Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
115 200,00 UAH
UA-2018-03-23-002370-b 366ac5535f594b2b83737b94adee1f5f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрушко Наталія Миколаївна

+380365721791 buxalter2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костопільська центральна районна лікарня Костопільської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999907
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вулиця Степанська, 52а
Контактна особа: Андрушко Наталія Миколаївна
+380365721791
buxalter2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
За предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 336 – «Фармацевтична продукція» (лот №№2 «Розчини для ін’єкцій», лот №3 «Інші лікарські засоби») двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. (Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA UA-2018-02-09-000580-c «Розчини для ін’єкцій» від 24 лютого 2018 року. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-02-26-000028-b «Розчини для ін’єкцій» від 13 березня 2018 року. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA UA-2018-02-09-000580-c «Інші лікарські засоби» від 24 лютого 2018 року. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-02-26-000028-b «Інші лікарські засоби» від 13 березня 2018 року)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 03 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

лот №№2 «Розчини для ін’єкцій», лот №3 «Інші лікарські засоби»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 найменувань
Розчини для ін’єкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Степанська, 52А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
36 найменувань
Інші лікарські засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Степанська, 52А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

23 березня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б»
#39273420
Переможець 104 234,84
UAH з ПДВ
23 березня 2018 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б»
#39273420
104 234,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 21:24
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 11:10
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 11:08
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 11:08
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 14:52
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 14:47
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 16:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:30
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 16:25
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:21
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 12:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 липня 2018 12:38
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 16:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 травня 2018 16:48
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 17:28
Специфікація лот 3.pdf укладений
04 квітня 2018 17:26
Договір лот 3.pdf укладений
04 квітня 2018 17:26
Специфікація лот 2.pdf укладений
04 квітня 2018 17:26
Договір лот 2.pdf укладений
04 квітня 2018 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 1,12,13,21,26, що визначені у специфікації дод договору 175 від 04.04.2018
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позиції 29, що визначена у специфікації дод договору 176 від 04.04.2018
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення позицій 3,9,15,18,23,28,32,40,41 зі специфікації до договору 175 від 04.04.2018
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення позицій 7,13,19,36 зі специфікації до договору 176 від 04.04.2018
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 4, 15, 20, що визначена у специфікації дод договору 176 від 04.04.2018
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 175, 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 175, 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 84 254,19
UAH з ПДВ