Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» код 34350000-5 за ДК 021:2015) (шини пневматичні) (Лот № 1 - шини пневматичні, Лот № 2 - шини пневматичні, Лот № 3 - шини пневматичні, Лот № 4 - шини пневматичні)
"Tires for vehicles of large and small tonnage" code 34350000-5 for DK 021: 2015) (pneumatic tires) (Lot # 1 - pneumatic tires, Lot # 2 - pneumatic tires, Lot # 3 - pneumatic tires, Lot # 4 - pneumatic tires)
Очікувана вартість
29 384 257,50 UAH
UA-2018-03-27-000751-c 12a243e35435478b80ccf313d74be3c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2018 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 11:00
Очікувана вартість: 29 384 257,50 UAH з ПДВ
Publication date: 27 березня 2018 19:16
Enquiries until: 17 квітня 2018 11:00
Complaints submission until: до 23 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 квітня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 29 384 258 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

28 березня 2018 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2018 19:19
ТД Шини пневматичні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

год производства
Дата подання: 03 квітня 2018 17:13
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:09
Подскажите, возможна ли поставка шин 2017 года выпуска?
Відповідь: Доброго дня!!
Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації товар повинен бути виготовлений не раніше І кварталу 2018 року.
Зауваження щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2018 10:23
Дата відповіді: 13 квітня 2018 15:44
Шановний Замовнику! Розглянувши тендерну документацію повідомляємо наступне: 1. Технічні характеристики наведені у Лоті 3 для третьої та четвертої позиції "Шина пневматична 275/70 R22.5", а саме індекси швидкості та навантаги 149/145 J відповідають лише єдиній моделі шини Бел-108М виробника БЕЛШИНА. Так саме індекси швидкості та навантаги шостої позиції 3 Лота "Шина пневматична 295/80 R22.5" - 152/150 М відповідають лише моделі Бел-178 (БЕЛШИНА). Відповідно до абз.3 п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація тендерної документації не повинна містити посилання на конкретну марку чи фірму. Також згідно п. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Для виправлення вказаного порушення просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити вимогу індексів швидкості та навантаги до шини пневматичної 275х70 R22.5 значенням 148/145J, а для шини пневматичної 295/80 R22.5 доповнити - 152/148 М. Запропоновані нами до внесення характеристики відповідають широкому колу моделей українського та світового виробництва. 2. Для гарантованого виконання Постачальником своїх зобов'язань просимо внести доповнення до пункту 5 "Поставка товару" Договору, а саме включити підпункт щодо планів поставки: "Плани поставки із зазначенням кількості товару, дати та місця поставки Покупець направляє Постачальнику за 30 календарних днів до письмової заявки. Поставка Товару може бути здійснена без попереднього планування відповідно до п 5.5 цього Договору, в такому разі Постачальник не несе відповідальності за порушення термінів поставки відповідно до п. 7.2 цього Договору". Або доповнити підпунктом щодо планів поставки Вашої редакції, що по суті буде враховувати викладене вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію…». Зокрема в тендерній документації на закупівлю шин, як і вимагає Закон, відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму-виробника. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.

2. Умови договору погоджені та затвердженні. Зміні та доповненню не підлягають.
Зауваження щодо дикримінаційних вимог у ТД
Дата подання: 13 квітня 2018 18:01
Дата відповіді: 16 квітня 2018 16:23
В тендерній документації на закупівлю шин, як і вимагає Закон, відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму-виробника, але технічні характеристики, а саме індекси швидкості та навантаги по трьох позиціях предмету закупівлі відповідають тільки моделям шин БЕЛ-108 М та БЕЛ-178. Ви не обґрунтували необхідності встановлення таких вимог саме у наведеній редакції, а також не спростували інформацію щодо відповідності зазначених вище умов Документації саме лише моделям шин пневматичних одного виробника (БЕЛШИНА). Встановлення наведених вище технічних вимог до предмета закупівлі порушують принципи здійснення закупівель, зокрема – недискримінації учасників, принцип відкритості та прозорості, та вимоги частини третьої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою досягнення найбільшої конкуренції в тендері просимо внести зміни до індексів навантаги: для Шини пневматичної 275/70 R22.5 замість "149/145 J" вказати "показники не нижче 148/145J" та для Шини пневматичної 295/80 R22.5 замість "152/150 М" вказати "показники не нижче 152/148 М".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Потреба у шинах пневматичних 275/70 R22.5 та 295/80 R22.5 саме з такими технічними характеристиками сформована на підставі замовлень від філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», які є безпосередніми замовниками предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені з урахуванням положень ст.22 та інших Закону України "Про публічні закупівлі". По цьому питанню зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 - шини пневматичні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 336 006,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3360 UAH


Title: pneumatic tires
Current status: Complete
Estimated total value: 336 006,50 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 травня 2018 13:10
Auction planned date: 10 травня 2018 13:10
Закінчення: 10 травня 2018 13:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 measures.name.symbol
Лот № 1 - шини пневматичні
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата доставки: 30 травня 2018  —  31 грудня 2018

pneumatic tires
CPV: 34350000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Технические характеристики шин
Дата подання: 04 квітня 2018 12:17
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:12
Добрый день. Есть вопрос, в наименовании ЛОТ №1, п/п №7 Шины 195/75R15C, в связи с тем, что шина 195/75R15C БЦ-15, 104/102N производимая в Украине ЧАО "РОСАВА", снята с производства, и взамен выпускаются шины нового поколения шины 195/70R15С Premiorri Vimero-VAN 104/102R, с повышеным индексом скорости 170км/ч. Можно ли заменить этот размер шины и в наименовании прописать: 195/70R15С ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замінити шини 195/75 R 15 C на 195/70 R 15 C неможливо, так як в даному випадку зміниться пропорційність шини, тобто відношення висоти профілю до ширини.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2018
UA-2018-03-27-000751-c12a243e35435478b80ccf313d74be3c7
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДНІПРОШИНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Укравтозапчастина Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Базис Основа-50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 12:57
Цінова пропозиція.PDF
25 квітня 2018 12:57
Тех.вимоги.PDF
25 квітня 2018 12:57
Статут ТОВ Дніпрошина.PDF
25 квітня 2018 12:57
Проект договору.PDF
25 квітня 2018 12:57
Згода з тех. вимогами.PDF
25 квітня 2018 12:57
Згода з договором.PDF
25 квітня 2018 12:57
Витяг ПДВ.PDF
25 квітня 2018 12:57
Протокол РБ.pdf.p7s
25 квітня 2018 12:57
Протокол РБ.pdf
25 квітня 2018 12:57
Наказ.pdf.p7s
25 квітня 2018 12:57
Наказ.pdf
25 квітня 2018 12:57
Дніпрошина 2066.pdf.p7s
25 квітня 2018 12:57
Дніпрошина 2066.pdf (1).p7s
25 квітня 2018 12:57
Дніпрошина 2066.pdf
25 квітня 2018 12:57
Дніпрошина 2066 (2).pdf
25 квітня 2018 12:57
Виписка.pdf.p7s
25 квітня 2018 12:57
Виписка.pdf
25 квітня 2018 12:57
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
25 квітня 2018 12:57
Банківська Ліцензія.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 10:12
Електронний підпис
27 квітня 2018 09:39
Гарантия 28.15-GT-334.pdf
26 квітня 2018 17:07
витяг ПДВ копія.pdf
26 квітня 2018 17:07
Статут_17.10.2017.pdf
26 квітня 2018 17:07
Довідки відповідності.pdf

Документи

04 травня 2018 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2018 19:12
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:12
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:10
Статут.pdf
26 квітня 2018 19:10
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 19:10
Підтвердження досвіду.pdf
26 квітня 2018 19:10
Наказ антикор.pdf
26 квітня 2018 19:10
Комерційна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 19:10
Довідки.pdf
26 квітня 2018 19:10
Витяг ПДВ 2018.pdf
26 квітня 2018 19:10
Антикор програма.pdf
26 квітня 2018 19:10
1 Наказ призначення.pdf

Документи

04 травня 2018 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2018 19:34
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:34
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:33
Пропозиція.pdf
26 квітня 2018 19:33
Уповноважена особа.pdf
26 квітня 2018 19:33
Статут з описом.pdf
26 квітня 2018 19:33
Протокол призначення.pdf
26 квітня 2018 19:33
Протокол договір 44.pdf
26 квітня 2018 19:33
проект договору.pdf
26 квітня 2018 19:33
Наказ призначення.pdf
26 квітня 2018 19:33
ВН ПН дасвід.pdf
26 квітня 2018 19:33
Витяг ПДВ 2018.pdf
26 квітня 2018 19:33
1 2 Наказ антикор.pdf
26 квітня 2018 19:33
1 2 Антикор програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОШИНА"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ Базис Основа-50

ТОВ Авторинок на Кільцевій

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Базис Основа-50 326 815,20
UAH з ПДВ
326 815,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 328 444,80
UAH з ПДВ
328 444,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 19:12
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:12
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:10
Статут.pdf
26 квітня 2018 19:10
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 19:10
Підтвердження досвіду.pdf
26 квітня 2018 19:10
Наказ антикор.pdf
26 квітня 2018 19:10
Комерційна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 19:10
Довідки.pdf
26 квітня 2018 19:10
Витяг ПДВ 2018.pdf
26 квітня 2018 19:10
Антикор програма.pdf
26 квітня 2018 19:10
1 Наказ призначення.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 19:34
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:34
Електронний підпис
26 квітня 2018 19:33
Пропозиція.pdf
26 квітня 2018 19:33
Уповноважена особа.pdf
26 квітня 2018 19:33
Статут з описом.pdf
26 квітня 2018 19:33
Протокол призначення.pdf
26 квітня 2018 19:33
Протокол договір 44.pdf
26 квітня 2018 19:33
проект договору.pdf
26 квітня 2018 19:33
Наказ призначення.pdf
26 квітня 2018 19:33
ВН ПН дасвід.pdf
26 квітня 2018 19:33
Витяг ПДВ 2018.pdf
26 квітня 2018 19:33
1 2 Наказ антикор.pdf
26 квітня 2018 19:33
1 2 Антикор програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Базис Основа-50

ТОВ Авторинок на Кільцевій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Базис Основа-50
#35645266
Переможець 326 815,20
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:44

Документи

15 травня 2018 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Базис Основа-50
#35645266
326 815,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 17:28
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
30 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 17:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:34
повідомлення ду 2 подовження строку дії договір 52 18 207.docx зміни до договору
28 грудня 2018 13:30
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 15:57
Договір укладений
05 червня 2018 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 391 748,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 52.18-207
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.18-207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 304 988,40
UAH (в тому числі ПДВ 50 831,40 UAH)