Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С101602 /Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів-Канів/-Застугна через Копачів на ділянці км - 0+000-км 8+300
Current secondary repair of the highway С101602 / Fastov-Customs-Obukhiv-Rzhyshiv-Kaniv / -Readers by Kopachiv on the section km - 0 + 000-km 8 + 300
Current secondary repair of the highway С101602 / Fastov-Customs-Obukhiv-Rzhyshiv-Kaniv / -Readers by Kopachiv on the section km - 0 + 000-km 8 + 300
Очікувана вартість
28 664 152,00 UAH
UA-2018-04-03-000815-a ● ef5e237610f044d1a72a5ed1fdec550e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament regionalnogo rozvytku ta zhytlovo-komunalnogo gospodarstva Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 21467647 |
Contact point: |
Rohatyuk Julia Vasylivna +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 11:37 |
Очікувана вартість: | 28 664 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 664,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2018 12:20 |
Enquiries until: | 12 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 28 664 152 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 664 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С101602 /Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів-Канів/-Застугна через Копачів на ділянці км - 0+000-км 8+300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київська область, автомобільна дорога С101602 /Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів-Канів/-Застугна через Копачів на ділянці км - 0+000-км 8+300
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current secondary repair of the highway С101602 / Fastov-Customs-Obukhiv-Rzhyshiv-Kaniv / -Readers by Kopachiv on the section km - 0 + 000-km 8 + 300
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2018 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2018 12:28 |
Перелік змін 3.PDF | |
02 травня 2018 12:28 |
ТД у новій редакції 3.doc | |
24 квітня 2018 13:50 |
Перелік змін.PDF | |
12 квітня 2018 17:23 |
Перелік змін.PDF | |
03 квітня 2018 12:30 |
Додаток 1.doc | |
03 квітня 2018 12:20 |
Додаток 2.docx | |
03 квітня 2018 12:20 |
Додаток 3.doc | |
03 квітня 2018 12:20 |
Оголош. на англ..PDF |
02 травня 2018 12:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 травня 2018 12:28 |
Перелік змін 3.PDF
|
|||||||||
02 травня 2018 12:28 |
ТД у новій редакції 3.doc
|
|||||||||
24 квітня 2018 13:50 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2018 17:23 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
03 квітня 2018 12:30 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
03 квітня 2018 12:20 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
03 квітня 2018 12:20 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
03 квітня 2018 12:20 |
Оголош. на англ..PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2018 09:08
Дата відповіді: 11 квітня 2018 10:29
Тендерною документацією Розділом 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» передбачено «…Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію (дійсні на період подання) (чи інший документ, що посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством…». Ліцензія або дозвіл надається через електронну систему закупівель, шляхом завантаження документів чи у паперовому вигляді поштою на адресу Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника має бути подана до закінчення кінцевого строку подання визначеного Замовником. Тендерна документація містить перелік всіх необхідних документів, що мають міститися в складі тендерної пропозиції, тобто бути подані через електронну систему закупівель в складі пропозиції Учасника. Додатково учасник, що стане переможцем, має надати відповідні документи під час заключення договору.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 квітня 2018 11:53
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:03
Доброго дня! Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації передбачено надання наступних «довідок»:
«…..Учасник в складі пропозиції надає довідку з інформацією про перелік всіх технічних засобів та обладнання які будуть ним задіяні для надання послуг….»;
«…..Учасник має подати довідку, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (що можуть бути залучені до надання послуг)…..»;
«……На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником надається інформаційна довідка про виконання аналогічного договору….».
Проте Додатком 3 цієї Тендерної документації передбачено надання «листів»:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою»;
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою»;
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою».
Надайте роз’яснення до тендерної пропозиції надається по два документи і довідка і лист на підтвердження наявності: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» чи це можна розцінювати як один і той самий документ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Чіткі вимоги щодо подання учасниками підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону містяться в частині 5 розділу 3 Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-03-000815-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 22 червня 2018 16:27
Дата подання: 22 червня 2018 16:27
Скарга до АМКУ щодо рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР"
Код ЄДРПОУ 39507877
01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 52, офіс 623
тел/факс 044-374-11-19
Вих. №55
від 22.06.2018
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
(Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ,
вул. Митрополита В. Липківського, 45
Замовник, рішення якого оскаржується: Департамент регіонального розвитку
та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 21467647
04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактні особи замовника:
Бондар Алла Володимирівна,
Рогатюк Юлія Василівна
тел. +380442067431, +380442067433
email: drrgkh_tender@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор"
Код ЄДРПОУ 39507877
01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 52, офіс 623
тел./факс 044-374-11-19
email: tovdpalcor@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-03-000815-a
СКАРГА
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
03.04.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С101602 /Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів-Канів/Застугна через Копачів на ділянці км - 0+000 - км 8+300 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-03-000815-a (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів.
На підставі та у відповідності зі встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію.
19.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 196 та протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» умовам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визначено відсутність в складі нашої пропозиції довідки у довільній формі про заміну норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 6 розділу 3 тендерної документації.
Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 196 від 19.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами (надалі - Норми).
Таким чином, на замовників торгів законодавцем покладений обов’язок проводити процедуру закупівлі тільки за діючими Нормами. У випадку їх зміни, статтею 23 Закону Замовнику надано право з власної ініціативи вносити зміни до тендерної документації. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» створені такі правила проведення процедури закупівлі, за яких умови їх проведення повинні постійно відповідати актуальним Нормам та діючому законодавству.
З огляду на наведене, учасники при підготовці тендерної пропозиції виходять з того, що на момент розміщення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу та весь час проведення торгів (строку подання тендерних пропозицій) технічне завдання замовника відповідає діючим міжнародним та національним стандартам, нормам та правилам.
Частиною 6 розділу 3 тендерної документації Замовника до учасників, серед іншого, встановлені вимоги, відповідно до яких договірна ціна має бути складена Учасником, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Технічне завдання на надання послуг за предметом Закупівлі міститься в Додатку 1 до тендерної документації. Нормами, на які у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник посилається в своєму технічному завданні, є ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012. Посилання на інші Норми відсутнє.
Договірна ціна ТОВ «ДП «Алькор», що міститься у складі тендерної пропозиції, складена в програмному комплексі, який має рекомендації Мінрегіону до застосування, відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві, в тому числі й тих, на які є посилання в технічному завданні.
Відповідно до протоколу № 196 від 19.06.2018, даний факт визнаний Замовником та не ставиться ним під сумнів.
Вимога про надання в складі пропозиції довідки у довільній формі про заміну норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві не є абсолютною, а обов’язок у учасника щодо її подання з'являється тількі за умови настання певних обставин.
Частиною 5 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, складається протокол розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, факти відповідності/невідповідності технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям повинні бути занесені в протокол.
З протоколу № 196 від 19.06.2018 та протоколу розгляду тендерних пропозицій вбачається, що членами тендерного комітету не встановлено настання обставин, які б покладали обов’язок на ТОВ «ДП «Алькор» надати довідку про заміну норм. За таких підстав відсутність даної довідки у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» не може слугувати підставою до відхилення нашої пропозиції. Відповідно, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» є незаконним та підлягає скасуванню.
Окремо слід звернути увагу, що особливістю надання послуг за предметом Закупівлі є те, що їх надання (виконання поточного ремонту автомобільної дороги) можливо виключно за діючими в Україні стандартами, нормами та правилами. Відхилення від Норм, їх самовільна зміна не допускається ні зі сторони замовника, ні зі сторони виконавця. Таким чином, договірна ціна може або їм відповідати, або ні.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» Замовником підтверджено, що наше підприємство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: ТОВ «ДП «Алькор» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт (послуг), договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Про вказане свідчить протокол № 196 від 19.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій.
Ненадання довідки про заміну норм не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності ТОВ «ДП «Алькор», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор».
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «Алькор» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С101602 /Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів-Канів/Застугна через Копачів на ділянці км - 0+000 - км 8+300 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-03-000815-a.
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення (протокол № 196 засідання тендерного комітету від 19.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій) в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор».
4. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення, яким тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» до аукціону.
5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Додаток: платіжне доручення № 107 від 22.06.2018 про сплату плати за подання скарги.
Директор ТОВ "ДП "Алькор" О.В. Обухов
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2018 18:13
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшого інтересу в участі у процедурі закупівлі.
Дата: 12 липня 2018 13:16
Рішення від 26.06.2018 № 6257 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 18:13
Рішення від 13.07.2018 № 6973.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 15:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2018
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
28 169 107,55
UAH з ПДВ
|
26 липня 2018 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2018 17:18
|
ДУ 1 до ДОГОВОРУ.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2018 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2018 15:33
|
Договір №55-18.pdf | укладений |
13 серпня 2018 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Інші зміни. |
Номер договору про закупівлю: | №55-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |