Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (послуги охорони) (Лот № 1 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів); (Лот № 2 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс»); (Лот № 3 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 4 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 5 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця»); (Лот № 6 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії); (Лот № 7 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму окремих підрозділів, Фунікулеру КП «Київпастранс» та на АС «Видубичі»); (Лот № 8 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в гуртожитках КП «Київпастранс»))
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot # 1 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses); (Lot # 2 - "Guards services (security of objects, implementation of the bypass mode in trolleybus, tram depot, part of KP "Kyivpastrans"); (Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans" "); (Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"); (Lot # 5 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution for the improvement and rest of children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa "); (Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service); (Lot # 7 -" Security services "(protection of objects, implementation bypass mode of separate units, funicular KP "Kyivpas Rance "and the AU" Vydubychi "); (Lot # 8 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in hostels of the Communist Party "Kyivpastrans"))
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot # 1 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses); (Lot # 2 - "Guards services (security of objects, implementation of the bypass mode in trolleybus, tram depot, part of KP "Kyivpastrans"); (Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans" "); (Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"); (Lot # 5 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution for the improvement and rest of children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa "); (Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service); (Lot # 7 -" Security services "(protection of objects, implementation bypass mode of separate units, funicular KP "Kyivpas Rance "and the AU" Vydubychi "); (Lot # 8 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in hostels of the Communist Party "Kyivpastrans"))
Очікувана вартість
42 494 760,00 UAH
UA-2018-03-23-000629-c ● fd24d2656963413d8f0532d2a5c62b00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 березня 2018 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 42 494 760,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 березня 2018 17:21 |
Enquiries until: | 13 квітня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 42 494 760 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
16 квітня 2018 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2018 14:58 |
Перелік змін 2.docx | |
16 квітня 2018 14:58 |
ЗТД 2 охорона.docx | |
03 квітня 2018 16:50 |
Перелік змін.docx |
16 квітня 2018 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2018 14:58 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
16 квітня 2018 14:58 |
ЗТД 2 охорона.docx
|
||||||
03 квітня 2018 16:50 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
статутний фонд
Дата подання: 27 березня 2018 18:57
Дата відповіді: 30 березня 2018 17:44
В Додатку 2, таблиці 2, пункті 12 вказано: "Статутний фонд Учасника повинен бути не менше ніж 2,5 % сумарної очікуваної вартості закупівлі по всім лотам, в яких Учасник бере участь". Підскажіть, будь ласка, яким чином учасники повинні підтвержувати даний пункт? Які саме документи повинні надавати в складі своїх пропозицій (надайте перелік документів, які будуть підтвержувати статутний фонд учасника не менше, ніж 2,5% вартості закупівлі)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Платіжне доручення (у разі внесення до статутного фонду грошових коштів) або фінансова звітність, в якій відображається розмір сплаченого учасниками товариства статутного фонду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-23-000629-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 06 квітня 2018 13:49
Дискримінаційна вимога до надання особливих документів, які не передбачені діючим законодавством
Згідно документації торгів Додаток 2 " Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)", у пункті 2 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід " Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 2.1 "
- копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу;»
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів.
Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше ніж 20-ти охоронників"
Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.»
Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Також замовник посилається що Послуги, повинні відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі – ЗУ «Про охоронну діяльність») та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. В якому взагалі відсутні будь які вимоги та посилання на будь яку ліцензію а особливо з навчального закладу. Така ліцензія навіть при її наявності або відсутності, ніяким чином не підтверджує набуту кваліфікацію охоронника певного розряду особою яка пройшла відповідне навчання, та якій було видано таке свідоцтво з додатком.
Згідно діючого законодавства, рівень освіти підтверджується лише документами, які видаються відповідними навчальними закладами (диплом, свідоцтвом та інше), та жоден інший документ – будь то якась ліцензія, договір на навчання та навить платіжне доручення, або чек про сплату таких послуг не є підтвердженням отриманої освіти чи проходження або набуття відповідної кваліфікації.
Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність.
Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників.
Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути
Згорнути
- копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу;»
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів.
Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше ніж 20-ти охоронників"
Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.»
Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Також замовник посилається що Послуги, повинні відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі – ЗУ «Про охоронну діяльність») та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. В якому взагалі відсутні будь які вимоги та посилання на будь яку ліцензію а особливо з навчального закладу. Така ліцензія навіть при її наявності або відсутності, ніяким чином не підтверджує набуту кваліфікацію охоронника певного розряду особою яка пройшла відповідне навчання, та якій було видано таке свідоцтво з додатком.
Згідно діючого законодавства, рівень освіти підтверджується лише документами, які видаються відповідними навчальними закладами (диплом, свідоцтвом та інше), та жоден інший документ – будь то якась ліцензія, договір на навчання та навить платіжне доручення, або чек про сплату таких послуг не є підтвердженням отриманої освіти чи проходження або набуття відповідної кваліфікації.
Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність.
Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників.
Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Заздалегідь вдячні за розуміння
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2018 15:18
прийняте рішення відмовити у задоволенні вимог звернення.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот № 3 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 023 560,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20235.6 UAH |
Title: Lot # 3 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on the Borshchagov line of high-speed tram)
Current status: Complete
Estimated total value: 2 023 560,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 20 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 03 травня 2018 15:20
Auction planned date: 03 травня 2018 15:20
Закінчення: 03 травня 2018 15:41
Позиції
9 люд
Лот № 3 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до додатку 5 тендерної документації
Дата доставки:
25 травня 2018
—
25 травня 2019
Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"
CPV: 79710000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 квітня 2018
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-002" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-002" #39415320 |
Переможець |
2 022 596,40
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 09:59
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
23 грудня 2019 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 15:16
|
повідомлення ду 3 зменшення обсягів договір 53 18 174 Охорона 002.docx | зміни до договору |
22 липня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2019 11:39
|
повідомлення ду 2 подовження строку дії договір 53 18 174 Охорона 002.docx | зміни до договору |
23 травня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 11:57
|
повідомлення ду 1 подовження строку дії договір 53 18 174.docx | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2018 19:54
|
Контракт | укладений |
24 травня 2018 19:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.18-174 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін: 2 424 596,88 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.18-174 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |