Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки натуральні фруктові та овочеві
Очікувана вартість
199 833,20 UAH
UA-2018-03-23-002921-b 130e527edae04c279ec704ad6510930b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Прончак Соломія Романівна

380322962979 vszshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III cтупенів""
Код ЄДРПОУ: 04545328
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, Галицька 88а
Контактна особа: Прончак Соломія Романівна
380322962979
vszshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 квітня 2018 14:27
Очікувана вартість: 199 833,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Соки натуральні фруктові та овочеві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8120 літр
Соки натуральні фруктові та овочеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Галицька, 88 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2018 17:17
Проект договору.docx
26 березня 2018 17:17
документація.docx
23 березня 2018 17:36
технічні вимоги.docx
26 березня 2018 17:17
Проект договору.docx
23 березня 2018 17:36
Проект договору.docx
26 березня 2018 17:17
документація.docx
23 березня 2018 17:35
документація.docx
23 березня 2018 17:36
технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-002921-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВАГНЕР ІРИНА МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3157427421
Дата подання: 07 квітня 2018 01:32
Оскарження кваліфікації ТОВ "Родина" переможцем
Оскаржую кваліфікацію ТОВ "Родина" переможцем тому , що

1. Відповідно до п.4 Замовник вимагав від учасників в складі пропозиції надати наступні документи : п.4.5 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - « копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), які будуть залежні до поставки товару та водійського посвідчення водія».

ТОВ "Родина" не надало копії водійських посвідчень водіїв на яких надало медичні книжки і які вказані в Довідці, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації.

2. Відповідно до п.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагав «У випадках, коли в документації наявна вимога Замовника про надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника (фізичної особи, в тому числі фізичної особи – підприємця) та відбитком печатки учасника.»

Натомість ТОВ "Родина" надає не копію а оригінал договору про утилізацію харчових продуктів. п.4.4 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази.

3. Також учасник ТОВ "Родина" надає технічну специфікацію підписану невідомо ким – немає ні прізвища ні ініціалів ні посади людини яка підписала, а просто підпис і печатка..


Тому оскаржую кваліфікацію ТОВ " Родина " переможцем і вважаю що зі стількома порушеннями учасник не може бути кваліфікований переможцем!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 квітня 2018 14:32
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-03-23-002921-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Родина", Код ЄДРПОУ:31206598
Дата подання: 11 квітня 2018 17:34
оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації учасника конкурсних торгів
Суб’єкт оскарження: ТзОВ «Родина» (код ЄДРПОУ 31206598).
Фак. адр.: м.Львів, вул. Городоцька, 355/4.
Замовник, рішення якого оскаржується:
Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів
(код ЄДРПОУ
04545328).
79495, Україна, Львівська область, Винники, Галицька 88а
Ідентифікатор закупівлі:


UA-2018-03-23-002921-b




«11» квітня 2018 року
Оскарження неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника конкурсних торгів
ТзОВ «Родина» оскаржує рішення замовника щодо неправомірної дискваліфікації нас, як учасника тендерних торгів, на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV): 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-12-000881-a) від 23.03.2018 року. Оскільки, причина дискваліфікації – ненадання водійських прав водіїв,- не є суттєвою та такою, що може впливати на виконання зобов’язання учасника щодо поставки товару. Адже, учасником були долучені усі необхідні документи щодо відповідності транспортних засобів вимогам ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема, Договір про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт на об’єктах, що підлягають державному ветеринарному контролю, медичні книжки водіїв ТОВ «Родина», а також техпаспорти на автотранспорт. При необхідності, учасник може надати замовнику за вимогою копії водійських прав для підтвердження факту наявності у останніх права користування транспортними засобами. Однак, така незначна помилка, допущена учасником, при дотриманні усіх інших вимог замовника, не може бути підставою для дискваліфікації з огляду, зокрема, такого принципу здійснення допорогових закупівель як – «максимальна економія та ефективність;», передбачена чинним законодавством України. Адже, учасник дотримався вимог замовника та підтвердив документально інформацію про його відповідність усім кваліфікаційним критеріям, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, учасником було належним чином підтверджено реальну можливість поставки якісного товару належним транспортним засобом, працівниками, які мають необхідну кваліфікацію, великий стаж роботи, необхідні документи згідно санітарних вимог щодо транспортування, а також, учасником було доведено та продемонстровано чималий досвід виконання аналогічних договорів.
З огляду на не значимість допущеної помилки ТОВ «Родина», яка жодним чином не впливає на виконання зобов’язань учасником-переможцем та з метою ефективного та економного здійснення допорогових закупівель, звертаємось до замовника із вимогою переглянути пропозицію ТОВ «Родина» та акцептувати нас, як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Генеральний директор ТзОВ «Родина» Федик Т.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 квітня 2018 17:35
Причина: необхідним є виправлення змісту оскарження
Номер вимоги: UA-2018-03-23-002921-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Родина", Код ЄДРПОУ:31206598
Дата подання: 11 квітня 2018 17:37
оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації учасника
Суб’єкт оскарження: ТзОВ «Родина» (код ЄДРПОУ 31206598).
Фак. адр.: м.Львів, вул. Городоцька, 355/4.
Замовник, рішення якого оскаржується:
Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів
(код ЄДРПОУ
04545328).
79495, Україна, Львівська область, Винники, Галицька 88а
Ідентифікатор закупівлі:


UA-2018-03-23-002921-b




«11» квітня 2018 року
Оскарження неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника конкурсних торгів
ТзОВ «Родина» оскаржує рішення замовника щодо неправомірної дискваліфікації нас, як учасника тендерних торгів, на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV): 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-23-002921-b) від 23.03.2018 року. Оскільки, причина дискваліфікації – ненадання водійських прав водіїв,- не є суттєвою та такою, що може впливати на виконання зобов’язання учасника щодо поставки товару. Адже, учасником були долучені усі необхідні документи щодо відповідності транспортних засобів вимогам ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема, Договір про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт на об’єктах, що підлягають державному ветеринарному контролю, медичні книжки водіїв ТОВ «Родина», а також техпаспорти на автотранспорт. При необхідності, учасник може надати замовнику за вимогою копії водійських прав для підтвердження факту наявності у останніх права користування транспортними засобами. Однак, така незначна помилка, допущена учасником, при дотриманні усіх інших вимог замовника, не може бути підставою для дискваліфікації з огляду, зокрема, такого принципу здійснення допорогових закупівель як – «максимальна економія та ефективність;», передбачена чинним законодавством України. Адже, учасник дотримався вимог замовника та підтвердив документально інформацію про його відповідність усім кваліфікаційним критеріям, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, учасником було належним чином підтверджено реальну можливість поставки якісного товару належним транспортним засобом, працівниками, які мають необхідну кваліфікацію, великий стаж роботи, необхідні документи згідно санітарних вимог щодо транспортування, а також, учасником було доведено та продемонстровано чималий досвід виконання аналогічних договорів.
З огляду на не значимість допущеної помилки ТОВ «Родина», яка жодним чином не впливає на виконання зобов’язань учасником-переможцем та з метою ефективного та економного здійснення допорогових закупівель, звертаємось до замовника із вимогою переглянути пропозицію ТОВ «Родина» та акцептувати нас, як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Генеральний директор ТзОВ «Родина» Федик Т.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2018 15:25
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Вимогами п.4.5 передбачено подання Учасниками у складі пропозиції копій медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), які будуть залежні до поставки товару та водійського посвідчення водія. П.9.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Виключними підставами для дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі». Крім цього, п.6.9 даного Наказу передбачено, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно п.6.10 «Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення закупівлі, який був призначений на 3 квітня 2018 року 16.00 год. Відтак, неподання у складі пропозиції копії водійського посвідчення водія, невідповідає вимогам документації. Звертаємо Вашу увагу, що визначення Вас як переможця закупівлі, суперечитиме принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені п.6.2 Наказу №35, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Відтак, Ваша пропозиція була дискваліфікована на підставі п.9.2 Наказу, а саме пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2018-03-23-002921-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВАГНЕР ІРИНА МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3157427421
Дата подання: 15 квітня 2018 23:24
Оскарження кваліфікації ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ переможцем
Оскаржую кваліфікацію ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ переможцем тому , що:

1.Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагав від учасників щоб “Кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf або jpeg».

Натомість ФОП Ченька В.І. надає всі документи в форматі jpg.

2. Відповідно до п.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагав «У випадках, коли в документації наявна вимога Замовника про надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника (фізичної особи, в тому числі фізичної особи – підприємця) та відбитком печатки учасника.»

Натомість ФОП Ченька В.І. надає не копію а оригінали наступних документів:
- Видаткова накладна.
- Медична книжока працівників учасника.
- Договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту.
- Договору про утилізацію харчових продуктів.



3.Відповідно до п.4 Замовник вимагав від учасників в складі пропозиції надати наступні документи : п.4.4 – “копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту»

Натомість ФОП Ченька В.І. надає договір позички транспортного засобу який є не рівнозначним документом договору оренди , бо немає ніякої плати за користування і він має бути нотаріально завірений.

4. Відповідно до п.4 Замовник вимагав від учасників в складі пропозиції надати наступні документи : п.4.4 – “Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару та місцезнаходження складського приміщення.»

ФОП Ченька В.І. в даній довідці не надав жодної інформація про місцезнаходження складського приміщення , а запропонована доставка на колесах не передбачена тендерною документацією і не може гарантувати якісної доставки оскільки не передбачає навність продукції на залишках на складах, а залежить від наявності асортименту на гуртівнях, який там не завди достатній.

Тому оскаржую кваліфікацію ФОП Ченька В.І. переможцем і вважаю що зі стількома порушеннями учасник не може бути кваліфікований переможцем
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2018 12:13
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1.Щодо розширення файлів, поданих Учасником у складі пропозиції:
Учасником ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ подано у складі пропозиції документи у форматі Jpeg, про що можна дізнатися, натиснувши на властивості кожного окремого документа.
2. Щодо надання копій документів:
Учасником у складі пропозиції подано всі документи, які передбачені вимогами документації. Подання учасником у складі пропозиції оригіналу документа, замість копії не може бути підставою для дискваліфікації пропозиції учасника. Крім цього, Замовник не встановлює чи поданий у складі пропозиції документ є оригіналом чи копією, оскільки такі документи можуть бути сканованими кольоровими копіями оригіналу документа.
3. Щодо договору оренди транспорту:
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами документації встановлено, що подання копії договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту (або договору перевезення чи надання послуг з перевезення) для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт (чи користується послугами з перевезення)у випадку оренди спеціалізованого автомобільного транспорту (або договору перевезення чи надання послуг з перевезення). У складі пропозиції Учасником ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ подано копію договору позички транспортного засобу, оскільки учасник не орендує відповідного транспортного засобу. На підтвердження наявності обладнання Учасником подано у складі пропозиції довідку в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару та місцезнаходження складського приміщення (в якій зазначено інформацію про транспортний засіб, яким здійснюватиметься поставка продуктів); дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу ( а саме копія угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів); копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару, а також договір позички транспортного засобу від 15 лютого 2018 року , відповідно до якого ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ приймає у безоплатне користування строком на 36 місяців транспортний засіб, що є достатньою підставою для підтвердження можливості використання даного транспортного засобу для перевезення товару.
4. Щодо довідки про механізми і обладнання:
У складі пропозиції Учасником ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ подано документи «Кваліфікація.rar», яка містить довідку «Склади», у якій чітко зазначено інформацію про місцезнаходження складського приміщення за адресою м.Винники, вул. Галицька б/н.
Враховуючи вищезазначене, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника ФОП ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ відсутні, оскільки пропозиція Учасника відповідає вимогам документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БАЛАНДЮХ ІРИНА ОМЕЛЯНІВНА 104 666,80
UAH з ПДВ
101 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Родина" 103 936,00
UAH з ПДВ
103 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНДОРА" 126 240,00
UAH з ПДВ
126 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа — підприємець "ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ" 137 228,00
UAH з ПДВ
137 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАГНЕР ІРИНА МИХАЙЛІВНА 178 640,00
UAH з ПДВ
170 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 17:17
Баландюх соки винники.rar

Публічні документи

03 квітня 2018 14:21
повнов керівника 2.rar
03 квітня 2018 14:21
пояснення дог утиліз.pdf
03 квітня 2018 14:21
договір утилізація.pdf
03 квітня 2018 14:20
техвимоги.pdf
03 квітня 2018 14:20
договір поставки.pdf
03 квітня 2018 14:20
пропозиція винники.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарантійний довкілля.pdf
03 квітня 2018 14:20
якісні соки.pdf
03 квітня 2018 14:20
сертифікат сік коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
висновки сік коп 1.pdf
03 квітня 2018 14:20
виснов сік 2 коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
опис сік.pdf
03 квітня 2018 14:20
аналог догов.rar
03 квітня 2018 14:20
звіт 1дф коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
медкнижки коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
довідка працівники.pdf
03 квітня 2018 14:20
акт склади коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
реєстр потужн коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
договір оренди авто.pdf
03 квітня 2018 14:20
дог авто коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
дезінфекція кузова 2018.pdf
03 квітня 2018 14:20
техпаспорт бекар.rar
03 квітня 2018 14:20
техпасрот гурник коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
довідка техніка.pdf
03 квітня 2018 14:20
свідоцтво пдв коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
відомості про уч.pdf
03 квітня 2018 14:20
витяг.pdf
03 квітня 2018 14:20
статут коп.pdf
03 квітня 2018 14:20
повноваження кер.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарантійний викон 1.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарантійний заміна.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарантійний ціна 2.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарант ціна.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарант вирок.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарант достовірність.pdf
03 квітня 2018 14:20
гарантійний санкції.pdf

Публічні документи

03 квітня 2018 10:46
Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2018 10:46
Технічна специфікація.pdf
03 квітня 2018 10:46
Статут завірений 25.01.18.pdf
03 квітня 2018 10:46
Проект договору.pdf
03 квітня 2018 10:46
Лист-згода.pdf
03 квітня 2018 10:46
Лист.pdf
03 квітня 2018 10:46
Киричок_2018.2.pdf
03 квітня 2018 10:46
Кваліфікація ст.16.pdf
03 квітня 2018 10:46
Документи на продукт.pdf
03 квітня 2018 10:46
Довідка про компанію.pdf
03 квітня 2018 10:46
витяг 25.01.18.pdf
03 квітня 2018 10:46
Аналог.договора.pdf
03 квітня 2018 10:46
4ОПП ЦОКиев.pdf

Публічні документи

03 квітня 2018 15:24
IMG_20180403_152207.jpg
03 квітня 2018 15:24
IMG_20180403_152233.jpg
03 квітня 2018 15:24
IMG_20180403_152254.jpg
03 квітня 2018 15:24
IMG_20180403_152306.jpg
03 квітня 2018 11:04
установчі.zip
03 квітня 2018 11:04
пропозиція.rar
03 квітня 2018 11:04
кваліфікація.rar
03 квітня 2018 11:04
кваліфік 2.rar

Публічні документи

02 квітня 2018 16:36
Документи 2.pdf
02 квітня 2018 16:36
Документи 1.pdf
02 квітня 2018 16:36
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БАЛАНДЮХ ІРИНА ОМЕЛЯНІВНА

ТОВ "Родина"

ТОВ "САНДОРА"

ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ

ФОП ВАГНЕР ІРИНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАЛАНДЮХ ІРИНА ОМЕЛЯНІВНА
#2907607247
Відхилено 101 500,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 12:58
ТОВ "Родина"
#31206598
Рішення скасоване 103 936,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 14:32
ТОВ "Родина"
#31206598
Відхилено 103 936,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 14:35
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Відхилено 126 240,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 13:50
Фізична особа — підприємець "ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ"
#3235504193
Переможець 137 228,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 13:52

Документи

06 квітня 2018 12:58
відхилення соки.pdf

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа — підприємець "ЧЕНЬКА ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ"
#3235504193
137 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 12:06
додат угода соки.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 10:50
додаткова угода соки.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 10:49
договір соки.pdf укладений
19 квітня 2018 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до договору а саме, збільшити ціну за одиницю товару і викласти специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обидві сторони погодилися внести зміни до договору на підставі листа від 28.11.2018 р, підвищити ціну на продукти харчування, а також зменшити суму угоди на 7982.00 грн. і викласти специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 129 246,00
UAH