Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (послуги охорони) (Лот № 1 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів); (Лот № 2 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс»); (Лот № 3 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 4 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 5 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця»); (Лот № 6 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії); (Лот № 7 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму окремих підрозділів, Фунікулеру КП «Київпастранс» та на АС «Видубичі»); (Лот № 8 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в гуртожитках КП «Київпастранс»))
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot # 1 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses); (Lot # 2 - "Guards services (security of objects, implementation of the bypass mode in trolleybus, tram depot, part of KP "Kyivpastrans"); (Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans" "); (Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"); (Lot # 5 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution for the improvement and rest of children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa "); (Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service); (Lot # 7 -" Security services "(protection of objects, implementation bypass mode of separate units, funicular KP "Kyivpas Rance "and the AU" Vydubychi "); (Lot # 8 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in hostels of the Communist Party "Kyivpastrans"))
Очікувана вартість
42 494 760,00 UAH
UA-2018-03-23-000629-c fd24d2656963413d8f0532d2a5c62b00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2018 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 16:00
Очікувана вартість: 42 494 760,00 UAH з ПДВ
Publication date: 23 березня 2018 17:21
Enquiries until: 13 квітня 2018 16:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 42 494 760 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

16 квітня 2018 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 14:58
Перелік змін 2.docx
16 квітня 2018 14:58
ЗТД 2 охорона.docx
03 квітня 2018 16:50
Перелік змін.docx
16 квітня 2018 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 14:58
Перелік змін 2.docx
16 квітня 2018 14:58
ЗТД 2 охорона.docx
03 квітня 2018 16:50
ЗТД охорона.docx
23 березня 2018 17:25
ТД охорона.docx
03 квітня 2018 16:50
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

статутний фонд
Дата подання: 27 березня 2018 18:57
Дата відповіді: 30 березня 2018 17:44
В Додатку 2, таблиці 2, пункті 12 вказано: "Статутний фонд Учасника повинен бути не менше ніж 2,5 % сумарної очікуваної вартості закупівлі по всім лотам, в яких Учасник бере участь". Підскажіть, будь ласка, яким чином учасники повинні підтвержувати даний пункт? Які саме документи повинні надавати в складі своїх пропозицій (надайте перелік документів, які будуть підтвержувати статутний фонд учасника не менше, ніж 2,5% вартості закупівлі)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Платіжне доручення (у разі внесення до статутного фонду грошових коштів) або фінансова звітність, в якій відображається розмір сплаченого учасниками товариства статутного фонду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-000629-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 06 квітня 2018 13:49
Дискримінаційна вимога до надання особливих документів, які не передбачені діючим законодавством
Згідно документації торгів Додаток 2 " Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)", у пункті 2 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід " Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 2.1 "
- копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу;»
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів.
Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше ніж 20-ти охоронників"
Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.»
Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Також замовник посилається що Послуги, повинні відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі – ЗУ «Про охоронну діяльність») та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. В якому взагалі відсутні будь які вимоги та посилання на будь яку ліцензію а особливо з навчального закладу. Така ліцензія навіть при її наявності або відсутності, ніяким чином не підтверджує набуту кваліфікацію охоронника певного розряду особою яка пройшла відповідне навчання, та якій було видано таке свідоцтво з додатком.
Згідно діючого законодавства, рівень освіти підтверджується лише документами, які видаються відповідними навчальними закладами (диплом, свідоцтвом та інше), та жоден інший документ – будь то якась ліцензія, договір на навчання та навить платіжне доручення, або чек про сплату таких послуг не є підтвердженням отриманої освіти чи проходження або набуття відповідної кваліфікації.
Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність.
Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників.
Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2018 15:18
прийняте рішення відмовити у задоволенні вимог звернення.

Документи

12 квітня 2018 15:18
Відповідь на звернення

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 4 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 174 440,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 72 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71744.4 UAH


Title: Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"
Current status: Complete
Estimated total value: 7 174 440,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 травня 2018 15:58
Auction planned date: 03 травня 2018 15:58
Закінчення: 03 травня 2018 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 люд
Лот № 4 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до додатку 5 тендерної документації
Дата доставки: 25 травня 2018  —  25 травня 2019

Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"
CPV: 79710000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 квітня 2018
UA-2018-03-23-000629-cfd24d2656963413d8f0532d2a5c62b00
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ПП Сапсан-1 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП АПБ "Атлант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 квітня 2018 15:31
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2018 11:19
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:19
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:40
Журка А.pdf
20 квітня 2018 20:40
Журба О.pdf
20 квітня 2018 20:40
Журба В.pdf
20 квітня 2018 20:40
Савенко В.pdf
20 квітня 2018 20:40
Тарасенко в1.pdf
20 квітня 2018 20:40
Шулятьєв С.pdf
20 квітня 2018 20:40
Ярмак.pdf
20 квітня 2018 20:40
Шевченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Стецюк С.pdf
20 квітня 2018 20:39
Сковира.pdf
20 квітня 2018 20:39
Сенченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Рогожа.pdf
20 квітня 2018 20:39
Приходько.pdf
20 квітня 2018 20:39
моргун.pdf
20 квітня 2018 20:39
мірошніченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Мартинов.pdf
20 квітня 2018 20:39
Марковський.pdf
20 квітня 2018 20:39
Литвиненко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Кухар.pdf
20 квітня 2018 20:39
Краснікова.pdf
20 квітня 2018 20:39
Коржель.pdf
20 квітня 2018 20:39
Карплюк.pdf
20 квітня 2018 20:39
каретний.pdf
20 квітня 2018 20:39
Жаворонкова.pdf
20 квітня 2018 20:39
Єфимов.pdf
20 квітня 2018 20:39
Горло.pdf
20 квітня 2018 20:39
горбачов.pdf
20 квітня 2018 20:39
гейвах.pdf
20 квітня 2018 20:39
Галятовський.pdf
20 квітня 2018 20:39
Гавриленко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Бугайчук.pdf
20 квітня 2018 20:39
Бранець.pdf
20 квітня 2018 20:39
Белан.pdf
20 квітня 2018 20:39
Барчук.pdf
20 квітня 2018 20:39
Аширова.pdf
20 квітня 2018 20:39
транспорт реагування.pdf
20 квітня 2018 20:39
технічна специфікація.pdf
20 квітня 2018 20:39
статут та опис.pdf
20 квітня 2018 20:39
Система контролю.pdf
20 квітня 2018 20:39
радіозвязок.pdf
20 квітня 2018 20:39
проекти договорів.pdf
20 квітня 2018 20:39
повноваження підпису.pdf
20 квітня 2018 20:39
Калькуляція Лот 4.pdf
20 квітня 2018 20:39
довідка про податок.pdf
20 квітня 2018 20:39
Наказ Фролова.7z
20 квітня 2018 20:39
Гарантія 2095-18.7z
20 квітня 2018 20:39
Банківська ліцензія.7z

Документи

26 квітня 2018 15:32
Електронний підпис

Публічні документи

07 травня 2018 18:08
Довідка податкова
07 травня 2018 14:42
цінова пропозиція
07 травня 2018 14:42
калькуляція
07 травня 2018 14:42
Довідка корупція
23 квітня 2018 13:51
Електронний підпис
23 квітня 2018 13:51
Електронний підпис
23 квітня 2018 13:49
Федорова.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ткачук.pdf
23 квітня 2018 13:49
Сухоцький.pdf
23 квітня 2018 13:49
Супрун.pdf
23 квітня 2018 13:49
Суворов.pdf
23 квітня 2018 13:49
Стеценко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ставницький.pdf
23 квітня 2018 13:49
Сідіченко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ситник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Синковський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Саєнко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Савенко Анатолий.pdf
23 квітня 2018 13:49
Рубель.pdf
23 квітня 2018 13:49
Романенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Полодюк.pdf
23 квітня 2018 13:49
Осипенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Оріненко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Мусієнко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кулінський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кранга.pdf
23 квітня 2018 13:49
Коробка.pdf
23 квітня 2018 13:49
Колесник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Коваль.pdf
23 квітня 2018 13:49
Качанко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кацалап.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іващенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іванчик.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іванченко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Довбенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Гуцал.pdf
23 квітня 2018 13:49
Гаранін.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ворона.pdf
23 квітня 2018 13:49
Волинський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Вареник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Бистров.pdf
23 квітня 2018 13:49
Белозерцев.pdf
23 квітня 2018 13:49
Байков.pdf
23 квітня 2018 13:49
Наказ Фролова.7z
23 квітня 2018 13:49
Гарантія 2096-18.7z
23 квітня 2018 13:48
Банківська ліцензія.7z
23 квітня 2018 13:48
калькуляція лот 4.pdf
23 квітня 2018 13:48
статут.pdf
23 квітня 2018 13:48
ст 17.pdf
23 квітня 2018 13:48
ст 17 розгорнута.pdf
23 квітня 2018 13:48
радіозвязок.pdf
23 квітня 2018 13:48
проекти договорів.pdf
23 квітня 2018 13:48
Рішення 1.pdf
23 квітня 2018 13:48
наказ про призначення.pdf
23 квітня 2018 13:48
ліцензія охорона.pdf
23 квітня 2018 13:48
ліцензії навчальних.pdf
23 квітня 2018 13:48
технічна специфікація.pdf
23 квітня 2018 13:48
довідка ПДВ.pdf
23 квітня 2018 13:48
безумовна згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сапсан-1

ДП АПБ "Атлант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сапсан-1 7 171 023,60
UAH з ПДВ
7 171 023,60
UAH з ПДВ
Документи
ДП АПБ "Атлант" 7 169 315,40
UAH з ПДВ
7 169 315,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2018 11:19
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:19
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 20:40
Журка А.pdf
20 квітня 2018 20:40
Журба О.pdf
20 квітня 2018 20:40
Журба В.pdf
20 квітня 2018 20:40
Савенко В.pdf
20 квітня 2018 20:40
Тарасенко в1.pdf
20 квітня 2018 20:40
Шулятьєв С.pdf
20 квітня 2018 20:40
Ярмак.pdf
20 квітня 2018 20:40
Шевченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Стецюк С.pdf
20 квітня 2018 20:39
Сковира.pdf
20 квітня 2018 20:39
Сенченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Рогожа.pdf
20 квітня 2018 20:39
Приходько.pdf
20 квітня 2018 20:39
моргун.pdf
20 квітня 2018 20:39
мірошніченко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Мартинов.pdf
20 квітня 2018 20:39
Марковський.pdf
20 квітня 2018 20:39
Литвиненко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Кухар.pdf
20 квітня 2018 20:39
Краснікова.pdf
20 квітня 2018 20:39
Коржель.pdf
20 квітня 2018 20:39
Карплюк.pdf
20 квітня 2018 20:39
каретний.pdf
20 квітня 2018 20:39
Жаворонкова.pdf
20 квітня 2018 20:39
Єфимов.pdf
20 квітня 2018 20:39
Горло.pdf
20 квітня 2018 20:39
горбачов.pdf
20 квітня 2018 20:39
гейвах.pdf
20 квітня 2018 20:39
Галятовський.pdf
20 квітня 2018 20:39
Гавриленко.pdf
20 квітня 2018 20:39
Бугайчук.pdf
20 квітня 2018 20:39
Бранець.pdf
20 квітня 2018 20:39
Белан.pdf
20 квітня 2018 20:39
Барчук.pdf
20 квітня 2018 20:39
Аширова.pdf
20 квітня 2018 20:39
транспорт реагування.pdf
20 квітня 2018 20:39
технічна специфікація.pdf
20 квітня 2018 20:39
статут та опис.pdf
20 квітня 2018 20:39
Система контролю.pdf
20 квітня 2018 20:39
радіозвязок.pdf
20 квітня 2018 20:39
проекти договорів.pdf
20 квітня 2018 20:39
повноваження підпису.pdf
20 квітня 2018 20:39
Калькуляція Лот 4.pdf
20 квітня 2018 20:39
довідка про податок.pdf
20 квітня 2018 20:39
Наказ Фролова.7z
20 квітня 2018 20:39
Гарантія 2095-18.7z
20 квітня 2018 20:39
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

07 травня 2018 18:08
Довідка податкова
07 травня 2018 14:42
цінова пропозиція
07 травня 2018 14:42
калькуляція
07 травня 2018 14:42
Довідка корупція
23 квітня 2018 13:51
Електронний підпис
23 квітня 2018 13:51
Електронний підпис
23 квітня 2018 13:49
Федорова.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ткачук.pdf
23 квітня 2018 13:49
Сухоцький.pdf
23 квітня 2018 13:49
Супрун.pdf
23 квітня 2018 13:49
Суворов.pdf
23 квітня 2018 13:49
Стеценко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ставницький.pdf
23 квітня 2018 13:49
Сідіченко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ситник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Синковський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Саєнко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Савенко Анатолий.pdf
23 квітня 2018 13:49
Рубель.pdf
23 квітня 2018 13:49
Романенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Полодюк.pdf
23 квітня 2018 13:49
Осипенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Оріненко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Мусієнко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кулінський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кранга.pdf
23 квітня 2018 13:49
Коробка.pdf
23 квітня 2018 13:49
Колесник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Коваль.pdf
23 квітня 2018 13:49
Качанко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Кацалап.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іващенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іванчик.pdf
23 квітня 2018 13:49
Іванченко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Довбенко.pdf
23 квітня 2018 13:49
Гуцал.pdf
23 квітня 2018 13:49
Гаранін.pdf
23 квітня 2018 13:49
Ворона.pdf
23 квітня 2018 13:49
Волинський.pdf
23 квітня 2018 13:49
Вареник.pdf
23 квітня 2018 13:49
Бистров.pdf
23 квітня 2018 13:49
Белозерцев.pdf
23 квітня 2018 13:49
Байков.pdf
23 квітня 2018 13:49
Наказ Фролова.7z
23 квітня 2018 13:49
Гарантія 2096-18.7z
23 квітня 2018 13:48
Банківська ліцензія.7z
23 квітня 2018 13:48
калькуляція лот 4.pdf
23 квітня 2018 13:48
статут.pdf
23 квітня 2018 13:48
ст 17.pdf
23 квітня 2018 13:48
ст 17 розгорнута.pdf
23 квітня 2018 13:48
радіозвязок.pdf
23 квітня 2018 13:48
проекти договорів.pdf
23 квітня 2018 13:48
Рішення 1.pdf
23 квітня 2018 13:48
наказ про призначення.pdf
23 квітня 2018 13:48
ліцензія охорона.pdf
23 квітня 2018 13:48
ліцензії навчальних.pdf
23 квітня 2018 13:48
технічна специфікація.pdf
23 квітня 2018 13:48
довідка ПДВ.pdf
23 квітня 2018 13:48
безумовна згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сапсан-1

ДП АПБ "Атлант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП АПБ "Атлант"
#31507775
Переможець 7 169 315,40
UAH з ПДВ
04 травня 2018 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП АПБ "Атлант"
#31507775
7 169 315,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:51
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
15 листопада 2019 13:50
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:46
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:38
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:53
повідомлення ду 4 подовження строку дії договір 53 18 175 Атлант.docx зміни до договору
23 травня 2019 11:51
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 17:38
повідомлення ду 2 зміни рег цін і нормативів договір 53 18 175 Атлант.docx зміни до договору
13 лютого 2019 17:37
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 17:33
повідомлення ду 1 покращення якості договір 53 18 175 Атлант.docx зміни до договору
13 лютого 2019 17:33
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 19:54
Контракт укладений
24 травня 2018 19:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення змін до умов договору.
Номер договору про закупівлю: 53.18-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2. Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Сума додаткової угоди 7 494 364,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін: 8 982 455,04 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення щодо оприлюднення звітів про виконання договорів Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2019 № 477 (далі по тексту – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Під час спроби оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176), з’ясувалося, що технічно це неможливо зробити з наступних підстав: До договорів по вищезазначених закупівлях були внесені зміни відповідно до вимог частини п’ятої статті 36 Закону щодо продовження дії договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсягах що не перевищують 20 відсотків сум, визначених в договорах. Тобто, крім зміни строку дії договорів, були змінені (збільшені) суми таких договорів. Під час розміщення інформації щодо змін до договорів через робоче місце замовника не були передбачені поля в електронному вигляді для зазначення сум договорів після внесення відповідних змін. Замовником були оприлюднені зміни до договорів шляхом розміщення повідомлення про внесення змін до договорів, що передбачено вимогами Закону. Проте, для оприлюднення звітів про виконання договорів, необхідно заповнити в електронному вигляді поля з інформацією про суми оплати за договорами. Оскільки суми оплати за договорами більше сум, які автоматично сформовані електронними майданчиками (суми, на які були укладені договори за результатами аукціонів, та не враховують змін до договорів протягом строку їх дії) під час оприлюднення укладених договорів, така невідповідність унеможливлює оприлюднення звіту з достовірною інформацією та призводить до того, що відповідна інформація не розміщується та не оприлюднюється. Відповідно до вимог пункту 6 Порядку у випадку технічних збоїв під час внесення та/або заповнення інформації через авторизовані робочі місця, які призводять до того, що інформація не розміщується та не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Після численних звернень на авторизований електронний майданчик, зазначена ситуація залишилась без змін, оприлюднення звітів по вищезазначеним закупівлям у спосіб, передбачений Законом, неможливе. За рекомендацією працівників технічної підтримки авторизованого електронного майданчика (ДЗО) оприлюднення звітів можливе лише після повторної публікації змін в частині сум договорів, оскільки на сьогоднішній день в електронній системі закупівель передбачено заповнення в електронному вигляді поля з сумою договору після внесення відповідних змін. Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості розміщення інформації для оприлюднення звітів про виконання договорів, виришено повторно розмістити інформацію щодо змін до договорів по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176).
Номер договору про закупівлю: 53.18-175
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2018 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 8 982 455,04
UAH