Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Очікувана вартість
2 359 292,00 UAH
UA-2018-03-29-000197-c 853338cc9e4f40e28b2351342a850b95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванченко Олександр Іванович

+380536524107 osvita.gromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Іванченко Олександр Іванович
+380536524107
osvita.gromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2018 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 17 травня 2018 15:34
Очікувана вартість: 2 359 292,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 796,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, загальноосвітні навчальні заклади міста Глобине та Глобинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 13:49
д_2_ЗОШ перелік змін.doc
07 травня 2018 13:49
д_2_ЗОШ редакція 07.05.doc
07 травня 2018 13:39
тд_ЗОШ перелік змін.docx
07 травня 2018 13:39
д_1_ЗОШ перелік змін.docx
07 травня 2018 13:39
тд_ЗОШ редакція 07.05.docx
07 травня 2018 13:39
д_1_ЗОШ редакція від 07.05.docx
29 березня 2018 11:26
д_3_ЗОШ.docx
07 травня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 13:49
д_2_ЗОШ перелік змін.doc
07 травня 2018 13:49
д_2_ЗОШ редакція 07.05.doc
29 березня 2018 11:26
д_2_ЗОШ.doc
07 травня 2018 13:39
тд_ЗОШ перелік змін.docx
07 травня 2018 13:39
д_1_ЗОШ перелік змін.docx
07 травня 2018 13:39
тд_ЗОШ редакція 07.05.docx
29 березня 2018 11:26
тд_ЗОШ.docx
07 травня 2018 13:39
д_1_ЗОШ редакція від 07.05.docx
29 березня 2018 11:26
д_1_ЗОШ.docx
29 березня 2018 11:26
д_3_ЗОШ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-29-000197-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 02 квітня 2018 20:05
Дискримінаційні умови
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовником в тендерній документації встановлена вимога про надання документу, який є дискримінаціним для малих потужностей та є необов'язковим згідно чинним законодавством. Мова йде про вимогу надання "На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Ми ввжаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки:
По-перше, Згідно ч. 7 ст. 21 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Отже, отримання вказаних сертифікатів є добровільним та не його неотримання несуперечить чинному законодавству.
По-друге, НАССР впроваджується в Україні поетапно. Зокрема, підприємства, які відносяться до категорії малих потужностей, з 20 вересня 2017 року норма про запровадження НАССР стає обов’язковою для такого закладу.
Тому встановлення вимоги про надання вказаних документів є дискримінаційними для підприємств, які належать до малих потужностей. Тому просимо виправити допущене порушення та виключити вказану вище вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2018 15:00
Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Заакону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Закупівля послуг з харчування дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення даної закупівлі. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р, а також в Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» № 1602 VII від 20.09.2015 р, в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року “Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» у 2017 році закінчився перехідний період для впровадження в робочі процеси харчових підприємств базової системи харчової безпеки НАССР. Це означає, що після закінчення перехідного періоду будь-яке підприємство може бути проінспектованим єдиним регуляторно-інспекційним органом – Держпродспоживслужбою та навіть покараним у випадку відсутності системи управління або неналежним чином функціонуючої. Варто відзначити, що мова йде про будь-які суб’єкти господарювання, що надають харчові сервіси. Відтак, діяльність учасника повинна відповідати системі НАССР - система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпеки харчових продуктів. Згідно з чинним законодавством України оператори ринку повинні розробляти, вводити в дію і застосовувати чинні процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках, осіб, відповідальних за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-29-000197-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 10 квітня 2018 19:09
Скарга щодо тендерної документації ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)
29.03.18 відділом освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (очікувана вартість 2 359 292.00 гривень без ПДВ). 29.03.2018 додано Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (далі – Тендерна документація), Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі, Додаток 3 Проект договору про закупівлю. ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» має намір взяти участь у вказаній процедурі, проте після ознайомлення із тексом Тендерної документації та додатків до неї, нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» повідомляє про встановлення Замовником в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині: 1) Щодо сертифікатів ISO Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги». В п. 2 ч. 2 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч. 7 ст. 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язково, тим паче сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікація системи управління якістю та системи менеджменту безпечності харчових продуктів є не обов’язковою на території України. Оголошуючи відкриті торги із кінцевим терміном подання пропозиції до 16.04.2018 року та надання ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги», Замовник обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Адже отримання вказаних документів займає місяці, а не 18 днів. ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» при всьому бажанні не може прийняти участь у закупівлі, оскільки процес отримання займає тривалий час, який довший аніж строк для подання пропозицій. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога про надання ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» в складі пропозиції є дискримінаційною та така, що обмежує конкуренцію, унеможливлює участь ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» та іншим підприємствам, які не отримали на добровільних основах ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги». 2) Щодо надання листа-гарантії Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо відсутності негативного досвіду (позови до судових органів влади; скарги до будь-яких органів виконавчої влади, скарги від замовника до учасника тощо) та негативних наслідків (будь-якого характеру, в тому числі соціального, зокрема, що стосується життя та здоров’я людей) під час співпраці із замовником (у разі якщо учасник раніше мав договірні відносини із відділом освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради) та іншими організаціями, що фінансуються з державного бюджету, щодо надання послуг з організації харчування та/або постачання продуктів харчової промисловості». Зазначене положення тендерної документації є незаконним виходячи з наступного. Звернення підприємства з позовом до суду чи скаргою до органів виконавчої влади, є способом захисту свого права чи законного інтересу який порушений незаконними діями третіх осіб, та не може бути підтвердженням наявності негативного досвіду. Крім того, замовник, внесенням зазначеного положення до складу тендерної документації значно обмежив конкуренцію, фактично виключивши зі складу учасників закупівлі осіб, які були змушені захищати свої порушені права та охоронювані законом інтереси шляхом звернення до судів чи до органів виконавчої влади. А отже – це положення є грубим порушенням п. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», та повинне бути виключене з тендерної документації. Також Замовник може зловживати своїми правами та безпідставно відхиляти учасників, з якими раніше співпрацював і щось йому не сподобалось. ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Зобов’язати відділом освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради внести зміни в тендерну документацію на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) в частині: • Виключити вимогу про надання учасником «На підтвердження виконання зазначених вимог за тендерною документацією, учасники закупівлі як оператори ринку надання відповідних послуг, що складають предмет закупівлі повинні надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги»». • Виключити вимогу про надання учасником «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо відсутності негативного досвіду (позови до судових органів влади; скарги до будь-яких органів виконавчої влади, скарги від замовника до учасника тощо) та негативних наслідків (будь-якого характеру, в тому числі соціального, зокрема, що стосується життя та здоров’я людей) під час співпраці із замовником (у разі якщо учасник раніше мав договірні відносини із відділом освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради) та іншими організаціями, що фінансуються з державного бюджету, щодо надання послуг з організації харчування та/або постачання продуктів харчової промисловості». Додатки: платіжне доручення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2018 13:46
Рішення від 12.04.2018 № 3392+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 13:46
Рішення від 02.05.2018 № 4084.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2018 13:59
Номер скарги: UA-2018-03-29-000197-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 28 травня 2018 09:57
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
29.03.18 відділом освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». В аукціоні 17.05.18 взяли участь: 1. ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ". 2. ФОП Борисенко Надія Анатоліївна. 3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗИН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ. 18.05.2018 тендерним комітетом визначено переможцем ФОП Борисенко Надія Анатоліївна та направлено повідомлення про намір укласти договір. Проте Замовник визначивши переможцем ФОП Борисенко Надія Анатоліївна порушив наші права я учасника процедури на неупереджену та справедливу оцінку тендерних пропозицій, недискримінації учасників, адже пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації в пропозиції необхідно надати калькуляцію цін на одноденне меню та двотижневе (10-денне) меню, розроблені відповідно до норм харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах». Орієнтовані варіанти меню надавати з розрахунками у грамах. В складі пропозиції ФОП Борисенко Н. А. відсутня калькуляція цін на двотижневе (10-денне) меню. 2) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації *Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження: *Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII - Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» ** В складі пропозиції ФОП Борисенко Н. А. відсутнє саме документальне підтвердження дотримання норм чинного законодавства України, а саме Законів, які вказані вище. 3) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації продовольчий товар та сировина повинні мати (надати документальне підтвердження у довільній формі): - сертифікати якості/декларацію виробника. В складі пропозиції ФОП Борисенко Н. А. надано гарантійний лист щодо якості продовольчих товарів (продуктів харчування) в якому скопійовано текст «продовольчий товар та сировина повинні мати (надати документальне підтвердження у довільній формі): - сертифікати якості/декларацію виробника», а тому в наданому листі відсутнє саме підтвердження відповідності. ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Борисенко Надія Анатоліївна у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним та зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Борисенко Надія Анатоліївна у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 20:22
рішення від 31.05.2018 № 5135+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 20:21
Рішення від 15.06.2018 № 5832.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 17:21

Документи подані скаржником

10 квітня 2018 19:09
скарга школи глобино.pdf

Документи подані замовником

12 квітня 2018 14:00
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на скаргу

Документи подані скаржником

28 травня 2018 09:57
ГЛОБИНЕ ПЛАТІЖНЕ 2.pdf
28 травня 2018 09:57
школи.pdf
28 травня 2018 15:25
частина 2 скарги.pdf

Документи подані замовником

29 травня 2018 08:38
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 2 123 362,80
UAH
2 023 291,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗИН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 2 359 292,00
UAH
2 023 292,00
UAH
Документи
ФОП Борисенко Надія Анатоліївна 2 359 188,80
UAH
2 359 188,80
UAH
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 08:53
готово школи.part2.rar
16 травня 2018 08:53
готово школи.part1.rar

Публічні документи

15 травня 2018 18:38
Тендерна школи.zip

Публічні документи

22 травня 2018 11:08
Електронний підпис
22 травня 2018 10:01
документи переможця.pdf
15 травня 2018 15:52
Електронний підпис
15 травня 2018 15:33
7 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 травня 2018 15:33
6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
15 травня 2018 15:33
3.2 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
15 травня 2018 15:33
3.1 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
15 травня 2018 15:33
2 ДОКУМЕНТИ ПО СТАТТІ 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗИН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Борисенко Надія Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 2 023 291,00
UAH
18 травня 2018 12:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗИН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#2500518095
Відхилено 2 023 292,00
UAH
18 травня 2018 12:06
ФОП Борисенко Надія Анатоліївна
#2181907149
Переможець 2 359 188,80
UAH
18 травня 2018 12:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 травня 2018 12:04
Електронний підпис
18 травня 2018 12:03
Протокол 6-А- ЗОШ.pdf

Документи

18 травня 2018 12:06
Електронний підпис
18 травня 2018 12:05
Протокол 6-А- ЗОШ.pdf

Документи

18 травня 2018 12:08
Електронний підпис
18 травня 2018 12:07
Протокол 7 - ЗОШ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Борисенко Надія Анатоліївна
#2181907149
2 359 188,80
UAH
Документи

Документи

18 травня 2018 12:08
Електронний підпис
18 травня 2018 12:07
Протокол 7 - ЗОШ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 10:52
Додаткова угода 2-ЗОШ.pdf зміни до договору
25 липня 2018 10:49
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 14:05
Додаткова угода 1-ЗОШ.pdf зміни до договору
23 липня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
21 червня 2018 10:47
Договір 462-зош.pdf укладений
21 червня 2018 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору керуючись ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, на підставі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди внести зміни та доповнення до укладеного договору № 462 від 21.06.2018 року, а саме: 1. Внести зміни до п. 5.1.4 Договору та викласти його в наступній редакції: « 5.1.4. Замовник передає, а Виконавець приймає у користування приміщення, обладнання харчоблоку навчального закладу відповідно до договорів оренди, які укладаються відповідно до Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України після підписання даного Договору та зобов’язується компенсувати виплати за використання електроенергії, опалення (постачання пари та гарячої води), газопостачання, водопостачання та водовідведення для готування їжі під час забезпечення технологічного процесу. Замовник зобов’язується проводити за свій рахунок капітальний та поточний ремонти даних приміщень».
Номер договору про закупівлю: 462
Договір:
Номер додаткової угоди: 462
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з кошторисних призначень та відповідно до пункту 3.2. Договору (згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі») 1. Внести зміни в п. 3.1. : зменшити суму договору № 462 від 21.06.2018 року на 300720,00 грн. (триста тисяч сімсот двадцять гривень 00 копійок.) 2. Викласти п. 3.1. в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 2058468 грн. 80 коп. (два мільйони п’ятдесят вісім тисяч чотириста шістдесят вісім гривень 80 копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 462
Договір:
Номер додаткової угоди: 462
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 173 657,20
UAH