Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
11 335 335,66 UAH
UA-2018-03-23-000657-c a7f4110bf15a4c8c981be9d5616dcdb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2018 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:42
Очікувана вартість: 11 335 335,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 676,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 340000 UAH
Publication date: 23 березня 2018 18:37
Enquiries until: 15 травня 2018 10:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 11 335 336 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 677 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Пружина поворотна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

spare parts for passenger cars
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
99 шт
Пружина стиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

spare parts for passenger cars
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
9 шт
Муфта вмикання автоматична генерат.28квт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

spare parts for passenger cars
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
20 шт
Сегмент фрикційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сегмент фрикційний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 14:30
1660 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_17.05.2018.docx
17 травня 2018 14:30
Зміни до тендеру_1660_17.05.2018.doc
10 травня 2018 15:09
Зміни до тендеру_1660_10.05.2018.doc
03 травня 2018 17:27
Зміни до тендеру_1660_03.05.2018.doc
23 березня 2018 18:34
Додаток № 9.docx
17 травня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 14:30
1660 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_17.05.2018.docx
10 травня 2018 15:09
1660 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_10.05.2018.docx
03 травня 2018 17:27
1660 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.05.2018.docx
23 березня 2018 18:34
1660 ТД зч до пас.вагонів.docx
17 травня 2018 14:30
Зміни до тендеру_1660_17.05.2018.doc
10 травня 2018 15:09
Зміни до тендеру_1660_10.05.2018.doc
03 травня 2018 17:27
Зміни до тендеру_1660_03.05.2018.doc
23 березня 2018 18:34
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2018 16:38
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:29
Відповідно до п. 2.1. «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» вимагається надання акту (протокол) кваліфікаційних випробувань. Просимо пояснити в якому випадку надається цей документ і коли він не надається в складі тендерної пропозиції учасником, оскільки вже у проведених торгах визначені переможці Філією, в тому числі наприклад за процедурою UA-2018-02-01-004350-c «Колодка композиційна вантажна тип 2ТР-11-01» де також була така вимога в тендерній документації, але переможець його не надав в складі тендерної документації та все одно йому Замовник надав намір про укладання договору 02.04.2018. Виникає питання чи ця вимога є обов`язковою для всіх учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-000657-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ANDALUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:140853085
Дата подання: 05 квітня 2018 14:56
усунути дискримінаційні вимоги
Наше підприємство, як нерезидент, планує взяти участь у цій закупівлі.
Після ознайомлення з тендерною документацією даних торгів, з’ясувалось, що
вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть
участь у процедурах закупівель на рівних умовах, але згідно документації:
- Валютою тендерної пропозиції є національна валюта замовника – гривня.
- Відсутній порядок та формула зазначення ціни тендерної пропозиції учасника –
нерезидента України в електронній системі закупівель.
Інформуємо Вас, що запасні частини зазначених торгів виготовляються за межами України, мають тривалі терміни виробництва, при чому наше підприємство повинно попередньо здійснити фінансування їх виробництва та замовити комплектуючі у підприємств на території Європейського Союзу у євро. Крім того, наше підприємство має виключні ексклюзивні повноваження низки європейських виробників, таким чином продукція цих виробників не може бути запропонована на цих торгах. Це створює штучне обмеження конкуренції та унеможливлює закупівлю продукції за найоптимальнішу вартість.
Необхідність надання цінової пропозиції у гривні (враховуючи вимоги тендерної документації) унеможливлює учать нашого підприємства у даних торгах на рівних умовах з можливими учасниками резидентами.
Враховуючи вищевикладене та для можливості збільшення рівня конкуренції просимо Вас передбачати можливість участі іноземних компаній з наданням пропозиції у євро та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2018 09:24
У замовника відсутня можливість проведення закупівлі одночасно в двох валютах.
Номер вимоги: UA-2018-03-23-000657-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ANDALUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:140853085
Дата подання: 05 квітня 2018 15:11
внести зміни в документацію
Наше підприємство уповноважене представляти інтереси виробника на відкритих торгах. Визначена документацією цих торгів продукція має тривалий термін виготовлення та її виробнитцво повино бути розпочате у кінці поточного року для можливості заверешення виробнитцва та її постачання у наступному. Таким чином, виробник розпочав виробництво цієї продукції з 15.11.2017 року, а Додатком 4 документації передбачено, що продукція має бути виготовлена не раніше 01.01.2018 року. Таким чином унеможивлюється постачання цієї продукції у 2018 році. Просимо внести відповідні зміни у документацію, та зазначити, що продукція має бути виготовлена після 01.01.2017 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2018 17:32
В тендерній документації замовником зазначено дату виготовлення продукції не раніше 01.10.2017

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 червня 2018
UA-2018-03-23-000657-ca7f4110bf15a4c8c981be9d5616dcdb5
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 червня 2018 14:04
Протокол 1660.pdf
23 червня 2018 14:04
Електронний підпис

Публічні документи

02 липня 2018 16:21
цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:10
fwd2291.zip
24 травня 2018 16:10
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:10
9 Копії креслеників.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
9 Копії креслеників.pdf
24 травня 2018 16:10
7 Захист довкілля.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
7 Захист довкілля.pdf
24 травня 2018 16:10
5 Аналогічні договори.pdf
24 травня 2018 16:10
4 Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
4 Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Протокол.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Протокол.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Протокол 2-01.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Протокол 2-01.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Наказ 2.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Наказ 2.pdf
24 травня 2018 16:10
15. Дані на товар.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
15. Дані на товар.pdf
24 травня 2018 16:10
12. 1. Запит на ПКТБ.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
12. 1. Запит на ПКТБ.pdf

Документи

23 червня 2018 14:05
Протокол 1660.pdf
23 червня 2018 14:05
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 17:09
fwd279.zip
24 травня 2018 17:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 травня 2018 17:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 травня 2018 17:09
документи додаток1.rar.p7s
24 травня 2018 17:09
документи додаток1.rar
24 травня 2018 17:09
документи додаток 2.rar.p7s
24 травня 2018 17:09
документи додаток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ" 11 333 292,00
UAH з ПДВ
11 333 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" 11 335 317,60
UAH з ПДВ
11 335 317,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 16:21
цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:10
fwd2291.zip
24 травня 2018 16:10
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:10
9 Копії креслеників.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
9 Копії креслеників.pdf
24 травня 2018 16:10
7 Захист довкілля.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
7 Захист довкілля.pdf
24 травня 2018 16:10
5 Аналогічні договори.pdf
24 травня 2018 16:10
4 Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
4 Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Протокол.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Протокол.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Протокол 2-01.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Протокол 2-01.pdf
24 травня 2018 16:10
2 Наказ 2.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
2 Наказ 2.pdf
24 травня 2018 16:10
15. Дані на товар.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
15. Дані на товар.pdf
24 травня 2018 16:10
12. 1. Запит на ПКТБ.pdf.p7s
24 травня 2018 16:10
12. 1. Запит на ПКТБ.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 17:09
fwd279.zip
24 травня 2018 17:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 травня 2018 17:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 травня 2018 17:09
документи додаток1.rar.p7s
24 травня 2018 17:09
документи додаток1.rar
24 травня 2018 17:09
документи додаток 2.rar.p7s
24 травня 2018 17:09
документи додаток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 11 333 292,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 17:18

Документи

03 липня 2018 17:18
Електронний підпис
03 липня 2018 17:18
Намір 1660.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
11 333 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 17:18
Електронний підпис
03 липня 2018 17:18
Намір 1660.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 18:06
ЗПВД ЦЗВ-03-03418-01.pdf укладений
18 листопада 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 22:29
ПЗД №ЦЗВ-03-03418-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 22:29
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 17:05
ЦЗВ-03-03418-01.pdf укладений
16 липня 2018 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-03418-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-03418-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 12 533 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 088 940,00 UAH)