Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
675 360,00 UAH
UA-2018-03-22-002131-b ● 4dbc4b324ca34120bc4f318c7fc80f16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Новомосковська центральна міська лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987273 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40 |
Контактна особа: |
Наталія Суха +380962324190 kucgb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2018 14:16 |
Очікувана вартість: | 675 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
Вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2018 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2018 11:00 |
Технічні вимоги з уточненнями.docx | |
02 квітня 2018 11:00 |
Протокол внесення змін до тендерної документації №2.doc | |
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 4.doc | |
22 березня 2018 16:19 |
ДОДАТОК 2.docx | |
22 березня 2018 16:19 |
ТД Вироби медичного призначення.doc | |
22 березня 2018 16:19 |
ДОДАТОК 1.docx | |
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 5.doc | |
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 3.doc |
02 квітня 2018 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2018 11:00 |
Технічні вимоги з уточненнями.docx
|
|||
02 квітня 2018 11:00 |
Протокол внесення змін до тендерної документації №2.doc
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 4.doc
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
ТД Вироби медичного призначення.doc
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 5.doc
|
|||
22 березня 2018 16:19 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-22-002131-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 23 березня 2018 16:10
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2272418, номер тендеру у ЦБД UA-2018-03-22-002131-b шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2018 13:21
Доброго дня! На Вашу вимогу від 23.03.2018р. №977 щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне: Тендерна документація складена відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Тобто визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Замовник на свій розсуд, відповідно до власної потреби, формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Крім того, чинне законодавство не зобов’язує замовника обґрунтовувати необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот.
Маємо відмовити у задовільнені Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Тобто визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Замовник на свій розсуд, відповідно до власної потреби, формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Крім того, чинне законодавство не зобов’язує замовника обґрунтовувати необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот.
Маємо відмовити у задовільнені Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Клименко Світлана Вікторовна #2482418500 |
Переможець |
675 299,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2018 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2018 10:55
|
Доп.Угода.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2018 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 08:31
|
Договір № 89.PDF | укладений |
02 травня 2018 08:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою №1 від 14.09.2018р.зменшети суму договору №89 від 02.05.2018р. в зв’язку з неможливістю постачання товару. |
Номер договору про закупівлю: | №89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №89 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |