Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2018-03-28-001009-b 1583be7c2f1f4cc3a7d70f4f4ebba687
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сіренко Ольга Володимирівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Сіренко Ольга Володимирівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2018 16:07
Початок аукціону: 04 квітня 2018 11:40
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 місяць
ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2018 15:33
Юридичні послуги 40000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліф.вимоги
Дата подання: 30 березня 2018 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2018 11:26
Доброго дня! у вимогах до учасника вказано обов'язкову наявність диплома про юридичну освіту та про економічну освіту. Мається на увазі наявність хоча б однієї вищої освіти з переліку на вибір або наявність одночасно двох дипломів?
Відповідь: Мається на увазі дві освіти.
кваліф.вимоги
Дата подання: 30 березня 2018 10:52
Дата відповіді: 30 березня 2018 11:30
чи буде належним підтвердженям досвіду виконання аналогічних договорів відомості про працевлаштування на посаду юрисконсульта державного закладу охорони здоров'я?
Відповідь: Приймайте участь будемо розглядати.
предмет закупівлі
Дата подання: 30 березня 2018 10:57
Дата відповіді: 30 березня 2018 11:29
вкажіть, будь-ласка, конкретний перелік юридичних послуг (робіт), які необхідно буде надавати замовнику, а також їх кількість, строк (термін) поставки
Відповідь: Буде вся юридична робота тяжко спрогнозувати наперед їх кількість та термін виконання. Але договір буде діяти до 31.12.2018 року.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-28-001009-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецекспотрейд", Код ЄДРПОУ:41907779
Дата подання: 29 березня 2018 13:34
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Виходячи із оприлюдненого Замовником документу, в якому встановлені вимоги до учасників вбачається, що ця допорогова процедура закупівлі проводиться Змовником суто формально та ще й в супереч принципів проведення публічних закупівель, визначених ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Поряд з цим, в порушення всього вищевказаного Комунальним некомерційним підприємством "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва" встановлено до учасників дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів укладених саме із закладами охорони здоровя за певний період. Не зрозуміло чим керується Замовник при встановлені таких вимог до послуг з юридичного консультування та юридичного представництва на очікувану вартість 40 000,0 грн при цьому не розмістивши ні технічного завдання і взагалі невідомо, що хоче купити Замовник, а отже це формальний підхід до проведення закупівлі з метою укладання договору із потрібним постачальником послуг та взагалі чи фактично будуть надані ці послуги невідомо, а кошти перерахуються і розподіляться між тими з ким треба.

У зв"язку із чим, вимагаємо в добровільному порядку усунути порушення та не красти гроші комунального підприємства та громади міста Києва
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2018 13:07
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник має законне право вимагати від учасників
або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. На підтвердження належної кваліфікації потенційним
учасникам запропоновано надати в складі своєї пропозиції підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічних договорів укладених із комунальним або державним закладом охорони здоров’я. Встановлюючи дані вимоги замовник виходив з того, що
всі заклади охорони здоров’я державної або комунальної форми власності мають свою специфіку роботи, та особливості функціонування. На відміну від приватних закладів охорони здоров’я державні або комунальні заклади мають інший механізм фінансового забезпечення, проведення закупівель товарів, робіт і послуг, передачі в оренду закріпленого нерухомого
майна, призначення керівників, документообігу, контролю за якістю надання медичної допомоги, тощо. Крім того, постійні зміни в
законодавстві, щодо подальшого реформування медичної галузі, потребують виваженого, кваліфікованого та оперативного юридичного супроводу на всіх етапах виконання завдань з переходу замовника на роботу в новим умовах. Тому, для замовника важлива наявність в учасника достатнього досвіду роботи саме з державними та комунальними закладами охорони здоров’я.
Крім того, згідно інформації розміщеної на сайті Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) http://health.kievcity.gov.ua та на сайті МОЗ України http://www.moz.gov.ua лише в місті Києві налічується 157 закладів охорони здоров’я комунальної форми власності та більше 20 закладів охорони здоров’я державної форми власності. Це, на нашу думку, дозволяє забезпечити достатню конкуренцію серед потенційних учасників.
Таким чином, вважаємо, що Вами не доведено та документально не підтверджено, яким чином дії замовника в частині встановлення вказаних вище вимоги порушують Ваші права та інтереси чи/або обмежують конкуренцію, а тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник має законне право вимагати від учасників
або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. На підтвердження належної кваліфікації потенційним
учасникам запропоновано надати в складі своєї пропозиції підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічних договорів укладених із комунальним або державним закладом охорони здоров’я. Встановлюючи дані вимоги замовник виходив з того, що
всі заклади охорони здоров’я державної або комунальної форми власності мають свою специфіку роботи, та особливості функціонування. На відміну від приватних закладів охорони здоров’я державні або комунальні заклади мають інший механізм фінансового забезпечення, проведення закупівель товарів, робіт і послуг, передачі в оренду закріпленого нерухомого
майна, призначення керівників, документообігу, контролю за якістю надання медичної допомоги, тощо. Крім того, постійні зміни в
законодавстві, щодо подальшого реформування медичної галузі, потребують виваженого, кваліфікованого та оперативного юридичного супроводу на всіх етапах виконання завдань з переходу замовника на роботу в новим умовах. Тому, для замовника важлива наявність в учасника достатнього досвіду роботи саме з державними та комунальними закладами охорони здоров’я.
Крім того, згідно інформації розміщеної на сайті Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) http://health.kievcity.gov.ua та на сайті МОЗ України http://www.moz.gov.ua лише в місті Києві налічується 157 закладів охорони здоров’я комунальної форми власності та більше 20 закладів охорони здоров’я державної форми власності. Це, на нашу думку, дозволяє забезпечити достатню конкуренцію серед потенційних учасників.
Таким чином, вважаємо, що Вами не доведено та документально не підтверджено, яким чином дії замовника в частині встановлення вказаних вище вимоги порушують Ваші права та інтереси чи/або обмежують конкуренцію, а тому Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коверзнев Д.В. 40 000,00
UAH з ПДВ
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Педенюк Ольга Костянтинівна 40 000,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2018 11:43
Електронний підпис
03 квітня 2018 11:42
довідкк - 03-апр.-2018, 11_32.pdf
03 квітня 2018 11:42
диплом - 03-апр.-2018, 11_14.pdf
03 квітня 2018 11:42
реєстраційні (1).pdf

Публічні документи

02 квітня 2018 12:25
комерційна.pdf
02 квітня 2018 12:25
відгук БСП.pdf
02 квітня 2018 12:25
відгук АЗЛ.pdf
02 квітня 2018 12:25
відгук КЛ 1.pdf
02 квітня 2018 12:25
довідка договора.pdf
02 квітня 2018 12:25
диплом економіста.pdf
02 квітня 2018 12:25
диплом юриста.pdf
02 квітня 2018 12:25
свідоцтво платника.pdf
02 квітня 2018 12:25
довідка1.pdf
02 квітня 2018 12:25
паспорт.pdf
02 квітня 2018 12:25
ідентифікаційний код.pdf
02 квітня 2018 12:25
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коверзнев Д.В.

ФОП Педенюк Ольга Костянтинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коверзнев Д.В.
#3386909854
Відхилено 39 600,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 10:40
ФОП Педенюк Ольга Костянтинівна
#2776608149
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Педенюк Ольга Костянтинівна
#2776608149
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 33 від 16.04.2018 ФОП Педенюк юридичні послуги.pdf укладений
16 квітня 2018 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH з ПДВ