Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (послуги охорони) (Лот № 1 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів); (Лот № 2 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс»); (Лот № 3 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 4 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»); (Лот № 5 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця»); (Лот № 6 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії); (Лот № 7 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму окремих підрозділів, Фунікулеру КП «Київпастранс» та на АС «Видубичі»); (Лот № 8 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в гуртожитках КП «Київпастранс»))
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot # 1 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses); (Lot # 2 - "Guards services (security of objects, implementation of the bypass mode in trolleybus, tram depot, part of KP "Kyivpastrans"); (Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans" "); (Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"); (Lot # 5 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution for the improvement and rest of children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa "); (Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service); (Lot # 7 -" Security services "(protection of objects, implementation bypass mode of separate units, funicular KP "Kyivpas Rance "and the AU" Vydubychi "); (Lot # 8 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in hostels of the Communist Party "Kyivpastrans"))
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot # 1 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses); (Lot # 2 - "Guards services (security of objects, implementation of the bypass mode in trolleybus, tram depot, part of KP "Kyivpastrans"); (Lot # 3 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans" "); (Lot # 4 -" Security services "(protection of objects, implementation of the bypass regime on Borsch Ievskaya line of high-speed tramway "Kyivpastrans"); (Lot # 5 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town institution for the improvement and rest of children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa "); (Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service); (Lot # 7 -" Security services "(protection of objects, implementation bypass mode of separate units, funicular KP "Kyivpas Rance "and the AU" Vydubychi "); (Lot # 8 - "Security services" (protection of objects, implementation of the bypass regime in hostels of the Communist Party "Kyivpastrans"))
Очікувана вартість
42 494 760,00 UAH
UA-2018-03-23-000629-c ● fd24d2656963413d8f0532d2a5c62b00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 березня 2018 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 42 494 760,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 березня 2018 17:21 |
Enquiries until: | 13 квітня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 42 494 760 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
16 квітня 2018 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2018 14:58 |
Перелік змін 2.docx | |
16 квітня 2018 14:58 |
ЗТД 2 охорона.docx | |
03 квітня 2018 16:50 |
Перелік змін.docx |
16 квітня 2018 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2018 14:58 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
16 квітня 2018 14:58 |
ЗТД 2 охорона.docx
|
||||||
03 квітня 2018 16:50 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
статутний фонд
Дата подання: 27 березня 2018 18:57
Дата відповіді: 30 березня 2018 17:44
В Додатку 2, таблиці 2, пункті 12 вказано: "Статутний фонд Учасника повинен бути не менше ніж 2,5 % сумарної очікуваної вартості закупівлі по всім лотам, в яких Учасник бере участь". Підскажіть, будь ласка, яким чином учасники повинні підтвержувати даний пункт? Які саме документи повинні надавати в складі своїх пропозицій (надайте перелік документів, які будуть підтвержувати статутний фонд учасника не менше, ніж 2,5% вартості закупівлі)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Платіжне доручення (у разі внесення до статутного фонду грошових коштів) або фінансова звітність, в якій відображається розмір сплаченого учасниками товариства статутного фонду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-23-000629-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 06 квітня 2018 13:49
Дискримінаційна вимога до надання особливих документів, які не передбачені діючим законодавством
Згідно документації торгів Додаток 2 " Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)", у пункті 2 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід " Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 2.1 "
- копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу;»
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів.
Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше ніж 20-ти охоронників"
Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.»
Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Також замовник посилається що Послуги, повинні відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі – ЗУ «Про охоронну діяльність») та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. В якому взагалі відсутні будь які вимоги та посилання на будь яку ліцензію а особливо з навчального закладу. Така ліцензія навіть при її наявності або відсутності, ніяким чином не підтверджує набуту кваліфікацію охоронника певного розряду особою яка пройшла відповідне навчання, та якій було видано таке свідоцтво з додатком.
Згідно діючого законодавства, рівень освіти підтверджується лише документами, які видаються відповідними навчальними закладами (диплом, свідоцтвом та інше), та жоден інший документ – будь то якась ліцензія, договір на навчання та навить платіжне доручення, або чек про сплату таких послуг не є підтвердженням отриманої освіти чи проходження або набуття відповідної кваліфікації.
Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність.
Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників.
Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути
Згорнути
- копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу;»
Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів.
Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше ніж 20-ти охоронників"
Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.»
Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Також замовник посилається що Послуги, повинні відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі – ЗУ «Про охоронну діяльність») та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. В якому взагалі відсутні будь які вимоги та посилання на будь яку ліцензію а особливо з навчального закладу. Така ліцензія навіть при її наявності або відсутності, ніяким чином не підтверджує набуту кваліфікацію охоронника певного розряду особою яка пройшла відповідне навчання, та якій було видано таке свідоцтво з додатком.
Згідно діючого законодавства, рівень освіти підтверджується лише документами, які видаються відповідними навчальними закладами (диплом, свідоцтвом та інше), та жоден інший документ – будь то якась ліцензія, договір на навчання та навить платіжне доручення, або чек про сплату таких послуг не є підтвердженням отриманої освіти чи проходження або набуття відповідної кваліфікації.
Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність.
Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників.
Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Заздалегідь вдячні за розуміння
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2018 15:18
прийняте рішення відмовити у задоволенні вимог звернення.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот № 6 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 311 280,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33112.8 UAH |
Title: Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service)
Current status: Complete
Estimated total value: 3 311 280,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 33 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 03 травня 2018 11:32
Auction planned date: 03 травня 2018 11:32
Закінчення: 03 травня 2018 11:53
Позиції
10 люд
Лот № 6 - «Охоронні послуги» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до додатку 5 тендерної документації
Дата доставки:
25 травня 2018
—
25 травня 2019
Lot 6 -" Security services "(protection of objects, implementation of the overpass regime of the Power Supply and Communication Service, the departments of the Railway Service)
CPV: 79710000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 квітня 2018
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-002" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА" #35261804 |
Переможець |
3 307 338,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 15:22
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
23 квітня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 15:18
|
Повідомлення про рішення.docx | зміни до договору |
23 квітня 2020 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2019 12:21
|
повідомлення ду 1 подовження строку дії договір 53 18 177 Спарта.docx | зміни до договору |
23 травня 2019 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2018 19:59
|
Контракт | укладений |
24 травня 2018 19:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін: 3 968 805,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.18-177 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2019 № 477 (далі по тексту – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Під час спроби оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону по закупівлі UA-2018-03-23-000629-с (договір № 53.18-177), з’ясувалося, що технічно це неможливо зробити з наступних підстав: До договору по вищезазначеній закупівлі були внесені зміни відповідно до вимог частини п’ятої статті 36 Закону щодо продовження дії договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсягах що не перевищують 20 відсотків сум, визначених в договорах. Тобто, крім зміни строку дії договору, була змінена (збільшена) сума договору. Під час розміщення інформації щодо змін до договору через робоче місце замовника не були передбачені поля в електронному вигляді для зазначення суми договору після внесення відповідних змін. Замовником були оприлюднені зміни до договору шляхом розміщення повідомлення про внесення змін до договору, що передбачено вимогами Закону. Проте, для оприлюднення звіту про виконання договору, необхідно заповнити в електронному вигляді поля з інформацією про суми оплати за договором. Оскільки сума оплати за договором більше суми, яка автоматично сформована електронним майданчиком (сума, на яку був укладений договір за результатом аукціону) під час оприлюднення укладеного договору, така невідповідність унеможливлює оприлюднення звіту з достовірною інформацією та призводить до того, що відповідна інформація не розміщується та не оприлюднюється. Відповідно до вимог пункту 6 Порядку у випадку технічних збоїв під час внесення та/або заповнення інформації через авторизовані робочі місця, які призводять до того, що інформація не розміщується та не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Після численних звернень на авторизований електронний майданчик, зазначена ситуація залишилась без змін, оприлюднення звітів по вищезазначеним закупівлям у спосіб, передбачений Законом, неможливе. За рекомендацією працівників технічної підтримки авторизованого електронного майданчика (ДЗО) оприлюднення звіту можливе лише після повторної публікації змін в частині сум договору, оскільки на сьогоднішній день в електронній системі закупівель передбачено заповнення в електронному вигляді поля з сумою договору після внесення відповідних змін. Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості розміщення інформації для оприлюднення звіту про виконання договору, членам тендерного комітету запропоновано повторно розмістити інформацію щодо змін до договору по закупівлі UA-2018-03-23-000629-с (договір № 53.18-177). |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |