Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території та об’єктів
Services for the protection of territory and objects
Очікувана вартість
4 475 462,40 UAH
UA-2018-03-26-002811-b 66942553273d4a2286d393f59be39fc2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2018 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 19:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 14:21
Очікувана вартість: 4 475 462,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44700 UAH
Publication date: 26 березня 2018 17:05
Enquiries until: 22 квітня 2018 19:00
Complaints submission until: до 28 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 травня 2018 19:00

Information

Estimated total value: 4 475 462 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
1 (одна) послуга - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. червень - грудень 2018 року (до 31.12.2018 року.).
Розгорнути Згорнути
Number of goods or volume of work or services rendered.
1 (one) service - in accordance with Appendix No. 1 of the tender documentation.
. Place of delivery of goods or place of performance of works or rendering of services. Ukraine, in accordance with Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. June - December 2018 (until December 31, 2018).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони території та об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Services for the protection of territory and objects.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 17:40
ТД_49 Нова редакція.doc
24 квітня 2018 17:40
Перелік змін.docx
24 квітня 2018 17:40
ТД_49 з закресленими данними.doc
26 березня 2018 17:02
проект договору дод.8_охорона.doc
26 березня 2018 17:02
Оголошення_49 охорона_ЦРП.doc
26 березня 2018 17:02
Оголошення англ мов.docx
24 квітня 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 17:40
ТД_49 Нова редакція.doc
30 березня 2018 15:58
ТД_49 охор ЦРП нова редакція.doc
24 квітня 2018 17:40
Перелік змін.docx
30 березня 2018 15:58
Перелік змін.docx
24 квітня 2018 17:40
ТД_49 з закресленими данними.doc
30 березня 2018 15:58
ТД_49 охор ЦРП з закр даними.doc
26 березня 2018 17:02
ТД_49 охорона ЦРП.doc
26 березня 2018 17:02
проект договору дод.8_охорона.doc
26 березня 2018 17:02
Оголошення_49 охорона_ЦРП.doc
26 березня 2018 17:02
Оголошення англ мов.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 28 березня 2018 13:59
Конфіденційна інформація, усунення порушення
Замовник у п. 4. Додатку №2 «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, вимагає від учасників:
«4.2.3. Квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників.

Відповідає кваліфікаційному критерію:
у разі наявності у штаті Учасника 80-ти охоронників
- надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника 80-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність 80-ти охоронників в штаті Учасника.
Або
у разі наявності у штаті Учасника менше 80-ти охоронників
надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника не менше 50-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, гарантійного листа про те, що він, в разі перемоги, зобов’язується на час надання послуг з охорони, доукомплектувати штат необхідною кількістю охоронників, які безпосередньо будуть задіяні при наданні послуг охорони території та об’єктів, у відповідності до вимог законодавства щодо надання даного виду послуг та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність не менше 50-ти охоронників в штаті Учасника..»
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони – працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня. Статтею 11 цього Закону передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 4.2.1. додатку № 2 Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання послуг охоронниками не нижче 3 розряду в кількості не менше ніж 80 охоронників.
Таким чином, підтвердженням кваліфікації та досвіду працівників в охоронній діяльності, є документи про набуття кваліфікації «охоронник» або «охоронець» не нижче 3 розряду, документ про відсутність судимості та документи про стан здоров’я працівника.
В свою чергу, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, звітом по формі 1 ДФ є податковий розрахунок - документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Вважаємо, що податковий розрахунок (інформація про розмір заробітної плати) ніяким чином не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників по даному предмету закупівлі.
Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається.
Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-достіпною будь яким особам.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації п. 4.2.3 додатку № 2 щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ та передбачити для учасників надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження саме наявності набуття кваліфікації відповідного розряду та досвіду працівників охорони у відповідності до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 та Довідника кваліфікаційних характеристик працівників за професією «Охоронник».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2018 15:46
По суті порушеного питання прийнято рішення, що до тендерної документації будуть внесені зміни, Додаток 2 який містить кваліфікаційні вимоги до учасників, буде викладено в новій редакції
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 30 березня 2018 17:49
що до вимоги від 28.03.18 о 13:59
Шановний замовник, Згідно «Відповіді організатора закупівлі від 30.03.2018 15:46
Тип рішення: "Вирішено"
Вимога розглянута та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації»
Вами було знову викладена документація яка містить лише змінені дати подачі з «26.04.2018 15:00» на «27.04.2018 15:00»
Натомість Додаток 2 в новій редакції ми так і не побачимо, тому що він наданий без змін та врахування вимог зазначених вище, та не має відповіді на питання або змін які вимагалися майбутніми учасниками щодо «ВИКЛЮЧЕННЯ з Тендерної документації п. 4.2.3 додатку № 2, щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ», ми так і не бачимо, щоб це було зроблено.
Або це прикра помилка, або ви навмисно зроблена формальна відписка щоб закрити вимогу та затягнути час для її вирішення.
Тому ще раз вимагаємо виключити з Тендерної документації п. 4.2.3 додатку № 2 щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ !!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:42
З метою дотримання Закону України «Про захист персональних даних» в тендерній документації до п.4.2.3. Додатку №2 внесені відповідні зміни, згідно яких учасники мають можливість заретушувати персональні дані своїх працівників в квартальному звіті 1ДФ.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ), Код ЄДРПОУ:21033558
Дата подання: 02 квітня 2018 10:58
Вимога
В тендерной документации Заказчик требует от участников квартальный отчет за четвертый квартал 2017 г. по форме 1ДФ . На момент окончания подачи пропозиций ( 26. 04. 2018 г.) уже можно подавать квартальный отчет за первый квартал 2018 г. Если Участник предоставил для подтверждения соответствия квалификационным условиям квартальный отчет за первый квартал 2018 г., будет ли это являться подтверждением соответствия квалификационным условиям, а если нет, то почему? Дайте разъяснение.
Также Заказчик требует от участников для соответствия квалификационным критериям «…наявність досвіду надання послуг з охорони об’єктів та/або територій з кількістю цілодобових постів не менше 10 (десяти);» Наличие «досвіду надання послуг з охорони об’єктів та/або територій» подтверждается тем, что компания осуществляет охранную деятельность которая подтверждается договором, вне зависимости от колличества постов. Считаем, что требования Заказчика торгов «цілодобових постів не менше 10 (десяти)» является дискриминационным. В связи с этим обращаемся к Вам с требованием исключить указание на «цілодобових постів не менше 10 (десяти)» с Тендерной документации.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:42
Відповідь на абзац перший питання:
Звіт за формою № 1ДФ, відповідно до пп. «б» п. 176.2 Податкового кодексу України, подають всі без винятку податкові агенти окремо за кожен квартал протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Зважачи на це, не всі учасники на момент закінчення подачі пропозицій, а саме на 26.04.2018р., будуть готові надати квартальний звіт за формою 1 ДФ за перший квартал 2018р., тому Замовник вимагає для підтвердження учасників кваліфікаційним критеріям надати квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ.
Відповідь на абзац другий питання:
Вокзали, зупиночні платформи, це обˈєкти підвищеної небезпеки з великим скупченням пасажирів, на вокзалах здійснюється продаж квитків та інші види послуг по обслуговуванню пасажирів з наявністю грошової виручки та майна, тому Замовник зацікавлений щоб в учасника, який буде визнанений переможцем, був досвід по організації охорони об’єктів з великою кількістю постів.
Так як, умовами тендерної документації передбачено 18 цілодобових постів, то вважаємо, що вимога про досвід по організації роботи з охорони об’єктів з 10-ма постами , не може бути дискримінаційним.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ), Код ЄДРПОУ:21033558
Дата подання: 02 квітня 2018 11:05
Внесення змін в Тендерну документацію

Просимо Вас внести наступні зміни у Тендерну документацію Додаток 1, розділ II «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.» Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі п. 1, п.п. 1.2 «Ліцензія на право провадження охоронної діяльності або надання послуг з охорони власності та громадян, видана Міністерством внутрішніх справ України та дійсна на весь період надання послуг.»
Викласти у наступній редакції:
«Ліцензія на право провадження охоронної діяльності або надання послуг з охорони власності та громадян, видана Міністерством внутрішніх справ України та дійсна на весь період надання послуг », або інший документ підтверджуючий іі наявність».
Викладення даного пункту Тендерної документації викликано тим, що відповідно до ч.11 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
У той же час, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 р. № 1666-VIII створення Єдиного державного реєстру, який би включав інформацію про видачу суб’єктам господарської діяльності ліцензії продовжено до 1 січня 2019 року.
До 1 січня 2019 року відомості про видачу ліцензій, документів дозвільного характеру, реєстрацію (легалізацію) громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, продовжують вноситися та надаватися відповідно до Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, учасник, який отримав ліцензію в 2016-2017 роках не матиме можливості надати ліцензію в паперовому вигляді, а матиме можливість лише підтвердити її видачу (наявність) наказом органу, що видав ліцензію. При цьому замовник торгів матиме можливість перевірити наявність ліцензії на сайті органу, що її видав.
Необхідно зазначити, що встановлена в Тендерній документації вимога надати тільки «Ліцензія на право провадження охоронної діяльності або надання послуг з охорони власності та громадян, видана Міністерством внутрішніх справ України та дійсна на весь період надання послуг» носить дискримінаційний характер, оскільки не дає можливості прийняти участь в процедурі закупівлі тим учасникам, які отримали ліцензію в 2016 - 2017 роках.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:43
До документації конкурсних торгів будуть внесені зміни, Додаток №1, який містить інформацію про документальне підтвердження відповідності учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, буде викладено в новій редакції, а саме:
«п.1.2. Ліцензія на право провадження охоронної діяльності або надання послуг з охорони власності та громадян, видана Міністерством внутрішніх справ України та дійсна на весь період надання послуг, або лист в довільній формі, який містить посилання на нормативні документи на офіційному веб-сайті МВС про видачу ліцензії учаснику торгів на провадження охоронної діяльності або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, для засвідчення факту видачі ліцензії».
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ), Код ЄДРПОУ:21033558
Дата подання: 03 квітня 2018 11:41
Внесення змін у ТД
Просимо Вас внести наступні зміни у Тендерну документацію Додаток 1, розділ II
Додаток 1 «Технічне завдання»
ІІІ. Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати кінцевому одержувачу послуг виробничому підрозділу центр регіональних перевезень філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.

Учасник в разі визнання його переможцем , додатково у строк що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір , повинен надати на адресу кінцевого одержувача послуг виробничого підрозділу центр регіональних перевезень філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця»: вул. Привокзальна, 3 м. Київ, 02096, приймальня, тел. + 38 (044) 366-47-81, офіційнім листом наступні документи:
1.Інструкція по забезпеченню цілодобової охорони території та об'єктів виробничого підрозділу Центр регіональних перевезень пасажирів.

Для Виконання цієї вимоги Учаснику необхідно обстежити території та об'єкт виробничого підрозділу Центр регіональних перевезень пасажирів. Згідно Закону «про Публічні закупівлі»ст..36 п.2 «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції , не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Виконати цю вимогу можливо тільки після підписання договору. Прошу Вас скасувати цю вимогу з Тендерної документації.

2.Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявністю) уповноваженої особи Учасника на Підписання договору, яка містіть інформацію про усіх охоронників, Які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням:
- П.І.Б. охоронника;
- рік народження ;
- кваліфікація / розряд охоронника;
- наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсній на весь період надання послуги ;
- документи про проходження обов'язкового медичного огляду охоронника , термін дії яких дійсні на весь період надання послуги.


Замовник вимагає відУчасників надати на адресу кінцевого одержувача послуг у строк що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір Довідку, «яка містіть інформацію про всіх охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг ...» Однак Згідно Закону «про Публічні закупівлі»ст..36 п.2 «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції , не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Ми вважаємо, що вимога надати інформацію про усіх охоронників, на адресу кінцевого одержувача послуг у строк що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір є діскрімінаційною т. я. Учасник не здатний надати інформацію про усіх охоронників, у протязі 5 днів. Виконати цю вимогу можливо тільки після підписання договору.
Прошу Вас скасувати цю вимогу з Тендерної документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:43
Замовник залишає за собою право не змінювати вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВР", Код ЄДРПОУ:39319229
Дата подання: 04 квітня 2018 11:18
Кваліфікаційні критерії, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Ми як учасники, які бажають взяти участь у даній процедурі закупівлі, ознайомились з оприлюдненою Тендерною документацією та вимогами до учасників процедури закупівлі. У п. 4. Додатку №2 «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, вимагає від учасників: «4.2.3. Квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників. Відповідає кваліфікаційному критерію: у разі наявності у штаті Учасника 80-ти охоронників - надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника 80-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність 80-ти охоронників в штаті Учасника. Або у разі наявності у штаті Учасника менше 80-ти охоронників надання довідки в довільній формі про наявність в штаті Учасника не менше 50-ти охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, гарантійного листа про те, що він, в разі перемоги, зобов’язується на час надання послуг з охорони, доукомплектувати штат необхідною кількістю охоронників, які безпосередньо будуть задіяні при наданні послуг охорони території та об’єктів, у відповідності до вимог законодавства щодо надання даного виду послуг та квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копії відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність не менше 50-ти охоронників в штаті Учасника..». Нашим товариством на початку І кварталу 2018 року збільшено кількість працівників.
Для можливості прийняття участі у даній процедурі закупівлі і щоб відповідати встановленій вимозі у Тендерній документації та забезпечити необхідну кількість охоронників для надання послуг. Станом на сьогодні підприємство має необхідну кількість охоронників, а саме 58 осіб, які були прийняті в штат підприємства на початку І кварталу 2018 року, але в останньому квартальному звіті 1 ДФ, що є у підприємства (за 31.12.2017 року) дана інформація ще не відображається. Отже, для того щоб надати документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме останній квартальний звіт 1ДФ, ми як учасники в змозі надати лише за І квартал 2018 року де відображається достатня кількість персоналу для кваліфікації.
Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає про недискримінацію учасників «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». В даному випадку ми як учасники процедури торгів знаходимось в не рівних умовах в порівнянні з іншими учасниками, як того вимагає ст. 5 Закону.
Відповідно до Наказу міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Тобто є право подати вище зазначений звіт до кінцевого строку подання пропозицій та можливість прийняти участь в даній закупівлі.
На підставі вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме, доповнити п. 4. Додатку №2 «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» п. 4.2.3. Квартальний звіт за четвертий квартал 2017 року або за перший квартал 2018 року за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції, що надана органом державної податкової служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:43
До документації конкурсних торгів будуть внесені зміни, Додаток №2, який містить кваліфікаційні вимоги до учасників, буде викладено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВР", Код ЄДРПОУ:39319229
Дата подання: 04 квітня 2018 12:05
Вимоги щодо змісту технічного завдання
1. Замовник в Додатку № 1 до Тендерної документації в розділі І пункті «1. Вимоги щодо надання послуг» п.3 та 10 вимагає:
«3.Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року протидіяти правопорушникам, негайно повідомляти представників Замовника та передавати інформацію в органи Національної поліції про вчинення цими особами правопорушення, з метою встановлення в їх діях складу кримінального або адміністративного правопорушення.»
«10.Вживати заходів щодо недопущення випадків несанкціонованої торгівлі, випадків розповсюдження несанкціонованої реклами, випадків обміну валют сторонніми особами.»
Вважаємо, що ці вимоги помилково розділені по різних пунктах, адже здійснювати те, що вимагається п. 10 неможливо без чіткого дотримання Закону України «Про охоронну діяльність». Для однозначного тлумачення цих вимог як Замовником так і Учасником ці пункти необхідно об’єднати у один пункт, причому, те, що викладено в п. 10 необхідно дописати після коми в п.3.
У зв’язку із зазначеним,
• В Додатку №8 «Проект договору (основні умови)» п. 5.1.3. Розділу 5 «Надання послуг» викласти в наступній редакції:
«5.1.3. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року протидіяти правопорушникам, негайно повідомляти представників Замовника та передавати інформацію в органи Національної поліції про вчинення цими особами правопорушення, з метою встановлення в їх діях складу кримінального або адміністративного правопорушення, а саме про випадки несанкціонованої торгівлі, випадки розповсюдження несанкціонованої реклами, випадки обміну валют сторонніми особами.
Речення після п. 5.1.8. Договору: «Не допускати випадків несанкціонованої торгівлі, розповсюдження несанкціонованої реклами, випадків обміну валют сторонніми особами;» взагалі необхідно видалити та об’єднати з п. 5.1.3. як зазначено вище.
2. В розділі «Вимоги щодо надання послуг» Замовник наголошує на відповідності охоронників критеріям що передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Однак, у Розділі ІІІ. «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати виробничому підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський у строк, що не перевищує 5- ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.» п. 3 вимагається лише «Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про наявність у Учасника не менше 90 охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням:
- П.І.Б. охоронника;
- рік народження;
- кваліфікація/розряд охоронника;
- наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсний на весь період надання послуг;
- документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсні на весь період надання послуг».
При цьому взагалі відсутня вимога про спосіб, яким цю інформацію потрібно підтвердити, наприклад, наданням сканованих копій документів, які передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Відсутність таких документів надасть змогу брати участь у тендері тим учасникам, які реально можуть не відповідати Ліцензійними умовам.
У зв’язку із зазначеним вважаємо, що відповідність Ліцензійним умовами провадження охоронної діяльності необхідно підтверджувати відповідними копіями документів.Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою включити до Тендерної документації пункт, який передбачає для переможця торгів надання документального підтвердження наявності набуття кваліфікації відповідного розряду за професією «Охоронник», копій довідок про відсутність судимості охоронників, копійсертифікатів (довідок) про проходження наркологічного та психіатричного оглядів та про проходження обов’язкового медичного огляду.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:44
Замовник залишає за собою право не вносити зміни до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:40699769
Дата подання: 06 квітня 2018 11:19
Вимоги щодо мінімальної кількості персоналу в звіті 1ДФ
Доброго дня!
Згідно наданої документації в Додатку №2 на підтвердження кваліфікації в пункті 4.2.3. наявна вимога надання «Квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників»

Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. З ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.

Аналіз вказаної Вами вимоги дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів для підтвердження саме кваліфікації учасників або їх працівників:
«Квартального звіту за четвертий квартал 2017 року за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 50 охоронників»
До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю.

До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості працівників, які повинні бути зазначені в звіті 1ДФ на менше ніж на 50 осіб.
Проаналізувавши тендерні документації інших замовників, які також вимагали підтвердження та надання мінімальної кількості працівників, які будуть задіяні при виконанні договору в кількості саме не менше однієї зміни (як приклад замовник Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», торги UA-2018-02-01-001850-a).
Таким чином можемо зробити висновок, що Замовник створює більш сприятливі умови для заздалегідь визначеного переможця, з яким було узгоджено та під якого і були прописані дані вимоги, щоб в ручному режимі зменшити кількість ймовірних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі та створити конкуренцію цій структурі.
Як б що замовник намагався досягти максимальної економії своїх коштів, та отримати на торгах конкурентну боротьбу між майбутніми учасниками, то він би встановив мінімальну кількість охоронників в кількості однієї зміни, а це в даному випадку 20 постів = 20 охоронників в одну зміну.
Тому вимагаємо:
- Або прибрати взагалі даний дискримінаційний документ про надання звіту 1ДФ з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу;
- Або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 20 осіб (однієї зміни) та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті, який ви так наполегливо вимагаєте.
Щоб якомога більше учасників змогли прийняти участь в такій закупівлі, та досягти максимальної економії державних коштів, завдяки конкуренції, яку ви так наполегливо намагаєтесь задушити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:45
Вимога часткова задоволена. Буде внесено зміни до додатку 2 тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 06 квітня 2018 11:22
не надання роз`яснень та відповідей, у відповідності с термінами визначеними законодавством
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, та пункту 1
Учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином не надаючи відповідні роз’яснення та відповіді на питання, які було поставлено Учасниками у системі «Прозорро» у відповідні терміни що визначені Законом України, Замовник порушує діюче законодавство України, виконання якого повинен суворо дотримуватися.
Тому у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, вимагаємо або продовжити строк подання тендерних пропозицій та роз’яснень не менш як на 7 днів. Або відмінити закупівлю та привести свою документацію до ладу відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:45
За результатом розгляду звернень учасників, будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів
Номер вимоги: UA-2018-03-26-002811-b.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 06 квітня 2018 12:14
Дискримінаційні вимоги щодо документів нарколога, психіатра, та мед довідок
Додатоком 1 розділ ІІІ. «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати виробничому підрозділу вокзал станції Київ-Пасажирський у строк, що не перевищує 5- ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.» Замовником встановлено наступну вимогу:

«3. Оригінал інформаційної довідки за підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника на підписання договору, яка містить інформацію про наявність у Учасника не менше 80 охоронників, які будуть задіяні при наданні послуг, із зазначенням:
- наявність сертифікату про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, із зазначенням дати огляду, термін дії якого дійсний на весь період надання послуг;
- документи про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсні на весь період надання послуг;»

у 2 розділі Замовник наголошує на відповідності охоронників критеріям що передбачені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Але в той же час встановлює обмеження та таку відповідність.
Дана вимога в такому трактуванні як це було визначено замовником є дискримінаційною по своїй суті та такою, що не кожен з учасників зможе її виконати, як би не намагався це зробити. Тому що немає жодного зобов’язання охоронника (працівників) оновлювати такі довідки раніше ніж за це вимагає замовник, також це не передбачено діючим законодавством та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року.
- Тому що термін дії цих сертифікатів про проходження наркологічного та психіатричного оглядів складає не менше ніж 2 та 3 роки з дня їх видачі. Дати дії таких сертифікатів вказуються в самих сертифікатах. У випадку закінчення терміну дії такого сертифікату, працівник проходить відповідне обстеження та отримує новий сертифікат. Таким чином учасник, який захоче прийняти участь в закупівлі, але буде дискваліфікований з причини що дія такого сертифікату у його працівника може бути трохи меншою ніж період надання послуг (як то було визначено замовником в документації до 31.12.2018) і такі учасники автоматично будуть дискваліфіковані.
- Вимога що до документів про проходження обов’язкового медичного огляду охоронника, термін дії яких дійсні на весь період надання послуг, взагалі виглядає абсудною, тому що дія таких довідок максимум 1 рік з дати видачі, а як що врахувати те що період надання послуг до 31.12.2018, то всі працівники повинні були пройти таке обстеження саме перед тим як було оголошено торги. Таким чином персонал охорони повинен був пройти медичне обстеження не пізніше ніж 01.01.2018, таким чином усі інші учасники співробітники яких пройшли медичне обстеження на приклад у вересні 2017 року, та строк дії довідок яких буде закінчуватися у вересні 2018 року не зможуть прийняти участь в даних торгах, що відразу ставить їх у не рівні умови з іншими учасниками, які були попереджені про це заздалегідь. Тож можна зробити висновок, що замовник свідомо прописав таку вимогу під конкретного та заздалегідь визначеного переможця, який вже потурбувався щоб його охорона завчасно пройшла таке обстеження. Та ті учасники які мають відповідних працівників, але строк дії медичних довідок яких закінчиться раніше ніж 31.12.2018 автоматично будуть дискваліфіковані.
Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає про недискримінацію учасників «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». В даному випадку ми як учасник процедури торгів знаходимось в не рівних умовах в порівнянні з іншими учасниками, як того вимагає ст. 5 Закону.

На підставі вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме, виключити з пунктів про наявність сертифікатів нарколога, психіатра та документу про проходження обов’язкового медичного огляду фразу «термін дії яких/ого дійсні/ний на весь період надання послуг»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 17:45
До тендерної документації будуть внесені зміни, а саме пункт 3., розділу ІІІ «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі має надати кінцевому одержувачу послуг» Додатку №1 «Технічне завдання» буде викладено в новій редакції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-26-002811-b.a11
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ", Код ЄДРПОУ:22740565
Дата подання: 27 квітня 2018 14:24
Оскарження умов тендеру
Філія «Пасажирська компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», надалі – Замовник торгів, на порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-26-002811-b оголошено процедуру конкурсних торгів по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ», предмету закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів). Дата та час початку аукціону: 07.06.2018 об 14:01. Рішенням тендерного комітету Філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Українська залізниця» від «24» квітня 2018 року затверджено Тендерну документацію щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів) надалі – Тендерна документація. Протоколом засідання тендерного комітету Філія «Пасажирська компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» від «24» квітня 2017 року зазначена Тендерна документація була викладена в новій редакції. Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕМИДА-ЩИТ» (надалі: ТОВ «ФЕМИДА-ЩИТ», Скаржник), вважає, що Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів) суперечить чинному законодавству України (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основоположним принципам публічних закупівель а саме: добросовісній конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на усіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобіганню корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З огляду на нижчезазначене, Замовник торгів діяв не на підставі та не у спосіб передбачений законами України. Про порушення Замовником торгів Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.16), Закону України «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» свідчить наступне. Потенційними учасниками закупівель на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-26-002811-b подавалися аргументовані вимоги замовнику торгів з посиланням на чинне законодавство України про усунення порушень закону, однак, Замовником торгів ці вимоги були проігноровані, Тендерна документація, що оскаржується не була приведена у відповідність до чинного законодавства України. Замовник в Додатку № 1 до Тендерної документації в розділі І п.3 та 10 вимагає: «3. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року протидіяти правопорушникам, негайно повідомляти представників Замовника та передавати інформацію в органи Національної поліції про вчинення цими особами правопорушення, з метою встановлення в їх діях складу кримінального або адміністративного правопорушення 10. Вживати заходів щодо недопущення випадків несанкціонованої торгівлі, розповсюдження несанкціонованої реклами, випадків обміну валют сторонніми особами.» Вважаємо, що ці вимоги помилково розділені по різних пунктах, адже здійснювати те, що вимагається п. 10 неможливо без чіткого дотримання Закону України «Про охоронну діяльність». Для однозначного тлумачення цих вимог як Замовником так і Учасником ці пункти необхідно об’єднати у один пункт, причому, те, що викладено в п. 10 необхідно дописати після коми в п.3. У зв’язку із зазначеним, • В Додатку №8 «Проект договору (основні умови)» п. 5.1.3. Розділу 5 «Надання послуг» викласти в наступній редакції: «5.1.8. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року протидіяти правопорушникам, негайно повідомляти представників Замовника та передавати інформацію в органи Національної поліції про вчинення цими особами правопорушення, з метою встановлення в їх діях складу кримінального або адміністративного правопорушення та відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року, а саме про: випадки несанкціонованої торгівлі, розповсюдження несанкціонованої реклами, випадків обміну валют сторонніми особами Стаття 155. Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі КУАП) Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю Порушення правил торгівлі, виконання робіт і надання послуг праців¬никами торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю, -тягне за собою накладення штрафу від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Об'єктом правопорушень, передбачених коментованою статтею, є торговельна діяльність що регулюється Господарським кодексом України, законами України «Про захист прав споживачів», «Про споживчу кооперацію», «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про лікарські засоби», «Про безпечність та якість харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 (833-2006-п) "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення" та Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.10.2007 за № 1181/14448. Стаття 160. Торгівля з рук у невстановлених місцях Торгівля в містах з рук на вулицях, площах, у дворах, під'їздах, скверах та в інших невстановлених місцях - тягне за собою накладення штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої. Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами - тягне за собою накладення штрафу від шести до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі. Об'єктом правопорушень, передбачених коментованою статтею, є торгівля з порушенням Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.10.2007 за № 1181/14448. Стаття 162. Порушення правил про валютні операції Незаконні скуповування, продаж, обмін, використання валютних цінностей як засобу платежу або як застави - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від тридцяти до сорока чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією валютних цінностей. [Статтю 162 викладено у новій редакції згідно із Законом України № 1744-111 від 18.05.2000 p.] Об'єктом цього правопорушення є суспільні відносини у сфері обігу валютних цінностей з порушенням Декрету Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» від 19.02.1993 р. № 15-93. та Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженою Постановою Правління Національного банку України 12.12.2002 р. № 502 та іншими нормативно-правовими актами. Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення У справах про адміністративні правопорушення, протоколи про правопорушення мають право складати: 1) уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ (Національної поліції) ст.. 155, 160, 162. А отже представники замовника, а тим більше представники охоронної компанії не мають прав та повноважень по виявленню порушень вимог ста. 155, 160, 162 КУАП та по складенню протоколів про адміністративні правопорушення. Надаючи послуги охорони Виконавці послуг зобов’язані неухильно дотримуватися Конституції України, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року N 4616-VI (зі змінами та доповненнями), Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України №365 від 15.04.2013 року, інших нормативних актів, що регламентують здійснення охорони порядку. Привертаємо Вашу увагу на те, що згідно Закону України «Про охоронну діяльність» (ст. 13 «Обов’язки персоналу охорони») зобов’язує персонал охорони повідомляти відповідні правоохоронні органи про вчинення протиправних дій щодо власності, фізичних осіб та інших незаконних дій, що мають ознаки кримінального правопорушення. А стаття 12 (Права персоналу охорони) Закону надає право працівникам охорони «…протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи внутрішніх справ про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення». Тобто, при виконанні умов Договору про закупівлю охорона повинна чітко дотримуватися зазначених вище нормативних актів, будь яке відхилення від дотримання їх вимог буде незаконним та потягне за собою відповідні санкції. Переважна більшість правопорушень, на які реагує персонал охорони виконуючи умови Договору про закупівлю підпадають під кваліфікацію, як адміністративні правопорушення. Щодо здійснення особами торговельної діяльності, на об’єктах та територіях замовника, в тому числі надання рекламних послуг, випадків обміну валюти сторонніми особами, тощо. Чинне законодавство України визначає це або адміністративними правопорушеннями, передбаченими ст. 156 та 160-2 КУпАП або злочином, за який особи винні у цьому несуть відповідальність за ст.202 КК України. У цих випадках перевірку адміністративних матеріалів та досудове слідство здійснюють органи МВС України. Більш того, як зазначалося вище з посиланням на нормативно-правову базу України, працівники охорони не мають права перевіряти документи у осіб, які знаходяться у громадських місцях, тим більше наявність у них документів на право здійснювати підприємницьку діяльність. Такі права мають лише працівники правоохоронних та фіскальних органів. Більше того, Замовнику
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.05.2018 № 4124.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 22:54

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 14:24
ТД_49 Нова редакція.doc
27 квітня 2018 14:24
ТД_49 охорона ЦРП.doc

Документи Органу Оскарження

04 травня 2018 22:54
Рішення від 03.05.2018 № 4124.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2018
UA-2018-03-26-002811-b66942553273d4a2286d393f59be39fc2
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ПП "ВР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Т-С-К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П." Документи
Відхилено
Документи

Документи

08 травня 2018 16:46
протокол розгляду.pdf
08 травня 2018 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2018 17:24
6728_ВР_Гарантія_26_04_2018.rar
26 квітня 2018 17:24
ПП ВР Калькулякія ЦРП.PDF
26 квітня 2018 17:24
ПП ВР Звіт 1ДФ.PDF
26 квітня 2018 17:24
Лист-відгук ПП ВР.pdf
26 квітня 2018 17:24
Копії дозволів на РЗ.rar

Документи

08 травня 2018 16:46
протокол розгляду.pdf
08 травня 2018 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

27 квітня 2018 11:21
Електронний підпис
27 квітня 2018 11:20
Проект Договору.PDF
27 квітня 2018 11:20
6761_Т_С_К_Гарантія_26_04_2018.rar
27 квітня 2018 11:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
27 квітня 2018 11:20
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
27 квітня 2018 11:20
1ДФ за 4 кв 2017 р.PDF

Документи

08 травня 2018 16:47
протокол розгляду.pdf
08 травня 2018 16:47
Електронний підпис

Публічні документи

27 квітня 2018 12:44
1.rar
27 квітня 2018 12:44
9. Довідка ст. 17 Закону.pdf
27 квітня 2018 12:44
3. Лицензия Олимп.pdf
27 квітня 2018 12:44
17. Калькуляція.pdf
27 квітня 2018 12:44
16. Цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2018 12:44
18. Відгук ОМЕТ.pdf
27 квітня 2018 12:44
8. Квартальний звіт 1 ДФ.pdf
27 квітня 2018 12:44
2. Довідка про послуги.pdf

Документи

08 травня 2018 16:49
протокол розгляду.pdf
08 травня 2018 16:49
відхилення 1.docx
08 травня 2018 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

02 травня 2018 18:57
проект, калькуляція.pdf
02 травня 2018 18:57
цінова пропозиція.pdf
02 травня 2018 18:56
Лист відгук.pdf
02 травня 2018 18:56
1-ДФ2018.pdf
02 травня 2018 18:56
1-ДФ2017.pdf
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв.5.jpg
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв.4.jpg
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв.3.jpg
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв.2.jpg
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв.1.jpg
30 квітня 2018 17:31
УМЦ_1ДФ_4_кв..jpg
30 квітня 2018 17:31
ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ТОВ "Т-С-К"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВР" 4 438 517,76
UAH з ПДВ
4 368 257,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т-С-К" 4 458 067,20
UAH з ПДВ
4 374 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 4 470 912,00
UAH з ПДВ
4 374 490,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 17:24
6728_ВР_Гарантія_26_04_2018.rar
26 квітня 2018 17:24
ПП ВР Калькулякія ЦРП.PDF
26 квітня 2018 17:24
ПП ВР Звіт 1ДФ.PDF
26 квітня 2018 17:24
Лист-відгук ПП ВР.pdf
26 квітня 2018 17:24
Копії дозволів на РЗ.rar

Публічні документи

27 квітня 2018 11:21
Електронний підпис
27 квітня 2018 11:20
Проект Договору.PDF
27 квітня 2018 11:20
6761_Т_С_К_Гарантія_26_04_2018.rar
27 квітня 2018 11:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
27 квітня 2018 11:20
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
27 квітня 2018 11:20
1ДФ за 4 кв 2017 р.PDF

Публічні документи

27 квітня 2018 12:44
1.rar
27 квітня 2018 12:44
9. Довідка ст. 17 Закону.pdf
27 квітня 2018 12:44
3. Лицензия Олимп.pdf
27 квітня 2018 12:44
17. Калькуляція.pdf
27 квітня 2018 12:44
16. Цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2018 12:44
18. Відгук ОМЕТ.pdf
27 квітня 2018 12:44
8. Квартальний звіт 1 ДФ.pdf
27 квітня 2018 12:44
2. Довідка про послуги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ТОВ "Т-С-К"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВР"
#39319229
Переможець 4 368 257,28
UAH з ПДВ
15 травня 2018 16:53

Документи

15 травня 2018 16:53
Електронний підпис
15 травня 2018 16:53
49 Протокол.docx
15 травня 2018 16:53
49 Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВР"
#39319229
4 368 257,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 16:53
Електронний підпис
15 травня 2018 16:53
49 Протокол.docx
15 травня 2018 16:53
49 Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 18:57
звіт.doc укладений
03 червня 2019 18:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:06
ВР (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:06
ПОВІДОМЛЕННЯ 2 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:16
CCF27122018_0002 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:16
Форма повідомлення 1.doc зміни до договору
28 грудня 2018 11:16
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 15:35
18194.pdf укладений
01 червня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до істотних умов договору згідно з: пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів, викладення розділу 15 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №УЗ/ЦЛ-18194/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: №УЗ/ЦЛ-18194/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з: пунктом 3 та пунктом 8 частини 4 статті 36 Закону України. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна назви Замовника, внесення змін до пунктів 3.2, 4.2., 12.1, 14.3 Договору, збільшення суми договору, подовження терміну дії договору до 11.02.2019 року, доповнення договору Додатком №3 «Калькуляція вартості на період з 01.01.2019 р. по 11.02.2019 р.». Остаточна сума по Договору: 5 224 250,88 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №УЗ/ЦЛ-18194/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: №УЗ/ЦЛ-18194/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 11 лютого 2019
Сума оплати за договором: 5 224 250,82
UAH (в тому числі ПДВ 870 708,47 UAH)