Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Насосні станції та мережі каналізації прибережної зони відпочинку в Орджонікідзевському районі м. Маріуполь
Очікувана вартість
43 143 510,00 UAH
UA-2018-03-30-001486-a 2deebef62f524bb98f4060637e592a20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2018 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 14:45
Очікувана вартість: 43 143 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 294 305,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання робіт - 120 календарних днів, клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Насосні станції та мережі каналізації прибережної зони відпочинку в Орджонікідзевському районі м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45232152-2 — Будівництво насосних станцій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi
Дата подання: 02 квітня 2018 08:41
Дата відповіді: 03 квітня 2018 16:16
Будь ласка уточніть, який рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi можна застосувати при розрахунку пропозиції по об;єкту; Насосні станції та мережі каналізації прибережної зони відпочинку в Орджонікідзевському районі м. Маріуполь
Відповідь: Відповідно до завдання на проектування, розмір середньомісячної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об'єкта складає 5100 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2018 12:33
Дата відповіді: 19 квітня 2018 19:21
Замовник в ТД (Додаток 1 п. 2) вимагає: Аналогічний договір про виконання робіт за останні п’ять років Вимога в обмеженні років є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. У нас є рішення Комісії з розгляду звернень аналогічного тендеру про те, що ця вимога дискримінаційна, також є рішення Антимонопольного комітету. Просимо видалити дискриминаційну вимогу з тенденої документації. У разі не реагування на наше прохання прибрати дискримінаційну вимогу ми будемо змушені подати скаргу і заблокувати тендерну закупівлю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв.
Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо і виключити участь всіх інших учасників.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасника наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Разом з тим, зі змісту частини третьої статті 16 Закону вбачається, що відповідний перелік документів визначається Замовником.
Замовником на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Згідно пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції подається аналогічний договір про виконання робіт за останні п’ять років.
З цього приводу слід вказати наступне.
Згідно вимог пункту 1621 розділу І Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 12.04.2012 № 578/5 (далі – Перелік № 578/5), строк зберігання договорів, підрядів (контрактів) на виконання ремонтних робіт та доку¬ментів (довідок, висновків, звітів) до них становить 3 роки після закінчення строку дії дого¬вору.
Згідно п. 1.7. Переліку № 578/5 строки зберігання документів, визначені в цьому Переліку, є мінімальними, їх не можна скорочувати. Продовження в організаціях строків зберігання документів, передбачених цим Переліком, допускається у випадках, якщо ця потреба спричинена специфічними особливостями роботи конкретної організації.

Таким чином термін у 5 років вказує на те, що середній строк підряду з дати укладення договору до моменту введення об’єкту в експлуатацію складає до двох років та не менше 3 років на зберігання документів.
Порядок обчислення строків зберігання визначено пунктом 2.10 Переліку № 578: обчислення строків зберігання документів проводиться з 01 січня року, який іде за роком завершення їх діловодством.
Таким чином, Учасник не зобов’язаний відповідно до вимог законодавства зберігати договори та документи до них, які виконувалися понад п’ятирічний строк, тобто за якими закінчився трирічний строк зберігання з 01 січня року, наступного за роком, в якому завершився строк дії договору.
При цьому, згідно вимог частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, встановлення замовником в умовах тендерної документації вимоги про надання аналогічного договору за більш ніж п’ятирічний строк позбавляє замовника можливості вимагати від Учасника надання документального підтвердження щодо наявності такого договору, якщо договір та документи до нього знищено Учасником по завершені строку зберігання.
Також згідно вимог частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
При цьому, замовник позбавляється фактичної можливості реалізувати вказане право звернутися за підтвердженням інформації до контрагента Учасника, у разі знищення ним договору, що виконувався понад п’ять років тому, та документів до нього, у зв’язку із закінченням строку їх зберігання.
Крім того, законодавство в галузі будівельної діяльності за строк 5 років не зазнає суттєвих змін, що зумовлює значне відхилення від діючих норм та стандартів, принципів державної політики у сфері нормування у будівництві, визначених статтею 4 Закону України «Про будівельні норми», таких як, створення безпечних умов для життя та здоров'я людини, відповідності будівельних норм сучасним досягненням науки
і техніки.
На думку Учасника, «вимога в обмеженні років є дискримінаційною». Разом з тим, Учасником не зазначено, яким чином Замовник дискримінує учасника встановивши вимогу про надання аналогічного договору за останні п’ять років.
Зазначена вимога встановлюється Замовником до невизначеного кола Учасників, є обов’язковою для всіх та кожного з них. Будь-який Учасник на рівних засадах має змогу підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію. У відповідності з Главою 33 та статтею 42 Господарського кодексу України капітальне будівництво – систематична господарська діяльність.
Отже, здійснення Учасником капітального будівництва на систематичній основі вказує на наявність актуального досвіду у відповідній галузі господарювання, наявність кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази.
В той же час, відсутність в учасника досвіду за останні п’ять років, який задовольняє умовам тендерної документації вказує на те, що Учасником капітальне будівництво здійснюється не систематично, як це передбачено статтею 42 Господарського кодексу України, або останнім часом не здійснюється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 41 357 112,00
UAH з ПДВ
38 768 501,38
UAH з ПДВ
1.0526315789 36 830 076.31 Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 41 300 000,00
UAH з ПДВ
38 711 368,42
UAH з ПДВ
1.0526315789 36 775 800 Документи
ТОВ "А ПЛЮС БУД" 41 824 731,54
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 37 050 000 Документи
МПП " БМД И КО" 41 622 394,38
UAH з ПДВ
38 989 473,68
UAH з ПДВ
1.0526315789 37 040 000 Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 41 802 377,88
UAH з ПДВ
41 802 377,88
UAH з ПДВ
1.0315789474 40 522 713.25 Документи
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 43 000 000,00
UAH з ПДВ
43 000 000,00
UAH з ПДВ
1 43 000 000 Документи

Публічні документи

02 травня 2018 15:57
Електронний підпис
02 травня 2018 15:56
0. Банківська гарантія.zip
02 травня 2018 15:56
11. Ліцензії.pdf
02 травня 2018 15:56
10. Довідка банку.pdf
02 травня 2018 15:56
9. Баланс.pdf
02 травня 2018 15:56
8. Установчі документи.pdf
02 травня 2018 15:56
5. Субпідрядники.pdf
02 травня 2018 15:56
4. Графік.pdf
02 травня 2018 15:56
3. Зведена довідка.pdf
02 травня 2018 15:56
2. Досвід.pdf
02 травня 2018 15:56
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 10:44
справки Мариуполь.pdf
13 квітня 2018 11:28
11. Ліцензія.pdf
13 квітня 2018 11:28
10. Довідка банку.pdf
13 квітня 2018 11:28
9. Баланс.pdf
13 квітня 2018 11:28
8. Установчі документи.pdf
13 квітня 2018 11:28
5. Субпідрядники.PDF
13 квітня 2018 11:28
4. Графік.PDF
13 квітня 2018 11:28
3. Зведена довідка.PDF
13 квітня 2018 11:28
2. Досвід.pdf
13 квітня 2018 11:28
1. Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

30 квітня 2018 17:36
Пропозиция.pdf
30 квітня 2018 10:24
Ліцензія.zip
30 квітня 2018 10:24
Довереность Рыжий.zip
30 квітня 2018 10:24
Гарантия_2473.zip
30 квітня 2018 10:24
субподрядчики 2.PDF
30 квітня 2018 10:24
субподрядчики 1.PDF
30 квітня 2018 10:24
лицензия.PDF
30 квітня 2018 10:24
заява пропозиция.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 11.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 1.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 10.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 9.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 8.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 7.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 6.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 5.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 4.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 3.PDF
30 квітня 2018 10:24
Заява 2.PDF
30 квітня 2018 10:24
досвид 2.PDF
30 квітня 2018 10:24
досвид 1.PDF
30 квітня 2018 10:24
довідка банку.pdf
30 квітня 2018 10:24
баланс.PDF

Публічні документи

02 травня 2018 15:53
11. Ліцензії.pdf
02 травня 2018 15:53
10. Довідка банку.pdf
02 травня 2018 15:53
9. Баланс.pdf
02 травня 2018 15:53
8. Установчі документи.pdf
02 травня 2018 15:53
5. Субпідрядники.pdf
02 травня 2018 15:53
4. Графік.pdf
02 травня 2018 15:53
3. Зведена довідка.pdf
02 травня 2018 15:53
2. Досвід.pdf
02 травня 2018 15:53
1. Заява-пропозиція.pdf
02 травня 2018 15:53
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

02 травня 2018 16:24
Документи.rar
02 травня 2018 16:24
2. Досвід.pdf
02 травня 2018 16:24
1. Заява-пропозиція.pdf
02 травня 2018 16:24
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

14 квітня 2018 11:41
4. Графік.pdf
14 квітня 2018 11:41
5. Субпідрядники.pdf
14 квітня 2018 11:41
10. Довідка банку.pdf
14 квітня 2018 11:41
11.Ліцензії.pdf
14 квітня 2018 11:41
9. Баланс.pdf
14 квітня 2018 11:41
8. Установчі документи.pdf
14 квітня 2018 11:41
3. Зведена довідка.pdf
14 квітня 2018 11:41
2. Досвід.pdf
14 квітня 2018 11:41
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВ "ОКВИН-5"

ТОВ "А ПЛЮС БУД"

МПП " БМД И КО"

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
Переможець 38 711 368,42
UAH з ПДВ
24 травня 2018 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2018 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
38 711 368,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 16:59
договір 75кб від 05.06.2018.pdf укладений
05 червня 2018 16:58