Марки поштові
Очікувана вартість
3 499 570,00 UAH
UA-2018-03-29-001444-a e9f9bfa3dc7d4293a2b88e830085c8ad
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління ДФС у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39400859
Місцезнаходження замовника: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4
Контактна особа замовника: Олег Жибров
+380663678181
ozhybrov@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи,відповідно до статті 1 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 № 2759-III, поштова марка – державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку, що надаються національним оператором. Згідно зі статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» передбачено, що національний оператор поштового зв’язку має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Також даною статтею передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10 січня 2002 р. № 10-р функції національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Придбання марок поштових для потреб Головного управління ДФС у Волинській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
656577 штука
Марки поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Документація

Тендерна документація

29 березня 2018 15:52
Електронний цифровий підпис
29 березня 2018 15:52
Рішення 28.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Волинська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#20134234
Переможець 3 499 570,00
UAH
04 квітня 2018 11:22

Документи

04 квітня 2018 11:22
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Волинська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#20134234
3 499 570,00
UAH
Документи

Документи

04 квітня 2018 11:22
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 квітня 2018 10:08
ДОГОВІР МАРКИ.pdf укладений
11 квітня 2018 10:07
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 17:50
sign.p7s зміни до договору
26 листопада 2018 17:45
договір марки.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 17:43
sign.p7s зміни до договору
19 квітня 2018 09:21
додаткова угода до №86.PDF зміни до договору
19 квітня 2018 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Шляхом укладання цього додаткового договору, сторони дійшли згоди та встановили,що зміст п.1.1. розділу 1 Договору поставки №86 від 11.04.2018р. необхідно викласти наступним чином: "Покупець" зобов*язується закупити, а "Постачальник" поставити поштові марки (далі - Товар)"
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції:"3.1 Покупець здійснює оплату згідно з отриманими накладними: - знаків поштової оплати на суму 3499570,00 (Три мільйони чотириста дев*яносто дев*ять тисяч п*ятсот сімдесят грн. 00 коп.) гривень без ПДВ згідно специфікації:
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 499 570,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку