Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2018-03-30-000528-b 1d1b58180b20446da5084dbb1773cb9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Катерина Павлівна

+380442044877 shevchuk@nerc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Код ЄДРПОУ: 39369133
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19
Контактна особа: Шевчук Катерина Павлівна
+380442044877
shevchuk@nerc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2018 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 17 квітня 2018 11:34
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товару згідно Додатку 4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміру клавіш на клавіатурі
Дата подання: 30 березня 2018 16:23
Дата відповіді: 02 квітня 2018 15:57
Прошу пояснити чим обумовлена така вимога: розмір будь-якої окремої клавіші є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш? Чи можливо видалити її з тендерної документації, оскільки вона обмежує Учасників у виборі товару який можливо Вам запропонувати?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання, повідомляємо: тендерним комітетом НКРЕКП було розглянуто Ваше зауваження стосовно технічної вимоги щодо розміру клавіш на клавіатурі та прийнято рішення видалити дану вимогу та внести відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо за Ваше питання!
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 05 квітня 2018 11:26
Дата відповіді: 05 квітня 2018 17:54
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи актуальність питання (яке Ви висвітлюєте у зверненні) ми згодні на зустріч на території нашої установи (м. Київ, вул. Смоленська, 19) у найближчі дні. Але просимо також врахувати, що додаткових коштів для оплати Ваших послуг наша установа немає, тому будемо раді співробітництву яке не буде нас обтяжувати фінансово.
Дякуємо за Вашу зацікавленність!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 179 248,64
UAH з ПДВ
1 120 596,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 1 183 665,54
UAH з ПДВ
1 121 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 160 448,00
UAH з ПДВ
1 121 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 18:32
Електронний підпис
13 квітня 2018 18:31
Цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2018 18:31
Технічна частина.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 12:21
Електронний підпис
13 квітня 2018 17:40
Електронний підпис
13 квітня 2018 17:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 09:58
Електронний підпис
16 квітня 2018 09:57
Технічний опис.rar
16 квітня 2018 09:57
Форма1.pdf
16 квітня 2018 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2018 09:57
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 1 120 596,48
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 15:47
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 1 121 440,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
1 121 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2018 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 14:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 травня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 12:53
Договір.pdf укладений
10 травня 2018 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) до 1 121 439,74 грн, у зв’язку із тим, що при визначені ціни за одиницю без ПДВ, арифметичні дії не дозволяють звести розрахунки до двох знаків після коми («до копійок»), а ціна договору не ділиться на рівне число
Номер договору про закупівлю: 31/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 121 439,74
UAH з ПДВ