Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та поточний ремонт світлофорів, поточний ремонт дорожніх знаків
Очікувана вартість
349 000,00 UAH
UA-2018-03-23-001986-b ● dd678ad6702e4a4aa0b8a719618b1a1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Київська, 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина +380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2018 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 349 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 745,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування та поточний ремонт світлофорів, поточний ремонт дорожніх знаків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2018 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2018 10:31 |
Зміни.docx | |
05 квітня 2018 10:31 |
Протокол 47.PDF | |
05 квітня 2018 10:31 |
Тендер докум _2.docx | |
23 березня 2018 15:06 |
Проект договору.docx |
05 квітня 2018 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2018 10:31 |
Зміни.docx
|
|||
05 квітня 2018 10:31 |
Протокол 47.PDF
|
|||
05 квітня 2018 10:31 |
Тендер докум _2.docx
|
|||
23 березня 2018 15:06 |
Проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-23-001986-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Код ЄДРПОУ:34186124
Дата подання: 31 березня 2018 16:45
Дата подання: 31 березня 2018 16:45
ВАимога про усунення допущених порушень чинного закоонодавства
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання ліцензії на провадження діяльності, що є предметом закупівлі, або надання роз"яснення від Держбудінспекції про відсутність необхідності надання такої ліцензії. Так, відповідно до п. 15 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406, розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху внесене до Переліку видів будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію,, затверджених даною Постановою. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні щзакупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, оскільки чинним законодавством України, зокрема Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 не передбачена наявність у учасників процедури закупівлі ліцензії на виконання даного виду робіт, тож вимога про надання такого документу або роз"яснення Держбудінспекції, порушує вказану вище норму Закону України "Про публічні закупівлі" Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 02 квітня 2018 15:16
Рішення від 04.04.2018 № 3123.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 23:16
Номер скарги: UA-2018-03-23-001986-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Код ЄДРПОУ:34186124
Дата подання: 31 березня 2018 17:01
Дата подання: 31 березня 2018 17:01
ВИмога
Тендерною документацією встановлена вимога про надання дозволу на монтаж, демонтаж ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 Вт; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту.
При цьому, Замовник не конкретизує, чи має бути це дозвіл, виданий працівника (тобто дозвіл, виданий на ім"я фізичної особи) або ж це має бути дозвіл, виданий Учаснику як суб"єкту господарювання (тобто виданий на юридичну особу).
Відсутність конкретизації дає підстави для різного тлумаячення даної вимоги, а отже - і для зловживань під час проведення оцінки тендерних пропозицій учасників.
Окремо звертаємо увагу на те, що одиницею виміру напруги за загальноприйнятою міжнародною класифікацією (система Сі) є Вольт, який скорочено позначається як В.
Замовник, однак, витребує дозвіл на роботу з електромережами напругою понад 1000 Вт, тобто ватт.
Однак, оскільки, як вже було сказано вище, одиницею вимірювання напруги є Вольт, то і відповідний дозвіл видається на роботу з електромережами напругою понад 1000 вольт.
Витребуваний же Замовником дозвіл на роботу з електрикою напругою понад 1000 ватт виданий бути не може, оскільки такого дозволу не існує взагалі.
Таким чином, дану вимогу Замовника взагалі об"єктивно неможливо виконати, і така вимога є завідомо дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути допущені в Тендерній документації з даної закупівлі порушення вимог чинного законодавства України шляхом конкретизації вимоги щодо надання учасників дозволів, про які йде мова в тендерній документації, а також виправити неточність у вимозі про надання дозволу на роботу з електроустановками напругою 1000 ватт.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 02 квітня 2018 15:16
Рішення від 04.04.2018 № 3124.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 23:17
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" #32955518 |
Переможець |
348 216,85
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2018 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 11:58
|
ДУ3 до Дог 149 (1).PDF | зміни до договору |
17 грудня 2018 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 11:45
|
ДУ 2 до Дог 149 (1).PDF | зміни до договору |
17 грудня 2018 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2018 16:01
|
ДУ№1 149 (1).PDF | зміни до договору |
04 вересня 2018 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2018 16:45
|
Договір_149.pdf | укладений |
07 травня 2018 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оплату коштів зв використану електроенергію для експлуатацію світлофорів здійснює Замовник |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ст.36 Закону Укрпаїни "Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |