Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція комунальної котельні по вул. Лесі Українки, 5 в м. Жовква, Львівської області
Очікувана вартість
9 467 598,00 UAH
UA-2018-04-02-000749-c 59515026d08a43bdb1fdbea98c06f665
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козар Галина Володимирівна

+380325221264 andriy_das@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, пл. Вічева, 1
Контактна особа: Козар Галина Володимирівна
+380325221264
andriy_das@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 квітня 2018 11:38
Очікувана вартість: 9 467 598,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 337,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція комунальної котельні по вул. Лесі Українки, 5 в м. Жовква, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, м. Жовква, вул. Лесі Українки, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Редагування ТД
Дата подання: 03 квітня 2018 15:24
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:10
Відповідно пункту 6.3. учасник повинен надати розрахунки договірної ціни та кошторис, в той же час, відповідно розділу 3, пункту 1 Учасник , якого визначено переможцем процедури закупівлі, протягом двох днів з дня оприлюднення відповідного рішення Замовника, подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис в програмному комплексі АВК-5. Просимо прибрати необхідність подачі кошторису та договірної ціни для учасників, а залишити цю вимогу лише для переможця. Це загально відома практика, так як подача кошторису та договірної ціни учасником не є раціональною, в зв'язку з 99% відсотковою вірогідністю зменшення ціни під час аукціону що призведе до редагування кошторису і повторним друком , скануванням та завантаженням більше ніж 400 сторінок розрахунків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами документації передбачено подання локальних кошторисів в програмному комплексі АВК-5 та PDF форматі чи будь-якому аналогічному форматі, а відтак, це не створює жодних незручностей для учасників
СМЕТА
Дата подання: 03 квітня 2018 15:30
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:11
Добрый день. Для более точного и качественного расчета стоимости объекта просим загрузить или отправить по электронному адресу ( domobud.com@gmail.com ) смету в формате программы АВК. В случае если у Вас ее нет, запросите у проектной организации, а именно - ПП ПНВ бюро "Теплоцентрбуд".
Відповідь: До оголошення про проведення процедури закупівлі додано усі документи, необхідні для точного розрахунку кошторисних документів
Кошторисна частина
Дата подання: 03 квітня 2018 15:59
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:10
Відповідно до пп.1.1.6 п 1.1 Розділу 3."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Постачальник матиме право на привілеї та зобов’язується пройти процедуру звільнення від сплати податків, зокрема, відповідно до: Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 року постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями). Разом з тим, п.6.3 Технічного завдання передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Розрахунок договірної ціни та кошторис без ПДВ (При умові фінансування за кошти Євросоюзу в рамках Програми «Угода Мерів - Демонстраційні проекти»). 2. Договірна ціна з ПДВ (При умові фінансування робіт за кошти державного (місцевого) бюджету). Просимо Вас надати роз`яснення щодо порядку розрахунку ціни ТП в частині нарахування ПДВ, враховуючи те, що наведені пункти ТД суперечать один одному!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації, учасники повинні подати два розрахунки договірної ціни: один із урахуванням ПДВ, а інший без урахування ПДВ
Ціна ТД
Дата подання: 05 квітня 2018 15:50
Дата відповіді: 06 квітня 2018 12:19
Доброго дня. У відповідності до умов тендерної документації, учасник повинен подати два розрахунки договірної ціни: один із урахуванням ПДВ, а інший без урахування ПДВ. Постає питання - з якою сумою учасник повинен брати участь в аукціоні: з ПДВ чи без ПДВ? Учасники, які сформують тендерну заявку на електронному майданчику без врахування ПДВ матимуть перевагу на аукціоні перед учасниками, що сформували таку заявку з врахуванням ПДВ. Даний факт неминуче приведе до дискримінації учасників. Просимо Вас внести відповідні зміни в ТД, якими зазначити, яка сума (з ПДВ/без ПДВ) має бути вказана учасником при формуванні пропозицій на електронному майданчику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що ця закупівля проводиться за кошти Гранту Європейського Союзу в рамках програми «Угода Мерів - Демонстраційні проекти», учасники мають подати два розрахунки договірної ціни; один із урахуванням податку на додану вартість, а інший без урахування ПДВ
Ціна ТП
Дата подання: 06 квітня 2018 14:02
Дата відповіді: 10 квітня 2018 22:30
Згідно з регламентом усіх електронних майданчиків, що акредитовані ДП "Прозорро" учасник не може сформувати пропозицію (завантажити документи) без зазначення стартової суми в спеціальній формі на електронному майданчику, з якою розпочне аукціон. Враховуючи те, що ТД вимагається надання двох варіантів розрахунку, з ПДВ та без ПДВ, надайте будь ласка роз`яснення, яку суму ТП, що формується в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, має зазначити учасник при заповненні спеціальної електронної форми. Звертаємо увагу, що у випадку, якщо один учасник вкаже суму без ПДВ, а інший з ПДВ, тоді перший учасник буде мати перевагу перед учасником, що зазначив суму з ПДВ при проведенні аукціону. Адже тоді його пропозиція буде розцінена системою закупівель, як нижча, хоча не буде такою по суті. Відповідно до статті 25 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозицій на рівних умовах. Якщо замовником не будуть надані чіткі роз`яснення або внесені зміни в ТД щодо порядку формування ТП на електронному майданчику принцип, встановлений статтею 25 ЗУ "Про публічні закупівлі", буде порушено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що ця закупівля проводиться за кошти Гранту Європейського Союзу в рамках програми «Угода Мерів - Демонстраційні проекти», учасники мають подати два розрахунки договірної ціни; один із урахуванням податку на додану вартість, а інший без урахування ПДВ.
Критерієм цієї закупівлі є ціна, а відтак, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-02-000749-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Дата подання: 07 травня 2018 15:39
Щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 травня 2018 15:38
Платіжне доручення.pdf
07 травня 2018 15:38
Скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-02-000749-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Дата подання: 07 травня 2018 16:34
Щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 18:45
Рішення від 10.05.2018 № 4367.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 18:44
Рішення від 29.05.2018 № 5058.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до вiдома
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2018 15:43
Номер скарги: UA-2018-04-02-000749-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Дата подання: 15 червня 2018 17:26
ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2018 12:43
Рішення від 19.06.2018 № 5929 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 12:42
Рішення від 05.07.2018 № 6633.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 21:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2018 17:43

Документи подані скаржником

07 травня 2018 16:34
Скарга.pdf
07 травня 2018 16:34
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

10 травня 2018 18:44
Рішення від 10.05.2018 № 4367.pdf
01 червня 2018 16:35
Рішення від 29.05.2018 № 5058.pdf

Документи подані скаржником

15 червня 2018 17:25
Скарга.pdf
15 червня 2018 17:25
Патіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 9 299 000,00
UAH з ПДВ
8 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 8 959 000,00
UAH з ПДВ
8 598 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ" 9 421 045,90
UAH з ПДВ
9 279 031,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 9 457 572,00
UAH з ПДВ
9 457 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 15:18
2.Цінова пропозиція.PDF
19 квітня 2018 15:18
Лицензия(цвет).pdf
19 квітня 2018 15:18
Лицензия с ЭЦП.pdf
19 квітня 2018 15:18
Kovalenko_1165-K-O_verified_copy.pdf
19 квітня 2018 15:18
Kovalenko_1165-K-O_signed.pdf
19 квітня 2018 15:18
G0418-5718-GL_tender.pdf
19 квітня 2018 15:18
39.Ліцензія.pdf
19 квітня 2018 15:18
29.Проект договору.PDF
19 квітня 2018 15:18
21.Статут з Описом.PDF
19 квітня 2018 15:18
1. Реєстр документів.PDF

Публічні документи

19 квітня 2018 14:53
СТАТУТ.pdf
19 квітня 2018 14:53
Гарантійні листи.PDF
19 квітня 2018 14:53
ВІДГУК.pdf
19 квітня 2018 14:53
Довідка про субпідряд.PDF
19 квітня 2018 14:53
Договір 120 08 17.pdf
19 квітня 2018 14:53
Договір 19 09 17.pdf
19 квітня 2018 14:53
Договір 12 05 б.pdf
19 квітня 2018 14:53
проект договору.PDF
19 квітня 2018 14:53
Кошторис.pdf
19 квітня 2018 14:53
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 червня 2018 16:22
Довідка податкова))).pdf
07 червня 2018 16:17
Довідка МВС 14.05.pdf
04 травня 2018 10:28
78_без_пдв.imd
04 травня 2018 10:28
72_з_пдв.imd
04 травня 2018 10:03
Довідка МВС.pdf
04 травня 2018 10:02
Довідка до ЄДР.pdf
19 квітня 2018 15:56
7 Технічне завдання 2.rar
19 квітня 2018 15:56
7 Технічне завдання 1.rar
19 квітня 2018 15:41
4 Проект договору.pdf
19 квітня 2018 15:40
3 ІД інші документи.rar
19 квітня 2018 15:39
1 КК кваліф критерії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Рішення скасоване 8 350 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:43
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Рішення скасоване 8 598 900,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
Рішення скасоване 9 279 031,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 9 457 572,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 9 457 572,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Рішення скасоване 8 350 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:43
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Рішення скасоване 8 598 900,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
Рішення скасоване 9 279 031,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 9 457 572,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Відхилено 8 350 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:47
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Відхилено 8 598 900,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 15:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
Відхилено 9 279 031,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 15:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 9 457 572,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 15:40

Документи

27 квітня 2018 12:54
Електронний підпис
27 квітня 2018 12:53
Протокол розгляду.pdf

Документи

02 травня 2018 15:23
Електронний підпис
02 травня 2018 15:18
сканирование0006.pdf

Документи

02 травня 2018 15:29
Електронний підпис
02 травня 2018 15:27
сканирование0006.pdf

Документи

02 травня 2018 15:32
Електронний підпис
02 травня 2018 15:30
сканирование0007.pdf

Документи

07 червня 2018 15:56
Електронний підпис
07 червня 2018 15:55
сканирование0001.pdf

Документи

07 червня 2018 15:48
Електронний підпис
07 червня 2018 15:47
сканирование.pdf

Документи

07 червня 2018 15:50
Електронний підпис
07 червня 2018 15:49
сканирование0006.pdf

Документи

07 червня 2018 15:53
Електронний підпис
07 червня 2018 15:52
сканирование0006.pdf

Документи

Документи

13 липня 2018 17:46
Електронний підпис

Документи

17 липня 2018 15:32
Електронний підпис

Документи

17 липня 2018 15:35
Електронний підпис

Документи

17 липня 2018 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
9 457 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:15
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:19
Додаткова угода _11Котельня.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:42
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:43
ДУ _8.pdf зміни до договору
11 січня 2022 11:40
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:57
сканирование0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:39
Зображення (3).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (7).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (2).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (4).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (5).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
ДУ _8.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (9).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (10).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення (6).jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Зображення.jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 09:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 березня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:48
сканирование0001.pdf зміни до договору
11 березня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 12:04
сканирование0023.pdf зміни до договору
06 березня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 11:59
сканирование0022.pdf зміни до договору
06 березня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 15:46
Договірна ціна.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 15:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 15:44
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 16:59
сканирование0023.pdf укладений
07 серпня 2018 16:51
1 Договірна ціна.pdf укладений
07 серпня 2018 16:51
сканирование0018.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та визначення суми фінансування на 2018 р.
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення вартості робіт на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції п. 3.2. Розділу 3; продовження строку дії договору;
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти збільшення суми фінансування на 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з відсутністю всієї суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 307-к
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 585 187,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 430 864,53 UAH)