Деревина твердих порід (дрова)
Очікувана вартість
2 399 600,00 UAH
UA-2018-03-26-000620-c 7e3a1555fe114237a1fd40636c2d0ba9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ м. ОДЕСА
Код ЄДРПОУ: 08038284
Місцезнаходження замовника: 65014, Україна, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Єврейська, 13
Контактна особа замовника: Захарюженков Дмитро Костянтинович
+380487221434
zakhariuzhenkov91@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2018 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2018 16:43
Початок аукціону: 13 квітня 2018 15:44
Очікувана вартість: 2 399 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1594 м.куб
Деревина твердих порід (дрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Миколи Боровського 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
120 м.куб
Деревина твердих порід (дрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Армійська 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 березня 2018 14:39
Електронний цифровий підпис
30 березня 2018 14:34
ЗТД 1.docx
30 березня 2018 14:34
ЗТД_дрова 1.docx
30 березня 2018 14:39
Електронний цифровий підпис
26 березня 2018 16:41
Електронний цифровий підпис
30 березня 2018 14:34
ЗТД 1.docx
30 березня 2018 14:34
ЗТД_дрова 1.docx
26 березня 2018 16:38
ТД_дрова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог зазначених у тендерній документації
Дата подання: 27 березня 2018 14:00
Дата відповіді: 30 березня 2018 13:46
Доброго дня! При ознайомленні з Тендерною документацію були виявлені наступні вимоги: 1. У п. 1.1. ч. 1. Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік. Прохання уточнити яку мінімальну кількість договорів учасник повинен надати? Також повідомляю, що згідно з ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від Учасника інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору без зазначення часового обмеження. 2. У п. 2 ч. 4 Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників завірену копію сертифіката на вміст радіоактивних речовин. Надання Учасниками вказаного документу не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того зазначений документ надається вже на партію товару при поставці. Тобто надати даний документ на момент участі не є можливим. Просимо виключити вищезазначені вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) відповідно до 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в додатку № 2 тендерної документації. Одним з кваліфікаційних критеріїв, а саме пункт 1.1. додатку 2 тендерної документації є надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою, що додається. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати копію договору щодо надання аналогічних товарів або послуг та документи, що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акти виконаних робіт). Зазначена вимога чітко без можливості подвійного тлумачення передбачає надання довідки (зо формою, що додається) в якій буде міститися інформація про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 (та 2018 у разі наявності) рік або тільки 2018 рік. Для підтвердження наданої інформації учаснику досить додати хоча б один договір надання аналогічних товарів або послуг вказаний у довідці та документи що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акти виконаних робіт). Зазначена вимога, щодо надання документів повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Окремо слід зазначити, що дрова закуповуються для потреб військових частин Збройних Сил України і зрив такої закупівлі може неминуче призвести до підриву бойової готовності військ, тому замовником встановлюються такі вимоги, щоб забезпечити закупівлю в учасника, який має необхідний досвід та в змозі поставити дрова належної якості, в оголошеній кількості та у зазначені строки.
2) зміни по другому пункту запитання (вимозі) будуть унесені найближчим часом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-26-000620-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сіньков В.В., Код ЄДРПОУ:3135317312
Дата подання: 27 березня 2018 14:01
Щодо вимог зазначених у тендерній документації
Доброго дня! При ознайомленні з Тендерною документацію були виявлені наступні вимоги:
1. У п. 1.1. ч. 1. Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік.

Прохання уточнити яку мінімальну кількість договорів учасник повинен надати?

Також повідомляю, що згідно з ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від Учасника інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору без зазначення часового обмеження.

2. У п. 2 ч. 4 Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників завірену копію сертифіката на вміст радіоактивних речовин.
Надання Учасниками вказаного документу не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того зазначений документ надається вже на партію товару при поставці. Тобто надати даний документ на момент участі не є можливим.


Просимо виключити вищезазначені вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2018 13:49
1) відповідно до 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в додатку № 2 тендерної документації. Одним з кваліфікаційних критеріїв, а саме пункт 1.1. додатку 2 тендерної документації є надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою, що додається. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати копію договору щодо надання аналогічних товарів або послуг та документи, що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акти виконаних робіт). Зазначена вимога чітко без можливості подвійного тлумачення передбачає надання довідки (зо формою, що додається) в якій буде міститися інформація про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 (та 2018 у разі наявності) рік або тільки 2018 рік. Для підтвердження наданої інформації учаснику досить додати хоча б один договір надання аналогічних товарів або послуг вказаний у довідці та документи що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акти виконаних робіт). Зазначена вимога, щодо надання документів повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Окремо слід зазначити, що дрова закуповуються для потреб військових частин Збройних Сил України і зрив такої закупівлі може неминуче призвести до підриву бойової готовності військ, тому замовником встановлюються такі вимоги, щоб забезпечити закупівлю в учасника, який має необхідний досвід та в змозі поставити дрова належної якості, в оголошеній кількості та у зазначені строки.
2) зміни по другому пункту запитання (вимозі) будуть унесені найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2018-03-26-000620-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Никтепло, Код ЄДРПОУ:39366127
Дата подання: 20 квітня 2018 17:32
Щодо кваліфікації ФОП Кубинець В.В.
Доброго дня!

1. У додатку 1 тендерної документації Замовник встановлює форму та порядок оформлення тендерної пропозиції, яка є обов’язковою для учасника.
ФОП Кубинець В.В. не витримав дану форму та порядок оформлення тендерної пропозиції, а саме: у таблиці тендерної пропозиції відсутня графа про предмет закупівлі, кількість товару та ціна за одиницю товару, що порушує вимоги Додатку 1 тендерної документації.
У ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник визначає вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Ненадання ФОП Кубинець В.В. у своїй тендерній пропозиції інформації про предмет закупівлі, кількість товару та ціни за одиницю товару не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Тобто ФОП Кубинець В.В. подало тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації і як наслідок підлягає відхиленню.
Також хочемо звернути увагу, що тендерною документацією Замовника не передбачена умова, що у разі якщо учасником в певному документі зазначений неповний перелік інформації, який повністю відображений в іншому документі, то це не призведе до дискваліфікації учасника.
Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» кожен з учасників має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ФОП Кубинець В.В. не звернувся до Замовника за роз’ясненнями, а, отже, умови Тендерної документації він зрозумів, та погодився з ними.

2. П. 1.3 ч.1 Додатку 2 Тендерної документації встановлена вимога надати інформацію про наявність необхідної матеріально-технічної бази.
ФОП Кубинець В.В. надав довідку, з якої вбачається матеріально – технічна база, яка з огляду на організацію виконання зазначеного об’єму замовлення та з урахуванням практики, не є достатньою для виконання зазначеного замовлення.
Окрім того, ФОП Кубинець В.В. не було надано пояснення щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази для виконання замовлення. Виходячи з цього існують підстава вважати що ФОП Кубинець В.В, не спроможний виконати дане замовлення, що призведе до зривів поставок та своєчасного забезпечення Замовника відповідним товаром.

3. П. 1.3 ч.1 Додатку 2 Тендерної документації встановлена вимога надати інформацію про наявність необхідної матеріально-технічної бази.
ФОП Кубинець В.В. надав довідку, з якої вбачається матеріально – технічна база, яка з огляду на організацію виконання зазначеного об’єму замовлення та з урахуванням практики, не є достатньою для виконання зазначеного замовлення.
Окрім того, ФОП Кубинець В.В. не було надано пояснення щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази для виконання замовлення. Виходячи з цього існують підстава вважати що ФОП Кубинець В.В, не спроможний виконати дане замовлення, що призведе до зривів поставок та своєчасного забезпечення Замовника відповідним товаром.


4. У ч. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та у ч.1 Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до ст..7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Відповідно до ст..12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
ФОП Кубинець В.В. не наклав на свою пропозицію електронний цифровий підпис, відповідно до вимог вищезазначеного Закону та тендерної документації.
ФОП Кубинець В.В. не звернувся до Замовника за роз’ясненнями,які передбачені ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а, отже, повністю погодився на умови щодо врахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" при поданні своєї пропозиції.

5. При розгляді документів ФОП Кубинець В.В та іншого учасника даної процедури ФОП Ковальський А.О. виявлені факти, які свідчать про зв'язок учасників, що є порушенням вимог п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) Довідки про відкриття рахунку та відсутність заборгованості які видані ФОП Кубинець В.В. ПАТ «ОЩАДБАНК» датовані 03.04.2018 року та мають вихідні № 159, 160, відповідні довідки, які завантажив ФОП Ковальський А.О. теж датовані 03.04.2018 та мають вихідні № 161, 162 відповідно. При цьому, довідки для обох учасників видані в одному відділені та однією посадовою особою.
2) Відповідно до відкритого ресурсу https://clarity-project.info, учасники пов’язані між собою однаковим мобільним номером (посилання https://clarity-project.info/edr/3052125397/relations-map ).
3) Усі документи підготовленні учасниками мають схожість за стилем складання, мають однакові помилки, підписані та завірені однією особою.

У зв’язку з вищезазначеним, просимо скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 35 від 20.04.2018 року та дискваліфікувати ФОП Кубинець В.В. через порушення вимог тендерної документації.
В іншому випадку будемо вимушені звертатися до АМКУ щодо кваліфікації ФОП Кубинець В.В., до територіального відділу АМКУ щодо змови між Кубинець В.В. та Ковальського А.О. та у разі укладення договору до суду.
Крім того нами будуть подані скарги у інші контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2018 12:37
відмови ТОВ «Никтепло» у задоволені вимоги щодо кваліфікації ФОП «Кубинець В.В.» на закупівлю товару за ДК 021:2015 код 03410000-7 - Деревина (Деревина твердих порід (дрова))
Номер вимоги: UA-2018-03-26-000620-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Никтепло, Код ЄДРПОУ:39366127
Дата подання: 25 квітня 2018 17:49
Відзив на протокол № 43 від 25.04.18р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«НИКТЕПЛО»
КОД ЄДРПОУ 39366127
54030, Україна, м. Миколаїв, вулиця Фалєєвська, будинок 3/5 (067) 559-19-03

25.04.2018р. № 25/04

Тендерному комітету КЕВ м. Одеса

Відзив на протокол №43 засідання тендерного комітету квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса від 25.04.2018 року

25.04.2018 року на порталі електронних закупівель «Прозорро» була опублікована відповідь тендерного комітету КЕВ м. Одеса на звернення ТОВ «Никтепло» щодо кваліфікації ФОП Кубинець В.В.
Повідомляємо, що рішення Замовника з огляду на мотивувальну та резулятивну частину, є безпідставним, необґрунтованим, упередженим, не професійним та таким, яке порушує принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, яке суперечить принципам здійснення закупівель в цілому виходячи з наступного.
1. У пункті 2 протоколу №43 засідання тендерного комітету квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса від 25.04.2018 року (надалі Протокол) зазначено: «Секретаря тендерного комітету працівника ЗСУ Захарюженкова Д.К., який зазначив, що відповідно до п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі Закон), учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозицій, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. Відповідно до пункту 3 статі 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначеною в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Пропозиція ТОВ «Никтепло» не розглядалася та не відхилялася замовником, тому жодних підстав для звернення з вимогою відповідно до Закону у учасника не має. Окремо слід зазначити, що усі зауваження викладені у вимозі ТОВ «Никтепло» є нікчемними і свідчать про його бажання будь-яким способом виграти у процедурі закупівлі нехтуючи усіма моральними, етичними принципами та зовсім забувши про добросовісну конкуренцію серед учасників, що суперечить одному з принципів здійснення закупівлі, оскільки він знав, що у разі відхилення пропозиції ФОП «Кубинець В.В.» його пропозиція буде розглядатися наступною. Враховуючи усе вищезазначене пропонується відмовити ТОВ Никтепло у задоволені вимоги»
По-перше, вчасності п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Законом взагалі не передбачена заборона для учасників звертатися до Замовника з відповідними зверненнями. Також хочемо наголосити, що в Україні діє принцип Свободи. Межі свободи можуть бути визначені тільки правом, яке і є мірою свободи; отже, все, що не заборонено, те дозволено. Тому твердження, що у ТОВ «Никтепло» не має жодних підстав для звернення до замовника є хибним та безпідставним.
По-друге, підстави та зауваження викладені у вимозі ТОВ «Никтепло» є правомірними і містять у собі чіткі обґрунтування, що мають посилання на факти, які підтверджують порушення тендерного законодавства з боку ФОП «Кубинець В.В.» та ФОП «Ковальський А.О.», в вчасності факт недодержання учасниками вимог тендерної документації, встановленими Замовником, факт порушення учасниками вимог передбачених пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Про що ТОВ «Никтепло» були підготовленні на направленні до контролюючих та правоохоронних органів відповідні скарги та заяви.
По-третє, вимоги ТОВ «Никтепло» є законними і свідчать про бажання лише законними засобами захистити свої права та інтереси на справедливу конкуренцію та неупереджену кваліфікацію учасників, що не може розцінюватися, як стверджує тендерний комітет, бажанням, нібито, будь-яким способом виграти у процедурі закупівлі, нібито, нехтуючи усіма моральними, етичними принципами та, нібито, зовсім забувши про добросовісну конкуренцію серед учасників.

2. У пункті 3 Протоколу зазначено: «Заступника голови тендерного комітету працівника ЗСУ Марухненко І.М., який зазначив, що крім усього вищезазначеного необхідно підкреслити, що закупівля проводиться для потреб Збройних Сил України тому доцільне максимальна економія та ефективність, що відповідає одному з принципів здійснення закупівель відповідно до Закону та зрив такої закупівлі може призвести до підриву бойової готовності військ. Крім цього слід зазначити, що такі вимоги є нічим іншим ніж тиск на замовника з метою отримання неправомірної винагороди.»
По-перше, обґрунтування що закупівля проводиться для потреб Збройних Сил України тому доцільне максимальна економія та ефективність, що відповідає одному з принципів здійснення закупівель відповідно до Закону та зрив такої закупівлі може призвести до підриву бойової готовності військ не дає підстав на порушення тендерного законодавства учасниками торгів та Замовником. А тому учасники та Замовник повинні діяти в рамкам закону.
По-друге, твердження, що вимоги ТОВ «Никтепло» є, нібито, нічим іншим ніж тиск на замовника з метою отримання неправомірної винагороди, взагалі необґрунтовані та не містять в собі ніякі на то розумні підстави та пояснення. Взагалі не зрозуміло, у чому вбачаться начебто тиск з боку ТОВ «Никтепло» та про яку неправомірну винагороду йде мова. Це твердження настільки непрофесійне та упереджене, що не підлягає будь-яким коментарям.
Із вищезазначеного можливо зробити лише один висновок, що тендерний комітет знаходиться у явній змові з ФОП Кубинець В.В. та ФОП Ковальский А.О. та наглядно відстоює їх інтереси у даній закупівлі.
Тому ТОВ «Никтепло» має намір також підготувати та направити заяви до відповідних контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки законності дій Замовника та ФОП Кубинець В.В. та ФОП Ковальский А.О. у даній закупівлі.


Директор І.І. Завойчинський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2018 12:10
Відповідно до Законодавства не забороняється подавати будь які скарги та заяви до відповідних контролюючих та правоохоронних органів. ТОВ «Никтепло» вже була подана скарга до АМКУ за відповідною процедурою закупівлі яка прийнята до розгляду. Позиція тендерного комітету залишається не змінною і може оскаржуватись у встановленому Законом порядку.

Документи подані скаржником

Документи

25 квітня 2018 12:37
протокол

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-26-000620-c.c3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Никтепло, Код ЄДРПОУ:39366127
Дата подання: 24 квітня 2018 12:08
Скарга щодо незаконної кваліфікації ФОП Кубинець В.В.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НИКТЕПЛО» КОД ЄДРПОУ 39366127 54030, Україна, м. Миколаїв, вулиця Фалєєвська, будинок 3/5 (067) 559-19-03 23.04.2018р. №23/04/18 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НИКТЕПЛО» (код ЄДРПОУ 39366127) Адреса: 54030, Україна, м. Миколаїв, вулиця Фалєєвська, будинок 3/5 електронна пошта: tovnikteplo@gmail.com телефон (067) 559-19-03 Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ м. ОДЕСА (код ЄДРПОУ 08038284) Адреса: 65014, Україна, м. Одеса,вул.Єврейська, 13 електронна пошта: zakhariuzhenkov91@gmail.com телефон: 098-45-42-416, (048) 722-14-34 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-26-000620-c Плата за подання скарги – 5000 грн. Без ПДВ СКАРГА щодо порушень, допущених Замовником під час проведення процедури закупівлі 26 березня 2018 року Квартирно-експлуатаційним відділом м.Одеси (надалі Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-26-000620-c. Предметом закупівлі була: деревина твердих порід (дрова) (код ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «НИКТЕПЛО» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. 13 квітня 2018 року відбувся аукціон, після проведення якого були розкриті найменування Учасників та їх пропозиції. Участь у процедурі закупівлі прийняло 4 учасника, цінові пропозиції яких розташувалися в наступному порядку від найдешевшої до найдорожчої: Місце Учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатом аукціону Результат розгляду Замовником пропозицій учасників станом на момент подання скарги 1. ФОП Пустовар Віктор Юрійович 2`114`000.00 грн Дискваліфіковано 17.04.18 2. ФОП Кубинець Василь Васильович 2`115`000.00 грн Визнано переможцем 20.04.18 та стосовно нього оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 3. ТОВ «НИКТЕПЛО» 2`301`000.00 грн Не розглядалося 4. ФОП Ковальський Андрій Олександрович 2`301`600.00 грн Не розглядалося За результатами розгляду пропозиції учасників, Замовником було прийнято рішення про визнання найбільш економічно вигідною пропозицією та укладення договору з ФОП Кубинець Василь Васильович (протокол засідання тендерного комітету № 35 від 20 квітня 2018 року). І. Щодо неправомірної кваліфікації ФОП Кубинець Василь Васильович Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Кубинець Василь Васильович (надалі ФОП Кубинець В.В.) , так як його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1. У додатку 1 тендерної документації Замовник встановлює форму та порядок оформлення тендерної пропозиції, яка є обов’язковою для учасника. ФОП Кубинець В.В. не витримав дану форму та порядок оформлення тендерної пропозиції, а саме: у таблиці тендерної пропозиції відсутня графа про предмет закупівлі, кількість товару та ціна за одиницю товару, що порушує вимоги Додатку 1 тендерної документації. У ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначає вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Ненадання ФОП Кубинець Василь Васильович у своїй тендерній пропозиції інформації про предмет закупівлі, кількість товару та ціни за одиницю товару не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Тобто ФОП Кубинець В.В. подав тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації і як наслідок підлягає відхиленню. Також хочемо звернути увагу, що тендерною документацією Замовника не передбачена умова, що у разі якщо учасником в певному документі зазначений неповний перелік інформації, який повністю відображений в іншому документі, то це не призведе до дискваліфікації учасника. Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» кожен з учасників має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ФОП Кубинець В.В. не звернувся до Замовника за роз’ясненнями, а отже, умови тендерної документації він зрозумів, та погодився з ними. 2. П. 1.3 ч.1 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога надати інформацію про наявність необхідної матеріально-технічної бази. ФОП Кубинець В.В. надав довідку, з якої вбачається матеріально – технічна база, яка з огляду на організацію виконання зазначеного об’єму замовлення та з урахуванням практики, не є достатньою для виконання зазначеного замовлення. Окрім того, ФОП Кубинець В.В. не було надано пояснення щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази для виконання замовлення. Виходячи з цього існують підстави вважати що ФОП Кубинець В.В не спроможний виконати дане замовлення, що призведе до зривів поставок та своєчасного забезпечення Замовника відповідним товаром. 3. П. 1.2 ч.1 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання. ФОП Кубинець В.В. надав довідку, з якої вбачається, що ФОП Кубинець В.В. здійснює діяльність самостійно. З огляду на організацію виконання зазначеного об’єму замовлення та з урахуванням практики, однієї особи не достатньою для виконання зазначеного замовлення. Окрім того, ФОП Кубинець В.В. не було надано пояснення щодо додаткового залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання. Виходячи з цього існують підстави вважати що ФОП Кубинець В.В, не спроможний виконати дане замовлення, що призведе до зривів поставок та своєчасного забезпечення Замовника відповідним товаром. 4. У ч. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та у ч.1 Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Відповідно до ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису. ФОП Кубинець В.В. не наклав на свою пропозицію електронний цифровий підпис, відповідно до вимог вищезазначеного Закону та тендерної документації. ФОП Кубинець В.В. не звернувся до Замовника за роз’ясненнями, що передбачено ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а отже, повністю погодився на умови щодо врахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" при поданні своєї пропозиції. 5. При розгляді документів ФОП Кубинець В.В та іншого учасника даної процедури ФОП Ковальський Андрій Олександрович виявлені факти, які можуть свідчити про зв'язок учасників, що є порушенням вимог п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) Довідки про відкриття рахунку та відсутність заборгованості які видані ФОП Кубинець В.В. ПАТ «ОЩАДБАНК» датовані 03.04.2018 року та мають вихідні № 159, 160, відповідні довідки, які завантажив ФОП Ковальський А.О. теж датовані 03.04.2018 та мають вихідні № 161, 162 відповідно. При цьому, довідки для обох учасників видані в одному відділені та однією посадовою особою. 2) Відповідно до відкритого ресурсу https://clarity-project.info, учасники пов’язані між собою однаковим мобільним номером (посилання https://clarity-project.info/edr/3052125397/relations-map ). 3) Усі документи підготовленні учасниками мають схожість за стилем складання, мають однакові помилки, підписані та завірені однією особою. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Кубинець В.В. надана з порушеннями тендерної документації , а отже, визначення ФОП Кубинця В.В. переможцем є незаконним і Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП Кубинець Василя Васильовича як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про про визнання найбільш економічно вигідною пропозицією та укладення договору з ФОП Кубинець Василь Васильович зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 35 від 20 квітня 2018 року, дискваліфікувати ФОП Кубинець Василь Васильович у зв’язку з порушенням умов тендерної документації на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду наступних пропозицій, а у разі неможливості усунути допущені Замовником порушення, відмінити процедуру закупівлі UA-2018-03-26-000620-c Деревина твердих порід (дрова) (код ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина) 3. Провести перевірку стосовно можливого зв’язку учасників ФОП Кубинець Василь Васильович та ФОП Ковальський Андрій Олександрович. Додатки: оригінал платіжного доручення на 5000 грн. про сплату за подання скарги. Директор ТОВ «НИКТЕПЛО» І.І. Завойчинський
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2018 22:33
Рішення від 26.04.2018 № 3964 + лист Замовнику pdf.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 22:33
Рішення від 16.05.2018 № 4641.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 20:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ 2 327 594,86
UAH з ПДВ
2 114 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КУБИНЕЦЬ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ 2 349 600,00
UAH з ПДВ
2 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Никтепло 2 363 606,00
UAH з ПДВ
2 301 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОВАЛЬСЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 2 399 600,00
UAH з ПДВ
2 301 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2018 18:58
пропозиція_0001.pdf
10 квітня 2018 18:58
пропозиція_0002.pdf
10 квітня 2018 18:58
технічні вимоги_0001.pdf
10 квітня 2018 18:58
технічні вимоги_0002.pdf
10 квітня 2018 18:58
судимість.pdf
10 квітня 2018 18:58
повноваження учасника.pdf
10 квітня 2018 18:58
одпі.pdf
10 квітня 2018 18:58
МТБ.pdf
10 квітня 2018 18:58
корупція.pdf
10 квітня 2018 18:58
корупція реєстр.pdf
10 квітня 2018 18:58
договір.zip
10 квітня 2018 18:58
гарантійний лист.pdf
10 квітня 2018 18:58
громадські формування.pdf
10 квітня 2018 18:58
банкрутство.pdf
10 квітня 2018 18:58
аналогічні.pdf
10 квітня 2018 18:58
Витяг з ОДПІ.pdf
10 квітня 2018 18:58
ІПН.pdf
10 квітня 2018 18:58
Паспорт.zip
10 квітня 2018 18:58
Витяг ЄДРПОУ.zip
10 квітня 2018 18:58
Відгук.zip
10 квітня 2018 18:58
Договір (аналог)2.zip
10 квітня 2018 18:58
Договір (аналог)1.zip
10 квітня 2018 18:58
Дозвіл.zip
10 квітня 2018 18:58
Сертифікат якості.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 16:29
Scan_20180424_141745.jpg
24 квітня 2018 16:29
Scan_20180424_141442.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_141824.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_141604.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_141649.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_141529.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_152514.jpg
24 квітня 2018 16:28
Scan_20180424_161228.jpg
12 квітня 2018 13:52
якісне посвідчення.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115929.jpg
12 квітня 2018 13:52
пенсійне.jpg
12 квітня 2018 13:52
копія поспорту 1.jpg
12 квітня 2018 13:52
копія паспорту 2.jpg
12 квітня 2018 13:52
копія коду.jpg
12 квітня 2018 13:52
довідка рахунок.jpg
12 квітня 2018 13:52
довідка кредити.jpg
12 квітня 2018 13:52
відгук югтепло.jpg
12 квітня 2018 13:52
відгук стукал.jpg
12 квітня 2018 13:52
виписка.jpg
12 квітня 2018 13:52
витяг 1.jpg
12 квітня 2018 13:52
витяг.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_120028.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115849.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115651.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115523.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115435.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115348.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115610.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115257.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_114950.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115104.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_115206.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_114755.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_114835.jpg
12 квітня 2018 13:52
Scan_20180412_114912.jpg
12 квітня 2018 13:52
Тендерна Пропозиція (3).jpg
12 квітня 2018 13:52
Тендерна Пропозиція.jpg
12 квітня 2018 13:52
тех характеристики.jpg
12 квітня 2018 13:52
про кваліфікацію.jpg
12 квітня 2018 13:52
про ліцензію,дозвіл.jpg
12 квітня 2018 13:52
про банкрутство.jpg
12 квітня 2018 13:52
повноваження підпису.jpg
12 квітня 2018 13:52
опис предмета 2.jpg
12 квітня 2018 13:52
опис предмета.jpg
12 квітня 2018 13:52
лист - згода дог.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір 6.jpg
12 квітня 2018 13:52
захист довкілля.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір 4.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір 5.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір 2.jpg
12 квітня 2018 13:52
договір 3.jpg
12 квітня 2018 13:52
гарантійний лист.jpg
12 квітня 2018 13:52
відсутність судимості.jpg

Публічні документи

10 квітня 2018 16:33
sign.p7s
10 квітня 2018 16:27
Лист відгук.pdf
10 квітня 2018 16:27
Протокол 2-17.pdf
10 квітня 2018 16:27
Протокол 4.pdf
10 квітня 2018 16:27
Проект договору.pdf
10 квітня 2018 16:27
Довіреність-доручення.pdf
10 квітня 2018 16:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133236.jpg
12 квітня 2018 16:35
Тех характеристики.jpg
12 квітня 2018 16:35
Тендерна проп 2 стр.jpg
12 квітня 2018 16:35
Тендерна проп 1 стр.jpg
12 квітня 2018 16:35
Про захист довкілля.jpg
12 квітня 2018 16:35
Персональні данні.jpg
12 квітня 2018 16:35
Гарантійний лист.jpg
12 квітня 2018 16:35
відгук Барабой.jpg
12 квітня 2018 16:35
Виписка.jpg
12 квітня 2018 16:35
виписка 2 стр.jpg
12 квітня 2018 16:35
витяг.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_135822.jpg
12 квітня 2018 16:35
Аналогічні договори.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_135654.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_135737.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_135400.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134840.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134922.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134803.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134315.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134557.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134723.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134518.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134233.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_134034.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133916.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133723.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133801.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133646.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133559.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133429.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133523.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133332.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133158.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_132951.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133121.jpg
12 квітня 2018 16:35
Scan_20180412_133031.jpg
12 квітня 2018 16:35
IMG_5197.JPG
12 квітня 2018 16:35
IMG_5196.JPG
12 квітня 2018 16:35
IMG_5195.JPG
12 квітня 2018 16:35
IMG_5194.JPG

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ
#2817014790
Рішення скасоване 2 114 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 18:12
КУБИНЕЦЬ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
#3052125397
Рішення скасоване 2 115 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 18:12
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ
#2817014790
Відхилено 2 114 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 09:20
КУБИНЕЦЬ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
#3052125397
Відхилено 2 115 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 09:29
ТОВ Никтепло
#39366127
Відхилено 2 301 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 16:11
КОВАЛЬСЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3119411850
Відхилено 2 301 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 16:57

Документи

17 квітня 2018 15:45
sign.p7s
17 квітня 2018 15:44
протокол

Документи

20 квітня 2018 16:26
sign.p7s
20 квітня 2018 16:25
протокол

Документи

23 травня 2018 09:20
sign.p7s
23 травня 2018 09:18
Протокол

Документи

23 травня 2018 09:29
sign.p7s
23 травня 2018 09:27
Протокол

Документи

31 травня 2018 16:11
sign.p7s
31 травня 2018 16:09
Протокол

Документи

04 червня 2018 16:57
sign.p7s
04 червня 2018 16:55
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
04 червня 2018 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку