Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
554 364,00 UAH
UA-2018-03-29-000636-c cc01899613444aaca5dec8b007e1965e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2018 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 квітня 2018 13:23
Очікувана вартість: 554 364,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року (до 31.12.2018).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 16:35
ТД_РРО_повторно.doc
29 березня 2018 16:35
ДОДАТОК 8 проект дог..doc
29 березня 2018 16:35
Оголошення РРО_повторно.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА 549 666,00
UAH з ПДВ
549 666,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2" 554 364,00
UAH з ПДВ
554 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 12:43
Kovalenko_1165-K-O_verified_copy_signed.pdf
16 квітня 2018 12:43
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2018 12:43
Підписаний_G0418-5732-GL_tender.pdf
16 квітня 2018 12:43
4.3. Лист-відгук.PDF
16 квітня 2018 12:43
1.3. Лист Згода ЦСО.pdf
16 квітня 2018 12:43
1.2. Приказ Директор ЦСО.pdf

Публічні документи

12 квітня 2018 13:20
листи.pdf
12 квітня 2018 13:20
лист-відгук.pdf
12 квітня 2018 13:20
Дов.аналог. договорів.pdf
12 квітня 2018 13:20
Дог.екв..pdf
12 квітня 2018 13:20
Технос.-Юнісістем.pdf
12 квітня 2018 13:20
цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2018 13:20
довідки відповідн..pdf
12 квітня 2018 13:20
3.pdf
12 квітня 2018 13:20
2.pdf
12 квітня 2018 13:20
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА

Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
#24594889
Переможець 549 666,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 16:54

Документи

25 квітня 2018 16:53
Електронний підпис
25 квітня 2018 16:53
намір РРО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
#24594889
549 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 16:53
Електронний підпис
25 квітня 2018 16:53
намір РРО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:56
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.docx укладений
05 вересня 2019 17:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:55
CCF22122018_0001 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:55
Повідомлення ДУ4 (1).doc зміни до договору
22 грудня 2018 14:55
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:49
CCF22122018_0002 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:49
Повідомлення ДУ3 (1).doc зміни до договору
22 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2018 15:56
20181026135332494 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 15:56
Повідомлення РРО (1).docx зміни до договору
26 жовтня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 16:54
2018-06-20 №494 Додаток (1).pdf зміни до договору
20 червня 2018 16:54
Повідомлення внесення змін ДУ РРО міні (1).docx зміни до договору
20 червня 2018 16:54
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 18:44
Договір РРО ПЗЗ 2018.pdf укладений
11 травня 2018 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Внесено зміни в п.1,12,14,72,73,76,103,105,106,107 у Додатку №1
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Внесення змін в п.4.1 Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викладення в новій редакції. 2.Внесення змін в п.4.4 Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викладення в новій редакції. 3.Внесення змін в Розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викладення в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно: пункти 1 та пункту 3 частини 4 статті 36 Закону Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна назви Замовника, зменшення суми Договору, внесення змін до пунктів 4.3, 4.4, 3.1, Додаток №1, Додаток №2 до Договору та викладення їх в новій редакції. Остаточна сума Договору 421 200,00 грн.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з: пунктом 8 частини 4 статті 36 Закону. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми договору, подовження терміну дії договору до 31.01.2019 р.,внесення змін до пунктів 3.1, 6.1.1.4, 11.1 Договору, розділу 14 «Додатки до Договору», доповнення Договору Додатком №1А, Додатком №2А. Загальна сума Договору 472 446,00 грн..
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ - 18140/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 470 011,64
UAH (в тому числі ПДВ 78 335,27 UAH)