Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування»
Очікувана вартість
50 278 584,00 UAH
UA-2018-03-23-000661-c 1a7fc75366984b5796551bf42ea3aeb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2018 21:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 14:06
Очікувана вартість: 50 278 584,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 027,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, 10, м. Полтава, Полтавська область, 36000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
354-350: 15%
359-355: 10%
364-360: 5%
365: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 27 березня 2018 10:02
Дата відповіді: 27 березня 2018 17:45
Уточніть, будь-ласка, стосовно аналогічного договору. 1) чи має значення за який період надати аналогічний договір? 2) в тендерній документації вказано, що "на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору та копію документу/документів, що підтверджують факт виконання робіт за договором (наприклад: копію декларації про готовність до експлуатації об’єкту, копії довідок форми КБ-3 та інше)" Мається на увазі надати один з документів або копію декларації про готовність до експлуатації об’єкту або копії довідок форми КБ-3 чи потрібно надати всі ці документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Період значення не має. Один з документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД" 49 100 000,00
UAH з ПДВ
47 928 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 33 549 999.99 Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" 48 060 000,00
UAH з ПДВ
47 914 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 33 540 000 Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 11:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛОМІТ-БУД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"
#23280093
Переможець 47 914 285,71
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 17:26

Документи

11 квітня 2018 17:26
Електронний підпис
11 квітня 2018 17:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"
#23280093
47 914 285,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2018 17:26
Електронний підпис
11 квітня 2018 17:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 18:44
Договір укладений
23 квітня 2018 18:43
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:12
ДУ 12 філармонія.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 11:44
_ 9.PDF зміни до договору
12 березня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:12
філармонія _ 8.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:10
філармонія _ 8 перша сторінка.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:54
філармонія.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 09:42
д.у. 6.PDF зміни до договору
21 червня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 04-18/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-18/55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 04-18/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 04-18/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3. ч.4. ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 04-18/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14 Договору 04-18/55 від 23.04.2018
Номер договору про закупівлю: 04-18/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 732 673,27
UAH (в тому числі ПДВ 2 288 778,88 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись п. 12.1. Договору, домовилися розірвати Договір.