперечить вимогам Замовника.
5) Згідно додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати загальні відомості про учасника. Переможцем надано вказаний документ, однак в в п. 1.3-1.4 відсутні зразки підписів. Звертаємо увагу, що в складі пропозиції відстуній зразок підпису особи, яку уповноважено підписувати договір Гнатюк М. Б.
Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". Пропозиція переможця має бути відхилена з метою виправлення допущеного порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 16:16
«1) В додатку 2 тендерної документації встановлена форма тендерної пропозиції. Переможець надав документ, який містить форму тендерної пропозиції, яка заповнена неповністю. Адже відсутня інформація про номер та дату оприлюдненого оголошення.»
Уповноважені особи з питань проведення процедур закупівель вважають відсутність інформації про номер та дату оприлюдненого оголошення у форма тендерної пропозиції як технічну описку (несуттєву), яка не впливає на загальну оцінку тендерної пропозиції та не спотворює інформацію.
Учасником подана тендерна пропозиція через особистий майданчик на веб-портал prozorro.gov.ua саме до закупівлі № UA-2018-04-03-000833-c, в якій кінцевий строк подання пропозицій встановлено 02.05.2018 р.
Оскільки тендерна пропозиція прикріплена саме до вказаної процедури, зміст пропозиції відповідає предмету закупівлі, зазначеному в оголошенні, а тому вважаємо що відсутні підстави для відхилення в цій частині.
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію про те що - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (Для учасників – юридичних осіб); В складі пропозиції довідка саме з такою інформацією відсутня.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про те, що директор Луцан Василь Іванович, який підписав тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягувався, не був засуджений (за кримінальними справами), і не значиться та не перебуває у розшуку.
Вважаємо, що учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині, оскільки за будь-який злочин, в тому числі за злочин з корисливих мотивів передбачена кримінальна відповідальність згідно з Кримінальний Кодексом України. Учасником не конкретизовано вид кваліфікуючої ознаки злочину, що означає відсутність засудження за будь-який злочин, в тому числі за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
3." Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації. Згідно Додатку 3 тендерної документації товар має відповідати ГОСТ, ДСТУ або ТУ. В наданому переможцем посвідчення про якість відсутня інформація про відповідність ГОСТ, ДСТУ або ТУ. В Додатку 3 тендерної документації встановлено термічний стан запропонованого товару. Однак, в наданому переможцем посвідченні про якість відсутня інформація про термічний стан запропнованого товару.
Також в Додатку 3 тендерної документації встановлено, що печінка свинна має бути замороженою. В наданому посвідченні про якість не зазначено терміний стан печінки, проте вказано строк зберігання товару не більше 2 діб. Звертаємо увагу Замовника, що заморожений товар зберігається більше 2 діб, а тому можна припустити, що переможець пропонує до постачання свіжої чи охолодженої печінки, що суперечить вимогам Замовника."
- відповідно до поданої тендерної пропозиції учасник погодився з технічними вимогами до предмету закупівлі, про що свідчить довідка №130 від 18 квітня 2018 року, зокрема відповідність печінки термічному стану – заморожена, без льодяної глазурі та снігу, а також відповідність предмету закупівлі ГОСТ, ДСТУ або ТУ. Відповідно до посвідчення про якість встановлено, що продукція відповідає ветеринарно-санітарним вимогам та посвідчений печаткою Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів."
Відповідно до тендерної документації замовником не визначено окремих вимоги щодо наявності додаткової інформації у довідці про якість.
Вважаємо, що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції в цій частині.
5. "Згідно додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати загальні відомості про учасника. Переможцем надано вказаний документ, однак в в п. 1.3-1.4 відсутні зразки підписів. Звертаємо увагу, що в складі пропозиції відстуній зразок підпису особи, яку уповноважено підписувати договір Гнатюк М. Б. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". Пропозиція переможця має бути відхилена з метою виправлення допущеного порушення."
Відсутність зразка підпису особи, яку уповноважено підписувати договір Гнатюк М.Б. в інформаційній довідці вважаємо формальною помилкою, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ «Україна» наявні документи, що підтверджують наявність повноважень на підпис керівником договору, зокрема: копія статуту, протокол зборів від 18.05.2016 №71, наказ про виконання функцій директора товариства від 18.05.2016 №53. Оскільки в проекті договору, а також у наданих в тендерній пропозиції копіях аналогічних договорів міститься зразок підпису директора – Луцана Василя Івановича, тому повноваження на підпис договору має лише директор.
Тому з огляду на вищевикладене вважаємо, що ТОВ «Україна» не порушило вимог тендерної документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог в цій частині.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна" 950 000,00
UAH з ПДВ
834 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 1 032 450,00
UAH з ПДВ
838 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 095 834,00
UAH з ПДВ
884 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 961 938,00
UAH з ПДВ
926 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІВЕНЬ ЛІЛІЯ ЮРІЇВНА" 1 032 400,00
UAH з ПДВ
926 800,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 995 800,00
UAH з ПДВ
946 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 17:51
Електронний підпис
02 травня 2018 17:50
vidsutn_zaborg.pdf
02 травня 2018 17:44
Електронний підпис
02 травня 2018 17:42
Dovidki.pdf
02 травня 2018 17:42
an_dogovir.pdf
02 травня 2018 17:42
dogovor_Makarenko.pdf
02 травня 2018 17:42
dogovor_Makarenko-List-Viduk.pdf
02 травня 2018 17:42
dovidka_TORG-PROM-PALAT.pdf
02 травня 2018 17:42
proekt_dogovoru.pdf
02 травня 2018 17:42
TD_dogovor.pdf
02 травня 2018 17:42
TD_akt-pidtv_vikon.pdf
02 травня 2018 17:42
TD_vidguk.pdf
02 травня 2018 17:42
TD_akt.pdf
02 травня 2018 17:42
list-propoziciya.pdf
02 травня 2018 17:42
автотранспорт.pdf
02 травня 2018 17:42
pro_nayavn_pratsivn.pdf
02 травня 2018 17:42
med_knigi.pdf
02 травня 2018 17:42
pro_nayavn_obl.pdf
02 травня 2018 17:42
Protokol_director.pdf
02 травня 2018 17:42
Виписка ЄДР.pdf
02 травня 2018 17:42
Statut.pdf
02 травня 2018 17:42
ПДВ.pdf
02 травня 2018 17:42
Dovidki – копія.pdf
02 травня 2018 17:42
Паспорт.pdf
02 травня 2018 17:42
Protokol_director.pdf
02 травня 2018 17:42
Наказ на керівника.pdf
02 травня 2018 17:42
posv_pro_yakist.pdf
02 травня 2018 17:42
tech_vim.pdf
02 травня 2018 17:42
Vytyag.pdf
02 травня 2018 17:42
eksp_dozv_boynya.pdf
02 травня 2018 17:42
eksp_dozv_kovbasi.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 17:25
22. копія виписки (2).jpg
25 квітня 2018 17:25
23. витяг з реєстру (4).jpg
25 квітня 2018 17:25
21. копія паспорту (2).jpg
25 квітня 2018 17:25
21. копія паспорту (3).jpg
25 квітня 2018 17:25
21. копія паспорту (1).jpg
25 квітня 2018 17:25
22. копія виписки (1).jpg
25 квітня 2018 17:25
22. витяг з реєстру (2).jpg
25 квітня 2018 17:25
22. витяг з реєстру (3).jpg
25 квітня 2018 17:25
21.витяг з реєстру (1).jpg
25 квітня 2018 17:25
20.витяг з реєстру (1).jpg
25 квітня 2018 17:25
21. витяг з реєстру (2).jpg
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (8).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 ст 17 довідки (1).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (6).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (7).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (5).pdf
25 квітня 2018 17:25
8. стаття 17.jpg
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (4).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (3).pdf
25 квітня 2018 17:25
2. транспорт документи.jpg
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (2).pdf
25 квітня 2018 17:25
15 Довідка ст17 (1).pdf

Публічні документи

02 травня 2018 09:07
скани.rar
25 квітня 2018 17:36
документи пропозиції.pdf
25 квітня 2018 17:36
скани.rar

Публічні документи

02 травня 2018 15:05
якісні (3).jpg
02 травня 2018 15:05
якісні (2).jpg
02 травня 2018 15:05
якісні (1).jpg
02 травня 2018 15:04
справка ТПП Мазаратій.PDF
02 травня 2018 15:04
сан (2).jpg
02 травня 2018 15:04
сан (1).jpg
02 травня 2018 15:04
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 16:33
Статут Форвард.pdf
02 травня 2018 16:33
справкатпп.PDF
02 травня 2018 16:33
протокол зборів.pdf
02 травня 2018 16:33
паспорт.pdf
02 травня 2018 16:33
наказ про призначення.pdf
02 травня 2018 16:33
мед книжка орлов.pdf
02 травня 2018 16:33
документы.PDF
02 травня 2018 16:33
договір кобеляки.pdf
02 травня 2018 16:33
декл.PDF
02 травня 2018 16:33
витяг пдв.pdf
02 травня 2018 16:33
витяг 2018.pdf
02 травня 2018 16:33
виписка Форвард.pdf
02 травня 2018 16:33
аналогічний договір1.pdf
02 травня 2018 16:33
аналогічний договір 1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП "ПІВЕНЬ ЛІЛІЯ ЮРІЇВНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна"
#03770907
Переможець 834 920,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна"
#03770907
834 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 13:46
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 09:08
Додаткова угода на зменшення.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 09:05
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 16:09
м'ясо зменшення суми.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 16:09
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 15:17
м'ясо ду.pdf зміни до договору
14 січня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:11
ду 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 16:10
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 10:32
ду№4.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 10:31
ду 3 м'ясо 22.10.2018.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 09:26
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 14:47
Додаткова угода на підвищення м'ясо 23.07.2018.pdf зміни до договору
26 липня 2018 14:46
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 13:17
Договір м'ясо 29.05.2018.FR11.pdf зміни до договору
04 червня 2018 13:16
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 11:22
Договір м'ясо 29.05.2018.FR11.pdf укладений
30 травня 2018 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення нових цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на одиницю товару ,але не більше ніж на 10% у зв'язку з коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у цьому договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 01.03.2018 року
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди збільшити вартість Договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 4980.48 грн.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 54 767.07 грн.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 107 236,45
UAH з ПДВ