Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будинків та прибудинкової території)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-03-27-001569-b 04782c6323a14dec8ab3a8332d9871dd
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020187
Вебсайт замовника: http://www.tvradiozt.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Театральна, 7
Контактна особа замовника: Ярослав Щерб'юк
+380412225564,+380669788582
pbcu.05@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 квітня 2018 15:33
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання адміністративних будинків та прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Театральна, 7; вулиця Любарська, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 березня 2018 14:36
Електронний цифровий підпис
27 березня 2018 13:53
Додаток 4.docx
27 березня 2018 13:53
Додаток 1.docx
27 березня 2018 13:53
Додаток 3.docx
27 березня 2018 13:53
Додаток 2.docx
27 березня 2018 13:53
TD_clean.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-27-001569-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП " Спірідонов Едуард Борисович", Код ЄДРПОУ:2506704557
Дата подання: 24 квітня 2018 13:09
Вимога, щодо усунення порушень Замовника під час кваліфікації Учасника ФОП Воєвуцький О.В.
Вимагаємо усунути порушення допущенні під час кваліфікації Учасника ФОП Воєвуцький О.В. Замовником в рамках відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будинків та прибудинкової території)).
Згідно зі статтею 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Тендерна пропозиція Учасника ФОП Воєвуцького О.В. не відповідає умовам тендерної документації адже учасником не надана довідка /інформація в довільній формі про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам, які визначені замовником. Замовник вимагає надання такої довідки в додатку №4 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 16 Закону 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
В додатку №4 до тендерної документації Замовник встановив три кваліфікаційні критерії, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Спосіб документального підтвердження Замовник встановлює самостійно і зазначає його в своїй тендерній документації.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору замовник вимагає від учасника надання у складі своєї пропозиції довідки в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів у 2016 або 2017 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких аналогічні послуги надавалися (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).

Учасником Закупівлі ФОП Воєвуцьким О.В надано в складі пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів у 2017-2018 рр. Надана довідка не задовольняє вимог Замовника. В довідці Воєвуцький О.В. зазначає, що з лютого по грудень 2017 року працював комерційним директором ТОВ «Мойавто-Житомир», а з грудня 2017 року по сьогоднішній час є співзасновником ТОВ «КЛІНМАРКЕТ». Вказані юридичні особи надають послуги з прибирання офісних та виробничих приміщень та прилеглих до них територій підприємству ТОВ «КРОМБЕРТ ЕНД ШУБЕРТ Україна ЛУ» у м. Луцьку протягом 2017-2018 років.
Така інформація не є підтвердженням досвіду з виконання аналогічного договору саме ФОП Воєвуцького О.В. Адже посада комерційного директора та співзасновника підприємства не передбачає безпосередньої організації виконання аналогічних послуг. Звертаємо Вашу увагу, що ФОП Воєвуцький О.В. не є новоствореним підприємцем тому мова про обмеження його конкуренції як новоствореного підприємця, що не мав змоги отримати аналогічний досвід не має місця. (дата реєстрації та запис в ЄДР юридичних та фізичних осіб: 21.08.2008, 2 305 000 0000 020072).
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в своїх вимогах не обмежується 2017 роком, аналогічний досвід ФОП Воєвуцький О.В. міг би підтвердити і за період 2016 року.
Також замовником в тендерній документації зазначено що довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору має містити не лише найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких аналогічні послуги надавалися а й номерів телефонів та місцезнаходження таких організацій та установ.

ФОП Воєвуцький О.В. не дотримався вимог тендерної документації Замовника та не надав документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. (частина 1 та 2 статті 16 Закону 922).

На засіданні тендерного комітету ФІЛІЇ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ" від 20.03.2018 року не виносились спірні питання щодо оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП Воєвуцького О.В., порушуючи статтю 11 Закону 922 адже тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.

З огляду на вище сказане вимагаємо повернути пропозицію учасника ФОП Воєвуцького О.В. на повторний розгляд та дискваліфікувати даного учасника за не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону 922 та з причини не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника.



Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

24 квітня 2018 13:09
Торги скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАКО" 188 628,00
UAH з ПДВ
159 988,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович 260 000,00
UAH з ПДВ
159 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ДНІПРО" 221 214,56
UAH з ПДВ
174 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Воєвуцький Олександр Валерійович 260 000,00
UAH з ПДВ
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП " Спірідонов Едуард Борисович" 254 352,00
UAH з ПДВ
239 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШОВДРА ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" 260 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" 251 160,00
UAH з ПДВ
251 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 10:04
Договори+акти.pdf
13 квітня 2018 10:04
sign.p7s
13 квітня 2018 08:11
Довідка Юстиція.pdf
13 квітня 2018 08:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2018 08:11
Витяг без ПДВ.pdf
13 квітня 2018 08:11
Виписка.pdf
13 квітня 2018 08:11
Статут.pdf
13 квітня 2018 08:11
Наказ на директора.pdf
13 квітня 2018 08:11
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2018 08:11
Калькуляція.pdf
13 квітня 2018 08:11
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

13 квітня 2018 10:46
2.docx
13 квітня 2018 10:46
1.docx
13 квітня 2018 10:46
3.docx
13 квітня 2018 10:46
4.docx
13 квітня 2018 10:46
5.docx

Публічні документи

12 квітня 2018 16:49
sign.p7s
12 квітня 2018 16:48
22_Довідка діяльність.pdf
12 квітня 2018 16:48
19_Довідка банкрутство.pdf
12 квітня 2018 16:48
15.1_Листи-відгуки.pdf
12 квітня 2018 16:48
12_Довідка судимість.pdf
12 квітня 2018 16:48
05.1_Протокол.pdf
12 квітня 2018 16:48
01_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 13:45
sign.p7s
20 квітня 2018 13:45
sign.p7s
12 квітня 2018 13:40
Довідка - ГТУЮ.JPG
10 квітня 2018 17:48
Акти вик робіт.pdf
10 квітня 2018 14:51
Техн.Хар. Дод2 (3).PDF
10 квітня 2018 14:51
Техн.Хар. Дод2 (4).PDF
10 квітня 2018 14:51
Техн.Хар. Дод2 (2).PDF
10 квітня 2018 14:51
Техн.Хар. Дод2 (1).PDF
10 квітня 2018 14:51
Техн.Хар. Дод2 (1).JPG
10 квітня 2018 14:51
Лист.pdf
10 квітня 2018 14:51
Лист - гарантія.pdf
10 квітня 2018 14:51
Лист - гарантія 2.pdf
10 квітня 2018 14:51
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2018 14:51
Довідка - обладнання.pdf
10 квітня 2018 14:51
Довідка - працівники.pdf
10 квітня 2018 14:51
Довідка - досвід.pdf
10 квітня 2018 14:51
Висотні роботи.pdf
10 квітня 2018 14:51
Калькуляція послуг.JPG
10 квітня 2018 14:51
ВИТЯГ_USR_1003844892.pdf
10 квітня 2018 14:51
паспорт (2).jpg
10 квітня 2018 14:51
паспорт (1).jpg
10 квітня 2018 14:51
паспорт (3).jpg
10 квітня 2018 14:51
Витяг.jpg
10 квітня 2018 14:51
паспорт (4).jpg
10 квітня 2018 14:51
Витяг 1.jpg
10 квітня 2018 14:51
виписка.jpg
10 квітня 2018 14:51
gos_reg (1).jpg

Публічні документи

12 квітня 2018 21:58
11. Калькуляція.pdf
12 квітня 2018 21:58
10.1відгук.pdf
12 квітня 2018 21:58
10. акти.pdf
12 квітня 2018 21:58
9.1 аналог договір (1).pdf
12 квітня 2018 21:58
8.1 про охорону праці.pdf
12 квітня 2018 21:58
8. працівники.pdf
12 квітня 2018 21:58
7. МТБ .pdf
12 квітня 2018 21:58
6.2 ВИТЯЗ_з_EДР.pdf
12 квітня 2018 21:58
6.1ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2018 21:58
4. ст. 17.doc.pdf
12 квітня 2018 21:58
3. Проект Договору.pdf
12 квітня 2018 21:58
2. Тех завдання.pdf
12 квітня 2018 21:58
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 квітня 2018 22:31
sign.p7s
11 квітня 2018 22:28
20180411_193438.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193426.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193413.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193355.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193345.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193323.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193307.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193252.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193239.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180411_193218.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180403_183837.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180403_183640.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_075116.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_075047.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_075018.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_075004.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_074951.jpg
11 квітня 2018 22:28
20180323_074758.jpg

Публічні документи

13 квітня 2018 10:50
sign.p7s
13 квітня 2018 10:46
паспорт Шипко стр1.pdf
13 квітня 2018 10:46
довiдка_про_працiвникiв.pdf
13 квітня 2018 10:46
відгук Річеза.pdf
13 квітня 2018 10:46
Відгук Мерілайт.jpg
13 квітня 2018 10:46
витяг з реэстру ЄП.pdf
13 квітня 2018 10:46
Виписка стор 2.pdf
13 квітня 2018 10:46
Виписка стор 1.pdf
13 квітня 2018 10:46
Акт.jpg
13 квітня 2018 10:46
акт Ричеза.pdf
13 квітня 2018 10:46
Акт виконанних робіт.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАКО"
#41549790
Відхилено 159 988,88
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 18:05
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
Відхилено 159 999,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 15:09
ТОВ "СКАЙЛАЙН ДНІПРО"
#41127277
Відхилено 174 999,99
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 11:00
ФО-П Воєвуцький Олександр Валерійович
#3140717674
Переможець 229 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 11:05

Документи

18 квітня 2018 18:05
sign.p7s
18 квітня 2018 18:04
Відмова_Сантако.pdf

Документи

19 квітня 2018 15:09
sign.p7s
19 квітня 2018 15:07
Відмова_Іваненко.pdf
19 квітня 2018 15:07
Протокол_Іваненко.pdf

Документи

20 квітня 2018 11:00
sign.p7s
20 квітня 2018 10:58
Протокол_відхилення_3.pdf

Документи

20 квітня 2018 11:05
sign.p7s
20 квітня 2018 11:04
Протокол_розгляду_ПП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.04.2018 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П Воєвуцький Олександр Валерійович
#3140717674
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2018 11:05
sign.p7s
20 квітня 2018 11:04
Протокол_розгляду_ПП.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 травня 2018 14:20
Житомир_прибирання.pdf укладений
02 травня 2018 14:18
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2018 17:15
Zvit.pdf укладений
13 листопада 2018 17:08
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2018 16:16
Додаткова Угода №1 прибирання.pdf зміни до договору
01 серпня 2018 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до розділу "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2018 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 229 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку