Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
1 990 893,60 UAH
UA-2018-04-02-002084-a ● 510028a9ac6243d685eec984958c396c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Ігор Кухарський +380965418233 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2018 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2018 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 990 893,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 954,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Під місцем поставки слід розуміти за адресами визначеними замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81151, Україна, Львівська область, Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2018 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2018 14:29 |
ТД.doc | |
11 травня 2018 14:29 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток2.doc | |
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток4.doc | |
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток1-1.doc | |
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток3.doc |
11 травня 2018 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2018 14:29 |
ТД.doc
|
|||
11 травня 2018 14:29 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток2.doc
|
|||
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток4.doc
|
|||
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток1-1.doc
|
|||
02 квітня 2018 17:20 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-02-002084-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:40327128
Дата подання: 03 квітня 2018 10:12
Транспортування
Відповідно до тендерної документації " Оцінка пропозицій 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію "Ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість усіх витрат на поставку газу з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю та витрат на транспортування природного газу, що підтверджується учасником процедури закупівлі шляхом надання гарантійного листа, складеному у довільній формі (завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи учасника), в складі своєї тендерної пропозиції, при чому не включати до вартості тендерної пропозиції вартість послуг з розподілу природного газу." Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги.
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2018 17:01
На Ваше запитання щодо включення до ціни газу послуг з транспортування природного газу магістральними газопроводами, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 32 статті 1 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Аналогічна позиція зазначена також у пункті 5 розділу 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – «якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
2. Відповідно до річного плану закупівель, оплата товару – газ природний, скраплений або в газоподібному стані здійснюється за КЕКВ 2274 у відповідності до розміру бюджетного призначення або очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 «Про затвердження інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» КЕКВ 2274 – «оплата природного газу» - плата за природний газ, включаючи оплату послуг з розподілу природного газу, зберігання, постачання та транспортування; оплата скрапленого (балонного) газу (Підпункт 2.2.7.4 підпункту 2.2.7 пункту 2.2 глави 2).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 19 Закону України від 09.04.2015 р. № 329-VIII «Про ринок природного газу» - «суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до пункту 39 статті 1 зазначеного Закону, суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем.
Оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG зобов’язані за зверненням суб’єкта ринку природного газу (замовника) забезпечити йому доступ до газотранспортної або газорозподільної системи, газосховища або установки LNG.
Згідно ст. 32 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу здійснюється на підставі та умовах договору транспортування природного газу в порядку, передбаченому кодексом газотранспортної системи та іншими нормативно-правовими актами.
За договором транспортування природного газу оператор газотранспортної системи зобов’язується забезпечити замовнику послуги транспортування природного газу на період та умовах, визначених у договорі транспортування природного газу, а замовник зобов’язується сплатити оператору газотранспортної системи встановлену в договорі вартість послуг транспортування природного газу.
Абзацом 3 пункту 12 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р. встановлено, що взаємовідносини між постачальником і Оператором ГТС щодо обміну інформацією про фактичні обсяги споживання природного газу споживачем регулюються Кодексом газотранспортної системи та окремим договором транспортування природного газу, укладеним між постачальником та Оператором ГТС.
Таким чином, вказаний нормативно-правовий акт передбачає наявність окремого договору на транспортування природного газу між постачальником та оператором газотранспортної системи для забезпечення фізичного транспортування природного газу газотранспортною системою на підставі підтверджених номінацій
3. Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП № 2493 від 30.09.2015 р. встановлено, що цей Кодекс є регламентом функціонування газотранспортної системи України та визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України.
Дія цього Кодексу поширюється на всіх суб’єктів ринку природного газу України: операторів суміжних систем, газовидобувні підприємства, замовників, споживачів та постачальників природного газу незалежно від підпорядкування та форми власності.
Доступ суб’єктів ринку природного газу до газотранспортної системи здійснюється на принципах:
рівного права доступу та приєднання для всіх суб’єктів ринку природного газу;
збереження цілісності, безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи;
надання оператором газотранспортної системи послуг доступу та приєднання виключно на договірних засадах;
надання оператором газотранспортної системи послуг належної якості;
своєчасної та повної оплати послуг, наданих оператором газотранспортної системи.
Отже, вказаний Кодекс ГТС визначає, що всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до споживача через газотранспортну систему.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з положеннями Кодексу ГТС договір з Оператором ГТС на транспортування природного газу можуть укладати тільки прямі споживачі, тобто споживачі, об’єкти яких приєднані безпосередньо до газотранспортної системи (абзац 54 пункту 5 глави 1 розділу)
У відповідності до статті 13 Закону України «Про ринок природного газу» споживач має право на вільний вибір постачальника.
Розділом VIII Кодексу ГТС встановлений порядок укладення договору транспортування природного газу.
Так, абз. 1 глави 1 розділу VІІ передбачено, що одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі послуг балансування системи, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Оператор газотранспортної системи не має права відмовити в укладенні договору транспортування за умови дотримання заявником вимог щодо його укладення, передбачених цим розділом.
Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування.
Крім того, абзац дев’ятий пункту 2 глави 2 розділу VIII також передбачає, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів. Зокрема, у випадку, якщо споживачі замовника послуги транспортування розраховуються з ним через поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, оплата замовника за послуги транспортування (у тому числі замовлення розподілу потужності) здійснюється з поточного рахунку зі спеціальним режимом використання замовника на поточний рахунок оператора газотранспортної системи кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, затвердженим Регулятором. Тобто, розрахунки за послуги з транспортування здійснюються безпосередньо замовником таких послуг (згідно з алгоритмом розподілу коштів), а не його споживачами.
Слід зазначити, що в Тендерній документації чітко вказано, що до ціни тендерної пропозиції не включається вартість послуг з розподілу природного газу.
Беручи до уваги викладене, вважаємо, що вимога про наявність в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу магістральними газопроводами не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з поміж них.
1. Відповідно до пункту 32 статті 1 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Аналогічна позиція зазначена також у пункті 5 розділу 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – «якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
2. Відповідно до річного плану закупівель, оплата товару – газ природний, скраплений або в газоподібному стані здійснюється за КЕКВ 2274 у відповідності до розміру бюджетного призначення або очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 «Про затвердження інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» КЕКВ 2274 – «оплата природного газу» - плата за природний газ, включаючи оплату послуг з розподілу природного газу, зберігання, постачання та транспортування; оплата скрапленого (балонного) газу (Підпункт 2.2.7.4 підпункту 2.2.7 пункту 2.2 глави 2).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 19 Закону України від 09.04.2015 р. № 329-VIII «Про ринок природного газу» - «суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до пункту 39 статті 1 зазначеного Закону, суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем.
Оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG зобов’язані за зверненням суб’єкта ринку природного газу (замовника) забезпечити йому доступ до газотранспортної або газорозподільної системи, газосховища або установки LNG.
Згідно ст. 32 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу здійснюється на підставі та умовах договору транспортування природного газу в порядку, передбаченому кодексом газотранспортної системи та іншими нормативно-правовими актами.
За договором транспортування природного газу оператор газотранспортної системи зобов’язується забезпечити замовнику послуги транспортування природного газу на період та умовах, визначених у договорі транспортування природного газу, а замовник зобов’язується сплатити оператору газотранспортної системи встановлену в договорі вартість послуг транспортування природного газу.
Абзацом 3 пункту 12 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р. встановлено, що взаємовідносини між постачальником і Оператором ГТС щодо обміну інформацією про фактичні обсяги споживання природного газу споживачем регулюються Кодексом газотранспортної системи та окремим договором транспортування природного газу, укладеним між постачальником та Оператором ГТС.
Таким чином, вказаний нормативно-правовий акт передбачає наявність окремого договору на транспортування природного газу між постачальником та оператором газотранспортної системи для забезпечення фізичного транспортування природного газу газотранспортною системою на підставі підтверджених номінацій
3. Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП № 2493 від 30.09.2015 р. встановлено, що цей Кодекс є регламентом функціонування газотранспортної системи України та визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України.
Дія цього Кодексу поширюється на всіх суб’єктів ринку природного газу України: операторів суміжних систем, газовидобувні підприємства, замовників, споживачів та постачальників природного газу незалежно від підпорядкування та форми власності.
Доступ суб’єктів ринку природного газу до газотранспортної системи здійснюється на принципах:
рівного права доступу та приєднання для всіх суб’єктів ринку природного газу;
збереження цілісності, безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи;
надання оператором газотранспортної системи послуг доступу та приєднання виключно на договірних засадах;
надання оператором газотранспортної системи послуг належної якості;
своєчасної та повної оплати послуг, наданих оператором газотранспортної системи.
Отже, вказаний Кодекс ГТС визначає, що всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до споживача через газотранспортну систему.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з положеннями Кодексу ГТС договір з Оператором ГТС на транспортування природного газу можуть укладати тільки прямі споживачі, тобто споживачі, об’єкти яких приєднані безпосередньо до газотранспортної системи (абзац 54 пункту 5 глави 1 розділу)
У відповідності до статті 13 Закону України «Про ринок природного газу» споживач має право на вільний вибір постачальника.
Розділом VIII Кодексу ГТС встановлений порядок укладення договору транспортування природного газу.
Так, абз. 1 глави 1 розділу VІІ передбачено, що одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі послуг балансування системи, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Оператор газотранспортної системи не має права відмовити в укладенні договору транспортування за умови дотримання заявником вимог щодо його укладення, передбачених цим розділом.
Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування.
Крім того, абзац дев’ятий пункту 2 глави 2 розділу VIII також передбачає, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів. Зокрема, у випадку, якщо споживачі замовника послуги транспортування розраховуються з ним через поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, оплата замовника за послуги транспортування (у тому числі замовлення розподілу потужності) здійснюється з поточного рахунку зі спеціальним режимом використання замовника на поточний рахунок оператора газотранспортної системи кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, затвердженим Регулятором. Тобто, розрахунки за послуги з транспортування здійснюються безпосередньо замовником таких послуг (згідно з алгоритмом розподілу коштів), а не його споживачами.
Слід зазначити, що в Тендерній документації чітко вказано, що до ціни тендерної пропозиції не включається вартість послуг з розподілу природного газу.
Беручи до уваги викладене, вважаємо, що вимога про наявність в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу магістральними газопроводами не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з поміж них.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-02-002084-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 13 квітня 2018 17:37
Дата подання: 13 квітня 2018 17:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2018 20:48
Рішення від 18.04.2018 № 3621+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 20:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2018 № 4225.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 20:31
Рішення від 04.05.2018 № 4225.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником прийнято до уваги рішення АМКУ і внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2018 14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2018 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " Укргаз ресурс" |
1 474 020,00
UAH з ПДВ
|
1 474 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ |
1 527 300,00
UAH з ПДВ
|
1 527 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 931 385,60
UAH з ПДВ
|
1 931 385,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
1 990 893,60
UAH з ПДВ
|
1 990 893,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Укргаз ресурс" #39550325 |
Відхилено |
1 474 020,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2018 17:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Очікує рішення |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 12:29
|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ #34933742 |
Відхилено |
1 527 300,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 12:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 червня 2018 17:43 |
Коментар щодо відміни: | Пропущення строку на оцінку пропозиції Учасника |
Документи:
18 червня 2018 17:43
|
Електронний підпис |
18 червня 2018 17:42
|
протокол №145.pdf |