Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (шприци)
Очікувана вартість
362 942,00 UAH
UA-2018-03-26-002978-b 9ef8902e719a459cb37b3ab944b30338
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Михайлівна Нечепоренко

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Михайлівна Нечепоренко
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 19:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 13:33
Очікувана вартість: 362 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 814,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
Шприц ін’єкційний одноразовий 50,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
52000 штука
Шприц ін’єкційний одноразовий 5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
61000 штука
Шприц ін’єкційний одноразовий 20,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Шприц з конусом для під’єднання катетера 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
36000 штука
Шприц ін’єкційний одноразовий 10,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4500 штука
Шприц 3-хкомпонентний ін'єкційний 1мл з голкою, для інсуліну розмітка U-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
29500 штука
Шприц ін’єкційний одноразовий 2,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 17:45
Тендерна документація 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 341 634,95
UAH з ПДВ
341 634,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 362 926,88
UAH з ПДВ
362 926,88
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 341 634,95
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 13:38

Документи

18 квітня 2018 13:38
Електронний підпис
18 квітня 2018 13:36
Протокол №105.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2018 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
341 634,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2018 13:38
Електронний підпис
18 квітня 2018 13:36
Протокол №105.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 11:54
ДУ 7 29-ТР18.pdf зміни до договору
11 березня 2019 11:54
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 11:45
ДУ 6 29-ТР18.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 09:04
ДУ 5 29-ТР18.pdf зміни до договору
31 січня 2019 09:02
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 13:22
ДУ 4 29-ТР18.pdf зміни до договору
25 січня 2019 13:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 08:53
ДУ 3 29-ТР18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 08:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 16:27
ДУ 2 29-ТР18.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 08:52
ДУ 1 29-ТР18.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 08:48
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 15:37
29-ТР18.pdf укладений
02 травня 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року,
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення тех. помилки
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 29-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 164 460,09
UAH з ПДВ