Капуста білоголовкова свіжа, буряк столовий свіжий, цибуля ріпчаста свіжа, морква столова свіжа
Очікувана вартість
555 000,00 UAH
UA-2018-03-29-000725-b 1ce0e2c8b86d4d9c87b7b77831f6f300
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996740
Вебсайт замовника: http://kulparkiv.org.ua
Місцезнаходження замовника: 79021, Україна, Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95
Контактна особа замовника: Борісова Ольга Миколаївна
380322954945
buxlokpl@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 17 квітня 2018 11:02
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
Капуста білоголовкова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35000 кілограми
Буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10000 кілограми
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20000 кілограми
Морква столова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід аналогічних договорів
Дата подання: 29 березня 2018 23:08
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:40
1)Згідно пункту 3.3 Додатку 1 тендерної документації відгук повинен бути виданий станом на січень 2018 року. Це підлаштовування під певного учасника, який вже має відгук виданий січнем 2018 року і дискримінує всіх потенційних учасників торгів. Прошу вилучити цю незаконну вимогу з документації і надати можливість надавати учасникам відгуки за будь який період, в тому числі і станом на дату подання пропозицій. 2)Також вказано, що предмет договору може відповідати за кодом класифікатора закупівлі або відповідати товарній групі що закуповується а саме: олія. Тобто, замовник наголошує на договір з кодом класифікатора, а саме на те, що договір повинен бути укладено з бюджетною установою, а це є порушення принципів закупівлі, а саме «недискримінація учасників» Згідно ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прошу вилучити незаконні вимоги з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації внесено зміни.
Формат документів
Дата подання: 29 березня 2018 23:11
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:08
Чи може учасник подавати частину документів у форматі “PDF”, а іншу частину у форматі “JPEG” ? Чи учасник повинен подавати документи лише певного певного формату ?
Відповідь: Так, учасник може подавати документи форматі “PDF” та “JPEG”.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2018 23:12
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:07
1.Чи повинен учасник заповнювати проект договору ? 2.Чи можна надати проект договору пустий (не заповнений) ?
Відповідь: У складі Тендерної пропозиції, проект договору подається з підписом та печаткою учасника (у разі наявності).
Архів
Дата подання: 29 березня 2018 23:14
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:06
Чи може учасник подавати всі свої документи у архіві WinRar або WinZip або 7z тощо ?
Відповідь: Так, учасник може подавати тендерну пропозицію в архіві WinRar, WinZip або 7z.
Документи переможця
Дата подання: 29 березня 2018 23:16
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:06
Учасник-переможець надає документи замовнику особисто в паперовому вигляді чи завантажує через майданчик у систему ProZorro ?
Відповідь: Згідно ч. 3.1. Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція – пропозиція учасника щодо предмета закупівлі, що подається для участі в аукціоні, та підтверджує його згоду взяти участь у процедурі закупівлі на умовах, встановлених замовником.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Разом з тим, Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кулай Роман Іванович" 498 750,00
UAH з ПДВ
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 521 550,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА" 531 000,00
UAH з ПДВ
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 554 250,00
UAH з ПДВ
554 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2018 12:09
Документ_ЄДР_1003833897.zip
14 квітня 2018 12:09
частина 2.zip
14 квітня 2018 12:09
частина 1.zip

Публічні документи

16 квітня 2018 16:44
sign.p7s
16 квітня 2018 16:42
Овочі фрукти та горіхи.rar

Публічні документи

16 квітня 2018 11:46
цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2018 17:57
паспорт та ІПН.pdf
13 квітня 2018 17:57
миття авто.pdf
13 квітня 2018 17:57
медична книжка.pdf
13 квітня 2018 17:57
лист-згода на ОПД.pdf
13 квітня 2018 17:57
Документ_ЄДР_1003831610.zip
13 квітня 2018 17:57
Договір миття.pdf
13 квітня 2018 17:57
довідки.pdf
13 квітня 2018 17:57
гарантійні.pdf
13 квітня 2018 17:57
витяг з реєстру ПЕП.pdf
13 квітня 2018 17:57
виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2018 17:57
аналогічні.pdf
13 квітня 2018 17:57
якість плодоовоч.pdf
13 квітня 2018 17:57
цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2018 17:57
технічний паспорт.pdf
13 квітня 2018 17:57
тех вимоги.pdf
13 квітня 2018 17:57
ст. 17.pdf
13 квітня 2018 17:57
реквізити (2).pdf
13 квітня 2018 17:57
протоколи.pdf
13 квітня 2018 17:57
проект договору.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 15:22
Договір дезінфекції.pdf
16 квітня 2018 15:22
Витяг ПЕП.pdf
16 квітня 2018 15:22
Витяг з ЄДР.zip
16 квітня 2018 15:22
Виписка.pdf
16 квітня 2018 15:22
технічне завдання.pdf
16 квітня 2018 15:22
тех паспорт.pdf
16 квітня 2018 15:22
Тех паспорт (1).pdf
16 квітня 2018 15:22
Тендерна документація.pdf
16 квітня 2018 15:22
ст. 17.pdf
16 квітня 2018 15:22
Пропозиція.pdf
16 квітня 2018 15:22
Проект договору.pdf
16 квітня 2018 15:22
Паспорт ІПН (1).pdf
16 квітня 2018 15:22
мед книжка.pdf
16 квітня 2018 15:22
договір оренди авто.pdf
16 квітня 2018 15:22
Договір Оренда авто.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кулай Роман Іванович"
#2789910231
Переможець 429 999,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 15:17

Документи

19 квітня 2018 15:08
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2018 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кулай Роман Іванович"
#2789910231
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2018 15:08
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 травня 2018 11:09
Дог 41-п18 від 07.05.2018. овочі.docx укладений
07 травня 2018 11:03
sign.p7s зміни до договору
06 листопада 2018 16:53
Додаток до угоди 41-п18овочі.docx зміни до договору
06 листопада 2018 14:56
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2018 16:19
Дод.угода №5 Овочі.docx зміни до договору
31 жовтня 2018 16:16
sign.p7s зміни до договору
09 серпня 2018 16:20
Додат.до угоди 41-п18 овочі.docx зміни до договору
09 серпня 2018 15:56
sign.p7s зміни до договору
02 серпня 2018 14:55
Дод.угода №3 до Дог.№41-п18 від07.05.18р. Овочі.docx зміни до договору
02 серпня 2018 14:53
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2018 15:44
Додат.до угод.41-п18 овочі.docx зміни до договору
16 липня 2018 12:31
sign.p7s зміни до договору
27 червня 2018 12:52
Додат.№1 до дог.41-п18 овочі (1).docx зміни до договору
27 червня 2018 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 429 999,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку