Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
298 130,00 UAH
UA-2018-03-27-001114-b ● 3707b96f38ae4adaacfd08fee57c38e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна 5-та міська клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01996668 |
Вебсайт: | http://k5mkl.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Матвієв Богдан Михайлович 380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2018 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 298 130,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
02 квітня 2018 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2018 17:10 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
02 квітня 2018 17:10 |
ТВ.doc | |
27 березня 2018 12:07 |
Проект договору (Додаток 4).docx | |
27 березня 2018 12:07 |
Тендерна документація.doc |
02 квітня 2018 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2018 17:10 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||
02 квітня 2018 17:10 |
ТВ.doc
|
|||
27 березня 2018 12:07 |
Проект договору (Додаток 4).docx
|
|||
27 березня 2018 12:07 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-27-001114-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 березня 2018 17:11
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги по лоту №1 Додатку 3 (надалі - МТВ) прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Ппо лоту№1 засіб №2 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 006 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Також слід зазначити, що обраний вами дезінфікуючий засіб Саноксіл 006 для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення є неекономічний при використанні. Якщо зробити приблизний розрахунок вартості обробки 1 м2 (ціна засобу середня по ринку України) складає 3,60 грн. Також звертаємо вашу увагу, що даний засіб не має миючих властивостей. На ринку України зареєстровано безліч еквівалентів за антимікробною дією, спектром антимікробних властивостей та з мийними властивостями, які в багато разів дешевий ніж заявлений на торги засіб Саноксіл 006. Тобто купуючи даний засіб може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, а Головне ви порушуєте головні принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія та ефективність.
Тому наполегливо просимо виключити унікальні складові засобу, а саме Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075% для можливості запропонувати більш економічно вигідний дезінфікуючий засіб з негіршими фізико-хімічними та фізичними властивостями.
По лоту№1зЗасіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Бензалконію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінгуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%
Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише виробник вищезазначених засобів або його представники. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно п.2 Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник а реалізатор продукції що пропонується). Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги по лоту№1 Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги по лоту №1 Додатку 3 (надалі - МТВ) прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Ппо лоту№1 засіб №2 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 006 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Також слід зазначити, що обраний вами дезінфікуючий засіб Саноксіл 006 для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення є неекономічний при використанні. Якщо зробити приблизний розрахунок вартості обробки 1 м2 (ціна засобу середня по ринку України) складає 3,60 грн. Також звертаємо вашу увагу, що даний засіб не має миючих властивостей. На ринку України зареєстровано безліч еквівалентів за антимікробною дією, спектром антимікробних властивостей та з мийними властивостями, які в багато разів дешевий ніж заявлений на торги засіб Саноксіл 006. Тобто купуючи даний засіб може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, а Головне ви порушуєте головні принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія та ефективність.
Тому наполегливо просимо виключити унікальні складові засобу, а саме Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075% для можливості запропонувати більш економічно вигідний дезінфікуючий засіб з негіршими фізико-хімічними та фізичними властивостями.
По лоту№1зЗасіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Бензалконію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінгуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%
Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише виробник вищезазначених засобів або його представники. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно п.2 Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник а реалізатор продукції що пропонується). Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги по лоту№1 Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2018 17:12
Замовник розглянув звернення Учасника та надає наступні роз’яснення.
У відповідності до п 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Посилання у ТД на конкретні процентні співвідношення та склад діючих речовин є необхідністю, яка продиктована потребами Замовника та базується на бактеріологічних дослідженнях, які проводилися з метою запобігання виникнення внутрішньолікарняних інфекцій. Важливою особливістю є те, що дезінфекційні засоби застосовуються в акушерських, неонаталогічних відділеннях та відділеннях реанімації новонароджених. Безпечність таких засобів повинна бути найвищою.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до п 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Посилання у ТД на конкретні процентні співвідношення та склад діючих речовин є необхідністю, яка продиктована потребами Замовника та базується на бактеріологічних дослідженнях, які проводилися з метою запобігання виникнення внутрішньолікарняних інфекцій. Важливою особливістю є те, що дезінфекційні засоби застосовуються в акушерських, неонаталогічних відділеннях та відділеннях реанімації новонароджених. Безпечність таких засобів повинна бути найвищою.
Відповідь на вимогу Учасника
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Засоби дезинфекційні |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю товару 6 штук слід розуміти 6 найменувань згідно технічних вимог
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 102 975,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 514,88 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
6 шт
Лот 1 Засоби дезинфекційні
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-27-001114-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 березня 2018 17:11
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги по лоту №1 Додатку 3 (надалі - МТВ) прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Ппо лоту№1 засіб №2 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 006 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Також слід зазначити, що обраний вами дезінфікуючий засіб Саноксіл 006 для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення є неекономічний при використанні. Якщо зробити приблизний розрахунок вартості обробки 1 м2 (ціна засобу середня по ринку України) складає 3,60 грн. Також звертаємо вашу увагу, що даний засіб не має миючих властивостей. На ринку України зареєстровано безліч еквівалентів за антимікробною дією, спектром антимікробних властивостей та з мийними властивостями, які в багато разів дешевий ніж заявлений на торги засіб Саноксіл 006. Тобто купуючи даний засіб може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, а Головне ви порушуєте головні принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія та ефективність.
Тому наполегливо просимо виключити унікальні складові засобу, а саме Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075% для можливості запропонувати більш економічно вигідний дезінфікуючий засіб з негіршими фізико-хімічними та фізичними властивостями.
По лоту№1зЗасіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Бензалконію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінгуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%
Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише виробник вищезазначених засобів або його представники. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно п.2 Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник а реалізатор продукції що пропонується). Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги по лоту№1 Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги по лоту №1 Додатку 3 (надалі - МТВ) прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Ппо лоту№1 засіб №2 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 006 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Також слід зазначити, що обраний вами дезінфікуючий засіб Саноксіл 006 для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення є неекономічний при використанні. Якщо зробити приблизний розрахунок вартості обробки 1 м2 (ціна засобу середня по ринку України) складає 3,60 грн. Також звертаємо вашу увагу, що даний засіб не має миючих властивостей. На ринку України зареєстровано безліч еквівалентів за антимікробною дією, спектром антимікробних властивостей та з мийними властивостями, які в багато разів дешевий ніж заявлений на торги засіб Саноксіл 006. Тобто купуючи даний засіб може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, а Головне ви порушуєте головні принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія та ефективність.
Тому наполегливо просимо виключити унікальні складові засобу, а саме Пероксиду водню, не менше 4,8%, срібла нітрату, не менше 0,0075% для можливості запропонувати більш економічно вигідний дезінфікуючий засіб з негіршими фізико-хімічними та фізичними властивостями.
По лоту№1зЗасіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Бензалконію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінгуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%
Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише виробник вищезазначених засобів або його представники. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно п.2 Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник а реалізатор продукції що пропонується). Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги по лоту№1 Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2018 17:12
Замовник розглянув звернення Учасника та надає наступні роз’яснення.
У відповідності до п 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Посилання у ТД на конкретні процентні співвідношення та склад діючих речовин є необхідністю, яка продиктована потребами Замовника та базується на бактеріологічних дослідженнях, які проводилися з метою запобігання виникнення внутрішньолікарняних інфекцій. Важливою особливістю є те, що дезінфекційні засоби застосовуються в акушерських, неонаталогічних відділеннях та відділеннях реанімації новонароджених. Безпечність таких засобів повинна бути найвищою.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до п 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Посилання у ТД на конкретні процентні співвідношення та склад діючих речовин є необхідністю, яка продиктована потребами Замовника та базується на бактеріологічних дослідженнях, які проводилися з метою запобігання виникнення внутрішньолікарняних інфекцій. Важливою особливістю є те, що дезінфекційні засоби застосовуються в акушерських, неонаталогічних відділеннях та відділеннях реанімації новонароджених. Безпечність таких засобів повинна бути найвищою.
Відповідь на вимогу Учасника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СаноМарк" #33213544 |
Переможець |
102 750,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2018 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 10:05
|
додаток до 219.jpg | зміни до договору |
15 січня 2019 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:26
|
угода 219.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2018 17:39
|
договір.pdf | укладений |
03 травня 2018 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |