Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)
Construction of the Main Data Processing Center of the National Bank of Ukraine on the premises of the Banknote Printing and Minting Works (7, Pukhivska St., Kyiv)
Очікувана вартість
339 135 115,40 UAH
UA-2018-03-29-001248-a 3156f737798f4a1380041f52954ef2b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт замовника: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа замовника: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Марчук Тарас Вікторович
+380445218719
Taras.Marchuk@bank.gov.ua
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Svitlana Arkhipova
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Additional contacts: Марчук Тарас Вікторович
+380445218719
Taras.Marchuk@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 11:00
Очікувана вартість: 339 135 115,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15 %
Publication date: 29 березня 2018 15:07
Enquiries until: 04 травня 2018 11:00
Complaints submission until: до 10 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 339 135 115 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,15 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг виконання робіт: відображені в локальних кошторисах (Додаток 3) до тендерної документації. Найменування та опис технічних характеристик устаткування (обладнання), що закуповується, наведено в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Строк виконання робіт у повному обсязі не повинен перевищувати 510 календарних днів з дати отримання підрядником авансу на будівельні роботи.
Розгорнути Згорнути
Amount of works performed: reflected in the local budgets (Annex 3) to the bidding documents. Full name and technical specifications of the equipment to be purchased is provided in Table 1 of Annex 3 to the bidding documents.
Term for performance of works in full shall not exceed 510 calendar days after the advance payment for the construction works is received by the Contractor.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Construction of the Main Data Processing Center of the National Bank of Ukraine on the premises of the Banknote Printing and Minting Works (7, Pukhivska St., Kyiv)
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 31 січня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 квітня 2018 10:46
Електронний цифровий підпис
27 квітня 2018 10:44
Тендерна документація (Нова редакція).docx
27 квітня 2018 10:44
Перелік змін.doc
27 квітня 2018 10:44
ПКД_ЦОД6.rar
29 березня 2018 15:08
Додаток 5. Проект договору.docx
29 березня 2018 15:08
Кошториси.rar
29 березня 2018 15:08
Моделі.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД1.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД2.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД3.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД4.rar
29 березня 2018 15:07
ПКД_ЦОД5.rar
27 квітня 2018 10:46
Електронний цифровий підпис
29 березня 2018 15:09
Електронний цифровий підпис
27 квітня 2018 10:44
Тендерна документація (Нова редакція).docx
29 березня 2018 15:08
Тендерна документація.docx
27 квітня 2018 10:44
Перелік змін.doc
27 квітня 2018 10:44
ПКД_ЦОД6.rar
29 березня 2018 15:08
Додаток 5. Проект договору.docx
29 березня 2018 15:08
Кошториси.rar
29 березня 2018 15:08
Моделі.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД1.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД2.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД3.rar
29 березня 2018 15:08
ПКД_ЦОД4.rar
29 березня 2018 15:07
ПКД_ЦОД5.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання що до досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 30 березня 2018 14:18
Дата відповіді: 03 квітня 2018 14:56
Чи буде учасник відповідати кваліфікаційним вимогам, якщо він має окремо договір(-ри), що підтверджує досвід (власний або субпідрядника) будівництва адміністративних будівель загальною площею не менше 3000 м. кв., будівельним об’ємом понад 15 000 м. куб. а також його має окремий договір(-ри), що підтверджує досвід (власний або субпідрядника) таких будівель меньшої площі та будівельного об’єму але там присутні серверні приміщеннями площею машинного залу не менше 50 м. кв? А також чи обов'язково це має бути нове будівництво чи це може бути реконструкція вже існуючих будівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Щодо питання 1:
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі), зокрема довідку з інформацією про наявність договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі за останні 5 років, складену за встановленою формою.
Відповідно до інструкції щодо заповнення форми, визначено, що у даній формі наводяться відомості про досвід виконання учасником (субпідрядником(-ами)) подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів), а саме: договору(-ів) з будівництва дата-центрів, центрів оброблення даних, адміністративних будівель загальною площею не менше 3000 м. кв., будівельним об’ємом понад 15 000 м. куб. з серверними приміщеннями площею машинного залу не менше 50 м. кв, тобто як одного цілісного комплексу.
У разі відсутності об’єкта(-ів) із зазначеними характеристиками тендерна пропозиція визначається як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Щодо питання 2:
Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зі змінами) до будівництва відноситься нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт. Тому тендерна пропозиція, в якій зазначено виконання подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів), з видом будівництва - реконструкція, не буде відхилена.
Звертаємо увагу, що об’єкт реконструкції повинен відповідати критеріям, що зазначені в кваліфікаційних критеріях до учасників.
Проектна документація, уточнююче питання.
Дата подання: 24 квітня 2018 11:58
Дата відповіді: 27 квітня 2018 10:47
За умовами тендерної документації необхідно надати пропозицію, яка повинна повністю відповідати затвердженій замовником проектної документації. В переліку локальних кошторисів присутні кошториси, які посилаються на проект, або креслення, які відсутні на сайті закупівлі “Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)” , а саме - Локальний кошторис на будівельній роботи №02-001-048 (проект К6646-1 моніторинг) Побудова система моніторингу. Центр оброблення даних. Проект відсутній - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-055. Побудова системи СРВНСО. Центр оброблення даних Проект відсутній. У зв’язку з цим питання Яким чином виконавець має проаналізувати обране обладнання на предмет відповідності проектному рішенню, або запропонувати еквівалентне? Чи є можливість доповнити інформацію на сайті закупівлі “Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)” вище зазначеними проектами для надання можливості учасникам проаналізувати проектні рішення на предмет подачі коректної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 24 квітня 2018 17:45
Дата відповіді: 27 квітня 2018 10:47
Доброго дня. В тендерній документації в таблиці «Специфікації устаткування» в розділі Електротехнічні рішення. ЕТР-4.1 (додаткова інформація зазначена у файлі «Електротехнічні рішення (ЕТР 4.1).pdf») в п.86 та в Таблиці 1.2 «Вимоги до джерел безперебійного живлення (ДБЖ) та батарейних шаф» вказана модульна архітектура ДБЖ. В той же час, в проектному рішенні (файл «Електротехнічні рішення (ЕТР 4.1).pdf») вказаний моноблочний ДБЖ. Просимо повідомити, яка архітектура ДБЖ може бути запропонована в тендері: модульна, моноблочна або будь-яка з перелічених вище?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо ДРДБЖ
Дата подання: 24 квітня 2018 20:09
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:02
В тендерній документації в Таблиці 1.3 – Вимоги до динамічного ротаційного джерела безперебійного живлення (ДРДБЖ) не зазначена потужність ДРДБЖ. В проектній документації, файл «Будівля ДРДБЖ (том 05.1).pdf» в Загальних даних вказані ДРДБЖ виробництва заводу HITZINGER потужністю 600 кВА (480 кВт). В проектній документації, файл «Електротехнічні рішення (ЕТР 4.1).pdf» вказано, що Система гарантованого електропостачання запроектована за принципами резервування, що передбачені вимогами TIER IV Uptime Institute» Просимо вказати потужність ДРДБЖ, та для якого режиму роботи ДРДБЖ вона повинна відповідати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до затвердженої проектної документації потужність кожної машини ДРДБЖ повинна становити не менше 600 кВА/480 кВт при рейтингу (режимі роботи) Conitinious power ДРДБЖ згідно вимогам Uptime Institute.
Звертаємо увагу, що вищезазначений параметр роботи ДРДБЖ повинен бути підтверджений відповідними документами (паспортні дані, інформаційний лист).
Щодо уточнення параметрів обладнання
Дата подання: 24 квітня 2018 22:57
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:06
В тендерній документації в Таблиці 1.1 « Вимоги до машин для охолодження повітря» вказано, що потужність контуру механічного охолодження повинна бути не менше ніж 120 кВт в діапазоні робочих температур від -25 до +32С. В тій же таблиці в параметрі «Робочій діапазон зовнішніх температур роботи обладнання» вказан діапазон від -25С до +32С. В той же час, в проектній документації, що міститься у файлі «Система холодопостачання (СХП.190320018.1).pdf» в розділі 3. «Опис технологічної частини» вказано, що «Температурні параметри зовнішнього повітря – від мінус 35ºС до плюс 38ºС». Просимо вказати, потужність контуру механічного охолодження машин для охолодження повітря 120 кВт повинна забезпечуватися в усьому діапазоні температур зовнішнього повітря від -25С до +32С, чи в діапазоні від -35С до +38С
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо уточнення параметрів обладнання
Дата подання: 24 квітня 2018 22:57
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:07
В тендерній документації в Таблиці 1.1 « Вимоги до машин для охолодження повітря» вказано, що «Графічний дисплей» має бути «Україно (російсько) мовний». Чи дозволяється запропонувати до участі в тендері обладнання з англомовним дисплеєм.
Відповідь: Доброго дня, замовник не заперечує щодо використання обладнання з англійським та/або українським та/або російськомовним дисплеєм.
Джерела безперебійного живлення
Дата подання: 25 квітня 2018 13:57
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:10
В таблиці 1.2 Вимоги до джерел безперебійного живлення (ДБЖ) та батарейних шаф Дода-тку 3 вказано, що архітектура ДБЖ повинна бути безтрансформаторна, модульна з мож-ливістю швидкої заміни модулів. В той же час згідно проектних рішень та специфікації проекту (Том.4.1 Електротехнічні рі-шення. Електрообладнання) вказаний ДБЖ типу Galaxy VM200 kVA Single 400-400V який не є модульний та не має можливості зміни модулів. Різниця в вартості модульних та оди-ноких ДБЖ складає 25-30% їх вартості (в кошторисі закладена вартість одинокого ДБЖ) – тому просимо надати роз’яснення – який ДБЖ пропонувати в тендер?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно електрообладнання
Дата подання: 25 квітня 2018 13:59
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:11
На більшості креслень електричних схем Том.4.1 Електротехнічні рішення. Електрооблад-нання наведені графічні позначки, які використовуються для викатних автоматичних вими-качів, в той час як згідно специфікацій щитів вони всі мають стаціонарне (а не викатне) ви-конання. Які виконання автоматичних вимикачів надавати для тендеру (стаціонарні чи викатні?), і куди віднести удорожчання в разі використання викатних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, частина автоматичних вимикачів, що зображена на принципових схемах Тому 4.1 Електротехнічні рішення - викатного типу, а саме:1. Щит ВРП1: має чотири автоматичні вимикачі викатного типу. На схемі позначаються: QF1, 1QF1, 1QF2, QF2; 2. Щит ВРП2: має чотири автоматичні вимикачі викатного типу. На схемі позначаються: QF1, 1QF1, 1QF2, QF2; 3. Щит ВРП3: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1; 4. Щит ВРП4: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1; 5. Щит ГРЩ-1: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1; 6. Щит ГРЩ-2: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1; 7. Щит ШР-1 ДГУ: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1; 8. Щит ШР-2 ДГУ: має один автоматичний вимикач викатного типу. На схемі позначення: QF1. Всі інші - стаціонарного виконання.
Щодо вартості повідомляємо наступне: договірна ціна повинна містити вартісні показники обладнання, матеріальних ресурсів актуальних на період подачі тендерної пропозиції. Здорожчання матеріальних ресурсів і обладнання покривається за рахунок відповідних статей кошторису (інфляції, ризиків тощо).
Стосовно вартості силового кабелю
Дата подання: 25 квітня 2018 14:01
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:16
Згідно кошторису ЛС № 04-002-001 «Побудова системи ЕТР 2.С. Зовнішні мережі елект-ропостачання» вартість кабелю силового ПвВГ 4х150 закладена як 364,47 грн/м без ПДВ, в той час як його вартість складає 1 364 грн/м без ПДВ, що при кількості 1100м складає рі-зницю 1,1 млн.грн. без ПДВ. Просимо визначити чи є це помилкою та як це враховувати в тендерній пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, підрядна організація може закладати в своїй договірній ціні матеріальні ресурси за цінами, які вважає актуальними на період подачі тендерної пропозиції.
Різниця у вартісних показниках інвесторської документації та договірної ціни може покриватися за рахунок зниження цін на інші позиції матеріальних ресурсів, обладнання, ризиків, інфляції або інших статей зведеного кошторисного розрахунку.
Стосовно досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 квітня 2018 15:19
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:18
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен мати досвід виконання договору(-ів) з будівництва дата-центрів, центрів оброблення даних, адміністративних будівель загальною площею не менше 3000 м. кв., будівельним об’ємом понад 15 000 м. куб. з серверними приміщеннями площею машинного залу не менше 50 м. кв. Просимо надати пояснення стосовно визначення «адміністративної будівлі», які саме будівлі маються на увазі? Слід зауважити, що будівля в якій планується виконання робіт згідно предмету закупівлі відноситься до груп будинків та приміщень громадського призначення згідно Додатку А до ДБН В.2.2-9-2009. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині зміни вимоги щодо призначення будівлі з адміністративної на громадську.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, адміністративна будівля - споруда, що створена для роботи працівників, офісів (в тому числі для управлінського апарату) державних і недержавних (громадських) господарських та інших організацій і установ.
Національний банк України не буде заперечувати щодо підтвердження досвіду з будівництва громадських будівель загальною площею не менше 3000 м. кв., будівельним об’ємом понад 15 000 м. куб. з серверними приміщеннями площею машинного залу не менше 50 м. кв.
Стосовно сертифікату на систему управління якістю
Дата подання: 25 квітня 2018 16:00
Дата відповіді: 27 квітня 2018 11:18
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати діючий сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва, монтажу, обслуговування систем аварійного та резервного енергозабезпечення, згідно з чинним в Україні нормативними документами на відповідність вимог ДСТУ, ISO 9001:2009. Слід зазначити, що наразі сертифікат ISO 9001:2009 втратив чинність, наразі є дійсним сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Та просимо надати пояснення чи буде відповідати цій вимозі учасник, який має та надасть у складі пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю стосовно: - генерального підряду, проектування, включаючи розробку проектної та робочої документації; - будівництва «під ключ» об’єків цивільного і виробничого призначення та об’єків інженерно-транспортної інфраструктури?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо проекту договору
Дата подання: 27 квітня 2018 15:26
Дата відповіді: 27 квітня 2018 17:51
Проектом договором, що викладений у Додатку 5 тендерної документації, передбачено авансування за обладнання у розмірі 30% та остаточний розрахунок (за винятком 5% ) після монтажу обладнання – п. 4.2 та 4.3. Майже все обладнання є імпортованим та враховуючи його кількість , а це дві третини вартості проекту, для виконання робіт у термін встановлений Замовником - кінець 2019 року, обладнання повинно бути замовлене, ,не пізніше січня 2019 року, це зумовлено тим, що необхідне устаткування замовляється під конкретний проект та має чіткі строки його виготовлення . Оскільки монтаж обладнання буде здійснюватися у період з липня по жовтень 2019 року, а виробники обладнання надають відстрочку платежу максимум на 2 місяці після постачання товару,таким чином фінансовий розрив становитиме від 5 до 7 місяців, що несе за собоє необхідність отримання постачальником кредитних позик для нівелювання зазначеного вище фінансового розриву. Умови кредитування в Україні такі, що при використанні кредитних ресурсів, вартістьобладнання подорожчає для замовника близько на 15%. У той же час у тендері щодо закупівлі: “Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки адміністративних будівель центрального апарату Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9, 11-б, 12» що відбувся у грудні 2017 року , згідно умов тендеру та підписаного договору https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-13-000679-b та в інших тендерах Замовника https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-17-001240-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-23-000605-b Замовник оплачує обладнання за фактом постачання, з наступною передачею в монтаж. Враховуючі вищенаведене просимо внести зміні до проекту договору: оплата обладнання за фактом постачання. Ризики для Замовника при цьому не збільшуються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Порядок здійснення оплати в тому числі авансу на поставку обладнання визначено у пункті 4.2. проекту договору про закупівлю наведеного у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: аванс на поставку обладнання сплачується Замовником після виконання 25% від вартості будівельних робіт, що підтверджується “Актами приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” за формою № КБ-3, підписаними уповноваженими особами Сторін, на підставі заявок Підрядника про оплату авансу, які надаються згідно з календарним графіком поставки обладнання. До заявки на оплату авансу додаються копії документів, що підтверджують наміри закупівлі такого обладнання (рахунок, договір тощо). Замовник протягом 10 робочих днів з дати отримання заявки Підрядника про оплату авансу перераховує Підряднику аванс у розмірі, визначеному в заявці Підрядника, але не більше 30 % від вартості відповідного обладнання, визначеної у Додатку _ до цього договору
Тендерну документацію та проект договору розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням принципів здійснення закупівель.
При цьому з метою розширення кола потенційних учасників торгів у проекті договору замовником передбачений аванс на поставку обладнання у розмірі, визначеному підпрядником, але не більше 30% від вартості відповідного обладнання.
Умови проекту договору
Дата подання: 27 квітня 2018 15:27
Дата відповіді: 27 квітня 2018 17:49
Проектом договором, що викладений у Додатку 5 тендерної документації, передбачено: 3.2 Ціна договору встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк виконання робіт і не уточнюється, за винятком таких випадків і лише за згодою Сторін: а) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; б) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення ціни, визначеної в договорі; в) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт); г) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; д) Замовник змінює в процесі будівництва об’єкта проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників в межах договірної ціни. Майже все обладнання є імпортованимта враховуючи його кількість, а це дві третини вартості проекту, для виконання робіт у термін встановлений Замовником (кінець 2019 року), обладнання повинно бути замовлене не пізніше січня 2019 року. Після переходу на вільне курсоутворення,за остання три роки курс гривні до долара США та Євро зростає саме у цей час (грудень - лютий ), коли потрібно платити аванси виробникам за обладнання. Окрім того вартість робіт за даною процедурою закупівлі розраховувалась виходячи зі ставок заробітної плати 5200 грн., встановленої Мінрегіонбудом на 2017 рік грн. Листом 7/15-2803 від 19.03.2018 Мінрегіонбуд рекомендує на 2018 рік застосовувати ставки у діапазоні 5500-7800 грн., залежно від складності робіт, та навіть цей рівень не покриває зарплатню кваліфікованих робітників, необхідних для створення цього високотехнологічного об’єкту. Пропонуємо доповнити п 3.2 договору наступним: е) У разі коливань курсу більше ніж на 5% вартість імпортованого обладнання може бути уточнена, з урахування виплаченого авансу. Ж) У разі зміни мінімального розміру заробітної плати або зміни ставок Мінрегіонбуду, порівняно з застосованими у кошторисному розрахунку проектної документації, вартість робіт може бути уточнена, з урахування виплаченого авансу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Тендерну документацію та проект договору розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Зміна істостних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених у частині 4 статті 36 Закону.
Крім того, підрядна організація може закладати в своїй договірній ціні матеріальні ресурси за цінами, які вважає актуальними на період подачі тендерної пропозиції.
Різниця у вартісних показниках інвесторської документації та договірної ціни може покриватися за рахунок зниження цін на інші позиції матеріальних ресурсів, обладнання, ризиків, інфляції або інших статей зведеного кошторисного розрахунку.
Умови оплати
Дата подання: 02 травня 2018 09:22
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:59
Уважно ознайомившись із умовами, які наведено у пунктах 4.2 та 4.3 розділу IV проекту договору щодо порядку здійснення оплати за поставлене обладнання, а також проаналізувавши обсяг устаткування та матеріалів, що мають 100% частину вартості, яка припадає на імпортну складову, тобто залежить від коливання курсів валют. Також враховуючи тривалість реалізації даного проекту, на нашу думку, доцільніше було б здійснювати оплату за фактично поставлене обладнання/матеріали, що в свою чергу, в значній мірі, знімає з потенційних учасників фінансові ризики, тим самим збільшує конкуренцію, оптимізує вартість тендерних пропозицій та може суттєво зменшити витрати бюджетних коштів. Виходячи із наведеного вище, пропонуємо внести відповідні зміни до додатку 5 тендерної документації, згідно п.2 Статті 23 Закону, що також не суперечить вимогам п. 4 Статті 36 Закону, які не забороняють вносити зміни до тендерної документації, а вимагають відповідності змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) умовам договору про закупівлю, які в свою чергу зазначає Замовник у тендерній документації. Просимо відповісті по СУТІ, оскільки Замовник на попередне запитання вичерпної відповіді не дав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та п.4.4. проекту договору, вартість змонтованого обладнання включається до “Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” за формою № КБ-3 на підставі Акту про приймання-передавання змонтованого обладнання, який підписується уповноваженими особами Сторін. На підставі зазначених документів проводиться оплата за змонтоване обладнання.
Стосовно Дозволыв на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Дата подання: 02 травня 2018 17:48
Дата відповіді: 04 травня 2018 10:28
Доброго дня. По тексту п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (надалі – п. 6 Інструкції Замовника) приведений перелік документів, які учасник процедури повинен завантажити, зокрема Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і Декларації на відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. На нашу думку, наведений у Тендерній документації перелік робіт та машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки, на які Замовник вимагає Дозвіл, є надлишковим - так, наприклад, дозвіл на роботи, що виконуються під водою; наплавні роботи, чи дозвіл на застосування ескалаторів, траволаторів, канатних доріг, підйомників, зокрема будівельних, та фунікулерів. Підпункт 2 п.6 Інструкції Замовника, у частині робіт, які потребують наявності Дозволів, містить уточнення, що стосується лише робіт передбачених локальними кошторисами. В той же час, підпункт 5 п.6 Інструкції Замовника цього уточнення не має. Просимо уточнити позицію Замовника щодо надання Дозволів/Декларацій Учасником на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які перелічені по тексту п. 6 Інструкції Замовника, у випадку якщо їх використання не передбачено кошторисною документацією, що надана Замовником у складі Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «діючий(-і) дозвіл(-оли) учасника або субпідрядника(-ів) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, на види робіт, передбачені локальними кошторисами, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки.»
Запитання по ОВ
Дата подання: 03 травня 2018 18:43
Дата відповіді: 05 травня 2018 12:42
- В Тендерній Документації (нова редакція) від 26.04.18 в Таблиці 1.1 («Вимоги до машин для охолодження повітря») «Робочій діапазон зовнішніх температур роботи обладнання» вказаний діапазон від -25С до +32С. В наданій в електронному вигляді, проектній документації К6646-1-СХП, «Система холодопостачання. Робоча документація»: Пояснювальна Записка (К6646-1-СХП.ПЗ ) , П. 8 Додатки - Технічна документація "Ecoflair™ Indirect Air Economizer ", вказано що , для холодильної машини потужністю 250кВт («250-kW Unit») мінімальна робоча температура складає мінус 20 град С. («Minimum Ambient Operating Temperature – °C (°F) –20°C (–4°F). Просимо надати офіційне підтвердження від представника Виробника, що дане обладнання («Машина для охолодження повітря EcoFlair - ІАЕС 2510 А») при мінус 25 град С буде працездатним на весь період гарантійного строку експлуатації і забезпечить відповідно Таблиці 1.1 Тендерної Документації (нова редакція) від 26.04.18 «потужність контуру механічного охолодження» - не менше 120 кВт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації зазначено, що «Запропоноване учасником еквівалентне устаткування (обладнання) за технічними характеристиками та відповідності вимогам проекту повинно повністю відповідати затвердженій замовником проектній документації та не повинно призвести до внесення змін до затвердженої проектної документації…У разі надання у пропозиції учасника обладнання аналогічного вказаному у проекті, учасник повинен підтвердити повну ідентичність аналогів обладнанню, що запроектоване у вигляді порівняльних таблиць та надати підтверджуючі документи про таку відповідність від виробників обладнання.» Таким чином, кожен учасник повинен надати підтверджуючі документи стосовно параметрів та технічних характеристик запропонованого еквівалентного обладнання. Відповідність технічних характеристик проектним буде перевірятися на етапі кваліфікації.
Запитання по ОВ2
Дата подання: 03 травня 2018 18:45
Дата відповіді: 07 травня 2018 11:26
- В наданій в електронному вигляді, проектній документації К6646-1-СХП, «Система холодопостачання. Робоча документація», в «Специфікації обладнання, матеріалів» (К6646-1-СХП.СО), Поз.1 вказаний артикул обладнання ІАЕС 2510 А. Просимо надати від офіційного представника Виробника обладнання, перелік додаткових опцій, що не відображені в даному артикулі, а саме: • робота холодильної машини при температурі менше -25 град С; • антивібраційні опори • рама для холодильної машини • Роботи по запуску та налагодженню холодильної машини • Інші опції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У тендері не розглядається постачання обладнання окремо від рішення, що запроектовано, чи того, що може бути альтернативою.
Тендером передбачається, що Замовник отримає працездатне рішення у розрізі окремої інженерної інфраструктури та інтегрованої її у загальну концепцію ЦОД при наданих умовах навколишнього середовища, та з потужністю і режимами охолодження, передбаченими проектом.
Конструкція обладнання та необхідність використання тих чи інших опцій відрізняються у різних виробників. У зв’язку з цим, учасник повинен звернуться до виробника обладнання, яке він хоче запропонувати у тендері, стосовно комплектації у проектному рішенні.
Запитання по ОВ3
Дата подання: 03 травня 2018 18:46
Дата відповіді: 05 травня 2018 15:02
- В наданій в електронному вигляді, проектній документації К6646-1-СХП, «Система холодопостачання. Робоча документація», на арк. К6646-1-СХП.10, показаний трубопровід конденсату Ду25 від внутрішніх блоків кондиціонерів КН01. Просимо уточнити, яким чином відбувається рух конденсату від блоків до «Воронки для збору конденсату» (самопливом, примусово), доповнити рішення, аксонометричною схемою відводу дренажу, навести інформацію про наявність конденсатних насосів (кількість, марка). Якщо насоси поставляються разом з обладнанням, просимо додати відповідну інформацію від Виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Рух конденсату від блоків до «Воронки для збору конденсату» відбувається самопливом. Трубопровід конденсату Ду25 від внутрішніх блоків кондиціонерів КН01 прокладається з ухилом 3% в бік сифону для збору конденсату, який встановлений на стояку Ст К1-3 Ø100, що розташований у приміщенні санвузлу № 141. Розміщення даного сифону для збору конденсату від внутрішніх блоків кондиціонерів КН01 також відображено на аксонометричній схемі системи, див. арк. 11 "Схема з мережами водовідведення" розділу Водопровід та каналізація К6646-1 ВК.
У разі необхідності ознайомитися із паперовою версією схеми, прохання звертатися до Марчука Тараса Вікторовича, головного спеціаліста відділу аналізу та проектування управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-19, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua

Запитання по ОВ4
Дата подання: 03 травня 2018 18:46
Дата відповіді: 05 травня 2018 12:39
- В Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) від 26.04.18, Таблиця 1, «Специфікація устаткування (обладнання)», Поз.24, а також в наданій в електронному вигляді, проектній документації К6646-1-СХП, «Система холодопостачання. Робоча документація», «Специфікація обладнання, матеріалів» (К6646-1-СХП.СО), наведені кондиціонери марки РКА - RP50, PUHZ-ZRP50VKA (Поз 7). Просимо надати офіційне підтвердження від представника Виробника, що дане буде працездатним на весь період гарантійного строку експлуатації і забезпечить проектну потужність в «Робочому діапазоні зовнішніх температур роботи обладнання» від -25С до +32С, Таблиця 1.1 («Вимоги до машин для охолодження повітря»),Тендерної Документації (нова редакція) від 26.04.18.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації зазначено, що «Запропоноване учасником еквівалентне устаткування (обладнання) за технічними характеристиками та відповідності вимогам проекту повинно повністю відповідати затвердженій замовником проектній документації та не повинно призвести до внесення змін до затвердженої проектної документації…У разі надання у пропозиції учасника обладнання аналогічного вказаному у проекті, учасник повинен підтвердити повну ідентичність аналогів обладнанню, що запроектоване у вигляді порівняльних таблиць та надати підтверджуючі документи про таку відповідність від виробників обладнання.» Таким чином, кожен учасник повинен надати підтверджуючі документи стосовно параметрів та технічних характеристик запропонованого еквівалентного обладнання. Відповідність технічних характеристик проектним буде перевірятися на етапі кваліфікації.
Запитання по ОВ4
Дата подання: 03 травня 2018 18:47
Дата відповіді: 07 травня 2018 18:05
- В Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) від 26.04.18, Таблиця 1, «Специфікація устаткування (обладнання)», Поз.19, а також в наданій в електронному вигляді, проектній документації К6646-1-СХП, «Система холодопостачання. Робоча документація», «Специфікація обладнання, матеріалів» (К6646-1-СХП.СО), наведений «Воздуховод подачі повітря з матеріалами утеплення – 2 шт.» (Поз 3). Просимо надати роз’яснення о кількості повітроводів, і ізоляційних матеріалів, по кожному перерізу, з одиницями виміру, згідно п9.6 , п9.7, ДСТУ Б А.2.4-41.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! У проекті повітропроводи враховані як готовий виріб. У зв'язку із технічними обмеженнями майданчика щодо розміщення файлу із додатковою інформацією щодо складу виробу, прохання звертатися до Марчука Тараса Вікторовича, головного спеціаліста відділу аналізу та проектування управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-19, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
Запитання по ОВ5
Дата подання: 03 травня 2018 18:47
Дата відповіді: 07 травня 2018 17:57
- В тендерній документації на обладнання в розділі «Система холодопостачання» в пункті 19 «Воздуховод подачі повітря з матеріалами утеплення» вказано 2 комплекти повітропроводів обв’язки машин для охолодження EcoFlair. В локальному кошторисі «Локальная смета на строительные работы № 02-001-009» «Раздел № 1 Монтаж обладнання СХП» пункт 3 вказано «Прокладання повiтроводiв iз листової сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,9 мм, периметром до 7200 мм» в кількості 155,2м2. При перерахунку кількості необхідних повітропроводів для ХМ1, ХМ2 виходить 182.8м2х2=365.6м2. Згідно даного перерахунку необхідно збільшувати кількість затрачених матеріалів та робіт. Так само, периметр повітропроводів, виходить більше 8000мм, так як згідно проекту, використовується повітропровід розміром 3000х1000мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
При розрахунку вартості повітряпроводів приймати площу 365,6 м2, вартість одиниці робіт брати відповідно до кошторису.
Проектна документація
Дата подання: 04 травня 2018 09:17
Дата відповіді: 05 травня 2018 12:46
Доброго дня. За умовами тендерної документації необхідно надати пропозицію, яка повинна повністю відповідати затвердженій замовником проектної документації. В переліку локальних кошторисів присутні кошториси, які посилаються на проект, або креслення, які відсутні на сайті закупівлі “Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)” , а саме - Локальний кошторис на будівельні роботи (екранування приміщень. Центр оброблення даних) 02-001-002. У зв’язку з цим питання: Яким чином виконавець має проаналізувати обране обладнання на предмет відповідності проектному рішенню, або запропонувати еквівалентне? Чи є можливість доповнити інформацію на сайті закупівлі “Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)” вище зазначеними проектами для надання можливості учасникам проаналізувати проектні рішення на предмет подачі коректної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до підпункту 2 пункту 2.3. Загальних положень Тендерної документації визначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань: Марчук Тарас Вікторович, головний спеціаліст відділу аналізу та проектування управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-19, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
Для проведення відповідного аналізу обраного обладнання на предмет відповідності проектному рішенню, або пропозиції еквівалентного обладнання, можна ознайомитись з паперовою версією проекту (у т.ч. розділ екранування приміщень).
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-29-001248-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Кірюшин Артем Андрійович, Код ЄДРПОУ:2904716716
Дата подання: 08 травня 2018 20:56
Скарга на умови торгів UA-2018-03-29-001248-a
Дискримінаційні умови Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 11.05.2018 № 4433.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:22

Документи подані скаржником

08 травня 2018 20:56
Скарга_UA-2018-03-29-001248-a

Документи Органу Оскарження

14 травня 2018 20:22
Рішення від 11.05.2018 № 4433.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2018
UA-2018-03-29-001248-a3156f737798f4a1380041f52954ef2b5
Найменування замовника: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олімп-Інвест" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШАТРО ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 травня 2018 15:14
sign.p7s

Публічні документи

14 травня 2018 10:28
sign.p7s
14 травня 2018 10:15
Авторизаційний лист.pdf
11 травня 2018 21:48
sign.p7s
11 травня 2018 21:44
Альтіс Констракшн 8611 p7s.7z
11 травня 2018 21:44
11. Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 21:44
9. Статут.pdf

Документи

24 травня 2018 15:16
sign.p7s

Публічні документи

13 травня 2018 22:24
05 - Статут.pdf

Документи

24 травня 2018 15:16
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
24 травня 2018
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку