Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці
Очікувана вартість
405 230,00 UAH
UA-2018-03-23-001134-b 101b80cd6cc649f39d0fe67deedb8978
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2018 13:05
Початок аукціону: 06 квітня 2018 11:07
Очікувана вартість: 405 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальним ремонтом передбачено:

Розбирання звисiв з листової сталi
Демонтаж дрiбних конструкцiй [накриття вентканалів]
Демонтаж водостiчних воронок
Розбирання покриттiв покрiвлi з рулонних матерiалiв
Улаштування пароiзоляцiйного шару з геотекстилю
Улаштування покрiвель з ПВХ-мембрани
Улаштування примикань
Установлення аераторів
Установлення водостiчних воронок
Установлення дрiбних конструкцiй [накриття вентканалів]
Улаштування з листової сталi парапетiв
Улаштування з листової сталi карнизних звисiв ліфтової шахти

Матеріали китайського виробництва не можуть бути застосовані при виконанні запланованих робіт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, 1-й пров. Київський, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2018  —  22 травня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-001134-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 17 квітня 2018 19:05
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця
Департаменту житлового господарства
Вінницької міської ради
ЄДРПОУ 34849090
вул. Соборна, 59
м. Вінниця, 21100

ТОВ «Енергоагроімпекс»
ЄДРПОУ 13326341
вул. Стрілецька,18
м. Вінниця, 21007



В И М О Г А
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro»

23.03.2018 року Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради було опубліковано оголошення UA-2018-03-23-001134-b про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції, поряд із іншими, наступні документи: заяву, складену в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних відповідальної особи, зареєстрованої, завіреної підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади; зареєстрований в останній редакції Статут/копія опису з кодом доступу до діючого Статуту або інший установчий документ; заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку №1; довідку, яка містить відомості про підприємство; довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, визначивши те, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт на багатоповерхових будівлях (3-и і вище поверхи), аналогічних до предмету цієї закупівлі. У довідці, про яку йдеться, мали бути зазначені найменування та адреси замовників, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Також необхідно було надати копії зазначених договорів в кількості не менше ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
06.04.2018 року (13:18 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 4 (чотири) учасника: ТОВ МП ЮЛІЯ, ТОВ «Енергоагроімпекс», ТОВ «Теплоенергетична компанія», ТОВ ЖК-Гарант .
За результатами аукціону, 06.04.2018 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ТОВ МП ЮЛІЯ найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції).
16.04.2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «МП ЮЛІЯ» було визначено переможцем закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства №123 від 16.04.2018 р.).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства.
Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ТОВ МП ЮЛІЯ вимогам Замовника.
Зокрема, на вимоги надати:
- заяву, складену в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних відповідальної особи, зареєстрованої, завіреної підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано Лист – згоду суб’єкта персональних даних щодо надання Стрижавській селищній раді Вінницького району Вінницької області дозволу на обробку персональних даних з метою збору та обробки цих даних для забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин. Даний лист не було зареєстровано, як то вимагалось умовами закупівлі. Крім того, слід наголосити на тому, що у процесі здійснення закупівель між сторонами виникають господарсько-правові, а не адміністративно-правові правовідносини;
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку №1 - ТОВ МП ЮЛІЯ надано заповнену Пропозицію на закупівлю без вихідного номеру та дати, згідно встановленої форми. Разом із тим, попри визначення у проекті Договору Договірної ціни динамічною, ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Договірну ціну з відміткою «тверда»;
- зареєстрований в останній редакції Статут/копія опису з кодом доступу до діючого Статуту або інший установчий документ - ТОВ МП ЮЛІЯ надано копію Статуту, при цьому, копія опису з кодом доступу до діючого Статуту надано не було, що унеможливлює встановлення факту відповідності наданого Статуту, зареєстрованому в останній редакції;
- довідку, яка містить відомості про підприємство - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Відомості про учасника без вих. № та дати, яка, в порушення умов закупівлі не містить відомостей про форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму;
- довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, визначивши те, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. У довідці, про яку йдеться, мали бути зазначені найменування та адреси замовників, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Також необхідно було надати копії зазначених договорів в кількості не менше ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів без вих. № та дати, яка містить не всю витребовувану умовами закупівлі інформацію, а також інформацію, яка не узгоджується з дійсною, зокрема, у Довідці відсутні адреси Замовників, серед документів, доданих до пропозиції, відсутні відомості щодо виконання Договірних зобов’язань по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу №43 за адресою м. Житомир, вул. Партизанська 15,а (Замовник ПП «Компанія РОС»), визначеного Довідкою.
Додатково, маємо наголосити на тому, що в порушення вимог Замовника щодо надання учасником електронних торгів, після закінчення аукціону та визначення системою «ProZorro» його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації таких документів як договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунку витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2. ДСТУ –Н Д.1.1 – 2:2013), показників загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахованих згідно вимог ДСТУ –Н Д.1.1 – 3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано лише розрахунку витрат заготівельно-складської складової.
Згідно п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.п.5.1,5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі.
Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року, -

ВИМАГАЮ:

1. Розглянути дану вимогу
Скасувати Рішення Тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради №123 від 16.04.2018 року).


Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» О.М. Теплицький

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2018 15:12
23 березня 2018 року була оголошена процедура допорогової закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці - код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Ідентифікатор процедури закупівлі UA-2018-03-23-001134-b.
06 квітня 2018 року в електронній системі закупівель було проведено аукціон за результатами якого пропозицією учасника - ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) визначено найбільш економічно вигідною (найнижча пропозицію), наступною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341).
На виконання п. 9.1., 9.3. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 за № 35 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства "Прозорро" від 20 червня 2017 року N 49 (надалі по тексту - Наказ) та з урахуванням вимог Закону України «Публічні закупівлі» та оприлюдненого Оголошення, Замовником було розглянуто пропозицію учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) та прийнято рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) вимогам зазначеним в оголошенні Замовника про закупівлю (протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради № 126 від 16.04.2018 року).
17 квітня 2018 року через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) була подана вимога про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro», згідно якої учасник ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) вимагає скасувати Рішення Тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по 1-му пров. Київському, 62 в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради №123 від 16.04.2018 року).
У відповідності до 14.2. Наказу Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги "Задоволено", "Відхилено" або "Не задоволено" Замовник в обов'язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
Враховуючи означене, Замовником було розглянуто вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) за результати розгляду якої повідомляємо наступне:

Пунктом 4 Оголошення про проведення процедури допорогової закупівлі Замовником було визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Зокрема Учасник повинен був надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції ряд документів.
З вимоги поданої учасником вбачається, що учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) також проаналізовано пропозицію ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) та виявлено відсутність вихідного номера та дати на поданих довідках та форми «Пропозиції на закупівлю», утім в оприлюдненому оголошенні Замовником не ставиться такої вимоги. Також, з цього приводу, слід звернути увагу на форму «Пропозиції на закупівлю» в якій міститься застереження такого змісту «Учасник не повинен відступати від змісту даної форми» , однак дана форма, як і всі інші документи не міститься вимоги про обов’язковість такого реквізиту, як вихідний номер документу та дата.
Водночас, будь-який документ, що завантажується в систему електронних закупівель має свій час завантаження та дату.
Також, у вимозі зазначається про подання листа-згоди на збирання, зберігання та обробку персональних даних, замість заяви, однак з п. 4 Оголошення, вбачається вимога замовника про надання заяви, складеної в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних, що повністю узгоджується зі ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», яка визначає, що згода суб’єкта персональних даних, це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
За таких обставин надання відповідного листа-згоди відповідає вимогам Замовника та нормам законодавства України.
Крім цього, у відповідності до Оголошення Замовником вимагалось надання - довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та додатково необхідно було додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
Дані вимоги виконі учасником переможцем ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261), останнім було надано відповідну довідку (довільної форми) та скановані копії відповідних договорів, довідок «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
В довідці про аналогічні договори до предмету закупівлі було зазначено адреси об’єктів, що дало змогу Замовнику самостійно перевірити досвід роботи з аналогічних видів робіт, які відповідають умовам закупівлі.
Також, учасником-переможцем було надано всі кошторисні розрахунки, які були передбачені Оголошенням про проведення допорогової закупівлі та за результатами аукціону сума пропозиції учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) залишилась не зміна, що повністю узгоджується з поданими розрахунками.
ТОВ МП ЮЛІЯ надали копію Статуту (нова редакція), який зареєстровано в реєстрі за № 1804, 1805 , завірений приватним нотаріусом.
У додатку №1 «Форми пропозиції на закупівлю» згідно п.4 «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором» - ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) погоджується з умовами, які зазначені в пропозиції, про що свідчить підпис та печатка керівника підприємства.
А відтак, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та «Положення про допорогові закупівлі», затвердженим рішенням виконавчого комітету ВМР №2832 від 01.12.2016р. зі змінами Ваша вимога є безпідставною та задоволенню не підлягає.
Розгорнути Згорнути
надання відповіді на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП ЮЛІЯ" 347 014,64
UAH з ПДВ
347 014,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 380 380,00
UAH з ПДВ
366 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 385 000,00
UAH з ПДВ
369 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 392 062,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 09:41
Електронний підпис
04 квітня 2018 14:54
5. Форма пропозиції.pdf
04 квітня 2018 14:54
13. Аналогічні договора.pdf
04 квітня 2018 14:54
Додаток 5.pdf
04 квітня 2018 14:54
Додаток 6.pdf
04 квітня 2018 14:54
Підписаний_G0418-5395-GL_tender.pdf
04 квітня 2018 14:54
12. Довідка обладнання.pdf
04 квітня 2018 14:54
11. Довідка персонал.pdf
04 квітня 2018 14:54
10. Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2018 14:54
9. розрахунок ЗВВ.pdf
04 квітня 2018 14:54
8. Свідоцтва.pdf
04 квітня 2018 14:54
6. Протокол.pdf
04 квітня 2018 14:54
4. Статут.pdf
04 квітня 2018 14:54
2. Персональні дані.pdf
04 квітня 2018 14:54
Кошторис.pdf
04 квітня 2018 14:54
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 11:29
статут засвідчений 2018.pdf
05 квітня 2018 11:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
05 квітня 2018 11:29
кошторис.pdf
05 квітня 2018 11:29
ЗСВ.pdf
05 квітня 2018 11:29
ЗВВ.pdf
05 квітня 2018 11:28
гарантійний лист.pdf
05 квітня 2018 11:28
відгук ПВХ мембрана.pdf
05 квітня 2018 11:28
Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2018 11:28
Лицензия Банку.7z
05 квітня 2018 11:28
Гарантія.zip

Публічні документи

05 квітня 2018 10:19
Електронний підпис
04 квітня 2018 17:35
ЗВВ і АВ_завірений.pdf
04 квітня 2018 17:35
Документи ЮО.pdf
04 квітня 2018 17:35
Витяг завірений.pdf
04 квітня 2018 17:35
БучкоВЯ_код.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ОПР.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ЛС1ЕС_2-1-1.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ИВР.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ДЦ.pdf
04 квітня 2018 17:35
r_13_ДЦ_ВРПОД.pdf
04 квітня 2018 17:35
№1_Заява персон дані.pdf
04 квітня 2018 17:35
Установчий документ.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 12:50
жк_-_0008.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0007.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0006.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0005.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0004.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0003.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0002.jpg
05 квітня 2018 12:50
жк_-_0001.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0008.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0007.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0006.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0005.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0004.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0003.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0002.jpg
05 квітня 2018 12:50
3 - 0001.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0016.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0015.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0014.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0013.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0012.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0011.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0010.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0009.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0008.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0007.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0006.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0005.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0004.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0003.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0002.jpg
05 квітня 2018 12:50
2 - 0001.jpg
05 квітня 2018 12:26
УМ__АБ.pdf
05 квітня 2018 12:21
выдгук.pdf
05 квітня 2018 12:04
прозиція.pdf
05 квітня 2018 12:04
пропозицыя 2.pdf
05 квітня 2018 12:04
выдгуки.pdf
05 квітня 2018 11:23
уповноважена особа.pdf
05 квітня 2018 11:23
УМ__АБ.pdf
05 квітня 2018 11:23
додаток до договору №1.pdf
05 квітня 2018 11:23
Договір Мед.Вушко.pdf
05 квітня 2018 11:22
Відділ освіти.pdf
05 квітня 2018 11:22
proxy_pdf_inline.pdf
05 квітня 2018 10:39
Графiк_виконання_робiт.mpp
05 квітня 2018 10:39
r_ОПР_АР_Таб.rtf
05 квітня 2018 10:39
157_ДЦ_ПС.rtf
05 квітня 2018 10:39
157_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
05 квітня 2018 10:39
157_ДЦ_ЛС1ЕС_2-1-1.rtf
05 квітня 2018 10:39
157_ДЦ_ИВР.rtf
05 квітня 2018 10:39
157_ДЦ_ДЦ.rtf
05 квітня 2018 10:35
3 - 0008.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0007.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0006.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0005.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0004.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0003.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0002.jpg
05 квітня 2018 10:35
3 - 0001.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0004.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0003.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0002.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0001.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0008.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0007.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0006.jpg
05 квітня 2018 10:35
жк_-_0005.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0002.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0001.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0009.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0008.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0007.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0006.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0005.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0004.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0003.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0016.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0015.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0014.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0013.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0012.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0011.jpg
05 квітня 2018 10:35
2_-_0010.jpg
04 квітня 2018 13:54
Статут.pdf
04 квітня 2018 13:54
Держгірпромнагляд.pdf
04 квітня 2018 13:52
Document_USR_1003829456.rtf
04 квітня 2018 13:04
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП ЮЛІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
Переможець 347 014,64
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 15:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
347 014,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір-покрівля 1-й пров. Київський,62.pdf укладений
20 квітня 2018 15:29