Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для дитячих ігрових майданчиків)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-03-22-002526-b 349880c1754146bbba25e842672d587c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380685047748 derg07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380685047748
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2018 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 11:02
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
224 штука
вироби для дитячих ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, м.Дергачі, заклади дошкільної освіти Дергачівської міської ради Дергачівського району Харківської області згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2018
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 20:36
ТД_Майданчики нова редакція.doc
02 квітня 2018 20:36
перелік змін --майданчики.docx
03 квітня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 20:36
ТД_Майданчики нова редакція.doc
22 березня 2018 19:28
ТД_Майданчики _22.03.doc
02 квітня 2018 20:36
перелік змін --майданчики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 23 березня 2018 09:07
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:31
Доброго дня! Елементи майданчика повинні виглядати як у вас на малюнках, чи можна запропонувати якісний еквівалент?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що вироби для дитячих ігрових майданчиків повинні виглядати у повній відповідності до вимог тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 23 березня 2018 11:31
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:34
Частиною 4 статті 22 Закону прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому в описі обладнання повинна міститися фраза "або єквівалент"
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що Додаток 4 тендерної документації складений з урахуванням норм ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII: "...Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". У вищезазначених випадках у Додатку 4 тендерної документації зазначено "або еквівалент"
Технічні характеристики
Дата подання: 26 березня 2018 11:45
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:36
В технічних вимогах прописано "монолітний HDPE пластик або еквівалент ", вологостійка фанера розглядається як еквівалент?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що вологостійка фанера не розглядається як еквівалент, так як фанера та пластик мають абсолютно різні технічні властивості.
По умовах поставки
Дата подання: 26 березня 2018 11:56
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:41
В договорі прописано:" Поставка товару здійснюється окремими партіями у визначеному обсязі, асортименті та протягом 3 (трьох) днів з моменту заявки "Замовника", Питання 1: на які і скільки партій буде розбитий договір, це важливо для визначення вартості доставки, а отже для визначення кінцевої вартості пропозиції. Питання 2: по договору вказано 3 дні на поставку, тобто передбачається, що увесь товар має бути готовий і чекати заявки на складі? Якщо заздалегідь з Договором погоджений приблизний графік поставок, тоді це допустима вимога, в іншому випадку, це завищені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що Замовник не має можливості визначити чітку кількість поставок та строки,так як це залежить від фінансування Замовника. Також зазначимо, що згідно з умовами закупівлі та тендерної документації весь обсяг має бути поставлений та встановлений у термін до 25.05.2018 року.
По умовах оплати
Дата подання: 26 березня 2018 12:24
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:47
В Договорі прописано: 4.1. Замовник зобов’язаний провести розрахунок за поставлений Товар у відповідно ст.49 Бюджетного кодексу України, та на підставі витратної накладної виписаної Учасником у відповідності до узгодженого Сторонами асортименту, кількості, ціни та вартості товару. 4.2 Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 90 календарних днів з моменту їх отримання Замовником, за кожну окремо поставлену партію товару за наявності фінансування. Чому по договору прописано відтермінування, а не можливість затримки по розрахунках за поставлений товар в 90 днів, якщо це не вимагається законодавчо, а кошти передбачено і виділено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що Замовником будут внесені зміни до вказаних пунктів проекту договору про закупівлю
Доставка та встановлення
Дата подання: 26 березня 2018 17:02
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:46
Чи включена до вартості закупівлі вартість доставки та встановлення виробів дитячих ігрових майданчиків, що є предметом торгівлі?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє, що у вартість товару має бути включена доставка, а також установка вказаних виробів. Відповідні зміни щодо включення до вартості послуг з установки буде внеснено до тендерної документації шляхом її викладення у новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аветiсян Григор Вачаганович 1 794 760,00
UAH з ПДВ
1 794 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ромашова Ірина Вікторівна 1 797 060,00
UAH з ПДВ
1 797 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2018 12:49
Електронний підпис
17 квітня 2018 12:45
Електронний підпис
17 квітня 2018 12:35
Електронний підпис
06 квітня 2018 15:03
Електронний підпис
06 квітня 2018 13:45
Електронний підпис
06 квітня 2018 13:37
Електронний підпис
06 квітня 2018 13:29
довідка повноважень.pdf
06 квітня 2018 13:29
p09.pdf
06 квітня 2018 13:29
p08.pdf
06 квітня 2018 13:29
p07.pdf
06 квітня 2018 13:29
p06.pdf
06 квітня 2018 13:29
p05.pdf
06 квітня 2018 13:29
p04.pdf
06 квітня 2018 13:29
p03.pdf
06 квітня 2018 13:29
p02.pdf
06 квітня 2018 13:29
p01.pdf
06 квітня 2018 13:08
img352.pdf
06 квітня 2018 13:08
страхова гарант..pdf
06 квітня 2018 13:08
111.pdf
06 квітня 2018 13:08
договір.pdf
06 квітня 2018 13:08
додаток 4 (тех спец).pdf
06 квітня 2018 13:08
справка налог.pdf
06 квітня 2018 13:08
корпорот счет.pdf
06 квітня 2018 13:08
Додаток 2.pdf
06 квітня 2018 13:08
додаток 1 ст.17.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 21:32
рег.докум.pdf
06 квітня 2018 21:32
ком предл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аветiсян Григор Вачаганович

ФОП Ромашова Ірина Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аветiсян Григор Вачаганович
#3181117571
Переможець 1 794 760,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:11

Документи

17 квітня 2018 11:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аветiсян Григор Вачаганович
#3181117571
1 794 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2018 11:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:12
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 14:45
дод_угода_1.pdf зміни до договору
05 травня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
05 травня 2018 14:29
Договір 2004.35.pdf укладений
05 травня 2018 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди виключити з договору п.10.2 розділу 10 Договору, п.п.5 з п.11.2 розділу 11 Договору. Більш детально у додатковій угоді № 1 від 05.05.2018
Номер договору про закупівлю: 2004/35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2004/35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 794 760,00
UAH з ПДВ