Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білоголовкова свіжа, буряк столовий свіжий, цибуля ріпчаста свіжа, морква столова свіжа
Очікувана вартість
555 000,00 UAH
UA-2018-03-29-000725-b 1ce0e2c8b86d4d9c87b7b77831f6f300
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борісова Ольга Миколаївна

380322954945 buxlokpl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996740
Вебсайт: http://kulparkiv.org.ua
Місцезнаходження: 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95
Контактна особа: Борісова Ольга Миколаївна
380322954945
buxlokpl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 17 квітня 2018 11:02
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
Капуста білоголовкова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35000 кілограми
Буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10000 кілограми
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20000 кілограми
Морква столова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2018 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2018 15:38
Тендерна документація_нова редакція.docx
30 березня 2018 15:38
Рішення про внесення змін ТД.docx
29 березня 2018 14:55
Проект договору.docx
29 березня 2018 14:55
Технічні вимоги.docx
30 березня 2018 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2018 15:38
Тендерна документація_нова редакція.docx
29 березня 2018 14:54
Тендерна документація.docx
30 березня 2018 15:38
Рішення про внесення змін ТД.docx
29 березня 2018 14:55
Проект договору.docx
29 березня 2018 14:55
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід аналогічних договорів
Дата подання: 29 березня 2018 23:08
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:40
1)Згідно пункту 3.3 Додатку 1 тендерної документації відгук повинен бути виданий станом на січень 2018 року. Це підлаштовування під певного учасника, який вже має відгук виданий січнем 2018 року і дискримінує всіх потенційних учасників торгів. Прошу вилучити цю незаконну вимогу з документації і надати можливість надавати учасникам відгуки за будь який період, в тому числі і станом на дату подання пропозицій. 2)Також вказано, що предмет договору може відповідати за кодом класифікатора закупівлі або відповідати товарній групі що закуповується а саме: олія. Тобто, замовник наголошує на договір з кодом класифікатора, а саме на те, що договір повинен бути укладено з бюджетною установою, а це є порушення принципів закупівлі, а саме «недискримінація учасників» Згідно ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прошу вилучити незаконні вимоги з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації внесено зміни.
Формат документів
Дата подання: 29 березня 2018 23:11
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:08
Чи може учасник подавати частину документів у форматі “PDF”, а іншу частину у форматі “JPEG” ? Чи учасник повинен подавати документи лише певного певного формату ?
Відповідь: Так, учасник може подавати документи форматі “PDF” та “JPEG”.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2018 23:12
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:07
1.Чи повинен учасник заповнювати проект договору ? 2.Чи можна надати проект договору пустий (не заповнений) ?
Відповідь: У складі Тендерної пропозиції, проект договору подається з підписом та печаткою учасника (у разі наявності).
Архів
Дата подання: 29 березня 2018 23:14
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:06
Чи може учасник подавати всі свої документи у архіві WinRar або WinZip або 7z тощо ?
Відповідь: Так, учасник може подавати тендерну пропозицію в архіві WinRar, WinZip або 7z.
Документи переможця
Дата подання: 29 березня 2018 23:16
Дата відповіді: 30 березня 2018 15:06
Учасник-переможець надає документи замовнику особисто в паперовому вигляді чи завантажує через майданчик у систему ProZorro ?
Відповідь: Згідно ч. 3.1. Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція – пропозиція учасника щодо предмета закупівлі, що подається для участі в аукціоні, та підтверджує його згоду взяти участь у процедурі закупівлі на умовах, встановлених замовником.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Разом з тим, Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кулай Роман Іванович" 498 750,00
UAH з ПДВ
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 521 550,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА" 531 000,00
UAH з ПДВ
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 554 250,00
UAH з ПДВ
554 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2018 12:09
Документ_ЄДР_1003833897.zip
14 квітня 2018 12:09
частина 2.zip
14 квітня 2018 12:09
частина 1.zip

Публічні документи

16 квітня 2018 16:44
Електронний підпис
16 квітня 2018 16:42
Овочі фрукти та горіхи.rar

Публічні документи

16 квітня 2018 11:46
цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2018 17:57
паспорт та ІПН.pdf
13 квітня 2018 17:57
миття авто.pdf
13 квітня 2018 17:57
медична книжка.pdf
13 квітня 2018 17:57
лист-згода на ОПД.pdf
13 квітня 2018 17:57
Документ_ЄДР_1003831610.zip
13 квітня 2018 17:57
Договір миття.pdf
13 квітня 2018 17:57
довідки.pdf
13 квітня 2018 17:57
гарантійні.pdf
13 квітня 2018 17:57
витяг з реєстру ПЕП.pdf
13 квітня 2018 17:57
виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2018 17:57
аналогічні.pdf
13 квітня 2018 17:57
якість плодоовоч.pdf
13 квітня 2018 17:57
цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2018 17:57
технічний паспорт.pdf
13 квітня 2018 17:57
тех вимоги.pdf
13 квітня 2018 17:57
ст. 17.pdf
13 квітня 2018 17:57
реквізити (2).pdf
13 квітня 2018 17:57
протоколи.pdf
13 квітня 2018 17:57
проект договору.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 15:22
Договір дезінфекції.pdf
16 квітня 2018 15:22
Витяг ПЕП.pdf
16 квітня 2018 15:22
Витяг з ЄДР.zip
16 квітня 2018 15:22
Виписка.pdf
16 квітня 2018 15:22
технічне завдання.pdf
16 квітня 2018 15:22
тех паспорт.pdf
16 квітня 2018 15:22
Тех паспорт (1).pdf
16 квітня 2018 15:22
Тендерна документація.pdf
16 квітня 2018 15:22
ст. 17.pdf
16 квітня 2018 15:22
Пропозиція.pdf
16 квітня 2018 15:22
Проект договору.pdf
16 квітня 2018 15:22
Паспорт ІПН (1).pdf
16 квітня 2018 15:22
мед книжка.pdf
16 квітня 2018 15:22
договір оренди авто.pdf
16 квітня 2018 15:22
Договір Оренда авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кулай Роман Іванович"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА"

ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кулай Роман Іванович"
#2789910231
Переможець 429 999,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 15:17

Документи

19 квітня 2018 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2018 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кулай Роман Іванович"
#2789910231
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2018 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 16:53
Додаток до угоди 41-п18овочі.docx зміни до договору
06 листопада 2018 14:56
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 16:19
Дод.угода №5 Овочі.docx зміни до договору
31 жовтня 2018 16:16
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2018 16:20
Додат.до угоди 41-п18 овочі.docx зміни до договору
09 серпня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 14:55
Дод.угода №3 до Дог.№41-п18 від07.05.18р. Овочі.docx зміни до договору
02 серпня 2018 14:53
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 15:44
Додат.до угод.41-п18 овочі.docx зміни до договору
16 липня 2018 12:31
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 12:52
Додат.№1 до дог.41-п18 овочі (1).docx зміни до договору
27 червня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 11:09
Дог 41-п18 від 07.05.2018. овочі.docx укладений
07 травня 2018 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41-п18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 429 999,00
UAH