Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та поточний ремонт світлофорів, поточний ремонт дорожніх знаків
Очікувана вартість
349 000,00 UAH
UA-2018-03-23-001986-b dd678ad6702e4a4aa0b8a719618b1a1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геля Ірина

+380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Київська, 10
Контактна особа: Геля Ірина
+380457250348
OBUHIV_VK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 16 квітня 2018 15:51
Очікувана вартість: 349 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування та поточний ремонт світлофорів, поточний ремонт дорожніх знаків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2018 10:31
Зміни.docx
05 квітня 2018 10:31
Протокол 47.PDF
05 квітня 2018 10:31
Тендер докум _2.docx
23 березня 2018 15:06
Проект договору.docx
05 квітня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2018 10:31
Зміни.docx
05 квітня 2018 10:31
Протокол 47.PDF
05 квітня 2018 10:31
Тендер докум _2.docx
23 березня 2018 15:06
Тендер докум 23032018.docx
23 березня 2018 15:06
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-23-001986-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Код ЄДРПОУ:34186124
Дата подання: 31 березня 2018 16:45
ВАимога про усунення допущених порушень чинного закоонодавства
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання ліцензії на провадження діяльності, що є предметом закупівлі, або надання роз"яснення від Держбудінспекції про відсутність необхідності надання такої ліцензії. Так, відповідно до п. 15 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406, розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху внесене до Переліку видів будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію,, затверджених даною Постановою. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні щзакупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, оскільки чинним законодавством України, зокрема Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 не передбачена наявність у учасників процедури закупівлі ліцензії на виконання даного виду робіт, тож вимога про надання такого документу або роз"яснення Держбудінспекції, порушує вказану вище норму Закону України "Про публічні закупівлі" Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 02 квітня 2018 15:16
Рішення від 04.04.2018 № 3123.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 23:16
Номер скарги: UA-2018-03-23-001986-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Код ЄДРПОУ:34186124
Дата подання: 31 березня 2018 17:01
ВИмога
Тендерною документацією встановлена вимога про надання дозволу на монтаж, демонтаж ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 Вт; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту. При цьому, Замовник не конкретизує, чи має бути це дозвіл, виданий працівника (тобто дозвіл, виданий на ім"я фізичної особи) або ж це має бути дозвіл, виданий Учаснику як суб"єкту господарювання (тобто виданий на юридичну особу). Відсутність конкретизації дає підстави для різного тлумаячення даної вимоги, а отже - і для зловживань під час проведення оцінки тендерних пропозицій учасників. Окремо звертаємо увагу на те, що одиницею виміру напруги за загальноприйнятою міжнародною класифікацією (система Сі) є Вольт, який скорочено позначається як В. Замовник, однак, витребує дозвіл на роботу з електромережами напругою понад 1000 Вт, тобто ватт. Однак, оскільки, як вже було сказано вище, одиницею вимірювання напруги є Вольт, то і відповідний дозвіл видається на роботу з електромережами напругою понад 1000 вольт. Витребуваний же Замовником дозвіл на роботу з електрикою напругою понад 1000 ватт виданий бути не може, оскільки такого дозволу не існує взагалі. Таким чином, дану вимогу Замовника взагалі об"єктивно неможливо виконати, і така вимога є завідомо дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути допущені в Тендерній документації з даної закупівлі порушення вимог чинного законодавства України шляхом конкретизації вимоги щодо надання учасників дозволів, про які йде мова в тендерній документації, а також виправити неточність у вимозі про надання дозволу на роботу з електроустановками напругою 1000 ватт.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 02 квітня 2018 15:16
Рішення від 04.04.2018 № 3124.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 23:17

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2018 23:16
Рішення від 04.04.2018 № 3123.pdf

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2018 23:17
Рішення від 04.04.2018 № 3124.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" 348 216,85
UAH з ПДВ
348 216,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Знаки УА 348 996,00
UAH з ПДВ
348 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2018 12:49
Електронний підпис
17 квітня 2018 12:46
24 Локальні кошториси.pdf
17 квітня 2018 12:46
22 Зведений розрахунок.pdf
17 квітня 2018 12:46
23 Калькуляція.pdf
12 квітня 2018 08:59
Електронний підпис
12 квітня 2018 08:58
24 Локальні кошториси.pdf
12 квітня 2018 08:58
23 Калькуляція.pdf
12 квітня 2018 08:58
22 Зведений розрахунок.pdf
12 квітня 2018 08:58
28 Дозвола.pdf
12 квітня 2018 08:58
21 Технічні вимоги.pdf
12 квітня 2018 08:58
25 Проект договору.pdf
12 квітня 2018 08:58
20 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2018 08:58
19 Статут.pdf
12 квітня 2018 08:58
12 Довіреність.pdf
12 квітня 2018 08:58
11 Витяг з наказу.pdf
12 квітня 2018 08:58
10 Витяг з наказу.pdf
12 квітня 2018 08:58
8 Наказ директор.pdf
12 квітня 2018 08:58
6 КБ+Акти Леруа Мерлен.pdf
12 квітня 2018 08:58
6 Договір Леруа Мерлен.pdf
12 квітня 2018 08:58
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2018 18:12
Тендерна пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""

ТОВ Знаки УА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
#32955518
Переможець 348 216,85
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 14:34

Документи

18 квітня 2018 14:34
Електронний підпис
18 квітня 2018 14:33
Протокол 54.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2018 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
#32955518
348 216,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2018 14:34
Електронний підпис
18 квітня 2018 14:33
Протокол 54.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 11:58
ДУ3 до Дог 149 (1).PDF зміни до договору
17 грудня 2018 11:58
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 11:45
ДУ 2 до Дог 149 (1).PDF зміни до договору
17 грудня 2018 11:44
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 16:01
ДУ№1 149 (1).PDF зміни до договору
04 вересня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 16:45
Договір_149.pdf укладений
07 травня 2018 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оплату коштів зв використану електроенергію для експлуатацію світлофорів здійснює Замовник
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 Закону Укрпаїни "Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 347 451,44
UAH з ПДВ