Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підвальних приміщень
Очікувана вартість
1 380 000,00 UAH
UA-2018-03-29-000221-b ● db2eadcd2ea149948a5fe4f28a43fd1d
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Міська дитяча клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01993279 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 44 |
Контактна особа: |
Муцак Наталія Ярославівна +380342532506 natali.mutsak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2018 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2018 10:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2018 10:30 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2018 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт підвальних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Чорновола, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2018 10:51 |
ОГОЛОШЕННЯ кап_ремонт стаціонар (1).docx | |
29 березня 2018 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2018 10:51 |
ОГОЛОШЕННЯ кап_ремонт стаціонар (1).docx
|
||
29 березня 2018 10:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток №1 Технічне завдання
Дата подання: 02 квітня 2018 18:18
Добрий день
Просимо уточнити кількість фітенгу, діаметри запірної арматури, кількість радіаторів опалення до розділу №3 сантехнічні роботи, а також уточніть кількість автоматичних вимикачів на який струм які підпадають під "до 25А" та "від 25А до 100А" для розрахунку пропозиції.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-29-000221-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ековестбуд", Код ЄДРПОУ:34078510
Дата подання: 24 квітня 2018 14:57
Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Ековестбуд"
ТОВ "Ековестбуд" , код ЄДРПОУ 34078510, що знаходиться за адресою: м. Ів.-Франківськ, вул. Українська, 28, не згідні з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції. Щодо Протоколу б/н від 20.04.2018 р. засідання тендерного комітету оголошення ДК 021:2015:45450000-6-Капітальний ремонт підвальних приміщень МДКЛ (Інші завершальні роботи):
п. 1: Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов"язкових платежів до бюджету). ТОВ "Ековестбуд" було подана сканована копія довідки з оригіналу. Наш багатофункціональний пристрій Konica Minolta Bizhub 185 не передбачає сканування документів в кольоровому форматі, а тільки в чорно-білому.
п.2: Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу. ТОВ "Ековестбуд" подав скановану копію з оригіналу довідки. В тендерній документації не прописано, що скановані копії з оригіналів повинні бути надані в кольоровому форматі. Наш багатофункціональний пристрій Konica Minolta Bizhub 185 не передбачає сканування документів в кольоровому форматі, а тільки в чорно-білому.
п.3 Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник мав надати документальне підтвердження на виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Так як очікувана вартість робіт ТОВ "Ековестбуд" взята з кошторисної документації і становить 1 280 208,00 (Один мільйон двісті вісімдесят тисяч двісті вісім гривень 00 копійок), а нами було подано документальне підтвердження на виконання аналогічних договорів і актів виконаних робіт за державні кошти на суму 1 331 740,40 (Один мільйон триста тридцять одна тисяча сімсот сорок гривень 40 копійок). Що перевищує очікувану вартість закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
п. 1: Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов"язкових платежів до бюджету). ТОВ "Ековестбуд" було подана сканована копія довідки з оригіналу. Наш багатофункціональний пристрій Konica Minolta Bizhub 185 не передбачає сканування документів в кольоровому форматі, а тільки в чорно-білому.
п.2: Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу. ТОВ "Ековестбуд" подав скановану копію з оригіналу довідки. В тендерній документації не прописано, що скановані копії з оригіналів повинні бути надані в кольоровому форматі. Наш багатофункціональний пристрій Konica Minolta Bizhub 185 не передбачає сканування документів в кольоровому форматі, а тільки в чорно-білому.
п.3 Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник мав надати документальне підтвердження на виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Так як очікувана вартість робіт ТОВ "Ековестбуд" взята з кошторисної документації і становить 1 280 208,00 (Один мільйон двісті вісімдесят тисяч двісті вісім гривень 00 копійок), а нами було подано документальне підтвердження на виконання аналогічних договорів і актів виконаних робіт за державні кошти на суму 1 331 740,40 (Один мільйон триста тридцять одна тисяча сімсот сорок гривень 40 копійок). Що перевищує очікувану вартість закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2018 16:17
Відповідь на вимогу UA-2018-03-29-000221-b.b1
Замовником в оголошенні про проведення закупівлі не вимагалося сканування документів в кольоровому форматі. Відповідно до п.9 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису), для іноземних осіб - довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на дату подання пропозиції на закупівлю. Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі скановану копію з оригіналу або нотаріально завірена копія документа , виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. З наданих учасником ТОВ "Ековестбуд" сканованих копій, а саме: із текстури зображення, недостатньої чіткості дрібних деталей документу, різниці у насиченості шрифту на читабельності сторінки, нечитабельності печатки замовник прийшов дот висновку, що супереч вимогам оголошенні про проведення закупівлі учасник надав скановані копії не з оригіналів документів.
Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором(договорами) за формою КБ-2В, КБ-3) на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Очікувана вартість закупівлі, як вказано у оголошенні та на електронному майданчику, складає 1380 000, 00 грн. (один мільйон триста вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Учасник ТОВ "Ековестбуд" надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суму 1 331 740,40 (Один мільйон триста тридцять одна тисяча сімсот сорок гривень 40 копійок), що не відповідає умовам закупівлі. Те, що ви називаєте «очікувана вартість робіт ТОВ "Ековестбуд"» відповідно до Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 називається - ціновою пропозицією учасника.
Замовником в оголошенні про проведення закупівлі не вимагалося сканування документів в кольоровому форматі. Відповідно до п.9 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати скановану копію з оригіналу довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису), для іноземних осіб - довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на дату подання пропозиції на закупівлю. Відповідно до п.10 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі скановану копію з оригіналу або нотаріально завірена копія документа , виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. З наданих учасником ТОВ "Ековестбуд" сканованих копій, а саме: із текстури зображення, недостатньої чіткості дрібних деталей документу, різниці у насиченості шрифту на читабельності сторінки, нечитабельності печатки замовник прийшов дот висновку, що супереч вимогам оголошенні про проведення закупівлі учасник надав скановані копії не з оригіналів документів.
Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором(договорами) за формою КБ-2В, КБ-3) на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Очікувана вартість закупівлі, як вказано у оголошенні та на електронному майданчику, складає 1380 000, 00 грн. (один мільйон триста вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Учасник ТОВ "Ековестбуд" надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суму 1 331 740,40 (Один мільйон триста тридцять одна тисяча сімсот сорок гривень 40 копійок), що не відповідає умовам закупівлі. Те, що ви називаєте «очікувана вартість робіт ТОВ "Ековестбуд"» відповідно до Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 називається - ціновою пропозицією учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-03-29-000221-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ековестбуд", Код ЄДРПОУ:34078510
Дата подання: 25 квітня 2018 13:03
Скарга щодо визнання переможцем учасника ФОП Гайдей Мар"яна Климівна
Тендерний комітет Протоколом б/н від 23.04.2018 р. по оголошенню ДК 021:2015:45450000-6-Капітальний ремонт підвальних приміщень МДКЛ (інші завершальні роботи) визнав учасника ФОП Гайдей Мар"яна Климівна, ІК 2761913120, переможцем торгів. Однак:
1. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, надати копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3). Проте учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна ненадала копії актів виконаних робіт в повному обсязі (тільки першу та останню сторінку), що унеможливлює пересвідчитись виконанні аналогічних видів робіт.
2. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, надати копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3). Проте учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна не надала копії КБ-3 до актів виконаних робіт по договору з Громадською організацією "Агенство з розвитку приватної ініціативи" по ремонту адміністративних приміщень на суму 132318,00 грн., та відсутні копії КБ-3 до актів виконаних робіт по договору ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет" по капітальному ремонту внутрішньобудинкової системи опалення на суму 834918,00 грн.
3. Відповідно до п. 18 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен надати кошторисну документацію (розроблено в програмному комплексі АС 4 та додатково в форматі word). всупереч оголошенню про проведення закупівлі учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна не надала кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АС 4 у форматі word.
4. Учасником ФОП Гайдей Мар"яна Климівна в кошторисній документації допущено невідповідність згідно технічного завдання до оголошення про закупівлю:
1) п. 74 Локального кошториса з розрахунком договірної ціни найменування роботи в кошторисі не відповідає найменуванню п. 39 в технічному завданні.
2) в пп. 97, 98 технічного завдання вказано не використовувати К=1,2, який всупереч технічного завдання використано в кошторисі в п. 226
3) в п. 227 локального кошторису найменування роботи та номер розцінки не відповідає п. 98 технічного завдання.
4) в п. 130 локального кошторису кількість колін не може бути 1,2 шт.
5) в локальному кошторисі п. 35 підрозділ 3 Стіни до розцінки РН12-65-15 використано Красх=1,15. В технічному завданні п. 18 даний коефіцієнт відсутній.
В питанні до Замовника: "Уточнити кількість фітенгу, діаметри запірної арматури, кількість радіаторів опалення до розділу № 3 сантехнічні роботи,також уточнити кількість автоматичних вимикачів, на який струм які підпадають під "до 25А" та "від 25А до 100А" для розрахунку пропозиції.
Відповіді від Замовника не було. Але в кошторисі учасника торгів ФОП Гайдей Мар"яна Климівна вищевказані вироби деталізовано.
Виникає питання звідки в учасника торгів ФОП Гайдей Мар"яна Климівна взявся даний перелік матеріалів. Чи не був наданий учаснику індивідуально, а не через систему Prozorro.
п. 125 локального кошториса Кран кульовий із поліпропілену діам. 50мм - 6 шт.
пп. 129-135 Коліна, муфти, обвід діам. 25мм
пп. 140-147 Коіна, трійники, муфти діам. 50мм
пп. 152-154, пп. 156-157, пп. 163-164, пп. 166-167, п. 171, пп 180-181, пп. 200-201, пп. 205-206, пп .214-215, пп. 217-218, п. 220, п. 222
Беручи до уваги вищевикладене, з метою уникнення обмежених або низькоякісних послуг, з метою ефективного використання бюджетних коштів вважаємо неправомірним обрання ФОП Гайдей Мар"яну Климівну учасником, який визначений переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, надати копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3). Проте учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна ненадала копії актів виконаних робіт в повному обсязі (тільки першу та останню сторінку), що унеможливлює пересвідчитись виконанні аналогічних видів робіт.
2. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, надати копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3). Проте учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна не надала копії КБ-3 до актів виконаних робіт по договору з Громадською організацією "Агенство з розвитку приватної ініціативи" по ремонту адміністративних приміщень на суму 132318,00 грн., та відсутні копії КБ-3 до актів виконаних робіт по договору ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет" по капітальному ремонту внутрішньобудинкової системи опалення на суму 834918,00 грн.
3. Відповідно до п. 18 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен надати кошторисну документацію (розроблено в програмному комплексі АС 4 та додатково в форматі word). всупереч оголошенню про проведення закупівлі учасник ФОП Гайдей Мар"яна Климівна не надала кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АС 4 у форматі word.
4. Учасником ФОП Гайдей Мар"яна Климівна в кошторисній документації допущено невідповідність згідно технічного завдання до оголошення про закупівлю:
1) п. 74 Локального кошториса з розрахунком договірної ціни найменування роботи в кошторисі не відповідає найменуванню п. 39 в технічному завданні.
2) в пп. 97, 98 технічного завдання вказано не використовувати К=1,2, який всупереч технічного завдання використано в кошторисі в п. 226
3) в п. 227 локального кошторису найменування роботи та номер розцінки не відповідає п. 98 технічного завдання.
4) в п. 130 локального кошторису кількість колін не може бути 1,2 шт.
5) в локальному кошторисі п. 35 підрозділ 3 Стіни до розцінки РН12-65-15 використано Красх=1,15. В технічному завданні п. 18 даний коефіцієнт відсутній.
В питанні до Замовника: "Уточнити кількість фітенгу, діаметри запірної арматури, кількість радіаторів опалення до розділу № 3 сантехнічні роботи,також уточнити кількість автоматичних вимикачів, на який струм які підпадають під "до 25А" та "від 25А до 100А" для розрахунку пропозиції.
Відповіді від Замовника не було. Але в кошторисі учасника торгів ФОП Гайдей Мар"яна Климівна вищевказані вироби деталізовано.
Виникає питання звідки в учасника торгів ФОП Гайдей Мар"яна Климівна взявся даний перелік матеріалів. Чи не був наданий учаснику індивідуально, а не через систему Prozorro.
п. 125 локального кошториса Кран кульовий із поліпропілену діам. 50мм - 6 шт.
пп. 129-135 Коліна, муфти, обвід діам. 25мм
пп. 140-147 Коіна, трійники, муфти діам. 50мм
пп. 152-154, пп. 156-157, пп. 163-164, пп. 166-167, п. 171, пп 180-181, пп. 200-201, пп. 205-206, пп .214-215, пп. 217-218, п. 220, п. 222
Беручи до уваги вищевикладене, з метою уникнення обмежених або низькоякісних послуг, з метою ефективного використання бюджетних коштів вважаємо неправомірним обрання ФОП Гайдей Мар"яну Климівну учасником, який визначений переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2018 18:34
Відповідь на вимогу UA-2018-03-29-000221-b.c2
Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3) на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Учасником (переможецем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яна Климівна, Код 2761913120 надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше ніж очікувана вартість закупівлі. У складі цінової пропозиції є копії актів за формами вказаними у оголошенні про проведення закупівлі. Замовником в оголошенні про проведення закупівлі не вимагав надання у повному обсязі актів виконаних робіт за формою КБ-2В та КБ-3, оскільки дані документи можуть налічувати значну кількість сторінок. Замовник в оголошенні про проведення закупівлі вимагав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 18 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен надати кошторисну документацію (розроблено в програмному комплексі АС 4 та додатково в форматі word). Із змісту кошторисної документації наданої учасником (переможцем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яною Климівною, стає зрозумілим, що документація розроблена в програмному комплексі АС та скріплена печаткою інженера-проектувальника.
Описки та неточності допущені при складанні кошторисної документації не впливають на ціну пропозиції. Якщо предметом закупівлі є роботи, замовником може бути встановлено вимогу щодо надання учасниками переліку та обсягів робіт у складі своєї пропозиції відповідно до технічної специфікації, встановленої у оголошенні про проведення закупівлі, без зазначення вартості окремих складових робіт. Ціна пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції учасника, у випадку закупівлі робіт, договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог законодавства. Учасником (переможцем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яною Климівною у кошторисній документації вказано всі види робіт, які передбачені технічним завданням оголошення про проведення закупівлі (додаток № 1).
Замовник не проводив із учасниками закупівлі будь-яких переговорів стосовно предмету закупівлі. Вся інформація стосовно предмету закупівлі була оприлюднена через електронний майданчик.
Відповідно до п.13 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі, учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти, копії актів виконаних робіт за вказаними у довідці договором (договорами) за формою КБ-2В, КБ-3) на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Учасником (переможецем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яна Климівна, Код 2761913120 надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше ніж очікувана вартість закупівлі. У складі цінової пропозиції є копії актів за формами вказаними у оголошенні про проведення закупівлі. Замовником в оголошенні про проведення закупівлі не вимагав надання у повному обсязі актів виконаних робіт за формою КБ-2В та КБ-3, оскільки дані документи можуть налічувати значну кількість сторінок. Замовник в оголошенні про проведення закупівлі вимагав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 18 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі учасник повинен надати кошторисну документацію (розроблено в програмному комплексі АС 4 та додатково в форматі word). Із змісту кошторисної документації наданої учасником (переможцем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яною Климівною, стає зрозумілим, що документація розроблена в програмному комплексі АС та скріплена печаткою інженера-проектувальника.
Описки та неточності допущені при складанні кошторисної документації не впливають на ціну пропозиції. Якщо предметом закупівлі є роботи, замовником може бути встановлено вимогу щодо надання учасниками переліку та обсягів робіт у складі своєї пропозиції відповідно до технічної специфікації, встановленої у оголошенні про проведення закупівлі, без зазначення вартості окремих складових робіт. Ціна пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції учасника, у випадку закупівлі робіт, договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог законодавства. Учасником (переможцем) закупівлі ФОП Гайдей Мар’яною Климівною у кошторисній документації вказано всі види робіт, які передбачені технічним завданням оголошення про проведення закупівлі (додаток № 1).
Замовник не проводив із учасниками закупівлі будь-яких переговорів стосовно предмету закупівлі. Вся інформація стосовно предмету закупівлі була оприлюднена через електронний майданчик.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ековестбуд" |
1 280 208,00
UAH з ПДВ
|
1 266 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гайдей Маряна Климівна |
1 286 894,05
UAH з ПДВ
|
1 273 094,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІДАС-ІФ" |
1 338 261,00
UAH з ПДВ
|
1 338 261,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ековестбуд" #34078510 |
Відхилено |
1 266 408,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 15:40
|
ФОП Гайдей Маряна Климівна #2761913120 |
Переможець |
1 273 094,05
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2019 12:54
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
16 січня 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2018 13:32
|
Додаткова угода ремонт.PDF | зміни до договору |
11 травня 2018 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 15:30
|
Договір.PDF | зміни до договору |
08 травня 2018 15:25
|
Договір.PDF | зміни до договору |
08 травня 2018 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 15:07
|
Договір.PDF | зміни до договору |
08 травня 2018 14:45
|
Протокол | зміни до договору |
08 травня 2018 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 14:17
|
Протокол | укладений |
08 травня 2018 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Незавантажений договір |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не завантаження договору |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження договору який не відповідає закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження договору який не відповідає закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до бюджетних асигнувань 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для завершення процедури. |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |