Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тоцилізумаб, Ритуксимаб, Адалімумаб, Голімумаб
Totzilumab, Rituximab, Adalimumab, Golimumab
Очікувана вартість
6 188 343,78 UAH
UA-2018-04-02-000876-a ac4de4e0f5fa46909631cc74a4b20dbe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lviv Regional Hospital
National ID: 01996711
Contact point: Pleshakov Pavlo
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 квітня 2018 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 16:00
Очікувана вартість: 6 188 343,78 UAH з ПДВ
Publication date: 02 квітня 2018 13:25
Enquiries until: 25 травня 2018 16:00
Complaints submission until: до 31 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 6 188 344 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Строк поставки: До 31.12.2018 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Delivery deadline: Until December 31, 2018, or until the parties completely comply with the contractual obligations.

Тендерна документація

21 травня 2018 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 17:17
Рішення про внесення змін від 21.05.2018 р..docx
18 травня 2018 15:14
Рішення про внесення змін від 18.05.2018 р..docx
18 травня 2018 15:14
Медико-технічні вимоги від 18.05.2018 р..docx
02 квітня 2018 13:22
Медико-технічні вимоги.docx
18 травня 2018 15:14
Тендерна документація від 18.05.2018 р..docx
02 квітня 2018 13:22
Тендерна документація.docx
02 квітня 2018 13:22
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділення предмету закупівлі на окремі лоти
Дата подання: 03 квітня 2018 14:04
Дата відповіді: 06 квітня 2018 12:34
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ставлячи за мету захист своїх порушених і законних інтересів, дбаючи про досягнення максимального соціального ефекту, економічної доцільності й ефективності проведення публічних закупівель та раціонального використання бюджетних коштів і як наслідок забезпечення якомога ширшого кола пацієнтів життєве необхідними лікарськими засобами, звертаємось до Вас стосовно того, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Як вбачається з Тендерної документації, предметом Закупівлі є лікарські засоби, які виробляються різними виробниками. Тобто, для участі у закупівлі учасник має надати пропозицію по всім 5 позиціям загального предмету закупівлі. Водночас така умова Тендерної документації щодо об’єднання у єдиний предмет закупівлі 5 лікарських засобів є очевидно невиправданою, дискримінаційною для Суб’єкта оскарження, обмежуючою конкуренцію та такою, що порушує всі принципи закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги та розділити предмет закупівлі на окремі лоти. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було оголошено відкриті торги на закупівлю товару «33600000-6 – Фармацевтична продукція (CPV) (Тоцилізумаб, Ритуксимаб, Адалімумаб, Голімумаб)» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25. 12. 2015 року (далі – Закон) Предмет закупівлі було визначено згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, та на основі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № № 454 від 17.03.2016 р.: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. Медико – технічні вимоги щодо закупівлі «33600000-6 – Фармацевтична продукція (CPV) (Тоцилізумаб, Ритуксимаб, Адалімумаб, Голімумаб)» були складені відповідно до потреб Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, якісні та кількісні характеристики. Слід також зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти є правом Замовника, а не обов’язком, тож при здійснені даної закупівлі існує необхідність здійснити закупівлю медичних матеріалів в цілому, згідно до переліку, що визначений у Медико – технічних вимогах Документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-02-000876-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 18 квітня 2018 18:49
Скарга
Оскарження тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2018 19:14
Рішення від 20.04.2018 № 3733, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 19:14
Рішення від 11.05.2018 № 4460.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2018 15:19

Документи подані скаржником

18 квітня 2018 18:49
Скарга.pdf
18 квітня 2018 18:49
Платіжне доручення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 – АКТЕМРА, конц.д/р-ну д/інф. по 200мг/10 мл (Тоцилізумаб)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 909 336,76 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 546,68 UAH з ПДВ


Title: Lot № 1 - AKTEMRA, concentrate d / dissolved d / inf. 200mg / 10ml (Totzilumab)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 909 336,76 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 546,68 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 червня 2018 14:43
Auction planned date: 12 червня 2018 14:43
Закінчення: 12 червня 2018 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

175 флак
Лот № 1 – АКТЕМРА, конц.д/р-ну д/інф. по 200мг/10 мл (Тоцилізумаб)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська, 7
Дата доставки: 31 грудня 2018

Lot № 1 - AKTEMRA, concentrate d / dissolved d / inf. 200mg / 10ml (Totzilumab)
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 червня 2018
UA-2018-04-02-000876-aac4de4e0f5fa46909631cc74a4b20dbe
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 червня 2018 17:24
Протокол розгляду.pdf
06 червня 2018 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 14:10
Технічна частина 2.pdf
29 травня 2018 15:35
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2018 15:35
Технічна частина.pdf

Документи

06 червня 2018 17:25
Протокол розгляду.pdf
06 червня 2018 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2018 10:42
технічна частина Лот 1.pdf
01 червня 2018 10:41
проект договору.pdf
01 червня 2018 10:41
СТАТТЯ 17.pdf
01 червня 2018 10:38
стаття 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 1 908 452,00
UAH з ПДВ
1 908 452,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 1 909 201,00
UAH з ПДВ
1 909 201,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2018 10:42
технічна частина Лот 1.pdf
01 червня 2018 10:41
проект договору.pdf
01 червня 2018 10:41
СТАТТЯ 17.pdf
01 червня 2018 10:38
стаття 16.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 14:10
Технічна частина 2.pdf
29 травня 2018 15:35
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2018 15:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 1 908 452,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 20:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
1 908 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 21:36
ДУ №1 до дог 245 МедфаркомЦентр (1).pdf зміни до договору
05 липня 2018 21:36
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 21:16
Договір № 245 МедфаркомЦентр ревматологія.pdf укладений
05 липня 2018 21:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 та Специфікацію Додаток 1 до Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML