Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2018-03-23-000241-a 50d02b31d50c46b99711e04434d789d0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоруца Віталій Васильович

+380673727372 guard28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40108976
Вебсайт: https://www.guard.np.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Кармелюка Устима, 9
Контактна особа: Федоруца Віталій Васильович
+380673727372
guard28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 13:43
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Устима Кармелюка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2018 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 10:19
БЕРЕЗЕНЬ 2018 - ДКТ ремонт авто БЕРЕЗЕНЬ 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, які конкретно документи Замовник вимагає від учасника
Дата подання: 24 березня 2018 14:22
Дата відповіді: 26 березня 2018 16:46
Шановний тендерний комітет, просимо Вас надати роз’яснення, що Замовник, в особі тендерного комітету вимагає від учасників згідно п. 2.1. Додатку 4 до ТД, зокрема: документальне підтвердження (копії документів на право власності або користування таким майном та обладнанням - (скан-копія з оригіналу) та (довідка складена в довільній формі (скан-копія з оригіналу). Відповідь – роз’яснення просимо надати у вигляді конкретного уточненого прикладу з вказівкою назви документу його походження та необхідного змісту. Звертаю увагу, що згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. На підставі викладеного, просимо Вас надати вищезазначені роз’яснення, які конкретно документи, мають підтвердити документальне підтвердження (копіями документів на право власності або користування таким майном та обладнанням - (скан-копія з оригіналу) та (довідка складена в довільній формі (скан-копія з оригіналу)) наявність в учасника наступного обладнання: апарат зварний напівавтомат, верстат шино монтажний, прес гідравлічний, зйомники тяг,шарнірних елементів,пружин підвіски, тестер тиску палива та інше майно чи обладнання, яке буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю. Звертаємо Увагу, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Ваші дискримінуючи вимоги мають виконати усі учасники, які будуть приймати участь, як приклад Приватне акціонерне товариство "Новоселиця Лада".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники торгів !
Замовник торгів відповідно до п. 2.1. Додатку 4 до ТД вимагає Інформацію в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням рухомого та нерухомого майна, яке знаходиться у власності (користуванні) учасника, та яке буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю, разом з документальним підтвердженням (копіями документів на право власності або користування таким майном та обладнанням - (скан-копія з оригіналу) та (довідку складену в довільній формі (скан-копія з оригіналу)).
а саме:
- Довідка в довільній формі із зазначенням рухомого та нерухомого майна, яке знаходиться у власності (користуванні) учасника чи в оренді, та яке буде використовуватися для виконання договору про закупівлю (скан-копія з довідки – оригіналу).
- Документальне підтвердження (копії документів на право власності або користування майном та обладнанням - (скан-копія з оригіналів), про вказане майно та обладнання в довідці, яке буде використовуватись для виконання основних умов договору:
1. Договір оренди, з докладним переліком майна та обладнання, що буде вказано в довідці ( в разі оренди майна та обладнання);
2. Документ, що підтверджує право власності на майно та обладнання (договори купівлі-продажу, постачання, акти прийому-передачі, акти введення в експлуатацію, Оборотно-сальдова відомість);у переліку по можливості бажано вказати технічну характеристику обладнання ( та інвентарний номер, модель тощо);
3. Бухгалтерський документ, який підтверджує облік майна на балансі підприємства;
4. Технічна документація на обладнання;
5. Довідка про місцезнаходження (договори збереження (оренди), складська довідка, підписана директором, бухгалтером і матеріально відповідальною особою);
6. Інвентарні картки;
7. Технічний паспорт та/або інша технічна документація ( сканкопія з оригіналу);
Будь-який наданий документ з перерахованих вище, що перебуває у наявності на підприємстві чи в фізичної особи буде вважатись підтвердженням п. 2.1.
Копії документів, які взяті з інтернет ресурсів, (тактико-технічні характеристики, інструкції по використанню, що не мають жодного відношення до власності чи оренди такого майна та обладнання в Учасника) не є підтвердженням власності чи оренди майна та обладнання.
Звертаємо увагу всіх Учасників, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» наші вимоги не являються дискримінуючими для жодного із учасників та дані вимоги мають виконати усі учасники торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Новоселиця Лада" 233 065,00
UAH з ПДВ
230 185,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Мельничук Володимир Васильович 273 900,00
UAH з ПДВ
273 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2018 12:49
Скан Дідик трудова.PDF
12 квітня 2018 12:48
Скан Горбатюк трудова.pdf
12 квітня 2018 12:43
24.Паспортні дані Дідух.PDF
10 квітня 2018 11:10
Електронний підпис
10 квітня 2018 11:08
Довідка з податкової.pdf
10 квітня 2018 09:27
Електронний підпис
05 квітня 2018 17:30
Електронний підпис
05 квітня 2018 17:25
37.статут.pdf
05 квітня 2018 17:25
27.інформ.тех.характер..PDF
05 квітня 2018 17:25
20.довідка.PDF
05 квітня 2018 17:25
25.договор.pdf
05 квітня 2018 17:25
22.Договір 2.pdf
05 квітня 2018 17:25
40.юридичні локум.pdf
05 квітня 2018 17:25
довідка про корупцію.PDF
05 квітня 2018 17:25
34.пропозиція.PDF
05 квітня 2018 17:25
29.основні засоби.pdf
05 квітня 2018 17:25
35.рекомендації.PDF
05 квітня 2018 17:25
23.Договір 3.pdf
05 квітня 2018 17:25
24.Договір 4.pdf
05 квітня 2018 17:25
14.довідка про сто.PDF
05 квітня 2018 17:25
31.паспорт Г.pdf
05 квітня 2018 17:25
32.паспорт Слюс.pdf
05 квітня 2018 17:25
39.форма техпропозиції.PDF
05 квітня 2018 17:25
26.Додаткова угода.pdf
05 квітня 2018 17:25
7.довідка про корупцію.PDF
05 квітня 2018 17:25
21.довідка0001.PDF
05 квітня 2018 17:25
16.довідка про учасника.PDF
05 квітня 2018 17:25
33.паспорт слюсар 2.pdf

Публічні документи

10 квітня 2018 11:27
Довідка МТБ .pdf
10 квітня 2018 11:27
Пропозиція квітень 2018.pdf
10 квітня 2018 11:27
Повноваження.pdf
10 квітня 2018 11:27
Диплом Черней 2 штуки.pdf
10 квітня 2018 11:27
Довідка працівники.pdf
10 квітня 2018 11:27
Трудова Черней на 2 арк.pdf
10 квітня 2018 11:27
Пропозиція квітень 2018.pdf
10 квітня 2018 11:27
Диплом Радул.pdf
10 квітня 2018 11:27
Трудова та наказ Радул.pdf
10 квітня 2018 11:27
довідка субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРаТ "Новоселиця Лада "

ФОП Мельничук В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Новоселиця Лада"
#05787789
Очікує рішення 230 185,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 14:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2018 11:31
Коментар щодо відміни: ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
16 квітня 2018 11:31
протокол