Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Очікувана вартість
167 860,00 UAH
UA-2018-03-30-001079-a 72106abed838440da01bb2597d25506f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думан Іван Георгійович

+380502001879
+380372526330
chernivetcka-d@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі чернівецької дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189689
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Поштова, 6
Контактна особа: Думан Іван Георгійович
+380502001879,+380372526330
chernivetcka-d@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2018 16:00
Очікувана вартість: 167 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 035,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (дозволи щодо шкідливих викидів в атмосферу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2018 14:50
ЗАПИТ моніторинг забруднення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ціна ?
Дата подання: 30 березня 2018 17:47
Дата відповіді: 02 квітня 2018 16:55
так, а скільки треба отримати дозволів на викиди? якщо я правильно зрозумів більше 100 дозволів на викиди за 167 тисяч з пдв та ще й торгуватися ??? це 1199 з ПДВ за один дозвіл під ключ ??? а Ви, знаєте що для кожного майданчика треба розробити обґрунтування обсягів викидів забруднюючих речовин; звіт«Інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами» ; Отримати рішення щодо можливості видачі дозволу ДУ Держпродспоживслужбою (погодження СЕС) ; провести лабораторні заміри на організованих джерелах викидів забруднюючих речовин, подати по кожному оголошення в газету про намір отримати дозвіл ??? Таких цін не має. Це як би у Вас на одній площадці булоб 140 джерел і потрібно було отримати один дозвіл на 140 джерел то ще можливо когось би привабила така ціна, хоча на сьогоднішній день вартість одного джерела 2500 грн, а у Вашому випадку 140 дозволів це мінімум 700 тисяч без торгів і то це ціна 2х річної давнини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Весь обсяг необхідних послуг визначено технічною специфікацією у складі конкурсної документації. Вартість послуг, що закуповуються, обумовлена тим, що здійснення замірів та надання дозволів на викиди здійснюється стосовно джерел викидів побутового, а не промислового призначення, та в межах бюджету витрат, затвердженого річним планом закупівель підприємства на 2018 рік.
Ціна
Дата подання: 02 квітня 2018 09:59
Дата відповіді: 02 квітня 2018 16:56
Підтримуємо попереднє обговорення. Замовнику потрібно провести моніторинг цін по даних роботах, для можливості зорієнтуватися по виду послуг/робіт. Адже, дані роботи передбачають значний обсяг витрат та робіт.
Відповідь: Доброго дня! Весь обсяг необхідних послуг визначено технічною специфікацією у складі конкурсної документації. Вартість послуг, що закуповуються, обумовлена тим, що здійснення замірів та надання дозволів на викиди здійснюється стосовно джерел викидів побутового, а не промислового призначення, та в межах бюджету витрат, затвердженого річним планом закупівель підприємства на 2018 рік.
Звернення до колег екологів!!!
Дата подання: 02 квітня 2018 17:27
Дата відповіді: 04 квітня 2018 15:48
А нашим колегам - екологам, хочемо сказати, якщо Ви, хочете робити, а не ЗАРОБЛЯТИ, ну то робіть по таких цінах! Бо це неповага до себе, до своєї професії - робити проекти за такі копійки, скоро у Вас це буде не бізнес, а хобі! Чим більше Ви будете погоджуватися на такі ціни тим довше Ви не будете нормально заробляти! А в подібних тендерах треба просто не приймати участі, тендер не відбудеться, замовник сплатить збитки державі за те що несвоєчасно отримає дозвіл на викиди, а наступного разу буде ставити адекватну ціну. пс. Запитайте скільки коштує вартість одного джерела (якщо їх не менше ніж 5 на майданчику) в Києві, Дніпру, Запоріжжі - не менше 3000 грн
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпну відповідь було надано у попередньому запитанні.
ціна 2
Дата подання: 02 квітня 2018 17:36
Дата відповіді: 04 квітня 2018 15:53
Ваша відповідь прогнозована! Хочемо зрозуміти, як Ви оцінюєте у грошовому еквіваленті нашу роботу, бо на ваші марки вартість регулярно зростає! Розпишіть нам Ваші 1200 грн з пдв по переліку послуг та робіт для отримання ОДНОГО дозволу на викиди для одного майданчика, ми вам допоможемо, перелік необхідного для отримання одного дозволу: 1. розробка документів обґрунтування обсягів викидів забруднюючих речовин _____________грн; 2. розробка звіту «Інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами»___________грн. 3. Отримання рішення щодо можливості видачі дозволу ДУ Держпродспоживслужбою (погодження СЕС)______; 4. Лабораторні заміри на організованих джерелах викидів забруднюючих речовин______ грн; 5. Оголошення в газету про намір отримати дозвіл___________; 6. Супроводження в уповноважених органах до самого моменту отримання дозволу Вашим підприємством__________грн 7. Транспорті витрати на виїзд лабораторії, на подачу документів в дозвільний центр, Держпродспоживслужбу, в місцеву адміністрацію_______ грн а в кінці помножте цю суму на на потрібних Вам 140 дозволів! Чи вийде у вас 167 тисяч?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка Вашої роботи у грошовому еквіваленті не входить до компетенції замовника. Інформація, щодо очікуваної вартості закупівлі наведена у відповідях на вище зазначені запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЬЮ КОМЕКО" 164 904,00
UAH з ПДВ
164 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 11:00
Довідки.rar
05 квітня 2018 11:00
Додатки 1_5.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЬЮ КОМЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЬЮ КОМЕКО"
#22845040
Переможець 164 904,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 17:06

Документи

12 квітня 2018 17:06
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:59
протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЬЮ КОМЕКО"
#22845040
164 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 17:06
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:59
протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 17:16
договір 399.pdf укладений
17 квітня 2018 17:15