Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден
Installation for the air starting of aircraft engines
Installation for the air starting of aircraft engines
Очікувана вартість
6 520 000,00 UAH
UA-2018-03-28-000525-b ● 19f09252ab6a4eefb5f14a5bbd814631
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Контактна особа: |
Лашин Ігор Михайлович 380564405660 aerokwg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP "International Airport Kryviy Rih" of Kryvy Rih City Council |
National ID: | 01173530 |
Contact point: |
Igor Mikhailovich Lashin 380564405660 aerokwg@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 березня 2018 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 15:03 |
Очікувана вартість: | 6 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Publication date: | 28 березня 2018 12:05 |
Enquiries until: | 28 квітня 2018 13:00 |
Complaints submission until: | до 04 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 травня 2018 13:00 |
Information
Estimated total value: | 6 520 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Аеропорт
ДК 021:2015: 34740000-6 — Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Installation for the air starting of aircraft engines
CPV: 34740000-6
Період постачання:
по 01 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2018 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2018 16:13 |
Лист зi змiнами.doc | |
26 квітня 2018 16:13 |
ТД установка повітряного запуску (нова редакція).docx | |
28 березня 2018 12:16 |
ADVERTISEMENT.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 5.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 4.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 3.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 2.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 1.docx | |
28 березня 2018 12:12 |
ТД установка повітряного запуску.docx |
26 квітня 2018 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2018 16:13 |
Лист зi змiнами.doc
|
|||
26 квітня 2018 16:13 |
ТД установка повітряного запуску (нова редакція).docx
|
|||
28 березня 2018 12:16 |
ADVERTISEMENT.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 5.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 4.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 3.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 2.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
Додаток 1.docx
|
|||
28 березня 2018 12:12 |
ТД установка повітряного запуску.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стан обладнання
Дата подання: 03 квітня 2018 10:19
Дата відповіді: 05 квітня 2018 13:17
Чи розглядається до покупки обладнання ненове, а що було у використанні?
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання від 03.04.2018 року стосовно купівлі обладнання, що було у використанні, повідомляє наступне.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником, наведена в Додатку 4 тендерної документації. Згідно з положеннями підпункту 2.1. пункту 2 додатку 4 тендерної документації установка повітряного запуску двигунів повітряних суден повинна бути нова (не була в эксплуатації). Таким чином умовами даних торгів не передбачено можливості закупівлі товару, який був у використанні.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником, наведена в Додатку 4 тендерної документації. Згідно з положеннями підпункту 2.1. пункту 2 додатку 4 тендерної документації установка повітряного запуску двигунів повітряних суден повинна бути нова (не була в эксплуатації). Таким чином умовами даних торгів не передбачено можливості закупівлі товару, який був у використанні.
Надання Учасником-нерезидентом аналогу банківської гарантії
Дата подання: 27 квітня 2018 13:01
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:19
У Відповіді Організатора закупівлі на Вимогу №2 Учасника щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації в п. 2, Організатор повідомляє, що Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу. Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, Організатор зазначає, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів).
Чи означає така відповідь Організатора , що у разі, якщо Учасник-нерезидент подає аналог банківської гарантії, підготовленої згідно з міжнародними стандартами Європейського союзу без надання ліцензії НБУ (виданої банку-гаранта), а також надає разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ-аналог, Організатор не має підстав для відхилення пропозиції Учасника-нерезидента?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на питання від 27.04.2018 повідомляє наступне.
Учасник-нерезидент повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції банківську гарантію, яка повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639.
При цьому банк учасника-нерезидента має змогу накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Також в складі тендерної пропозиції учасник-нерезидент має змогу замість ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог ліцензії НБУ), разом з листом із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Учасник-нерезидент повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції банківську гарантію, яка повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639.
При цьому банк учасника-нерезидента має змогу накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Також в складі тендерної пропозиції учасник-нерезидент має змогу замість ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог ліцензії НБУ), разом з листом із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Стосовно документiв на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 28 квітня 2018 11:22
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:20
В ДОДАТКУ 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКI ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ Замовником зазначені вимоги в П. 5. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема на підтвердження того, що він володіє досвідом виконання аналогічного договору, (Учасник повинен надати) довідку згідно таблиці №1 цього додатку.
У зв'язку з цим просимо повiдомити, чи може Учасник надати документи (в тому числi довідку згідно таблиці №1 додатку 3 тендерної документації ), що підтверджують досвід поставки, адресованi як Постачальнику, так і Виробникові пропонованого Учасником обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на питання від 28.04.2018 повідомляє наступне.
На підтвердження того, що учасник володіє досвідом виконання аналогічного договору, він повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції довідку згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації разом з копією вказаного у таблиці договору та відповідного акту/накладної, що свідчить про виконання договору, а також позитивний лист-відгук, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо.
На підтвердження того, що учасник володіє досвідом виконання аналогічного договору, він повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції довідку згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації разом з копією вказаного у таблиці договору та відповідного акту/накладної, що свідчить про виконання договору, а також позитивний лист-відгук, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-28-000525-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 20 квітня 2018 09:56
Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації
Учасник просить внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу « Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, в тому числі і завірені нотаріально, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 17:16
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.a1 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.».
Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації:
- копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару;
- договір з виробником;
- копія Статуту учасника або іншого установчого документу;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія паспорту громадянина України;
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності);
- копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом;
- документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження;
- витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою.
Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною.
Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.».
Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації:
- копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару;
- договір з виробником;
- копія Статуту учасника або іншого установчого документу;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія паспорту громадянина України;
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності);
- копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом;
- документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження;
- витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою.
Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною.
Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.a1 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.».
Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації:
- копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару;
- договір з виробником;
- копія Статуту учасника або іншого установчого документу;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія паспорту громадянина України;
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності);
- копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом;
- документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження;
- витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою.
Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною.
Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.».
Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації:
- копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару;
- договір з виробником;
- копія Статуту учасника або іншого установчого документу;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія паспорту громадянина України;
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності);
- копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом;
- документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження;
- витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою.
Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною.
Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-03-28-000525-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 20 квітня 2018 10:23
Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації в п. 2
Учасник просить усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо накладання електронного цифрового підпису учасником нерезидентом; внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу: «Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, видану банку-гаранту».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 17:30
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c2 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України.
Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Розгорнути
Згорнути
На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України.
Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c2 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України.
Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено.
Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України.
Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Номер вимоги: UA-2018-03-28-000525-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 20 квітня 2018 10:35
Вимога щодо змiни Додатку 3 Тендерної документації
Учасник просить внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу щодо зобов’язання Учасника надати «позитивний лист-відгук, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 17:31
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c3 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору.
Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору.
Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору.
Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору.
Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c3 від 20.04.2018 повідомляє наступне.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору.
Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору.
Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору.
Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору.
Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 травня 2018
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
AERO-GSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" #37773517 |
Переможець |
6 482 400,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2018 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 12:20
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 00:13
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2018 15:36
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 червня 2018 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2018 17:14
|
Договір.pdf | укладений |
15 червня 2018 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 11.5 та 11.13 розділу 11 договору про поставку товару за державні кошти №53 від 14.06.2018р. (далі – договір) та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: 1. Пункт 1.1. розділу 1 договору викласти в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність Замовнику обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі (код ДК 021:2015: 34740000-6) (Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден) марки/моделі ASU-600-150-CUP, рік випуску - 2018, (далі-Товар), в кількості 1 (однієї) штуки та в комплектації наведеній в Специфікації (Додаток №1 Договору), а Замовник зобов’язується прийняти та своєчасно оплатити цей Товар на умовах даного Договору.» 2. Пункт 2.6. розділу 2 договору вилучити 3. Пункт 3.2. розділу 3 договору викласти в наступній редакції: «3.2. Загальна вартість Договору включає в себе вартість Товару, в комплектації наведеній в Специфікації, упаковка, доставка до пункту призначення, гарантія тощо.» 4. Пункт 5.6. розділу 5 договору вилучити, а пункти 5.7., 5.8., 5.9. вважати пунктами 5.6., 5.7., 5.8. 5. Підпункт 7.3.6. пункту 7.3. розділу 7 договору викласти в наступній редакції: «7.3.6. Разом з Товаром надати документи визначені пунктом 5.7. цього Договору» 6. Підпункт 7.3.5. пункту 7.3. розділу 7 договору вилучити, а підпункти 7.3.6., 7.3.7., 7.3.7., 7.3.8. вважати пунктами 7.3.5., 7.3.6., 7.3.7., 7.3.8. 7. Пункт 8.1. розділу 8 договору викласти в наступній редакції: «8.1. У випадку невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх договірних зобов’язань по поставці Товару та в разі, якщо затримка поставки перевищить 10 календарних днів від строку обумовленого пунктом 5.2. Договору, Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості невиконаного в строк зобов’язання за кожен день прострочення.» |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №53 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 11.5 та 11.13 розділу 11 договору про поставку товару за державні кошти №53 від 14.06.2018р. (далі - договір) та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: Пункт 11.1. розділу 11 договору викласти в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.03.2019 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за даним Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №53 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 11.5 та 11.13 розділу 11 договору про поставку товару за державні кошти №53 від 14.06.2018р. (далі - договір) та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника в Розділі 13 договору, Сторони прийшли до згоди викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |