Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру
Очікувана вартість
40 050 000,00 UAH
UA-2018-04-02-000672-a 303b5dcfb138430ca4194895b1ba4555
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімонов Андрій Анатолійович

+380442804173 simonov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Сімонов Андрій Анатолійович
+380442804173
simonov@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 р. № 784 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб’єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації» Державній міграційній службі як розпоряднику Єдиного державного демографічного реєстру (далі — Реєстр) передбачено вжити заходів до забезпечення адміністрування Реєстру, в тому числі технічного і програмно-технологічного супроводження бази даних, обслуговування спеціального обладнання головного та резервного обчислювальних центрів Реєстру, технічної підтримки спеціального програмного забезпечення (обслуговування, розроблення, модернізації (оновлення) програмного забезпечення), інформаційної і технічної підтримки користувачів та інформаційного забезпечення уповноважених суб’єктів Реєстру, шляхом укладення відповідних угод (договорів) з державним підприємством «Документ». П.36 Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб’єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 р. № 784 (далі – Порядок), передбачено, що адміністратором Реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління розпорядника Реєстру. Відповідно до пп.7 п.37 Порядку для забезпечення виконання адміністратором Реєстру функцій, визначених Законом, розпорядник Реєстру укладає відповідно до законодавства з адміністратором Реєстру договори. Згідно з положеннями пп. 6 п. 38 Порядку для виконання функцій, визначених Законом, адміністратор Реєстру здійснює згідно з договорами, укладеними відповідно до законодавства, адміністрування Реєстру (технічне обслуговування програмно-технічних комплексів головного та резервного обчислювального центру Реєстру, робочих станцій для оформлення та видачі документів з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) і реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання чи місця перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства; оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою; керування мережами даних та підтримка мереж даних; створення на замовлення розпорядника Реєстру програмного продукту, модернізація (розроблення) спеціального програмного забезпечення Реєстру; технічна підтримка програмного продукту; розроблення прикладного програмного забезпечення). Єдиним державним підприємством, що належить до сфери управління розпорядника Реєстру (Державної міграційної служби України), є ДП «Документ». Зважаючи на вимоги п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 р. № 784 та положення Порядку, здійснити закупівлю «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» (відповідно до коду 72250000-2 основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги із адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру))» замовник зможе лише в ДП «Документ», відповідно до положень пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна застосувати переговорну процедуру закупівлі з причини «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2018 12:15
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги із адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
послуги із адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

02 квітня 2018 12:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Документ»
#32735236
Переможець 40 045 119,96
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2018 12:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Документ»
#32735236
40 045 119,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 16:18
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:15
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 11:56
Дод. угод. до 35.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:55
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 16:35
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 17:37
договір укладений
18 квітня 2018 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зважаючи на реальну потребу Замовника у зменшенні обсягу закупівлі послуг з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника за Договором № 35 від 18 квітня 2018 року на закупівлю послуг з адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру, код за ДК 021: 2015 -72250000-2 (далі – Договір) та, відповідно, зменшення ціни Договору на 14240120,76 грн. (в т.ч. ПДВ – 2373353,46 грн.), керуючись пунктами 1.5, 3.5, 6.1.4, 14.7 Договору, дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 до Договору (далі – Додаткова угода) про таке: 1. Внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в такій редакції: «1.3. Ціна договору становить 25804999,20 грн. (двадцять п’ять мільйонів вісімсот чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 20 коп.), в тому числі ПДВ 4300833,20грн. (чотири мільйони триста тисяч вісімсот тридцять три гривні 20 коп.)» 2. Додаток № 2 «Специфікації послуг із обслуговування та супроводження системного програмного забезпечення, систем керування базами даних Центру обробки даних ЄДДР та супроводження функціонування прикладного, спеціального програмного забезпечення та підтримка роботи користувачів ЄДДР та ЄІАС УМП ДМС» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 3. Додаток № 3 «Специфікація послуг з ремонту та обслуговування робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи з виїздом спеціаліста на місце для проведення робіт з монтажу/демонтажу обладнання, його встановлення та налагодження, в разі необхідності, з вартістю запасних частин та матеріалів» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 4. Угода набирає чинності з дати підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін і діє протягом усього строку дії Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. Ця Додаткова угода складена в трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два - для Замовника, один - для Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на реальну потребу Замовника у зменшені обсягу закупівлі послуг з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника за договором № 35 на закупівлю послуг, керуючись пунктами 1.5, 3.5, 6.1.4, 14.7 Договору, Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 2 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1 викласти в такій редакції: "3.1. Ціна договору становить 20 925 629,56 грн. (двадцять мільйонів дев’ятсот двадцять п’ять тисяч шістсот двадцять дев’ять гривень, 56 коп.), в тому числі ПДВ 3 487 604,93 грн (три мільйони чотириста вісімдесят сім тисяч шістсот чотири гривні, 93 коп.)". 1.2. Додаток №2 "Спеціфікація послуг із обслуговування та супроводження системного програмного забезпечення, систем керування базами даних Центру обробки даних ЄДДР та супроводження фцнкціонування прикладного, спеціального програмного забезпечення та підтримка роботи користувачів ЄДДР та ЄІАС УМП ДМС" викласти в новій редакції. 1.3. Додаток № 3 "Спеціфікація послуг з ремонту та обслуговування робочих станцій, з виїздом спеціаліста на місце для проведення робіт з монтажу/демонтажу обладнання, його встановлення та налагодження, в разі необхідності, із заміною запасних частин та матеріалів" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 925 629,56
UAH з ПДВ