Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-04-03-000068-a 747018a4471c4e51ad1c9e0bd5da2ab5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінський Євгеній Леонідович

+380459860689 evgen2006@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крюківщинська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04358566
Вебсайт: http://krukivschina.com.ua/
Місцезнаходження: 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Балукова, 10
Контактна особа: Ломінський Євгеній Леонідович
+380459860689
evgen2006@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 травня 2018 12:00
Перелік змін.docx
15 травня 2018 12:00
ТД відпочинок зміни.doc
03 квітня 2018 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 12:00
Перелік змін.docx
15 травня 2018 11:57
Перелік змін.docx
15 травня 2018 12:00
ТД відпочинок зміни.doc
15 травня 2018 11:57
ТД відпочинок зміни.doc
03 квітня 2018 08:51
ТД відпочинок2.doc
03 квітня 2018 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-03-000068-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 03 квітня 2018 16:33
Дискримінація за територіальною ознакою та щодо умов ДСанПіН 5.5.5.23-99
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до Лот 1 – Херсонська область, Скадовський район, таким чином додати окрім Херсонська область, Скадовський район, також Одеську та Миколаївську області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в першому лоті – виключно «Херсонська область, Скадовський район» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у ТД та додатку 5 до ТД визначено місце надання послуг Херсонська область, Скадовський район.
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Херсонська область, Скадовський район) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Одеську та Миколаївську області.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Херсонської області, Скадовський район. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Одеської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Також, відповідно до Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), наявність аквапарку не передбачено. Щодо наявності басейну з підігрівом та морською водою, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено:
– При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков".
Оскільки заклад оздоровлення і відпочинку дітей знаходиться в першій лінії і відстань від закладу до орендуючого ним пляжу складає 100 метрів, штучні водоймища (басейн) не передбачено.
Просимо внести зміни до тендерної документації з питання умов проживання, яка відповідає Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2018 16:31
Відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» далі - Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей є обґрунтованою. Місце надання послуг з оздоровлення дітей приймалось на основі побажань батьківської громадськості пільгових категорій дітей Крюківщинської ЗОШ.
Зазначена вимога не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх учасників.
Згідно ч. 2 ст. 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Згідно п.5 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Слід також зазначити, що встановлення Замовником місця надання послуг на території Скадовського району Херсонської області не є дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до інформації яка наведена в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (http://drdz.mlsp.gov.ua/msm/institutions/results), на території Скадовського району Херсонської області зареєстровано 25 дитячих закладів різного типу (санаторного, дитячих центрів, позаміських закладів оздоровлення та відпочинку).
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Разом з цим, згідно з ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
У відповідності до ч.3 ст. 11 Закону передбачені функції тендерного комітету, зокрема, проведення процедур закупівель; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом.
З вищезазначеного вбачається, що складання тендерної документації, у тому числі її складової - технічного завдання, є обов’язком тендерного комітету.
Замовником у додатку 5 до Тендерної документації вказані технічні вимоги предмету закупівлі. Технічні вимоги, які були вказані Замовником тендерній документації є вкрай необхідними для забезпечення повноцінного відпочинку дітей. Потреба у наявності фізкультурно-оздоровчої зони – аквапарку та басейну з підігрівом та морською водою передбачена необхідністю задоволення в першу чергу потреб відпочиваючих дітей.
Замовник обрав саме ці технічні вимоги, оскільки, ці вимоги гарантують відпочинок дітей на належному рівні. Однією з переваг наявності басейну є можливість купання в морській воді дітей при будь-якій температури моря.
Слід зазначити, що технічні вимоги, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначене, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і Ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Реалізація принципу ефективності передбачає, що система публічних закупівель функціонує оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами на її утримання. Крім того, така система забезпечує придбання послуг з найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості.
Номер вимоги: UA-2018-04-03-000068-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 03 квітня 2018 16:44
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до Лот 2 – Херсонська область, Голопристанський район, таким чином додати окрім Херсонської області, Голопристанського району, також Одеську та Миколаївські області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в другому лоті – виключно «Херсонська область, Голопристанський район» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у ТД та додатку 5 до ТД визначено місце надання послуг по другому лоту «Херсонська область, Голопристанський район».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Херсонська область, Голопристанський район) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Одеську та Миколаївські області.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Херсонської області, Голопристанського району. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої послуги на морському узбережжі Одеської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по першому лоті для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2018 16:31
Відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» далі - Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей є обґрунтованою. Місце надання послуг з оздоровлення дітей приймалось на основі побажань батьківської громадськості пільгових категорій дітей Крюківщинської ЗОШ та тренерського складу КП «Крюківщина спорт-сервіс».
Зазначена вимога не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх учасників.
Згідно ч. 2 ст. 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Згідно п.5 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Слід також зазначити, що встановлення Замовником місця надання послуг на території Голопристанського району Херсонської області не є дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до інформації яка наведена в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (http://drdz.mlsp.gov.ua/msm/institutions/results), на території Голопристанського району Херсонської області зареєстровано 3 дитячих закладів різного типу.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.

Документи

06 квітня 2018 16:31
протокол 5 вд.pdf

Документи

06 квітня 2018 16:31
протокол 5 вд.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-03-000068-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 14 квітня 2018 00:25
Скарга АМКУ
Скарга АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2018 21:00
Рішення від 18.04.2018 № 3619+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 21:00
Рішення від 04.05.2018 № 4210.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2018 12:15
Номер скарги: UA-2018-04-03-000068-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЮГ-СК", Код ЄДРПОУ:37302538
Дата подання: 28 червня 2018 20:10
Скарга на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції скаржника
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію скаржника, обгрунтування у вкладенні.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 20:29
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутні місця у закладі
Дата: 09 липня 2018 18:08
Рішення від 04.07.2018 № 6497 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 20:28
Рішення від 17.07.2018 № 7097.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 21:17

Документи подані скаржником

14 квітня 2018 00:25
Скарга до АМКУ
14 квітня 2018 00:25
Акт приймання табору

Документи подані замовником

26 квітня 2018 12:08
АМКУ.docx

Документи подані скаржником

28 червня 2018 20:10
скарга Крюковщина.pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Херсонська область, Миколаївська область, Одеська область, 50 осіб
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 000,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 23 травня 2018 15:58
Закінчення: 23 травня 2018 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 measures.3C.symbol
код за ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей)
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 05700, Україна, Відповідно до документації, Херсонська область, Миколаївська область, Одеська область, Херсонська область, Миколаївська область, Одеська область
Дата доставки: 01 липня 2018  —  31 липня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2018 12:06
ТД відпочинок зміни.doc

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-04-03-000068-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЮГ-СК", Код ЄДРПОУ:37302538
Дата подання: 28 червня 2018 20:10
Скарга на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції скаржника
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію скаржника, обгрунтування у вкладенні.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 20:29
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутні місця у закладі
Дата: 09 липня 2018 18:08
Рішення від 04.07.2018 № 6497 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 20:28
Рішення від 17.07.2018 № 7097.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 21:17

Документи подані скаржником

28 червня 2018 20:10
скарга Крюковщина.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮГ-СК" 208 600,00
UAH
208 600,00
UAH
Документи
ТОВ "МАКОВ ЛЮКС" 364 000,00
UAH
364 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 20:42
Електронний підпис
21 червня 2018 20:36
Dovidka_18164283850980951157.pdf (1).p7s
21 червня 2018 20:36
Dovidka_18164283850980951157 (1).pdf
21 червня 2018 20:36
Відсутність підстав.pdf
14 червня 2018 18:09
Електронний підпис
14 червня 2018 18:09
ТП .pdf
14 червня 2018 15:41
Електронний підпис
14 червня 2018 15:29
Інші документи.pdf
22 травня 2018 23:11
Електронний підпис
22 травня 2018 23:00
Електронний підпис
22 травня 2018 22:58
Фото Дельфін.pdf
22 травня 2018 22:58
Фото Дельфін.pdf
22 травня 2018 22:58
Кваліфікаційні .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮГ-СК"

ТОВ "МАКОВ ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮГ-СК"
#37302538
Відхилено 208 600,00
UAH
12 червня 2018 10:13
ТОВ "МАКОВ ЛЮКС"
#39246444
Переможець 364 000,00
UAH
18 червня 2018 08:30

Документи

12 червня 2018 10:13
Електронний підпис
12 червня 2018 10:12
протокол 8 вд.pdf

Документи

18 червня 2018 08:30
Електронний підпис
18 червня 2018 08:29
протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКОВ ЛЮКС"
#39246444
364 000,00
UAH
Документи

Документи

18 червня 2018 08:30
Електронний підпис
18 червня 2018 08:29
протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 17:01
протокол 12 вд.pdf укладений
06 серпня 2018 16:59
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 13:44
дог 66-2018.pdf укладений
18 липня 2018 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 364 000,00
UAH