Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с. Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області
Очікувана вартість
2 310 993,60 UAH
UA-2018-03-30-000256-c ● 3503af1ff7b249349572455b594c676e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗОЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району" |
Код ЄДРПОУ: | 37948306 |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., місто Валки, провулок Майський будинок 34 |
Контактна особа: |
Євтушенко Олександр Ігорович +380575351899 valki_zpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2018 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2018 15:02 |
Очікувана вартість: | 2 310 993,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 310,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с. Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63042, Україна, Харківська область, с. Сніжків, вул. Чапаєва, буд. 18-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2018 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2018 12:36 |
Проект договору.doc | |
30 березня 2018 12:36 |
ТД_амбулаторiя_Снiжкiв.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вопрос по требованиям
Дата подання: 31 березня 2018 09:53
Дата відповіді: 02 квітня 2018 09:30
В п. 4.12 приложения #2 к тендерной документации предусмотрено требования предоставления копии удостоверений о прохождении обучения по охране труда директора, главного инженера и прораба. Вопрос - если в штате участника нет должности главного инженера, а есть должность инженер, можно ли предоставить удостоверение о прохождении обучения по технике безопасности инженера ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можно,але з наданням листа пояснення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-30-000256-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Рітм8, Код ЄДРПОУ:36195759
Дата подання: 27 квітня 2018 19:58
Приватне підприємство «Рітм-8», у відповідності до ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», подає Вам вимогу на рішення уповноваженої особи КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» від 23 квітня 2018 року протокол №3 щодо дискваліфікації ПП«Рітм-8».
Вих № 36 від 27.04.2018р.
КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району»
Уповноваженій особі
Євтушенко О.І.
ВИМОГА
Керуючись правом на звернення до замовника як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, приватне підприємство "Рітм-8" (далі - Учасник), подає вимогу КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
17 квітня 2018року ПП «Рітм-8» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ПП «РІТМ-8» 2 080 898,62UAH з ПДВ 2 070 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Променергобуд» 2 101 113,60 UAH з ПДВ 2 078 500,00 UAH з ПДВ
ФОП Левченко Н.О. 2 310 993,00 UAH з ПДВ 2 308 682,00 UAH з ПДВ
ПП «Екіпаж» 2 310 898,70 UAH з ПДВ 2 310 898,70 UAH з ПДВ
На підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» № 3 від 23 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рітм-8».
Із зазначеним вище рішенням ПП «Рітм-8» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ПП «Рітм-8» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» повідомив, що учасник ПП «Рітм-8» (код ЄДРПОУ 36195759) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, адже Відомість ресурсів цінової пропозиції передбачає використання будівельних машин і механізмів, а також механізований інструмент, який є в наявності в організації, а також машини, орендовані за договором. Це підтверджено Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації, файл «2 Кваліфікаційні критерії та довідки. pdf», стор.1-2) та Відомістю ресурсів, що були додані до тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».
Окрім того, тендерна документація не містить окремих вимог щодо переліку обладнання, яке має бути в учасника та щодо необхідності зазначення у складі тендерної пропозиції інформації про таке обладнання. Тому згідно розрахунку у проведеному програмному комплексі «АВК-5» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, ми стверджуємо, що цього цілком достатньо для виконання робіт по предмету закупівлі.
2. Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні. Дана інформація суперечить інформації, що зазначена Учасником в довідці про наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, власні машини та механізми та орендовані машини та механізми мають різні позначення у Відомості ресурсів на що уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» не звернула увагу. Перелік власної та орендованої техніки в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації, файл «2 Кваліфікаційні критерії та довідки. pdf», стор.1-2) повністю співпадають з розділами ІІ, ІІ Відомості ресурсів.
3. Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується,
Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником (ПП «Рітм-8») в складі тендерної пропозиції, обраховані за допомогою ліцензійного програмного комплексу ПК АВК-5 і повністю відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Просимо надати роз’яснення щодо обладнання, якого, на думку Замовника, не вистачає у ПП «Рітм-8», просимо зазначити усі розбіжності по машинам та механізмам для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"), що саме в Розділах ІІ, ІІІ Відомості ресурсів Учасника (ПП «Рітм-8») в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації); переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».
Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Директор ПП «Рітм-8» Баран Р.І.
Розгорнути
Згорнути
КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району»
Уповноваженій особі
Євтушенко О.І.
ВИМОГА
Керуючись правом на звернення до замовника як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, приватне підприємство "Рітм-8" (далі - Учасник), подає вимогу КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
17 квітня 2018року ПП «Рітм-8» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ПП «РІТМ-8» 2 080 898,62UAH з ПДВ 2 070 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Променергобуд» 2 101 113,60 UAH з ПДВ 2 078 500,00 UAH з ПДВ
ФОП Левченко Н.О. 2 310 993,00 UAH з ПДВ 2 308 682,00 UAH з ПДВ
ПП «Екіпаж» 2 310 898,70 UAH з ПДВ 2 310 898,70 UAH з ПДВ
На підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» № 3 від 23 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рітм-8».
Із зазначеним вище рішенням ПП «Рітм-8» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ПП «Рітм-8» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» повідомив, що учасник ПП «Рітм-8» (код ЄДРПОУ 36195759) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, адже Відомість ресурсів цінової пропозиції передбачає використання будівельних машин і механізмів, а також механізований інструмент, який є в наявності в організації, а також машини, орендовані за договором. Це підтверджено Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації, файл «2 Кваліфікаційні критерії та довідки. pdf», стор.1-2) та Відомістю ресурсів, що були додані до тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».
Окрім того, тендерна документація не містить окремих вимог щодо переліку обладнання, яке має бути в учасника та щодо необхідності зазначення у складі тендерної пропозиції інформації про таке обладнання. Тому згідно розрахунку у проведеному програмному комплексі «АВК-5» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, ми стверджуємо, що цього цілком достатньо для виконання робіт по предмету закупівлі.
2. Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні. Дана інформація суперечить інформації, що зазначена Учасником в довідці про наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, власні машини та механізми та орендовані машини та механізми мають різні позначення у Відомості ресурсів на що уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» не звернула увагу. Перелік власної та орендованої техніки в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації, файл «2 Кваліфікаційні критерії та довідки. pdf», стор.1-2) повністю співпадають з розділами ІІ, ІІ Відомості ресурсів.
3. Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується,
Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником (ПП «Рітм-8») в складі тендерної пропозиції, обраховані за допомогою ліцензійного програмного комплексу ПК АВК-5 і повністю відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Просимо надати роз’яснення щодо обладнання, якого, на думку Замовника, не вистачає у ПП «Рітм-8», просимо зазначити усі розбіжності по машинам та механізмам для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"), що саме в Розділах ІІ, ІІІ Відомості ресурсів Учасника (ПП «Рітм-8») в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації); переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».
Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Директор ПП «Рітм-8» Баран Р.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2018 13:04
ПП "Ритм-8"
розглянуто Ваше звернення від 27.04.2018 № 36 щодо рішення про дискваліфікацію ПП "Ритм-8" (протокол № 3 від 23.04.2018). За результатами розгляду повідомляю.
1. Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання.
2. Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).
розглянуто Ваше звернення від 27.04.2018 № 36 щодо рішення про дискваліфікацію ПП "Ритм-8" (протокол № 3 від 23.04.2018). За результатами розгляду повідомляю.
1. Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання.
2. Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).
Номер вимоги: UA-2018-03-30-000256-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Променергобуд, Код ЄДРПОУ:23760015
Дата подання: 02 травня 2018 17:17
Вимога
Керуючись правом на звернення до замовника як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, товариство з обмеженою відповідальність «Променергобуд» (далі - Учасник), подає вимогу КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
17 квітня 2018року ТОВ «Променергобуд» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме:
Учасник Первинна
пропозиція Остаточна
пропозиція
ПП «РІТМ-8» 2 080 898,62 UAH з ПДВ 2 070 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Променергобуд» 2 101 113,60 UAH з ПДВ 2 078 500,00 UAH з ПДВ
ФОП Левченко Н.О. 2 310 993,00 UAH з ПДВ 2 308 682,00 UAH з ПДВ
ПП «Екіпаж» 2 310 898,70 UAH з ПДВ 2 310 898,70 UAH з ПДВ
На підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» № 4 від 28 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Променергобуд».
Із зазначеним вище рішенням ТОВ «Променергобуд» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ТОВ «Променергобуд» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» повідомив, що учасник ТОВ "Променергобуд" (код ЄДРПОУ 23760015) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме:
1) Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 13.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 13.04.2018 та штатному розписі відсутні водії;
Це не є дійсним: У Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, пункт - перевезення будівельного сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робот – не є транспортом, а являє собою тарифну вартість на перевезення будівельного сміття за тоннажем.
2) розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Це не є дійсним: Кошторисна документація: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, та всі розрахунки, що були подані в Тендерній пропозиції виконані в програмному комплексі «Строительные технологии Смета», яка розроблена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тому Відомість ресурсів повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Просимо надати роз’яснення щодо транспорту, яким, на думку Замовника, потрібно передбачати перевезення будівельного сміття, що саме в Розділах ІІ, ІІІ Відомості ресурсів Учасника (ТОВ "Променергобуд") в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації); переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "Променергобуд".
Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Директор О.Є. Кулаков
Розгорнути
Згорнути
17 квітня 2018року ТОВ «Променергобуд» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с.Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме:
Учасник Первинна
пропозиція Остаточна
пропозиція
ПП «РІТМ-8» 2 080 898,62 UAH з ПДВ 2 070 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Променергобуд» 2 101 113,60 UAH з ПДВ 2 078 500,00 UAH з ПДВ
ФОП Левченко Н.О. 2 310 993,00 UAH з ПДВ 2 308 682,00 UAH з ПДВ
ПП «Екіпаж» 2 310 898,70 UAH з ПДВ 2 310 898,70 UAH з ПДВ
На підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» № 4 від 28 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Променергобуд».
Із зазначеним вище рішенням ТОВ «Променергобуд» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ТОВ «Променергобуд» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, уповноважена особа КЗОЗ «Центр ПМСД Валківського району» повідомив, що учасник ТОВ "Променергобуд" (код ЄДРПОУ 23760015) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме:
1) Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 13.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 13.04.2018 та штатному розписі відсутні водії;
Це не є дійсним: У Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, пункт - перевезення будівельного сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робот – не є транспортом, а являє собою тарифну вартість на перевезення будівельного сміття за тоннажем.
2) розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Це не є дійсним: Кошторисна документація: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, та всі розрахунки, що були подані в Тендерній пропозиції виконані в програмному комплексі «Строительные технологии Смета», яка розроблена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тому Відомість ресурсів повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації).
Просимо надати роз’яснення щодо транспорту, яким, на думку Замовника, потрібно передбачати перевезення будівельного сміття, що саме в Розділах ІІ, ІІІ Відомості ресурсів Учасника (ТОВ "Променергобуд") в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації); переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "Променергобуд".
Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Директор О.Є. Кулаков
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 14:31
Уповноваженою особою КЗОЗ "Центр ПМСД Валківського району" розглянуто Ваше звернення від 02.05.2018 щодо рішення про дискваліфікацію ТОВ "Променергобуд" (протокол № 4 від 28.04.2018). За результатами розгляду повідомляю.
1. Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 13.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 13.04.2018 та штатному розписі відсутні водії;.
2. Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації). А саме: п. 2, 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
1. Учасником надана недостовірна інформація. Учасник у Відомості ресурсів, яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначив, що перевезення сміття буде виконуватись власним транспортом та передбачив заробітну плату водіям. Однак в довідці 02/04 від 13.04.2018 не зазначена наявність власного автотранспорту, а в довідці 03/04 від 13.04.2018 та штатному розписі відсутні водії;.
2. Розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації). А саме: п. 2, 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-30-000256-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Рітм8, Код ЄДРПОУ:36195759
Дата подання: 18 травня 2018 18:01
Дата подання: 18 травня 2018 18:01
Скарга ПП "Рітм-8" на дії Замовника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІТМ-8”
36028 м.Полтава, вул.Гетьмана Сагайдачного 8-А,кв.61
Р/р № 260026394 в ПАТ «Полтава-банк» м.Полтава
МФО 331489, код ЄДРПОУ 36195759, ІНП № 361957516012
pp.ritm8@gmail.com
Вих № 43 від 18.05.2018р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІТМ-8»,
код ЄДРПОУ 36195759
Юридична адреса:
36028, м.Полтава, вул.Г.Сагайдачного, 8-А, кв.61,
Адреса для листування: 36022, м.Полтава, вул.Небесної Сотні, 91
електронна пошта: pp.ritm8@gmail.com
телефон: +38 050 503 79 53
Замовник:
КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району»,
код ЄДРПОУ 37948306
Адреса: 63002, Харківська область, м.Валки, провул.Майський, 34,
електронна пошта:
valki_zpmsd@ukr.net
телефон: +380575351899
Інформація про закупівлю
ID: 3503af1ff7b249349572455b594c676e
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-03-30-000256-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 11.05.2018р.
Плата за подання скарги – 15 000,00грн. ,
без ПДВ.
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів: КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) робіт по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с. Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області». Приватне підприємство «Рітм - 8» (код ЄДРПОУ 36195759) (Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з Тендерною документацією подало тендерну пропозицію.
В оголошенні Замовника про проведення відкритих торгів UA-2018-03-30-000256-c зазначено, що предметом закупівлі являється «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с. Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області». Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 2 310 993,60 UAN. Розмір мінімального кроку пониження 2 310,99 UAN.
У проведених Замовником публічних торгах приймали участь такі підприємства: ми, Приватне підприємство «Рітм-8», ТОВ «Променергобуд», приватне підприємство «Екіпаж» та ФОП Левченко Наталія Олександрівна. Початкові заявки ціни на виконання робіт учасників, що брали участь у тендері становили: ми, ПП «Рітм -8» 2 080 898,62 грн. ТОВ «Променергобуд» - 2 101 113,60 грн., приватне підприємство «Екіпаж» - 2 310 898,70 грн., ФОП Левченко Наталія Олександрівна - 2 310 993,00 грн.
У результаті трьох раундів публічних торгів, приватне підприємство «Екіпаж», що в кінцевому підсумку отримало пропозицію від Замовника на укладення договору, посіло четверте місце. ФОП Левченко Наталія Олександрівна - третє місце, ТОВ «Променергобуд» - друге, ми ПП «РІТМ-8» зайняли перше місце.
Згідно Протоколу №3 рішення уповноваженої особи КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» від 23.04.2018року (Додаток № 1 до даної скарги) щодо розгляду нашої тендерної пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини с. Сніжків Комунального закладу охорони здоров`я "ЦПМСД Валківського району" за адресою: вул. Чапаєва, буд. 18-Б, с. Сніжків, Валківського району, Харківської області», уповноважена особа зазначила, що Учасник (ПП «Рітм-8») не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція – вимогам Тендерної документації, а саме:
1) Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це нібито підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції;
2) відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні. Дана інформація суперечить інформації, що зазначена учасником в довідці про наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
3) розділи ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка наданаУчасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Ми були змушені у відповідності до приписів ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» подати вимогу вих.№ 36 від 27.04.2018р. (Номер вимоги: UA-2018-03-30-000256-c.c1) (Додаток № 2 до даної скарги) на це рішення уповноваженої особи КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» від 23.04.2018року, протокол №3 щодо дискваліфікації ПП «Рітм -8».
Вимога чітко і зрозуміло спростувала висновки уповноваженої особи КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» щодо неприйнятності нашої тендерної документації. Вимога мається у відкритому доступі на сайті: https://prozorro.gov.ua.
У відповідь на нашу Вимогу, уповноважена особа КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» 28 квітня 2018 року надав повідомлення за результатами розгляду (Додаток № 3 до даної скарги), яке, на жаль, не дає обґрунтовану відповідь на нашу вимогу.
По першому питанню щодо Протоколу №3 від 23.04.2018року та Результату розгляду Вимоги Замовником від 28.04.2018р.:
- Згідно п.1 Протоколу №3 від 23.04.2018р.уповноважена особа прийняла рішення, що «Учасник ПП «РІТМ-8» не має в наявності всього обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції»;
- Згідно п.1 Результату розгляду Вимоги Замовником від 28.04.2018р. «Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання.
Даємо детальне роз’яснення щодо підсумкової відомості ресурсів (Додаток №4 до даної скарги) та Довідки наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 5 до даної скарги).
Відповідність нумерації обладнання в даних документах наступна:
№ позиції Підсумкової відомості ресурсів
№ позиції Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
позиція: позиція:
9 5
10 31,32,41
11 12
12 34,35
13 3
14 17
15 18
16 36,37,42,43
19 30
20 14,15
22 21
23 15,21
24 23
25 (в комплекті до компресора «Ураган» 18
26 29
Наступне обладнання Підсумкової відомості ресурсів щодо п.п.17, 18, 21 буде використовуватися спеціалізованими субпідрядними організаціями.
Згідно інструкції з підготовки тендерної пропозиції інформацію про субпідрядника (п.7) потрібно було подавати в разі виконання ним робіт в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю. ПП «РІТМ-8» планує залучати субпідрядні організації, але сумарний обсяг даних робіт становитиме значно менше двадцяти відсотків вартості нашої цінової пропозиції.
По другому питанню щодо Протоколу №3 від 23.04.2018року та Результату розгляду Вимоги Замовником від 28.04.2018р.:
- Згідно п.2 Протоколу №3 від 23.04.2018р. «Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні. Дана інформація суперечить інформації, що зазначена учасником в довідці про наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі»;
- Згідно п.2 Результату розгляду Вимоги Замовником від 28.04.2018р. «Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013. Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).
Даємо детальне роз’яснення щодо цих пунктів:
- «Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, всі машини та механізми зазначені як власні».
Відповідно до Підсумкової Відомості ресурсів, яка надана учасником ПП «Рітм-8» в складі його тендерної пропозиції, власні машини та механізми та орендовані машини та механізми мають різні позначення у відомості ресурсів.
- «Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями."
В Підсумковій відомості ресурсів нашої тендерної пропозиції таке обладнання як Установка самохідна для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) взагалі відсутнє!!! Доводимо до вашого відома, що позиції 11 та 19, які зазначає уповноважена особа КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» у п.2 Результату розгляду Вимоги Замовником від 28.04.2018р. не відповідають дійсності.
Тому що відповідь Замовника на нашу вимогу була повністю скопійована з відповіді по іншому тендеру, а саме: «Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вулиця Харківська, будинок 7, місто Валки Валківський район Харківська область».
Відповідь Замовника на вимогу (Сніжків): UA-2018-03-30-000256-c.c1 від 28 квітня 2018р., (Додаток № 3 до скарги).
Відповідь Замовника на вимогу (Валки): UA-2018-03-15-001362-a.c2 від 27 квітня 2018р., (Додаток № 6 до скарги).
До речі, рішення тендерного комітету про визначення переможця торгів по об’єкту: «Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вулиця Харківська, будинок 7, місто Валки Валківський район Харківська область» оскаржено нами до Антимонопольного комітету України і зараз знаходиться на розгляді (ID: UA-2018-03-15-001362-a.b3).
- Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.:
Договірна ціна (із всіма додатками) складена Учасником ПП «Рітм-8» у програмному комплексі АВК-5 (ліцензійна програма «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації), яка в свою чергу повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013
- Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).
Надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (файл 2 Кваліфікаційні критерії та довідки.pdf (стор.1-2) та Договір № 060617 від 06.06.2017р. на надання послуг по оренді техніки між ПП «Рітм-8» та ПП «Автолідер» (файл 2 Кваліфікаційні критерії та довідки.pdf (стор.3-4) є дійсним по факту та по суті. У вищезазначеному договорі зазначається перелік спецтехніки (яка надається в оренду з водіями).
До речі, ПП «Автолідер» у м.Полтаві та Полтавській області є одним з лідерів по наданню послуг спецтехнікою (насамперед у будівельній, аграрній галузі та галузі видобутку нафти та газу). З цією компанією ми співпрацюємо останні 10 років.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям та зловживанням.
За ч.2 та 3 ст. 5 цього Закону Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт
господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
За статтею 4 цього Закону Державна політика у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму в господарській діяльності, здійснення заходів щодо демонополізації економіки, фінансової, матеріально-технічної, інформаційної, консультативної та іншої підтримки суб'єктів господарювання, які сприяють розвитку конкуренції, здійснюється органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами адміністративно-господарського управління та контролю.
2. Суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
3. Органи державної влади, до компетенції яких належить забезпечення державного регулювання та управління у відповідних галузях економіки, проводять моніторинг ринків цих галузей з метою аналізу та прогнозування їх розвитку.
4. Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України.
Варто зауважити, що вільна та чесна конкуренція разом із приватною власністю – є однією із підвалин ринкової економіки і важливою передумовою вільного ціноутворення на основі реального співвідношення попиту і пропозиції.
Ігнорування Замовником цих фундаментальних принципів ринкової економіки - є грубим порушенням Закону і є підставою для скасування незаконного та необґрунтованого рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та рішення про неправомірне визначення Переможця.
Поза увагою Замовника залишились такі значущі фактори: як нижча ціна на закупівлю робіт (порівняно із переможцем) та кращі кваліфікаційні показники. У нас ціна 2 070 000,00грн., у переможця ПП «Екіпаж» 2 310 898,00грн.
Додається порівняльна таблиця переваг ПП «Рітм-8» перед ПП «Екіпаж»:
ПП «РІТМ-8» ПП «Екіпаж»
Остаточна цінова пропозиція
2 070 000,00 грн. 2 310 898,70 грн.
(На 240 898,70 грн. ціна нижча!!!)
Строк гарантії на виконані роботи
Десять років
(згідно проекту Договору про закупівлю робіт п.10.3 тендерної документації)
П’ять років
Загальний строк виконання робіт
5 місяців, не пізніше 30 вересня 2018р. 3 місяці, не пізніше 31 грудня 2018р.
Виходячи із послідовності та однаковості аргументів наведених Замовником у протоколах про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник отримав і розглянув нібито, виключно у формальному режимі, нашу Вимогу на рішення тендерного комітету. Фактично не сприйняв обґрунтованість та вагомість наших заперечень, що свідчить про певну упередженість та заангажованість Замовника. В результаті таких дій Замовника складається враження, що публічні торги мали на меті не виявлення в результаті чесної та вільної конкуренції найкращого учасника для предмету закупівлі. А мала місце лише імітація торгів для наперед визначеного переможця.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Екіпаж».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку.
У складі поданої документації для участі у процедурі даної закупівлі учасником надані скановані копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, Акти приймання виконаних будівельних робіт, розміщені у таких файлах: 3 Аналогічні роботи ч.1.pdf. (стор.1-50), 4 Аналогічні роботи ч.2.pdf. (стор.1-57).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ст.3-4 Закону України «Про захист економічної конкуренції»,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Рітм–8» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №3 від 23 квітня 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП «Екіпаж» зазначене у протоколі № 6 від 11 травня 2018 року.
Додатки:
1. Копія Протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» від 23.04.2018року.
2. Копія вимоги до Замовника вих.№ 36 від 27.04.2018р. (Номер вимоги: UA-2018-03-30-000256-c.c1).
3. Копія відповіді уповноваженої особи КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Валківського району» від 28 квітня 2018 року за результатами розгляду Вимоги замовника.
4. Копія підсумкової відомості ресурсів.
5. Копія Довідки наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
6. Копія відповіді Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації 27 квітня 2018 року за результатами розгляду Вимоги замовника.
7. Докази оплати за подання скарги з відміткою обслуговуючого банку про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Директор ПП «Рітм -8» Р.І.Баран
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2018 10:43
Рішення від 22.05.2018 № 4824 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 10:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5504.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 13:53
Рішення від 08.06.2018 № 5504.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення антимонопольного комітету України № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2018 10:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Рітм8 |
2 080 898,62
UAH з ПДВ
|
2 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Променергобуд |
2 101 113,60
UAH з ПДВ
|
2 078 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
2 310 993,00
UAH з ПДВ
|
2 308 682,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "Екіпаж" |
2 310 898,70
UAH з ПДВ
|
2 310 898,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Рітм8 #36195759 |
Рішення скасоване |
2 070 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:27
|
ТОВ Променергобуд #23760015 |
Рішення скасоване |
2 078 500,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:27
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #3303917628 |
Рішення скасоване |
2 308 682,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:27
|
Приватне Підприємство "Екіпаж" #21241245 |
Рішення скасоване |
2 310 898,70
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:27
|
ПП Рітм8 #36195759 |
Відхилено |
2 070 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:50
|
ТОВ Променергобуд #23760015 |
Відхилено |
2 078 500,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 09:13
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #3303917628 |
Відхилено |
2 308 682,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 12:10
|
Приватне Підприємство "Екіпаж" #21241245 |
Переможець |
2 310 898,70
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2019 09:10
|
Звіт про виконання договору | укладений |
14 січня 2019 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2018 09:27
|
Протокол Зміна назви.PDF | зміни до договору |
18 липня 2018 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 13:35
|
Протокол 6.1 зміна назви.doc | зміни до договору |
18 липня 2018 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2018 14:20
|
Додаткова угода 1 сторінка 2.PDF | зміни до договору |
16 липня 2018 13:09
|
Додаткова угода 1 сторінка 1.PDF | зміни до договору |
16 липня 2018 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2018 12:57
|
Договірна ціна | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Календарний графік виконання робіт | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 8 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 7 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 6 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 5 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 4 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 3 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 2 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Договір 1 сторінка | укладений |
10 липня 2018 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Місце виконання робіт з адресою 63042, Харківська область, Валківський район, с. Сніжків, вулиця Чапаєва, буд. 18-Б. Датою закінчення робіт по Об`єкту вважається дата 31.12.2018 рік. |
Номер договору про закупівлю: | ШО-210618/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ШО-210618/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон), та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров`я » № 202-VIII від 06.04.2018 року та на підставі рішення ХХVІ сесії Валківської районної ради VІІ скликання «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Валківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Валківської районної ради Харківської області шляхом реорганізації (перетворення) Комунального закладу охорони здоров`я «Центр медико-санітарної допомоги Валківського району» |
Номер договору про закупівлю: | ШО-210618/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ШО-210618/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон), та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров`я » № 202-VIII від 06.04.2018 року та на підставі рішення ХХVІ сесії Валківської районної ради VІІ скликання «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Валківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Валківської районної ради Харківської області шляхом реорганізації (перетворення) Комунального закладу охорони здоров`я «Центр медико-санітарної допомоги Валківського району» |
Номер договору про закупівлю: | ШО-210618/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ШО-210618/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |